![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wysłałem Ci PW wraz z wykresem z Mahy bo nie chcę tutaj robić bałaganu. ![]() Co do IC to faktycznie, szkoda, że seryjny cooler jest tak schowany. Jeżeli bym walczył o każdy KM, to pewnie też wrzucił bym FMICa, ale wolę mieć cały pas przedni w aucie którym jeżdze codziennie. Ziom nie podniecaj sie , wyszlo ci fajnie i tak trzymac . PS skonczyly ci sie wtryski czy pompa bo to roznica ?? Zreszta nie istotne , dzialaj bo pewnie Patryk ugra ci jeszcze jakies konie . My na razie mamy bardzo delikatnego boosta , zobaczymy co tam wyjdzie jak dojdzie wklad do pompy . pozdro -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Wed, 23 September 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Wtryski sie koncza. Ponawiam pytanie czy pompa z s3 sie czyms rozni?
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 May 2011 Skąd: DLU ![]() |
niezle krechy, konkretnie trzyma NM
-------------------- torque ? no, thanks !
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
A jakie zmiany zaszły ? Jak na Golfa to pewnie jeździ nieźle ! Ale hmm... gdzie ten technologiczny postęp? I pomyśleć, że w Evo 9 wystarczy remap, wydech i pompa paliwa za 300 zł, żeby zrobić wyraźnie więcej.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 December 2010 ![]() |
Może postęp jest w tym, że ten golf pali 2xmniej niż EVO przy tej samej mocy?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Sat, 18 April 2009 ![]() |
Dokładnie, nawet te 400+ KM stage 4 CS...
Nie wiem dlaczego EVO, równiez te nowsze np. E9 z MIVEC lub najnowsza X tyle chleją. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
No faktycznie, zapomniałem o spalaniu
![]() Dokładnie, nawet te 400+ KM stage 4 CS... Nie wiem dlaczego EVO, równiez te nowsze np. E9 z MIVEC lub najnowsza X tyle chleją. I powiem więcej, Evo X pali jeszcze więcej niż Evo 9, tylko co z tego. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Wed, 21 July 2010 Skąd: sk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jak ktoś się przejmuje spalaniem to powinien diesela kupić albo coś małego z LPG a nie EVO czy golfa gti
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Jak ktoś się przejmuje spalaniem to powinien diesela kupić albo coś małego z LPG a nie EVO czy golfa gti ![]() Tylko tu chodzilo o to ile te auta pala, czy kogos stac na to czy nie.. Do poznania cięzko dojechac na pełnym baku w EvoX, a golfem pewnie bym obrocił w dwie strony -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 09 May 2011 ![]() |
takie auta jak gti robi się po to, żeby można było w tygodniu spokojnie jeździć nim "po bułki do sklepu", a w weekend... no cóż, hulaj dusza, piekła nie ma
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
To ja już nie wiem gdzie ta różnica spalania paliwa między golfem, a evo jest . Leje się w wydech ta benzyna w evo ? -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
BlueComb idealnie to napisał, wykres ładny, i pięknie trzyma NM smile.gif
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
zapewne naped żre pb
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 30 May 2012 ![]() |
Czasami sobie pluje w twarz że kupiłem meg RS ... gdyby tylko w Renault seryjny silnik znosił takie moce. Gratuluję wyniku
-------------------- Żabojad który może kiedyś zacznie jeździć tak jak powinien...
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Czasami sobie pluje w twarz że kupiłem meg RS ... gdyby tylko w Renault seryjny silnik znosił takie moce. Gratuluję wyniku takie jeszcze chyba jednak znosi;] -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jakis tam film z zegarow ,ale przy 180km/h lekka pauza ze wzgledu na dosyc ostry zakret . Auto wazy 1460kg plus dwie osoby
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Golfina cwaniak bo ruszył już z lekkiej rolki. Start z zatrzymanego nie wyglądałby tak różowo bo wiemy jak jest przy FWD. Zmierzcie mu realny czas do 100 i 1/4. Ale i tak golf ładnie zapina
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:08 |