Shoutbox 0 nowych PW 


20 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> fiat 126p 2332ccm, Projekt bez sensu
Rudiger
post Wed, 12 Sep 2012 - 19:23
Post #201


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





widzę Cię na liście Ca CUP biggrin.gif


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 12 Sep 2012 - 19:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jaqo
post Wed, 12 Sep 2012 - 20:41
Post #202


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





no zapisałem się, zobaczymy jak będzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 13 Sep 2012 - 07:15
Post #203


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





jak będzie dobra pogoda to polatasz i będzie sporo fun'u. Jak będzie mokro to będzie źle. Masz możliwość dociążenia przodu?


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qubek
post Thu, 13 Sep 2012 - 10:38
Post #204


User
Dołączył: Tue, 16 December 2003
Skąd: Warszawa





Tak, trylinkami. Mysle ze to swietny pomysl.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 13 Sep 2012 - 10:43
Post #205


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Na mokrym w Kielcach w tylnosilnikowcach strasznie przód wyjeżdza na ciasnych winklach.
Ale prognoza na 16 dni jest dobra - będzie sucho.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qubek
post Thu, 13 Sep 2012 - 11:40
Post #206


User
Dołączył: Tue, 16 December 2003
Skąd: Warszawa





Mysle ze na mokrym w Kielcach bedzie w tym samochodzie wyjezdzal i przod i tyl i w ogole wszystko co sie da i wsadzanie ciezaru na przod, zwlaszcza bez przestawiania geometrii i testow w takiej konfiguracji raczej nie pomoze. Ale to tylko moje gdybanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 14 Sep 2012 - 18:39
Post #207


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





moze bedzie jakos sie dalo jechać, zobaczymy, ale to auto nie do tego;)
grunt, że będzie zabawa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 19 May 2013 - 23:21
Post #208


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





wiem,ze odkopuje.
ale na to auto warto patrzec.
ze tak zapytam co sie dzieje w jego temacie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 21 May 2013 - 11:15
Post #209


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Po zebraniu doświadczeń z zeszłego sezonu można było określić które rozwiązania się sprawdziły a które nie, auto przechodzi teraz modyfikacje na paru frontach na raz:
a)odchudzanie
b)silnik został rozebrany do inspekcji przy okazji dostał pare modów - podniesiony stopień sprężania, porting kanałów w głowicy, tytanowe zawory, porting kolektorów dolotowych - chcę dobrnąć do swojego celu 100km/litr
c)Tylne zawieszenie - zaprojektowałem kompletnie nowe wahacze które zapobiegną tak mocnemu przysiadaniu tyłu, nie będą wpadać w negatyw przy obciążeniu no i mają mocniejsze (porsche) piasaty (zacząłem ukręcać je w zeszłym sezonie). Powinny też spowodować wheelie ze względu na nową geometrię.
d) silnik przechodzi na wtrysk z paru powodów (głównie r&d)
c)kupa pierdół: mocowania do wheeliebars i spadochronu, nowa wiązka eletryczna.
Przebudowa się kończy, za trochę ponad miesiąc auto ma zawody w Belgii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Tue, 21 May 2013 - 13:46
Post #210


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Jakieś spy foto dostaniemy? biggrin.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 21 May 2013 - 17:03
Post #211


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Jaqo @ Tue, 21 May 2013 - 11:15) *
Po zebraniu doświadczeń z zeszłego sezonu można było określić które rozwiązania się sprawdziły a które nie, auto przechodzi teraz modyfikacje na paru frontach na raz:
a)odchudzanie
b)silnik został rozebrany do inspekcji przy okazji dostał pare modów - podniesiony stopień sprężania, porting kanałów w głowicy, tytanowe zawory, porting kolektorów dolotowych - chcę dobrnąć do swojego celu 100km/litr
c)Tylne zawieszenie - zaprojektowałem kompletnie nowe wahacze które zapobiegną tak mocnemu przysiadaniu tyłu, nie będą wpadać w negatyw przy obciążeniu no i mają mocniejsze (porsche) piasaty (zacząłem ukręcać je w zeszłym sezonie). Powinny też spowodować wheelie ze względu na nową geometrię.
d) silnik przechodzi na wtrysk z paru powodów (głównie r&d)
c)kupa pierdół: mocowania do wheeliebars i spadochronu, nowa wiązka eletryczna.
Przebudowa się kończy, za trochę ponad miesiąc auto ma zawody w Belgii.

ile wazyl a ile ma wazyc?
jaka roznica w wadze tytanowego a dotychczasowego zaworu? pewnie trzonek moze byc sporo szczuplejszy.gniazda w ich przypadku do wymiany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 21 May 2013 - 17:40
Post #212


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Trzonek nie moze byc szczuplejszy - wczesniej zawory byly z nierdzewki, sa mocniejsze ale ciezsze. Teraz trzonek jest pol mm grubszy bo zawory sa z chevroleta (calowe) a wczesniej byly na modle garbusowa - trzonek 8mm. Zawor jest tez troche dluższy co pomoglo mi z geometria rozrzadu. Roznica jest 110gram vs ~70 gram na 48mm ssacych wiec gigantyczna - przy tak duzych zaworach i odcince na poziomie 8400rpm robi to roznice. Fotki wrzucę oczywiscie jesli kogos interesuja.
Auto mialo wage 670 kg, chce docelowo zejsc do 600kg ale nie wiem czy w tym roku sie to uda. NA razie sa plastikowe klapy, tylne szyby, odelzane drzwi, sporo gratow wylecialo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Tue, 21 May 2013 - 17:57
Post #213


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



a z czego masz gniazda skoro zawory tytanowe?


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 21 May 2013 - 18:13
Post #214


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Stalowe. Tak wiem o problemach z przewodzeniem ciepla i twardoscia tytanowych zaworów jednak pamietaj o profilu uzytkowania tego silnika - to jest auto na cwierc mili czasem robiace wieczorowa wycieczke do miasta. Inspekcje conajmniej raz do roku. I do tego przechodze na e85. Takie rozwiazanie jest przetestowane przezemnie i przez wieeelu garbusiarzy na świecie. Zawory np w bugeydzie po paru sezonach za granica i jednym w pl wygladaja ok, a on nie ma chlodzenia wcale. Amerykanie w v8kach w dragu tez z powodzeniem uzywaja stalowych gniazd.
Jesli silnik sie sprawdzi mozliwe ze przy nastepnej inspekcji wstawie berylowe gniazda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Tue, 21 May 2013 - 18:24
Post #215


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



dobrze że wiesz na co uważać


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Tue, 21 May 2013 - 19:00
Post #216


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Trzeba sobie jedną rzecz wyjaśnić aby nie bić piany. To auto nigdy nie będzie torowym ścigantem, a wycieczka na tor to tylko dla zabawy. Warto jednak patrzeć na ten samochód jak jest odrestaurowany i jak jeździ bo to legenda i też Polska historia jakby nie było.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 21 May 2013 - 19:08
Post #217


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Całe auto jest dla zabawy:) Przy tym nakladzie roboczogodzin i pln mozna by zrobic szybsze auto wspolczesne ktore byloby bardziej praktyczne. Ale nie w tym fun. Ja czerpie przyjemnosc z konstruowania i testowania pewnych rozwiazan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Tue, 21 May 2013 - 19:31
Post #218


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Fotek wrzucaj jak najwięcej myślę, że wiele osób czeka na updaty smile.gif


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hudy66
post Tue, 21 May 2013 - 21:21
Post #219


User
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Łąg





Powiedz proszę gdzie w tej Belgii będzie można Ciebie zobaczyć.Sorry za OT..


--------------------
406 3.0 V6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Wed, 22 May 2013 - 02:54
Post #220


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (Hudy66 @ Tue, 21 May 2013 - 22:21) *
Powiedz proszę gdzie w tej Belgii będzie można Ciebie zobaczyć.Sorry za OT..

wygooglaj european bug in najwiekszy w europie zlot i wyscigi garbusow
Go to the top of the page
 
+Quote Post

20 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:59