Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Nowe Turbo do AZV/BKD, zmiana turbiny
RobertGTI
post Sun, 22 Apr 2012 - 22:12
Post #21


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





No to ja nie wiem, albo mam zje#any samochód albo za bardzo go oszczędzam na zimnym ale jes to dla mnie bardzo uciążliwe po jak długim czasie zaczyna grzać mi w samochodzie podczas zimy.

A nie można by zaślepć egr przy kolektorze dolotowym tylko, wtedy dalej spaliny grzały by płyn tongue.gif


A no i powiedzcie co z tą przeróbką gtb na zwykły aktuator ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 22 Apr 2012 - 22:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kmink
post Sun, 22 Apr 2012 - 23:03
Post #22


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





Zamontuj webasto i tyle ;-)
Zimą jest po prostu zimno...ja tam żadnej różnicy nigdy nie czułem albo po prostu nie jestem tak delikatny ja Wy tongue.gif


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bubolak
post Mon, 23 Apr 2012 - 09:34
Post #23


User
Dołączył: Thu, 14 May 2009





No bez przesady, od razu ciepło nie będzie. Nie wiem czy w we wszystkich modelach, ale w Leonie jest dogrzewanie płynu chłodniczego i po 2-3km zaczyna się robić ciepło.


--------------------
Renttner Apartamenty - Warszawa -> www.renttner.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Tue, 24 Apr 2012 - 14:42
Post #24


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Ponowie pytanie jeszcze o to jak się ma sprawa hybryd do BKD, Karambol robił, robi dalej ? A może ktoś inny? Jaki koszt no i jak to jedzie?
Trwałość kiedyś była loterią a jak teraz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Tue, 24 Apr 2012 - 14:56
Post #25


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





olej hybryde, tylko turbo CBBB albo GTB


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bubolak
post Tue, 24 Apr 2012 - 19:12
Post #26


User
Dołączył: Thu, 14 May 2009





Ja miałem hybrydę od karambola. Jeździło całkiem fajnie, choć późno wstawało (200KM/400Nm). No ale po 35k km wirnik ciepły trzeba było wyciągać z kata (wałek pękł).


--------------------
Renttner Apartamenty - Warszawa -> www.renttner.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Tue, 24 Apr 2012 - 20:50
Post #27


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





no to już jest jedna opinia, czekam na dalsze... Dawno temu brałeś od niego hybrydę, jaka cena moze być na pw. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maggu
post Wed, 25 Apr 2012 - 02:53
Post #28


User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: okolice krakowa





Obecnie mam samochód na fińskiej hybrydzie którą zamówił, montował oraz stroił Aligator ( DynoSoft ). Samochód jeździ już od 30 tys km na niej i brak problemów. Jest bardzo cichutka, ładuje stabilnie i pasuje p&p do BKD. Nie trzeba nic przerabiać co wiązało by się z dodatkowymi kosztami.
Na seryjnym wydechu dała 212 KM i 404 NM.
Z dołu petardy nie ma, ale 300 NM przy 2 tys obr dała.
Z racji tego że przesiadłem się z Audi A3 8L na dużym turbo, planuje w obecnej A3 też wsadzić coś dużego smile.gif
Stara hybrydka będzie na sprzedaż.

Pozdrawiam.


--------------------
A3 8L 1.9 TDI 225KM/430NM by COMPsport- SOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Wed, 25 Apr 2012 - 09:07
Post #29


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





Robert, nie baw sie w hybrydy tylko wkładaj duze turbo, przerabiałem to u siebie i tylko nie potrzebnie wczesniej kase wydałem bo jak juz cos modzić to z grubej rury a nie tam pitu pitu z tym że trzeba sie liczyc że zmodzone auto to już nie tak łatwo sprzedać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Wed, 25 Apr 2012 - 21:09
Post #30


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





no wiem że było by to najfajniesze wyjscie posadzić gtb, ale jak będzie zobaczymy. A jeśli będę musiał wymienić turbo na oryginalne po regeneracji to wolę już założyć hybrydę.


No czekam dalej na opinie o hybrydach, i kto tak owe robi żebym mógł się skontaktować ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Remik83
post Mon, 09 Jul 2012 - 01:05
Post #31


Rookie
Dołączył: Sun, 15 March 2009





Witam , czy ktos ogarniajacy temat moglby wyrazic opinie , niedlugo mam zamair zmienic dmuchawke w mojej A3 2.0 tdi AZV 140 KM w serii , prosilbym o jakies opinie co do efektow oraz kosztow turbin BRD , GT17 oraz GTB22 , ogolnie chcialbym wycianac ( bez softu ) 195-205 PS , bylbym wdzieczny jesli ktos by mogl doradzic ktora z tych trzech warto wlozyc do tego silnika , czy w przypadku GTB wymiana wiaze sie z jakimis dodatkowymi kosztami ? ( kolektor , sprzeglo itd.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Mon, 09 Jul 2012 - 18:53
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





bez softu sie nie obejdzie w przypadku gtb:)
Pozdrawiam damian z CTR


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Remik83
post Tue, 10 Jul 2012 - 02:10
Post #33


Rookie
Dołączył: Sun, 15 March 2009





a czy w przypadku montarzu GTB jest koniecznosc robienia od razu wydechu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 20:54