Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> MK 5 GTI TFSI (DSG) by DIGITUN 365km/449nm STAGE 2
Rafalek114
post Sat, 05 May 2012 - 14:48
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Golf 5 GTI 2,0 TFSI ,AXX w serii 200km .

Modyfikacje jakie zostaly przeprowadzone na dzien dzisiejszy to :

-Turbosprezarka kkk k04 z audi s3

-Wtryski z audi s3

-Pompa wysokiego cisnienia audi s3

-Uklad wydechowy 3" na dwoch tlumikach plus katalizator 200celi

-FMIC plus orurowanie z nierdzewki

-Zmieniony uklad dolotowy (do sprezarki) zakonczony filterm stozkowym




Niestety nie doszedl wklad do pompy wysokiego cisnienia z "Autotech-a" i nie udalo sie uzyskac maksymalnych parametrow stage 1 ,ale bedzie co dopracowywac . Samochod zestrojony oczywiscie przez GTO. Jest to pierwszy stage tego samochodu i z pewnoscia nie ostatni. Zabawa z tfsi sie dopiero zaczyna . Pare zdjec z prac przy samochodzie ponizej









I takie tam fotki samochodu




Ah i swierzy wykres z dzisiaj



--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 05 May 2012 - 14:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
25jahregti
post Sat, 05 May 2012 - 14:51
Post #2


User
Dołączył: Wed, 16 December 2009





fajnie wyszlo to;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slusarkrk
post Sat, 05 May 2012 - 15:01
Post #3


Rookie
Dołączył: Sun, 26 December 2010





widzialem w tygodniu fotki z prac -dobra robota
wydech super wykonany
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FlorekGTI
post Sat, 05 May 2012 - 15:02
Post #4


Rookie
Dołączył: Thu, 19 November 2009





Jakie wymiary tego FMICA? i co z seryjnym IC?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 05 May 2012 - 15:09
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(FlorekGTI @ Sat, 05 May 2012 - 15:02) *
Jakie wymiary tego FMICA? i co z seryjnym IC?


Stary zostal ,ale nie jest podlaczony .

Wymiary nowego FMIC to 630/20/65 , nie to nie jest chinol wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Sat, 05 May 2012 - 15:16
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





30-40 PS jeszcze do ugrania na tym setupie. Powodzenia wink.gif


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FlorekGTI
post Sat, 05 May 2012 - 15:18
Post #7


Rookie
Dołączył: Thu, 19 November 2009





Mieści się bez cięcia zderzaka?? Szukam właśnie czegoś w zamian seryjnego i taka opcja wydaję się ciekawa bo nie jest ściśnięta między chłodnicami co daje lepsze chłodzenie cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan1989
post Sat, 05 May 2012 - 16:01
Post #8


User
Dołączył: Wed, 12 May 2010





Widzę że zmieniliście dolot jak i IC, wreszcie odejście od stereotypu i wsadzania IC z S3 oraz dolotów z TTS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Sat, 05 May 2012 - 16:44
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Stefan tylko pytanie czy lepiej?


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan1989
post Sat, 05 May 2012 - 16:55
Post #10


User
Dołączył: Wed, 12 May 2010





Wyjdzie w praniu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
molo_
post Sat, 05 May 2012 - 18:34
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 July 2010
Skąd: Wisła





jest ładnie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Sat, 05 May 2012 - 19:59
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





CYTAT(Rafalek114 @ Sat, 05 May 2012 - 14:48) *
Golf 5 GTI 2,0 TFSI ,AXX w serii 200km .

Ah i swierzy wykres z dzisiaj



wykres miły dla oka gorzej z twoją ortografią nie "świerzy" a "świeży" wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 05 May 2012 - 20:16
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(BartekSz @ Sat, 05 May 2012 - 19:59) *
wykres miły dla oka gorzej z twoją ortografią nie "świerzy" a "świeży" wink.gif



Kurde znowu dalem ciala , nigdy nie bylem dobry z ortografii wink.gif Ale mature udalo sie jakos zrobic


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Sat, 05 May 2012 - 22:15
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Jest roznica w pompie z s3 od tej z gti?


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
antoś
post Sun, 06 May 2012 - 01:14
Post #15


User
Dołączył: Wed, 23 September 2009





Wydech bardzo fajny, to jest spawany pod to auto, czy jakiś gotowy kit? Miło, że 3" po całości.

Dobrze, że ktoś kombinuje jak zrobić GTI bez użycia dolotów z TTSa, czy FMICów z S3. Ja bym czegoś takiego u siebie nie chciał, nie podoba mi się to, że widać fmic za zderzakiem (rury), a pod maską zrobił się bałagan, i rura od DV leży na silniku. Stożek pewnie też jest głośny i wygląda trochę wraz z tą chromowaną rurą jak na odpuście w Bedoniu.

Co do wyniku to chyba jeszcze troszkę można ugrać, ja nie mam wtrysków z S3, nie mam dolotu (seryjna osłona;/), tylko DP +K04 +IC z S3 a moc ~330KM i 410Nm (MAHA). Niemniej jednak piszecie, że to nie koniec modyfikacji, więc na pewno będzie lepiej. Trzymam kciuki bo bardzo mnie ciekawi na czym stanie finalnie!:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 06 May 2012 - 13:04
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Jak dla mnie to wykres piękny bo płaski. 400Nm dostępne prawie od 3-6kRpm. Auto musi ładnie ciągnąć do końca.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan1989
post Sun, 06 May 2012 - 13:29
Post #17


User
Dołączył: Wed, 12 May 2010





Antoś zobacz że IC jest pomalowane na czarno więc jest mało widoczny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
antoś
post Sun, 06 May 2012 - 15:12
Post #18


User
Dołączył: Wed, 23 September 2009





Widzę, rury wystają, przednia belka pocięta, ja bym czegoś takiego u siebie w aucie nie zrobił. Ale fajnie, że ktoś dłubie, będzie porównanie do tych IC z S3.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 06 May 2012 - 22:39
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(antoś @ Sun, 06 May 2012 - 01:14) *
Wydech bardzo fajny, to jest spawany pod to auto, czy jakiś gotowy kit? Miło, że 3" po całości.

Dobrze, że ktoś kombinuje jak zrobić GTI bez użycia dolotów z TTSa, czy FMICów z S3. Ja bym czegoś takiego u siebie nie chciał, nie podoba mi się to, że widać fmic za zderzakiem (rury), a pod maską zrobił się bałagan, i rura od DV leży na silniku. Stożek pewnie też jest głośny i wygląda trochę wraz z tą chromowaną rurą jak na odpuście w Bedoniu.

Co do wyniku to chyba jeszcze troszkę można ugrać, ja nie mam wtrysków z S3, nie mam dolotu (seryjna osłona;/), tylko DP +K04 +IC z S3 a moc ~330KM i 410Nm (MAHA). Niemniej jednak piszecie, że to nie koniec modyfikacji, więc na pewno będzie lepiej. Trzymam kciuki bo bardzo mnie ciekawi na czym stanie finalnie!:)


Wiesz odnosnie fmic to dla mnie fmic za chlodnica wody i klimy to taki lekki kondom ,dlatego zalozylismy centralny z przodu . Jest tam sporo miejsca wiec wszedl bez ciecia zderzaka i rury nie wystaja . Ori kratki tez pasuja wiec chyba nie ma tragedii .

Co do tych Twoich 330km to tylko sie cieszyc ze na seryjnych wydechach i seryjnym dolocie wyszlo tyle mocy. Az strach pomyslec co to bedzie sie dzialo jak zrobisz caly wydech i dolot do turbo wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
antoś
post Sun, 06 May 2012 - 23:20
Post #20


User
Dołączył: Wed, 23 September 2009





Wysłałem Ci PW wraz z wykresem z Mahy bo nie chcę tutaj robić bałaganu. smile.gif

Co do IC to faktycznie, szkoda, że seryjny cooler jest tak schowany. Jeżeli bym walczył o każdy KM, to pewnie też wrzucił bym FMICa, ale wolę mieć cały pas przedni w aucie którym jeżdze codziennie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:02