![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Przy tak dużej średnicy przydały by się po 2 świece na cylinder. Są dostępne głowice ts do garbowych silników?
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
W amerykanckich V-eight sa większe średnice i styka jedna
![]() |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Tak w lotnictwie takie zakładają.
Nawet wtrysk będzie. rpm limiter pewnie koło 9k. Ale to w przyszłym roku, rteraz będe się ścigał tym co jest, chcę pojechać 8mego na ułęż. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 December 2005 Skąd: Gdańsk ![]() |
... stroker + większe tłoki (ponad 100mm) cylindry nicasil... Nikasil był w M60 bmw i ma opinię że jak się spieprzy to już kaplica (i że nie nadaje się do doładowania). Dlatego zapytam - czy możesz napisać coś więcej o cylindrach ? Były rozwiercane i nakładana powłoka? Czy to jakiś gotowy produkt? |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Nowy produkt. Seryjne cylindry są żeliwne.
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Jago ten srodek do smarowania panewek nie zatyka otworu na film olejowy w korbie?
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
odpowiem za jaska:
nie, nie zatyka, on jest dosc gesty ale olej swobodnie go przepycha jak tylko pojawia sie cisnienie |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Rozpuszcza się w oleju potem.
Gwint na tył ![]() Wczoraj zrobiłem małą sesyjkę składania siłnika: Wał po szlifie i azotowaniu: ![]() Korby mają nadal śrubki arp ale większe: ![]() ![]() Wleci spiek w związku z jedną planowaną modyfikacją ![]() ![]() ![]() Potem skończyła mi się bateria. |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Nie bałeś się o wał przy azotowaniu i gdzie robiłeś samo azotowanie. Gwint na bazie bila?
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
A niby o co miałem sie bać? był azotowany, po szlifie trzeba jeszcze raz i tyle. Tak bilstein ale gruba sztyca.
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Właśnie chodziło o azotowanie i ponowny szlif.
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Nic, byłem ciekaw po prostu czy szlifowałeś po i osiowałeś
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Wal szlifuje sie przed azotowaniem a po azotowaniu trzeba go przepolerowac i tyle. Wyszedl dobrze i na szczescie nie jest pekniety
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Ej kolego mow mi co to za zawiecha do karalucha jest.I skad to mozna wziac??To jakies customowe jest??
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
czuczu wał po azotowaniu sie nie skrzywi jeżeli jako nowy byl azotowany. problem jest jeżeli azotujemy wał hartowany powierzchniowo itd.
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
ten wydech zapewne liczony?
skrecane przy snap-on w dodatku. chetnie zobaczylbym opis tego niebieskiego vw. pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
czuczu wał po azotowaniu sie nie skrzywi jeżeli jako nowy byl azotowany. problem jest jeżeli azotujemy wał hartowany powierzchniowo itd. przepraszam za OT ale wał sie skrzywi po azotowaniu jak azotowanie będzie źle wykonane, w moim dwulitrowym oplu seryjnie wał jest z plasteliny, a po azotowaniu nic go niewykrzywiło, natomiast wały po azotowaniu "puchną" i to szlifierz musi brac pod uwage -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Dlatego mnie to mocno zaciekawiło bo na materiałoznawstwie spałem ale cos mi się wspominało że wał po azotowaniu się krzywi i nie można. Ale człowiek całe życie się uczy.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 02:08 |