Shoutbox 0 nowych PW 


20 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> fiat 126p 2332ccm, Projekt bez sensu
raich
post Sun, 06 May 2012 - 02:32
Post #101


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





jaka ten blok ma dlugosc? okolice 30cm?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 06 May 2012 - 02:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jaqo
post Sun, 06 May 2012 - 10:40
Post #102


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





jaki blok? silnika? Z osprzetem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 06 May 2012 - 13:13
Post #103


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Jaqo @ Sun, 06 May 2012 - 10:40) *
jaki blok? silnika? Z osprzetem?

tak silnika,bez osprzetu.
albo dlugosc walu.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Tue, 08 May 2012 - 10:04
Post #104


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Jaqo, jestem pod wrażeniem. I z powodu samego nietypowego pomysłu by do 126p wsadzić silnik od garba i Twojej pracy oraz know-how, ale też w związku z tym że cały układ napędowy znosi takie moce a jest zawieszony dosłownie "na agrafkach" i nic się nie urywa. Świetna sprawa to wybór części tuningowych do Garbusa. Aj, aj żeby do Skody taki wybór był....

Tak a propos - widze że sporo osób do projektów wybiera importowane (Chiny?) bandaże za grubą kasę - panowie przecież w Polsce produkują dobre bandaże do 1100stC/1260stC:)
Przynajmniej u mnie na rozgrzanym do czerwoności kolektorze z nimi nic się nie dzieje.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 08 May 2012 - 10:10
Post #105


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Kto bogatemu zabroni wink.gif Jak ktoś ma na taki bandaż to zakłada.
Ty masz tańszy ja też i działają.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Tue, 08 May 2012 - 10:21
Post #106


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





ja wybrałem polski bo o tych z importu różne opinie wtedy krążyły w necie, że te lepsze a tamte gorsze, a te się sypią itd.
no to wybrałem cos co w Polsce ładują do sprzętu górniczego smile.gif

Jaqo, jaką średnicę sprzegła u siebie masz?


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 08 May 2012 - 11:25
Post #107


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





No ja robilem zamowienie to przy okazji i to wzialem, byl to najtańszy jaki znalazłem. Gdzie mozna kupic taki polski? bo ten mnie wkurza.

Rudiger sprzęgło jest 200mm organiczne z wzmocnionym dociskiem ale bez sprężynek. Jak by ze slickami były problemy to mam mocniejszy docisk w pogotowiu i spiekową tarczę ale na razie jest git, czyli na granicy - sprzegło się nie śliza ale łapie miekko, oszczędza to skrzynie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Tue, 08 May 2012 - 12:40
Post #108


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Jakby ktoś dał linka do tego bandaż będe wdzięczny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Tue, 08 May 2012 - 12:47
Post #109


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Proszem bardzo smile.gif
Kupowałem 50mmx2mm, 30 metrów minimum zamówienie. Bardzo miła obsługa była.
Kolektory owijamy na mokro!
http://www.zph-colmet.com/product/tasma-glinokrzemianowa


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Fri, 11 May 2012 - 16:24
Post #110


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Możesz napisać ile zapłaciłeś? Będzie jakiś obraz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 28 May 2012 - 18:01
Post #111


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Co padło na zawodach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 28 May 2012 - 18:03
Post #112


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Zatartł się huh.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Mon, 28 May 2012 - 18:08
Post #113


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





E jakaś drobna awaria;) Dziś rozbirę, przy okazji sie troche moc podniesie.
Specu powinien się cieszyć bo dzięki temu ma czujnik-zaślepkębiggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 28 May 2012 - 18:19
Post #114


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Uuu szkoda bo liczyłem na dobry czas. Jak seicenta robią 12ki to mnie nic nie zdziwi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 28 May 2012 - 18:35
Post #115


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Hehe dziękuję Ci bardzo za czujnik na szczęście dla mnie to tylko drobna awaria.
rozbierz i daj znać i....
Powodzenia smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 29 May 2012 - 10:30
Post #116


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





No więc rozebrałem silnik - z niewiadomych przyczyn (wada fabryczna na 99%) pękła szklanka, odpadl od niej jeden malutki kawalek z 3 na 1.5 mm, wpadl w pompę oleju, zablokował ją, z pompy urwał się koniec wałka ją napedzający, no i to wszystko na/po starcie (bo mialem jeszcze wtedy ciśnienie oleju). Straty i tak małe jak na zero oleju przepływającego przez silnik - wszystkie panewki korbowodowe martwe, korby staneły dęba nie dało się ich ruszyć, sa fioletowo czarne od temp więc też są do wyrzucenia. Wał moze przeżył - zobaczymy, panewki główne i blok są w porządku, tłoki, cylindry, głowice też git.














Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 29 May 2012 - 12:00
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Nie fajnie huh.gif
ale dobrze ,że panewki główne i blok są w porządku, tłoki, cylindry, głowice zyją smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaczka23
post Tue, 29 May 2012 - 13:22
Post #118


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: kolo KRAKOWA





szkoda serca ale głowa do góry i klucze do ręki zawsze może być lepiej a jeszcze raz gratuluję szybkiego projektu


--------------------
BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Tue, 29 May 2012 - 13:34
Post #119


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





na smoku olejowym nie ma jakiejś siatki która by wyłapała taki kawałek metalu ?

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Tue, 29 May 2012 - 14:51
Post #120


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Jaqo, słowa współczucia. Taka pierdoła a taki bałagan....
Powiedz mi - długo silnik pracował po wystrzale pompy? Że usmażyło panwy i korby?


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post

20 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 12:33