![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Auto cudo jednak mam kilka zastrzeżeń:
gumy do zawieszenia mogliście dać poliuretanowe... co z IC? Reszta to już kwestia gustu nie leżą mi te światła, tłumik z tyłu, czy też folkowanego wnętrza... Co jak co ale silnik trochę po macoszemu ujęty spodziewałem się kucizny, obróbki głowicy CNC, turbiny co najmniej z evo X a tu prawie seria... ![]() -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 August 2007 ![]() |
Auto cudo jednak mam kilka zastrzeżeń: gumy do zawieszenia mogliście dać poliuretanowe... co z IC? Reszta to już kwestia gustu nie leżą mi te światła, tłumik z tyłu, czy też folkowanego wnętrza... Co jak co ale silnik trochę po macoszemu ujęty spodziewałem się kucizny, obróbki głowicy CNC, turbiny co najmniej z evo X a tu prawie seria... ![]() Seryjny akurat jest tam tylko dół silnika i kolektor wydechowy i to tylko dlatego że do tej mocy nie ma najmniejszego sensu tego tykać. ![]() -------------------- Fiat Punto GT 1996 232Nm 184HP
Fiat Marea Weekend SX 100 16V |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków ![]() |
A ja mam pytanie: Jak sobie radzi seryjna pompa z PGT z 4ro tlokiem z 166?
-------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Bezproblemowo. Takich PGT z tym hamulcem (bądź z fiata coupe) już kilka śmiga i każdy sobie chwali.
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Powiem tak, taki hebel wchodzi bardzo fajni nic nie trzyema przerabiac ani dorabiac, wchodzi p&p. Tylko trzeba pamietac ze zacisk jest dosc spory i trzeba uwazac na felge. Dodam jeszcze ze swego czasu jak latalismy z Nikolasem to 3 heble z okolic 200kmh nie zrobily duzego wrazenia na takim hamulcu w Punto
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Poezja smile.gif Fajnie, że auto już wyjechało wink.gif Może banalne pytanie odnośnie przewodów paliwowych - to gotowce czy dorabialiście no i jeśli tak to gdzie takie ładne przewody robią? smile.gif W końcu wyjechało ![]() Pięknie się ogląda taki przebieg prac. Zastanawia mnie tylko jedno - malowałeś powierzchnie po której śmigają paski (na kołach pasowych). Nie powoduje to ślizgania się ich itp? Nie ma z tym najmniejszego problemu. Paski się nie ślizgają. Zresztą po pewnym czasie z powierzchni, na której pracuje pasek farba zejdzie i będzie goły metal. bez farby czy z ta powierzchnia jest tak samo gladka Zoltar ze szczegołów ...kolega cichy sprzedał mi patent dot. miedziaków , polecam wypolerowac odcinki przy pompie, efekt jak zloto wink.gif i robi robote pod maska ! czekam na kolejny up....polonezow smile.gif No właśnie my mamy takie lepsze miedziaki z domieszką niklu. Nie utleniają się tak na zielono i mają fajniejszy kolor na żywo ![]() ![]() Kolejne update'y już niebawem. Z tą dojazdówką to pojechaliście wink.gif Aż żal by mi było z garażu wyjezdżać, żeby nie upaćkać tej Waszej roboty. Dojazdówka była smutna jak bunkier hitlera więc postanowiliśmy ją trochę ożywić ![]() ![]() fantastyczna robota. W zasadzie jest to od nowa zbudowane punto. Jeżeli gdzieś miałbym oddać samochód, to tylko do ciebie.... Jak malowaliście zaciski hamulcowe, proszkowo w całości, czy w częściach? Zaciski były piaskowane i malowane proszkowo w całości. Do malowania mamy zrobione specjalne "zaślepiacze", które są wkręcane w odpowietrzniki, płytki metalowe zamiast klocków i inne miejsca, w których farba jest nieporządana. Zbiornik wyrównawczy można było troszkę lepiej doczyścić !!! a i na wykładzinie za pedałem sprzęgła też jakaś plama. Jak zwykle robota zrobiona po łebkach wink.gif Kornatowóz już pokonał trasę toronto-płońsk !? Pamiętam jak ja odbierałem auto z Ital i wracałem do domu. Najpiękniejsza i najszybsza podróż w moim życiu. Kałuze musiałem tylko omijać, bo bałem się, że podwozie ubrudze smile.gif ehh, po raz kolejny jestem pełen podziwu !!! Teraz poldki panowie.. smile.gif Masz rację, teraz widzę, że zbiornik ma jakieś plamy :| a dywan przetarty obok pedału sprzęgła. ![]() ![]() mam pytanko, te alu przewody paliwowe sa jakies uniwersalne i dogiete czy w ASO kupowane ? Patrz parę wypowiedzi wyżej. Przewody alu z metra, doginane i obrabiane u nas. Auto cudo jednak mam kilka zastrzeżeń: gumy do zawieszenia mogliście dać poliuretanowe... co z IC? Reszta to już kwestia gustu nie leżą mi te światła, tłumik z tyłu, czy też folkowanego wnętrza... Co jak co ale silnik trochę po macoszemu ujęty spodziewałem się kucizny, obróbki głowicy CNC, turbiny co najmniej z evo X a tu prawie seria... ![]() IC jest. Tzn nie za duży bo 550x140 ale do tych mocy jakoś wystarcza. Zresztą większość gratów silnikowych i osprzętu pochodzi z innego projektu więc nie mieliśmy za dużego pola do popisu w tej kwestii. Od nas dołożyliśmy większą przepustnicę i komputer z nową wiązka. W zawiasie została guma bo auto jest z przeznaczeniem streetowym (stąd seryjna tapicerka skórzana, caraudio, itp). W następnych projektach będzie lepiej ... A ja mam pytanie: Jak sobie radzi seryjna pompa z PGT z 4ro tlokiem z 166? Bezproblemowo. Na początku jak wszystko było nowe faktycznie pedał brał dość nisko ale po 100km wszystko przeszło. Auto hamuje rewelacyjnie na tych hamulcach, oponach i zawieszeniu. Gałki oczne wypadają ![]() Powiem tak, taki hebel wchodzi bardzo fajni nic nie trzyema przerabiac ani dorabiac, wchodzi p&p. Tylko trzeba pamietac ze zacisk jest dosc spory i trzeba uwazac na felge. Dodam jeszcze ze swego czasu jak latalismy z Nikolasem to 3 heble z okolic 200kmh nie zrobily duzego wrazenia na takim hamulcu w Punto Nic dodać nic ująć. Jednak tu mamy zacisk ze 166, który jest z połowę większy od tych z FC20VT. Na obu zestawach hamowanie jest rewelacyjne i w aucie o masie 1000kg w zupełności wystarczające z dobrym klockiem i oponą. -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Zoltar - u mnie byla seria klocek + tarcza TRW i zdecydowanie tez wystarczalo a mysle ze moj zestaw byl ciezszy przez silnik i mnie
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Tu jest tarcza mintexa i klocki OMP Road&Sport na obu osiach (piszczą na zimno jak stary tramwaj
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 May 2011 Skąd: DLU ![]() |
kompleksowo i perfekcyjnie, jak zawsze od Was
![]() 120 % -------------------- torque ? no, thanks !
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 19 August 2007 ![]() |
(...) Zaciski były piaskowane i malowane proszkowo w całości. Do malowania mamy zrobione specjalne "zaślepiacze", które są wkręcane w odpowietrzniki, płytki metalowe zamiast klocków i inne miejsca, w których farba jest nieporządana. (...) Racja, zapomniałem o przednich - mea culpa ;P |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Tu jest tarcza mintexa i klocki OMP Road&Sport na obu osiach (piszczą na zimno jak stary tramwaj ![]() Ja ma u siebie też ten zacisk + klocki Carbone Lorraine RC6, jak walnę w heble to jakbym wbił kolce w asfalt. Auto waży 1070 kg, i nawet po kilku okrążeniach na Poznaniu pełnym ogniem heble nic, a nic nie puchną - polecam ![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT Przewody dorabialiśmy. Kupione u kidzia w rispekcie "z metra". Doginane i układane na miejscu u nas. Korzystamy z nich w każdym projekcie. Jak zakańczacie końcówki tych przewodów? Klasycznie, jak przewodów hamulcowych, czy jakąś specjalną maszynkę macie do tego? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
To zależy. Jeżeli chcesz użyć systemu ze złączkami JIC to flaruje się te rurki kątem 74st (tu mamy dorobiony specjalny diwajs, gdyż hamulcowe narzędzia flarują na 90 stopni i nie bardzo chce się to uszczelniać przy wyższych ciśnieniach) i łączy z nyplami za pomocą nakrętki i docisku. Jeżeli ma być zwykła guma wystarczy zrobić zgrubienie odpowiednią praską.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Czystszego projektu w PL jeszcze nie widziałem ! Chyba czysciej i dokładniej (wizualnie) juz sie nie da.
Gratuluje ! -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
wykres wyglada jak auta na kompresorze a nie na turbo. Pytanie tylko czy to wada czy zaleta.
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Race Control Module ![]() ![]() Pozdrawiamy ekipa ITAL Performance ![]() -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Elektryka jest customowa, a w vemsie wykorzystujemy funkcje, które są w standardowym sofcie tyle, że rzadko kto z nich korzysta a do takich dodatkowych bajerów nadają się wyśmienicie.
Fajny button ma też S2000. (podoba mi się nawet bardziej niż ten z ufa ![]() ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
A mozesz zdradzic gdzie mozna kupic takie wlaczniki dzwigienkowe jak te ktore widac na paneliku obok engine start buttona ? Rozumiem ze swieci sie diodka na ich czubku jak sa zalaczone, tak ?
-------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
Pewnie w byle sklepie z elektroniką.
Albo np. na www.conrad.pl czy www.tme.eu/pl/ -------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Tez mi sie wydaje ze to sa zwykle topguny jakich sporo na allegro.
-------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 00:28 |