Shoutbox 0 nowych PW 


20 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> fiat 126p 2332ccm, Projekt bez sensu
Jaqo
post Sun, 02 Jun 2013 - 16:48
Post #221


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Powoli coś się dzieje:
Przymiarki nowego zawieszenia robionego pod drag:


Regulowane mocowania


Nowy wahacz z piastą garbus i półosią porsche:


Tarcze z rozstawem śrub 4x100 pod atski



Dorobiłem listwy paliwowe, wtryski subaru, będą zamontowane bliżej trąbek, to są przymiarki:





Poprawiona komora spalania, zwiększony stopień sprężania, tytanowe zaworki:


Tytanowy ssący:

Nierdzewny ssący:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 02 Jun 2013 - 16:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CZUCZU
post Sun, 02 Jun 2013 - 16:51
Post #222


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Jesteś pozytywnie szalony... W jaką moc celujesz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sun, 02 Jun 2013 - 21:09
Post #223


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Tak jak pisałem - chcę zrobic minimum 100km/litr czyli ponad 233.2 konia;) A to jest ohv, 2 zawory na cylinder więc trzeba się postaraćwink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sun, 02 Jun 2013 - 23:08
Post #224


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





To że taki motor + auto , właśnie jest najwspanialsze w tym temacie , 3mam kciuki za wynik jaki wymieniłeś .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Tue, 04 Jun 2013 - 12:13
Post #225


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Oby powiodły się wszystkie założenia.
Moc będzie wtedy naprawdę z litra bardzo dobra. Ciekaw jestem jaki moment wyjdzie.


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chris bugster
post Sun, 09 Jun 2013 - 21:12
Post #226


Rookie
Dołączył: Wed, 25 April 2012





Last year- 220Nm
This year should be 250Nm+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spector
post Sun, 09 Jun 2013 - 21:33
Post #227


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 August 2011
Skąd: Radość.





oO 2,4 NA 4cyl. 8zaworów ~240hp/250Nm. Great One.


--------------------
Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hołek
post Mon, 10 Jun 2013 - 17:02
Post #228


User
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Legionowo





zadam pytanko...
Jaki masz odstęp między kółkiem a czujnikiem i czy to hall czy VR


--------------------
SCIROCCO TEAM POLSKA
338KM 380Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Mon, 10 Jun 2013 - 17:09
Post #229


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





Ta flansza od WG na zdjęciach z głowicą to przypadek, czy jest coś w planach o czym nie wiemy? biggrin.gif

Silnik wygląda przewspaniale, takie coś w maluchu - szacun.


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Mon, 10 Jun 2013 - 19:11
Post #230


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(NMR-Riders Kyle @ Mon, 10 Jun 2013 - 17:09) *
Ta flansza od WG na zdjęciach z głowicą to przypadek, czy jest coś w planach o czym nie wiemy? biggrin.gif

Silnik wygląda przewspaniale, takie coś w maluchu - szacun.


Przeciez to v-band poprostu, wcale nie musi byc przeznaczony pod WG(choc oczywiscie moze biggrin.gif )
Z tego co pamietam Jago pisal, ze ma byc jeszcze N/A smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 11 Jun 2013 - 17:17
Post #231


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





To był v-band do wydechu od 125p 1.8 vvc, nie lubie skrecanych flansz. Co do turbo - jeśli silnik osiągnie takie parametry jak trzeba i auto uda sie ogarnac odpowiednio to nastepnym krokiem pewnie bedzie turbo. Silnik zniesie dużo - wszystko kute i duże - kwestia odprężenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sat, 15 Jun 2013 - 00:09
Post #232


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Silnik nabiera kształtów. zamocowałem tps, cewkę, zaślepkę aparatu zapłonowego, pomalowałem trochę rzeczy, dorobiłem przewody zapłonowe etc.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 18 Jun 2013 - 23:11
Post #233


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





A jak już motor turbo będzie zbyt słaby, to zawsze można zmajstrować coś takiego:



r.

PS. To taki dżołk (choć może nie do końca).


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Wed, 19 Jun 2013 - 11:22
Post #234


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





hehehe mamy podobny blok glowice i cylindry;p Aluminiowe korby wymiatają:



Mam takie szczęście, że Chris ma tutaj duże zaplecze części na takim poziomie (ze dwa silniki) ale po prostu do celu trzeba iść małymi krokami. Maluch ma zostać autem poruszającym sie po drodze więc w pewnym momencie bedzie trzeba przestać.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_kredens_*
post Thu, 20 Jun 2013 - 10:02
Post #235









Świetny projekt smile.gif Podoba mi się połączenie polskiej myśli technicznej z niemiecką+ inwencja twórcza Polskiego pasjonaty smile.gif
Z tego co widziałem, to nie pierwszy twój Maluch i nie pierwszy czerwony smile.gif

BTW. Czy czasami w Maju nie byłeś z kolegą na hamowni w VTG pomarańczowym 125P 1.6 DOHC, a potem szarym 125P ??
Jeśli tak, to pozytywni goście z Was:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Thu, 20 Jun 2013 - 13:57
Post #236


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Tak nie pierwszy czerwony, tak to ja;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_kredens_*
post Thu, 20 Jun 2013 - 13:59
Post #237









To pozdrawiam, fajnie było usłyszeć parę informacji na temat silnika 1.6 Dohc i popatrzeć na obydwa Fiaty jak i na tego Białego maluszka, co jechał na holu lawety smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Fri, 21 Jun 2013 - 06:59
Post #238


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





+1 JAgo i ekipa POZYTYW wink.gif Bardzo fajnie było spotkać .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 29 Jun 2013 - 16:27
Post #239


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





lozyska wahaczy to nie silverline?
wypelniales wahacz wewnatrz?
gaznik z aparatem nie dawal mozliwosci osiagnac zamierzonej mocy,ze przeszedles na wtrysk i zaplon elektroniczny?
widzialem takie sety listw wtryskowych Jenvey'a na ebay.
wozek snap-on...
jaki opis taki samochod,nie tylko w tym temacie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 02 Jul 2013 - 13:48
Post #240


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (raich @ Sat, 29 Jun 2013 - 17:27) *
lozyska wahaczy to nie silverline?

Nie wiem jakiej są firmy

QUOTE (raich @ Sat, 29 Jun 2013 - 17:27) *
wypelniales wahacz wewnatrz?

Nie, po co?

QUOTE (raich @ Sat, 29 Jun 2013 - 17:27) *
gaznik z aparatem nie dawal mozliwosci osiagnac zamierzonej mocy,ze przeszedles na wtrysk i zaplon elektroniczny?

Z aparatem nie ma problemu wcale, ma regulowane krzywe wyprzedzenia, gaźnik zaczynał być przymały, a że są to największe seryjnie produkowane webery... mamy jeszcze ida 51.5 i 58mm ale sa zajęte a chciałem się pobawić wtryskiem w celach czysto naukowych. Sa garbusy mające ponad 300koni wolnossace na gaznikach. Jesli gaznik jest dobrze dobrany to nie ogranicza mocy.

QUOTE (raich @ Sat, 29 Jun 2013 - 17:27) *
jaki opis taki samochod,nie tylko w tym temacie.

To dobrze czy źle?tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

20 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 11:25