![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Golfina cwaniak bo ruszył już z lekkiej rolki. Start z zatrzymanego nie wyglądałby tak różowo bo wiemy jak jest przy FWD. Zmierzcie mu realny czas do 100 i 1/4. Ale i tak golf ładnie zapina ![]() Pewnie wygladal by jeszcze lepiej bo z zatrzymanego ruszylby z "LC" ,ale ze jechalismy w dwoch to nie startowal z lc bo w dalszym ciagu ma seryjne tarcze ... zreszta czy ktos pisal, ze film z zegarow jest nagrany od "0" ?? Jest start z LC i ten byl od "0" to chyba wystarczy albo ?? -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Jakie zmiany sa w stage 2?
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jakie zmiany sa w stage 2? Zostal poprawiony uklad paliwowy ,co umozliwilo zwiekszenie doladowania . Po za tym mial wyleciec jeszcze katalizator ,ale wlasciciel sie nie zdecydowal i katalizator pozostal na swoim miejscu ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Golfina cwaniak bo ruszył już z lekkiej rolki. Start z zatrzymanego nie wyglądałby tak różowo bo wiemy jak jest przy FWD. Zmierzcie mu realny czas do 100 i 1/4. Ale i tak golf ładnie zapina ![]() powinien miec ok 5s/100 i 13,3-4/400m - w rykach był z CS z Łodzi tez 360km fwd dsg i wykrecil taki oto czas ![]() idzie przyzwoicie ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 July 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Interesuje mnie czy na tym FMIC odczuwalny jest jakiś lag w porównaniu z seryjnym IC? Wszyscy ładują ten cooler od s3 i zastanawia mnie fakt czy na takim dużym spowalnia się reakcja na gaz...
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 26 June 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Interesuje mnie czy na tym FMIC odczuwalny jest jakiś lag w porównaniu z seryjnym IC? Wszyscy ładują ten cooler od s3 i zastanawia mnie fakt czy na takim dużym spowalnia się reakcja na gaz... Jesli bedzie późniejsza reakcja na gaz to napewno tego nie odczujesz ![]() -------------------- corsa a c20... 11,1 ET
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 July 2010 Skąd: Łódź ![]() |
No tak się utarło, że doładowanie musi pokonać dłuższą drogę chociaż też uważam, że pewnie się tego nie odczuje. Ale chyba na samym fmic w serii bez remapu jest odczuwalny lag...
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa ![]() |
Po założeniu coolera z S3 nie czuć żadnego laga i w serii i po remapie. Przynajmniej ja nie czułem/je w moim aucie. Seryjny fmic też nie jest małym coolerem - ten z S3 jest po prostu z 1-2cm grubszy i ma metalowe boki dlatego pewnie różnica o ile jest to jest niezauważalna.
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: kolo KRAKOWA ![]() |
a on w serii ile ma ps i nm ?
-------------------- BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 July 2005 Skąd: Poznań ![]() |
tak jak stefdeath napisał, nie ma żadnego odczuwalnego laga po założeniu ic-ka z S3
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 July 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Ale pytałem o laga na takim FMIC jak jest założony tutaj.
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ale pytałem o laga na takim FMIC jak jest założony tutaj. Ten fmic wbrew pozora wcale nie jest taki ogromny , nie ma roznicy jezeli chodzi o seryjny fmic a ten ktory jest obecnie -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 05 September 2014 Skąd: Stoke on Trent ![]() |
Siema,
fajny gofr z przyjemną mocą ![]() Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda Stage 1 ? Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Z takimi pytaniami to chyba na PW, bo odpowiedziałeś właśnie na wątek sprzed ponad 2 lat...
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 05 September 2014 Skąd: Stoke on Trent ![]() |
Wiem, że wątek z przed dwóch lat, ale miałem nadzieję, że User jest nadal aktywny
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:08 |