Shoutbox 0 nowych PW 


20 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> fiat 126p 2332ccm, Projekt bez sensu
Al Ed Upek
post Sat, 16 Jun 2012 - 12:26
Post #141


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Przy tak dużej średnicy przydały by się po 2 świece na cylinder. Są dostępne głowice ts do garbowych silników?


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 16 Jun 2012 - 12:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sat, 16 Jun 2012 - 12:58
Post #142


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





W amerykanckich V-eight sa większe średnice i styka jedna tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sat, 16 Jun 2012 - 13:07
Post #143


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Tak w lotnictwie takie zakładają.
Nawet wtrysk będzie. rpm limiter pewnie koło 9k. Ale to w przyszłym roku, rteraz będe się ścigał tym co jest, chcę pojechać 8mego na ułęż.




Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lennypl
post Sun, 17 Jun 2012 - 20:41
Post #144


User
Dołączył: Wed, 07 December 2005
Skąd: Gdańsk





CYTAT(Jaqo @ Sat, 16 Jun 2012 - 09:22) *
... stroker + większe tłoki (ponad 100mm) cylindry nicasil...

Nikasil był w M60 bmw i ma opinię że jak się spieprzy to już kaplica (i że nie nadaje się do doładowania).
Dlatego zapytam - czy możesz napisać coś więcej o cylindrach ? Były rozwiercane i nakładana powłoka? Czy to jakiś gotowy produkt?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Mon, 18 Jun 2012 - 13:16
Post #145


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Nowy produkt. Seryjne cylindry są żeliwne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Fri, 06 Jul 2012 - 04:05
Post #146


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





Jago ten srodek do smarowania panewek nie zatyka otworu na film olejowy w korbie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Fri, 06 Jul 2012 - 08:23
Post #147


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





odpowiem za jaska:
nie, nie zatyka, on jest dosc gesty ale olej swobodnie go przepycha jak tylko pojawia sie cisnienie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 06 Jul 2012 - 13:05
Post #148


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Rozpuszcza się w oleju potem.

Gwint na tył


Wczoraj zrobiłem małą sesyjkę składania siłnika:
Wał po szlifie i azotowaniu:


Korby mają nadal śrubki arp ale większe:



Wleci spiek w związku z jedną planowaną modyfikacjąwink.gif


Potem skończyła mi się bateria.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 06 Jul 2012 - 17:17
Post #149


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Nie bałeś się o wał przy azotowaniu i gdzie robiłeś samo azotowanie. Gwint na bazie bila?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 06 Jul 2012 - 17:49
Post #150


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





A niby o co miałem sie bać? był azotowany, po szlifie trzeba jeszcze raz i tyle. Tak bilstein ale gruba sztyca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 06 Jul 2012 - 17:51
Post #151


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Właśnie chodziło o azotowanie i ponowny szlif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 06 Jul 2012 - 18:27
Post #152


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (CZUCZU @ Fri, 06 Jul 2012 - 18:51) *
Właśnie chodziło o azotowanie i ponowny szlif.

Ale co? Mialem azotowany wal, zatarl sie to zostal przeszlifowany, poazotowany i przepolerowany. Co w tym dziwnego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 06 Jul 2012 - 18:49
Post #153


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Nic, byłem ciekaw po prostu czy szlifowałeś po i osiowałeś
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 06 Jul 2012 - 19:15
Post #154


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Wal szlifuje sie przed azotowaniem a po azotowaniu trzeba go przepolerowac i tyle. Wyszedl dobrze i na szczescie nie jest pekniety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Fri, 06 Jul 2012 - 22:07
Post #155


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Ej kolego mow mi co to za zawiecha do karalucha jest.I skad to mozna wziac??To jakies customowe jest??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 07 Jul 2012 - 00:44
Post #156


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





czuczu wał po azotowaniu sie nie skrzywi jeżeli jako nowy byl azotowany. problem jest jeżeli azotujemy wał hartowany powierzchniowo itd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sun, 08 Jul 2012 - 04:18
Post #157


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki











Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 10 Jul 2012 - 15:48
Post #158


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





ten wydech zapewne liczony?
skrecane przy snap-on w dodatku.
chetnie zobaczylbym opis tego niebieskiego vw.
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Tue, 10 Jul 2012 - 20:24
Post #159


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(hz10 @ Sat, 07 Jul 2012 - 00:44) *
czuczu wał po azotowaniu sie nie skrzywi jeżeli jako nowy byl azotowany. problem jest jeżeli azotujemy wał hartowany powierzchniowo itd.


przepraszam za OT ale wał sie skrzywi po azotowaniu jak azotowanie będzie źle wykonane, w moim dwulitrowym oplu seryjnie wał jest z plasteliny, a po azotowaniu nic go niewykrzywiło, natomiast wały po azotowaniu "puchną" i to szlifierz musi brac pod uwage


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Tue, 10 Jul 2012 - 20:27
Post #160


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Dlatego mnie to mocno zaciekawiło bo na materiałoznawstwie spałem ale cos mi się wspominało że wał po azotowaniu się krzywi i nie można. Ale człowiek całe życie się uczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

20 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 02:08