![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Padl gdzies podczas startu, na drugim biegu powyżej 5krpm zaczął trochę słabnąć, na trójce zobaczyłem brak ciśnienia i go wyłączyłem czy jakos tak. Korby już zamówione, panewki mam, lepszy wałek (taki sam ale nowy, ten nie trzyma parametrów) przy okazji wleci i podniosę stopień sprężania, 200 koni peknie. Do tego są slicki i krótki 3ci i 4ty bieg.
60ft 1.781, ET 13.776 @ 114.97 KPH nieźle jak na taki przejazd:D |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, szkoda silnika, ale nic się nie poradzi, dobrze, że tylko tak się skończyło.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
leca te graty i leca, juz nie moge sie doczekac. Na dajtki niestety sie nie wyrobimy bo jeszcze nie ma ich na cle...
Tymczasem na autonostalgi wystawiliśmy 3 autka: maluch garbus z 58 roku I 500 - muszę namówić swoją dziewczyne, żeby przełożyć silnik do tego;) (też moja produkcja) |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
No maluch na nostalgii robił spore wrażenie. Sam byłem zdziwiony, jak bardzo jest cicho-ciemny. Świetna robota - chciałem podejść i pogadać, ale jako organizator cały czas byłem w biegu
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Jago podbij tym niebieskim cudakiem !! na Youngtimer Warsaw Spot.
-------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
No ja tez byłem zabiegany. Lepiej się spotkać i pojeździć
![]() Cicho ciemny - nawet chciałem go umyć ale mi przeszło. Silnik to była makieta oczywiście, pusty w środku. |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 February 2011 ![]() |
-------------------- AutoPasjonaci.pl - vortal miłośników motoryzacji
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
ten Garb z dyfuzorem na wydechu, zwanym także megafonem jak żywo przypomina mi napęd
![]() ![]() -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
hehe:D Istnieje podobieństwo:P
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Malar jest mega:) Ten garb też kozak. jaką mocą dysponuje?
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
~240 250 koni. Wątpie żeby jakaś hamownia go ogarnęła bo jest mega niski.
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Wow idzie jak zły...
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 03 December 2011 Skąd: Las Vegas ![]() |
Projekt rewelacja maluch idzie jak szatan.
![]() -------------------- CORVETTE C4R LS7
GMC TYPHOON SUBURBAN K2500 SRT8 + GOODIES |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
No i przyszła paczka ze scata, można się bawić dalej:
![]() Skrzynia bez dyfra (wleci tam zapasowy quaife) z krótkim 3 i 4, pospawanymi piastami, cro-mo nakrętką wałka atakującego, wzmocnioną pokrywą dyferencjału i obspawaną obudową, przełożenie główne 3.88 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Panewki korbowodowe clevite i inne pierdoły jak uszczelki etc ![]() Korbowody ze śrubkami arp2000 ![]() Line lock - bedą burnout'y:) ![]() ![]() Elementy do następnego silnika (t4) Kolektory do głowic split-port ![]() Dodatkowa miska olejowa. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 April 2006 Skąd: Żory ![]() |
Jaka waga garba? bo czas na ćwiare jest mega
![]() |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
kolo 600 kg?
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Typ 4 też będzie do malara? Seryjna pojemność, czy jakiś stroker?
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
wychodzi 2.7 litra jeśli dobrze pamiętam, stroker + większe tłoki (ponad 100mm) cylindry nicasil, wtrysk i inne kwiatki.
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
No panie luxus, tyle pojemnosci z 4 garnków bedzie brzmieć przepięknie. Ale tanio nie będzie zdaje się...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 22:15 |