![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Golf 5 GTI 2,0 TFSI ,AXX w serii 200km .
Modyfikacje jakie zostaly przeprowadzone na dzien dzisiejszy to : -Turbosprezarka kkk k04 z audi s3 -Wtryski z audi s3 -Pompa wysokiego cisnienia audi s3 -Uklad wydechowy 3" na dwoch tlumikach plus katalizator 200celi -FMIC plus orurowanie z nierdzewki -Zmieniony uklad dolotowy (do sprezarki) zakonczony filterm stozkowym Niestety nie doszedl wklad do pompy wysokiego cisnienia z "Autotech-a" i nie udalo sie uzyskac maksymalnych parametrow stage 1 ,ale bedzie co dopracowywac . Samochod zestrojony oczywiscie przez GTO. Jest to pierwszy stage tego samochodu i z pewnoscia nie ostatni. Zabawa z tfsi sie dopiero zaczyna . Pare zdjec z prac przy samochodzie ponizej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I takie tam fotki samochodu ![]() ![]() Ah i swierzy wykres z dzisiaj ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Wed, 16 December 2009 ![]() |
fajnie wyszlo to;)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 26 December 2010 ![]() |
widzialem w tygodniu fotki z prac -dobra robota
wydech super wykonany |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 19 November 2009 ![]() |
Jakie wymiary tego FMICA? i co z seryjnym IC?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jakie wymiary tego FMICA? i co z seryjnym IC? Stary zostal ,ale nie jest podlaczony . Wymiary nowego FMIC to 630/20/65 , nie to nie jest chinol ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
30-40 PS jeszcze do ugrania na tym setupie. Powodzenia
![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 19 November 2009 ![]() |
Mieści się bez cięcia zderzaka?? Szukam właśnie czegoś w zamian seryjnego i taka opcja wydaję się ciekawa bo nie jest ściśnięta między chłodnicami co daje lepsze chłodzenie
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Wed, 12 May 2010 ![]() |
Widzę że zmieniliście dolot jak i IC, wreszcie odejście od stereotypu i wsadzania IC z S3 oraz dolotów z TTS.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Stefan tylko pytanie czy lepiej?
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Wed, 12 May 2010 ![]() |
Wyjdzie w praniu
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
jest ładnie
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
wykres miły dla oka gorzej z twoją ortografią nie "świerzy" a "świeży" ![]() Kurde znowu dalem ciala , nigdy nie bylem dobry z ortografii ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Jest roznica w pompie z s3 od tej z gti?
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Wed, 23 September 2009 ![]() |
Wydech bardzo fajny, to jest spawany pod to auto, czy jakiś gotowy kit? Miło, że 3" po całości.
Dobrze, że ktoś kombinuje jak zrobić GTI bez użycia dolotów z TTSa, czy FMICów z S3. Ja bym czegoś takiego u siebie nie chciał, nie podoba mi się to, że widać fmic za zderzakiem (rury), a pod maską zrobił się bałagan, i rura od DV leży na silniku. Stożek pewnie też jest głośny i wygląda trochę wraz z tą chromowaną rurą jak na odpuście w Bedoniu. Co do wyniku to chyba jeszcze troszkę można ugrać, ja nie mam wtrysków z S3, nie mam dolotu (seryjna osłona;/), tylko DP +K04 +IC z S3 a moc ~330KM i 410Nm (MAHA). Niemniej jednak piszecie, że to nie koniec modyfikacji, więc na pewno będzie lepiej. Trzymam kciuki bo bardzo mnie ciekawi na czym stanie finalnie!:) |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Jak dla mnie to wykres piękny bo płaski. 400Nm dostępne prawie od 3-6kRpm. Auto musi ładnie ciągnąć do końca.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Wed, 12 May 2010 ![]() |
Antoś zobacz że IC jest pomalowane na czarno więc jest mało widoczny
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Wed, 23 September 2009 ![]() |
Widzę, rury wystają, przednia belka pocięta, ja bym czegoś takiego u siebie w aucie nie zrobił. Ale fajnie, że ktoś dłubie, będzie porównanie do tych IC z S3.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wydech bardzo fajny, to jest spawany pod to auto, czy jakiś gotowy kit? Miło, że 3" po całości. Dobrze, że ktoś kombinuje jak zrobić GTI bez użycia dolotów z TTSa, czy FMICów z S3. Ja bym czegoś takiego u siebie nie chciał, nie podoba mi się to, że widać fmic za zderzakiem (rury), a pod maską zrobił się bałagan, i rura od DV leży na silniku. Stożek pewnie też jest głośny i wygląda trochę wraz z tą chromowaną rurą jak na odpuście w Bedoniu. Co do wyniku to chyba jeszcze troszkę można ugrać, ja nie mam wtrysków z S3, nie mam dolotu (seryjna osłona;/), tylko DP +K04 +IC z S3 a moc ~330KM i 410Nm (MAHA). Niemniej jednak piszecie, że to nie koniec modyfikacji, więc na pewno będzie lepiej. Trzymam kciuki bo bardzo mnie ciekawi na czym stanie finalnie!:) Wiesz odnosnie fmic to dla mnie fmic za chlodnica wody i klimy to taki lekki kondom ,dlatego zalozylismy centralny z przodu . Jest tam sporo miejsca wiec wszedl bez ciecia zderzaka i rury nie wystaja . Ori kratki tez pasuja wiec chyba nie ma tragedii . Co do tych Twoich 330km to tylko sie cieszyc ze na seryjnych wydechach i seryjnym dolocie wyszlo tyle mocy. Az strach pomyslec co to bedzie sie dzialo jak zrobisz caly wydech i dolot do turbo ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Wed, 23 September 2009 ![]() |
Wysłałem Ci PW wraz z wykresem z Mahy bo nie chcę tutaj robić bałaganu.
![]() Co do IC to faktycznie, szkoda, że seryjny cooler jest tak schowany. Jeżeli bym walczył o każdy KM, to pewnie też wrzucił bym FMICa, ale wolę mieć cały pas przedni w aucie którym jeżdze codziennie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:02 |