![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Nie trzeba kupowac z pneumatyka, podobnie jak BMW.
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Lexus ma jeszcze jedną zaletę, śmiesznie tanie części. Nie wiem akurat jak ta pneumatyka, ale zwykłe części eksploatacyjne są bardzo tanie. Automat jest bardzo wytrzymały i potrzeba ponad 500KM żeby go od tak zabić. Z bolączek które ja znam to pompa wspomagania ( mimo że nie mam 1UZ to też się w moim aucie z nią użeram ) i wypalające się wyświetlacze w climatroniku ( do naprawienia bez problemu ).
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 01 February 2011 Skąd: Łódź ![]() |
Co do e38, ta była fajna ![]() Auto mojego znajomego piękna sztuka ![]() -------------------- ex cc 16v
ex Ibiza FL TDi + " sadzomiot" ex Ibiza FL black cupra |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 04 January 2012 Skąd: Koszalin ![]() |
a jaguar xj
![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Fajne auto ale czesci kosztuja worek kasy
![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
Panowie nie wiem o co chodzi Wam z tym twardym charakterem e38. Kilka lat temu mialem okazje użytkować takie auto (750i po lifcie) i był to konkretny tapczan - e65 przy nim to taczka mimo że również jest maksymalnie komfortowy.
e38 które jest naprawdę zadbane wciąz wygląda bardzo atrakcyjnie. Może jedynie wnętrze daje poczucie klimatu lat 90 wziazku z tym, że wszystko ciągnie się od czasów e36. Ogolnie samochod bardzo sympatyczny. Jesli kupi się egzemplarz ciekawie skonfigurowany (szczegolnie z fotelami komfort i detalami SportPakietu) to jazda nim bedzie wielka przyjemnoscia. W Niemczech ceny tych samochód już są na bardzo atrakcyjnym i dostepnym poziomie, ale v8 to głowny towar eksportowy na Rosję - nikt nie chce V12, te przeważnie są najlepiej wyposażone i tanie. Co do porównania z Audi, to rozpatrywałbym bardziej S8, ale nie wiem jak w tym przypadku z cenami tych samochodów, bo pewnie o auto w bdb stanie jeszcze trudniej. Audi, szczególnie po lifcie stało się lżejsze i ciekawsze wizualnie, w moim odczuciu na tle e38 wygląda bardziej nowocześnie z zewnątrz. W egzemplarzach przed liftingiem totalnie odrzuca mnie wnętrze, z przyciskami rodem z Audi 80 - nie kojarzy mi sie to z luksusem. Lexusem nigdy nie jeździłem, więc nie moge nic rzec, oprócz tego że wydaje być się naprawdę solidnym samochodem ![]() Trzeba pamiętać, że zarówno Audi, BMW jak i Lex z tych lat będzie luksusowe, ale raczej nie prestiżowe. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
A własnie jak te v12 się spisują?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 January 2009 ![]() |
Pala w hu... i drogie w serwisie. Osiagi nie powalaja...
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
V12 w E38 kupuje sie IMHO dla wypasu a nie samego silnika ktory nie jest znacznie szybszy od 740i a pali wiecej, czesci itp.
750i ma deskę obszytą skórą, detale pokroju popielniczki drewniane zamiast plastikowych, w 90% 750tek masz podwójne szyby, nawigacje, itp tak zwany "wypas". Suma summarum: sam silnik w 750i wzgledem 740tki moze nie powala, ale - przymajmniej ja - kupowalbym to auto w dużej mierze dla "wypasu". 740 z podwojnymi szybami i innymi dodatkami trafisz, ale juz z tunelem i deska w skorze + drewnianymi listwami na slupkach srodkowych - nie. To wylacznosc 750. No i wydaje mi sie... ze 740i z konkretnym wyposazeniem sa zauwazalnie drozsze od 750, przy ktorych tak naprawde szukasz auta w ladnym stanie technicznym a wyposazenie Cię nie martwi - 90% v12tek będzie je miało bardzo konkretne. No i ta przyjemność posiadania modelu - fakt ze kilkunastoletniego - ale jednak "top of top" z owczesnej gamy BMW ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Gora deski to skaj. A drewno jest drewnem nawet w zwyklej. Obszyty tunel tez wystepowal poza 750.
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
Jesli chodzi o spalanie to w "malo zakorkowanym miescie" 18 litrow to taka norma z niskiej półki, z cieższa noga cały czas 20 litrów. Standardowe spalanie dla samochodów luksusowych i sportowych
![]() Sam silnik super elastyczny, cichy i sprawia wrażenie że chce ciągnąc już na jałowym. Nie wiem jak jeździ 740i, ale w porównaniu do 550i e60 silnik v12 to naprawde wspaniała sprawa i czuc różnicę, może nie w osiągach, ale w samym sposobie jazdy. Jeśli chodzi o sam silnik to slyszałem różne historie na jego temat z osób które je serwisowało - każdy uprzedzał że nigdy nie zabierze się za zrobienie np. uszczelki pod któraś z głowic, nawet serwis BMW. Mi się to nie przytrafiło na szczęście, przez ok. 40 000 km nie było z samochodem żadnego problemu. Do zrobienia rzeczy eksploatacyjne czyli standardowe sprawy. Jedynym wyjątkiem była pęknięta sprężyna z tyłu oraz rozsadziło mi węże z chłodnicy (troszkę kosztowało). Wszystko przy przebiegu ok. 180kkm. Wyposażenie było naprawdę fajne, ale byla to wersja individual. Moja rada to poszukac 740Li, wtedy napewno wypas będzie już gruby ![]() PS. aaaaaa zmieniarka się w kółko zacinała. zabierała płytę i nie chciała oddać. Trzeba było jej zawsze zdrowo dołożyć ![]() -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 May 2012 ![]() |
Honda Legend z lat 1996-2004, najlepiej po zmianach wprowadzonych w 1999 (MY00). Za 25 000 zł kupisz auto z lat 1999-2002, wprawdzie 3,5 V6 to nie V8, a napęd na przód to nie to, co układ klasyczny, ale do komfortowego przemieszczania jest dobrym wyborem. Można też kupić jako Acurę RL (z USA). Pod względem komfortu bije na głowę BMW E39 535i z porównywalnego rocznika (Honda 2002, BMW 2003), choć prowadzenie zupełnie inne. Właściwie wszystkie są kompletnie wyposażone. Z wad należy wymienić :
1) źle rozwiązany bagażnik, a właściwie zawiasy jego klapy, które wchodzą głęboko do środka, przez co mogą uszkodzić jego zawartość (o ile jest wypełniony po brzegi) 2) komputer nie pokazuje spalania chwilowego - dla mnie to była wada, choć niektórych może śmieszyć 3) problemy z czujnikami ABS w tylnych kołach i dość wysoka cena ich wymiany (700zł/sztuka) 4) charakterystyczny zapach skóry po rozgrzaniu - we wspomnianym BMW było ok, w Hondzie zapach mocno nieprzyjemny, plastikowy 5) większość części można kupić od ręki w rozsądnej cenie... niestety nie wszystkie, a te, dla których nie ma zamieników są nie tylko drogie, ale i czas oczekiwania jest długi (nawet we ASO, choć od 2008 roku w tej kwestii wiele mogło się zmienić) 6) przednie zawieszenie potrafi wydawać piskliwe dzwięki - często trzeba dopsikać WD40 czy innego ustrojstwa i jest spokój na jakiś czas, ASO rozkładało ręce lub winiło sterowanie skrzyni biegów (automatycznej, 4 biegowej, dopasowanej do charakteru auta, czyli w porównaniu z BMW dość ospałej, ale zmieniającej biegi bardzo płynnie, jak w jakimś CVT) co wydawało się absurdalne Podczas eksploatacji w latach 2004-2008 wystąpiła oprócz wymienionych (raz komplet czujników ABS na tył - w ASO około 1700zł w 2005 lub 2006) i pisków w zawieszeniu (szukały dwa różne ASO i ze dwóch niezależnych mechaników - przyczyny nie znalazł nikt, choć raz niepotrzebnie wymieniono sworznie wahacza górnego, które podobno są dość nietrwałe) zawiódł system audio - pewnego dnia po prostu nie odpalił, okazało się, że padła instalacja, która spowodowała straty w głośnikach (wymieniono na zamienniki) oraz podświetlenie zamka (z braku części nigdy nie zostało naprawione). Przy liście usterek E39 to pikuś. Auto było kupione dwuletnie, jeszcze na gwarancji z przebiegiem około 65 000 kilometrów, w momencie sprzedaży miało przejechane 180 000. Teraz z pewnością trudniej kupić tak zadbany egzemplarz, ale ceny są na tyle atrakcyjne, że warto próbować. Co do spalania - w trasie spokojnie można utrzymać niżej 10 litrów/100 kilometrów, miasto 13-15. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
Ale dostrzegasz tą subtelną różnice między honda v6 fwd a BMW 7 v12?
![]() Napiszcie jeszcze o tych v12(zawodność, cyz da się to naprawiać vel. o co chosi z tymi uszczelkami? ), bo po 1 wydaje mi się że łatwiej trafić zadbany egzemplarz niz v8 a po drugie... No co tu dużo gadać, która inna limuzyna za ok 25k ma v12? ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
tak dla uzupełnienia, po małym rekonesansie, nie ma aktualnie wśród ogłaszanych egzemplarzy w Polsce, ani jednego ciekawego LS400
![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
Limuzyna za 25K z V12? Ciekawe w jakim stanie.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
nie rozumiem w ogóle po co rozważacie zakup tych starych pudeł, przecież to ani szybkie ani szykowne ani oszczędne... v12 w takiej esce, dla osoby która jeździ powiedzmy ok 1000km miesięcznie, to po jednym roku samo paliwo to 60% wartości samochodu
![]() Mogę zrozumieć jeszcze e39 4.4 czy e38 4.4, ale znalezienie egzemplarza nadającego się do użytku to kilka wycieczek po kraju... Mój staruszek sprzedał 530i e60 2003r za 37k niedawno, które poprzednio ja użytkowałem, co prawda 300 000km na liczniku, ale nie sądze żeby prawie dwudziesto letnie auto miało mniej... Dla dociekliwych - miało standardowe alu "17 , automat i skórę, żadnych innych wodotrysków typu HUD etc. To moje zdanie, chyba że ktoś lubi ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 October 2006 Skąd: wawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
trzeba kochać jak każdy inny
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
CYTAT nie rozumiem w ogóle po co rozważacie zakup tych starych pudeł, przecież to ani szybkie ani szykowne ani oszczędne... v12 w takiej esce, dla osoby która jeździ powiedzmy ok 1000km miesięcznie, to po jednym roku samo paliwo to 60% wartości samochodu laugh.gif Ja nie rozumiem jak możesz mieć konto na racing forum i nei rozumiec czemu ktoś chce v12 w starym padle ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:08 |