![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
widzę Cię na liście Ca CUP
![]() -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
no zapisałem się, zobaczymy jak będzie.
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
jak będzie dobra pogoda to polatasz i będzie sporo fun'u. Jak będzie mokro to będzie źle. Masz możliwość dociążenia przodu?
-------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 16 December 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak, trylinkami. Mysle ze to swietny pomysl.
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Na mokrym w Kielcach w tylnosilnikowcach strasznie przód wyjeżdza na ciasnych winklach.
Ale prognoza na 16 dni jest dobra - będzie sucho. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 16 December 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Mysle ze na mokrym w Kielcach bedzie w tym samochodzie wyjezdzal i przod i tyl i w ogole wszystko co sie da i wsadzanie ciezaru na przod, zwlaszcza bez przestawiania geometrii i testow w takiej konfiguracji raczej nie pomoze. Ale to tylko moje gdybanie.
|
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
moze bedzie jakos sie dalo jechać, zobaczymy, ale to auto nie do tego;)
grunt, że będzie zabawa. |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
wiem,ze odkopuje.
ale na to auto warto patrzec. ze tak zapytam co sie dzieje w jego temacie? |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Po zebraniu doświadczeń z zeszłego sezonu można było określić które rozwiązania się sprawdziły a które nie, auto przechodzi teraz modyfikacje na paru frontach na raz:
a)odchudzanie b)silnik został rozebrany do inspekcji przy okazji dostał pare modów - podniesiony stopień sprężania, porting kanałów w głowicy, tytanowe zawory, porting kolektorów dolotowych - chcę dobrnąć do swojego celu 100km/litr c)Tylne zawieszenie - zaprojektowałem kompletnie nowe wahacze które zapobiegną tak mocnemu przysiadaniu tyłu, nie będą wpadać w negatyw przy obciążeniu no i mają mocniejsze (porsche) piasaty (zacząłem ukręcać je w zeszłym sezonie). Powinny też spowodować wheelie ze względu na nową geometrię. d) silnik przechodzi na wtrysk z paru powodów (głównie r&d) c)kupa pierdół: mocowania do wheeliebars i spadochronu, nowa wiązka eletryczna. Przebudowa się kończy, za trochę ponad miesiąc auto ma zawody w Belgii. |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jakieś spy foto dostaniemy?
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Po zebraniu doświadczeń z zeszłego sezonu można było określić które rozwiązania się sprawdziły a które nie, auto przechodzi teraz modyfikacje na paru frontach na raz: a)odchudzanie b)silnik został rozebrany do inspekcji przy okazji dostał pare modów - podniesiony stopień sprężania, porting kanałów w głowicy, tytanowe zawory, porting kolektorów dolotowych - chcę dobrnąć do swojego celu 100km/litr c)Tylne zawieszenie - zaprojektowałem kompletnie nowe wahacze które zapobiegną tak mocnemu przysiadaniu tyłu, nie będą wpadać w negatyw przy obciążeniu no i mają mocniejsze (porsche) piasaty (zacząłem ukręcać je w zeszłym sezonie). Powinny też spowodować wheelie ze względu na nową geometrię. d) silnik przechodzi na wtrysk z paru powodów (głównie r&d) c)kupa pierdół: mocowania do wheeliebars i spadochronu, nowa wiązka eletryczna. Przebudowa się kończy, za trochę ponad miesiąc auto ma zawody w Belgii. ile wazyl a ile ma wazyc? jaka roznica w wadze tytanowego a dotychczasowego zaworu? pewnie trzonek moze byc sporo szczuplejszy.gniazda w ich przypadku do wymiany? |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Trzonek nie moze byc szczuplejszy - wczesniej zawory byly z nierdzewki, sa mocniejsze ale ciezsze. Teraz trzonek jest pol mm grubszy bo zawory sa z chevroleta (calowe) a wczesniej byly na modle garbusowa - trzonek 8mm. Zawor jest tez troche dluższy co pomoglo mi z geometria rozrzadu. Roznica jest 110gram vs ~70 gram na 48mm ssacych wiec gigantyczna - przy tak duzych zaworach i odcince na poziomie 8400rpm robi to roznice. Fotki wrzucę oczywiscie jesli kogos interesuja.
Auto mialo wage 670 kg, chce docelowo zejsc do 600kg ale nie wiem czy w tym roku sie to uda. NA razie sa plastikowe klapy, tylne szyby, odelzane drzwi, sporo gratow wylecialo. |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
a z czego masz gniazda skoro zawory tytanowe?
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Stalowe. Tak wiem o problemach z przewodzeniem ciepla i twardoscia tytanowych zaworów jednak pamietaj o profilu uzytkowania tego silnika - to jest auto na cwierc mili czasem robiace wieczorowa wycieczke do miasta. Inspekcje conajmniej raz do roku. I do tego przechodze na e85. Takie rozwiazanie jest przetestowane przezemnie i przez wieeelu garbusiarzy na świecie. Zawory np w bugeydzie po paru sezonach za granica i jednym w pl wygladaja ok, a on nie ma chlodzenia wcale. Amerykanie w v8kach w dragu tez z powodzeniem uzywaja stalowych gniazd.
Jesli silnik sie sprawdzi mozliwe ze przy nastepnej inspekcji wstawie berylowe gniazda. |
|
|
![]()
Post
#215
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
dobrze że wiesz na co uważać
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Trzeba sobie jedną rzecz wyjaśnić aby nie bić piany. To auto nigdy nie będzie torowym ścigantem, a wycieczka na tor to tylko dla zabawy. Warto jednak patrzeć na ten samochód jak jest odrestaurowany i jak jeździ bo to legenda i też Polska historia jakby nie było.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Całe auto jest dla zabawy:) Przy tym nakladzie roboczogodzin i pln mozna by zrobic szybsze auto wspolczesne ktore byloby bardziej praktyczne. Ale nie w tym fun. Ja czerpie przyjemnosc z konstruowania i testowania pewnych rozwiazan.
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Fotek wrzucaj jak najwięcej myślę, że wiele osób czeka na updaty
![]() -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Łąg ![]() |
Powiedz proszę gdzie w tej Belgii będzie można Ciebie zobaczyć.Sorry za OT..
-------------------- 406 3.0 V6
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:59 |