Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Fiat Punto 1.4GT Turbo, powered by ITAL Performance
mihas66
post Sun, 04 Nov 2012 - 10:30
Post #61


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Auto cudo jednak mam kilka zastrzeżeń:

gumy do zawieszenia mogliście dać poliuretanowe...
co z IC?

Reszta to już kwestia gustu nie leżą mi te światła, tłumik z tyłu, czy też folkowanego wnętrza...

Co jak co ale silnik trochę po macoszemu ujęty spodziewałem się kucizny, obróbki głowicy CNC, turbiny co najmniej z evo X a tu prawie seria... tongue.gif dobra marudzę...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 04 Nov 2012 - 10:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Swatkat
post Sun, 04 Nov 2012 - 11:14
Post #62


User
Dołączył: Tue, 07 August 2007





CYTAT(mihas66 @ Sun, 04 Nov 2012 - 10:30) *
Auto cudo jednak mam kilka zastrzeżeń:

gumy do zawieszenia mogliście dać poliuretanowe...
co z IC?

Reszta to już kwestia gustu nie leżą mi te światła, tłumik z tyłu, czy też folkowanego wnętrza...

Co jak co ale silnik trochę po macoszemu ujęty spodziewałem się kucizny, obróbki głowicy CNC, turbiny co najmniej z evo X a tu prawie seria... tongue.gif dobra marudzę...


Seryjny akurat jest tam tylko dół silnika i kolektor wydechowy i to tylko dlatego że do tej mocy nie ma najmniejszego sensu tego tykać. tongue.gif


--------------------
Fiat Punto GT 1996 232Nm 184HP
Fiat Marea Weekend SX 100 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shouphas
post Sun, 04 Nov 2012 - 13:57
Post #63


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: Witten/Radzionków





A ja mam pytanie: Jak sobie radzi seryjna pompa z PGT z 4ro tlokiem z 166?


--------------------
Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ...
176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Sun, 04 Nov 2012 - 14:18
Post #64


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Bezproblemowo. Takich PGT z tym hamulcem (bądź z fiata coupe) już kilka śmiga i każdy sobie chwali.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 04 Nov 2012 - 14:48
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Powiem tak, taki hebel wchodzi bardzo fajni nic nie trzyema przerabiac ani dorabiac, wchodzi p&p. Tylko trzeba pamietac ze zacisk jest dosc spory i trzeba uwazac na felge. Dodam jeszcze ze swego czasu jak latalismy z Nikolasem to 3 heble z okolic 200kmh nie zrobily duzego wrazenia na takim hamulcu w Punto


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 04 Nov 2012 - 17:17
Post #66


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





CYTAT(emtees @ Sat, 03 Nov 2012 - 08:12) *
Poezja smile.gif Fajnie, że auto już wyjechało wink.gif Może banalne pytanie odnośnie przewodów paliwowych - to gotowce czy dorabialiście no i jeśli tak to gdzie takie ładne przewody robią? smile.gif


W końcu wyjechało smile.gif Przewody dorabialiśmy. Kupione u kidzia w rispekcie "z metra". Doginane i układane na miejscu u nas. Korzystamy z nich w każdym projekcie.

CYTAT(Gr00bY @ Sat, 03 Nov 2012 - 10:24) *
Pięknie się ogląda taki przebieg prac. Zastanawia mnie tylko jedno - malowałeś powierzchnie po której śmigają paski (na kołach pasowych). Nie powoduje to ślizgania się ich itp?


Nie ma z tym najmniejszego problemu. Paski się nie ślizgają. Zresztą po pewnym czasie z powierzchni, na której pracuje pasek farba zejdzie i będzie goły metal.

CYTAT(Hubanek @ Sat, 03 Nov 2012 - 11:19) *
bez farby czy z ta powierzchnia jest tak samo gladka

Zoltar ze szczegołów ...kolega cichy sprzedał mi patent dot. miedziaków , polecam wypolerowac odcinki przy pompie, efekt jak zloto wink.gif i robi robote pod maska !

czekam na kolejny up....polonezow smile.gif


No właśnie my mamy takie lepsze miedziaki z domieszką niklu. Nie utleniają się tak na zielono i mają fajniejszy kolor na żywo smile.gif Był plan żeby przewody pochować w koszulkach z pcv ale stwierdziliśmy, że "surowe" wyglądają na tyle fajnie, że zostało jak jest. Polerki jeszcze nie ćwiczyliśmy ale dzięki za hint spróbojemy biggrin.gif

Kolejne update'y już niebawem.

CYTAT(Javie @ Sat, 03 Nov 2012 - 12:07) *
Z tą dojazdówką to pojechaliście wink.gif

Aż żal by mi było z garażu wyjezdżać, żeby nie upaćkać tej Waszej roboty.


Dojazdówka była smutna jak bunkier hitlera więc postanowiliśmy ją trochę ożywić wink.gif Wlepa to taki tam żarcik wink.gif Z garażu faktycznie żal wyjeżdżać. Po pierwszych jazdach pobrudziliśmy podłogę, wahacze i sanki więc lipa na maksa :/

CYTAT(bob@ @ Sat, 03 Nov 2012 - 14:30) *
fantastyczna robota. W zasadzie jest to od nowa zbudowane punto. Jeżeli gdzieś miałbym oddać samochód, to tylko do ciebie....
Jak malowaliście zaciski hamulcowe, proszkowo w całości, czy w częściach?


Zaciski były piaskowane i malowane proszkowo w całości. Do malowania mamy zrobione specjalne "zaślepiacze", które są wkręcane w odpowietrzniki, płytki metalowe zamiast klocków i inne miejsca, w których farba jest nieporządana.

CYTAT(uczeszsie @ Sat, 03 Nov 2012 - 14:30) *
Zbiornik wyrównawczy można było troszkę lepiej doczyścić !!! a i na wykładzinie za pedałem sprzęgła też jakaś plama. Jak zwykle robota zrobiona po łebkach wink.gif
Kornatowóz już pokonał trasę toronto-płońsk !?
Pamiętam jak ja odbierałem auto z Ital i wracałem do domu. Najpiękniejsza i najszybsza podróż w moim życiu. Kałuze musiałem tylko omijać, bo bałem się, że podwozie ubrudze smile.gif
ehh, po raz kolejny jestem pełen podziwu !!! Teraz poldki panowie.. smile.gif


Masz rację, teraz widzę, że zbiornik ma jakieś plamy :| a dywan przetarty obok pedału sprzęgła. biggrin.gif Ty lepiej dbaj o puga bo doszły mnie słuchy, że zapuszczony okrutnie ... tongue.gif

CYTAT(Gonzo_BB @ Sat, 03 Nov 2012 - 15:08) *
mam pytanko, te alu przewody paliwowe sa jakies uniwersalne i dogiete czy w ASO kupowane ?


Patrz parę wypowiedzi wyżej. Przewody alu z metra, doginane i obrabiane u nas.

CYTAT(mihas66 @ Sun, 04 Nov 2012 - 10:30) *
Auto cudo jednak mam kilka zastrzeżeń:

gumy do zawieszenia mogliście dać poliuretanowe...
co z IC?

Reszta to już kwestia gustu nie leżą mi te światła, tłumik z tyłu, czy też folkowanego wnętrza...

Co jak co ale silnik trochę po macoszemu ujęty spodziewałem się kucizny, obróbki głowicy CNC, turbiny co najmniej z evo X a tu prawie seria... tongue.gif dobra marudzę...


IC jest. Tzn nie za duży bo 550x140 ale do tych mocy jakoś wystarcza. Zresztą większość gratów silnikowych i osprzętu pochodzi z innego projektu więc nie mieliśmy za dużego pola do popisu w tej kwestii. Od nas dołożyliśmy większą przepustnicę i komputer z nową wiązka. W zawiasie została guma bo auto jest z przeznaczeniem streetowym (stąd seryjna tapicerka skórzana, caraudio, itp).

W następnych projektach będzie lepiej ...

CYTAT(Shouphas @ Sun, 04 Nov 2012 - 13:57) *
A ja mam pytanie: Jak sobie radzi seryjna pompa z PGT z 4ro tlokiem z 166?


Bezproblemowo. Na początku jak wszystko było nowe faktycznie pedał brał dość nisko ale po 100km wszystko przeszło. Auto hamuje rewelacyjnie na tych hamulcach, oponach i zawieszeniu. Gałki oczne wypadają wink.gif. Więc śmiało mogę powiedzieć, że pompa hamulcowa z większym fi tłoczka nie jest w setupie potrzebna.

CYTAT(Kamilbike @ Sun, 04 Nov 2012 - 14:48) *
Powiem tak, taki hebel wchodzi bardzo fajni nic nie trzyema przerabiac ani dorabiac, wchodzi p&p. Tylko trzeba pamietac ze zacisk jest dosc spory i trzeba uwazac na felge. Dodam jeszcze ze swego czasu jak latalismy z Nikolasem to 3 heble z okolic 200kmh nie zrobily duzego wrazenia na takim hamulcu w Punto


Nic dodać nic ująć. Jednak tu mamy zacisk ze 166, który jest z połowę większy od tych z FC20VT. Na obu zestawach hamowanie jest rewelacyjne i w aucie o masie 1000kg w zupełności wystarczające z dobrym klockiem i oponą.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 04 Nov 2012 - 18:18
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Zoltar - u mnie byla seria klocek + tarcza TRW i zdecydowanie tez wystarczalo a mysle ze moj zestaw byl ciezszy przez silnik i mnie wink.gif Nie wiedzialem ze zacisk od 166 jest wiekszy od tego z FC


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 04 Nov 2012 - 19:13
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Tu jest tarcza mintexa i klocki OMP Road&Sport na obu osiach (piszczą na zimno jak stary tramwaj biggrin.gif ). A zacisk faktycznie jest sporo większy od tego z FC. Hamowałem tym autem raz ze 190km/h do zera powiedzmy "awaryjnie" i prawie mi gałki oczne wypluło. Oprócz samych hamulców również ta opona daje potężną skuteczność. Na prawdę polecam taki zestaw.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kenobi
post Sun, 04 Nov 2012 - 19:26
Post #69


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 May 2011
Skąd: DLU





kompleksowo i perfekcyjnie, jak zawsze od Was smile.gif

120 %


--------------------
torque ? no, thanks !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Race_D.
post Sun, 04 Nov 2012 - 23:14
Post #70


Rookie
Dołączył: Sun, 19 August 2007





CYTAT(ZoLt4R @ Sun, 04 Nov 2012 - 17:17) *
(...)
Zaciski były piaskowane i malowane proszkowo w całości. Do malowania mamy zrobione specjalne "zaślepiacze", które są wkręcane w odpowietrzniki, płytki metalowe zamiast klocków i inne miejsca, w których farba jest nieporządana.
(...)

Racja, zapomniałem o przednich - mea culpa ;P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Sun, 04 Nov 2012 - 23:24
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





CYTAT(ZoLt4R @ Sun, 04 Nov 2012 - 19:13) *
Tu jest tarcza mintexa i klocki OMP Road&Sport na obu osiach (piszczą na zimno jak stary tramwaj biggrin.gif ). A zacisk faktycznie jest sporo większy od tego z FC. Hamowałem tym autem raz ze 190km/h do zera powiedzmy "awaryjnie" i prawie mi gałki oczne wypluło. Oprócz samych hamulców również ta opona daje potężną skuteczność. Na prawdę polecam taki zestaw.


Ja ma u siebie też ten zacisk + klocki Carbone Lorraine RC6, jak walnę w heble to jakbym wbił kolce w asfalt. Auto waży 1070 kg, i nawet po kilku okrążeniach na Poznaniu pełnym ogniem heble nic, a nic nie puchną - polecam biggrin.gif


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 04 Nov 2012 - 23:33
Post #72


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
Przewody dorabialiśmy. Kupione u kidzia w rispekcie "z metra". Doginane i układane na miejscu u nas. Korzystamy z nich w każdym projekcie.


Jak zakańczacie końcówki tych przewodów? Klasycznie, jak przewodów hamulcowych, czy jakąś specjalną maszynkę macie do tego?


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 04 Nov 2012 - 23:43
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





To zależy. Jeżeli chcesz użyć systemu ze złączkami JIC to flaruje się te rurki kątem 74st (tu mamy dorobiony specjalny diwajs, gdyż hamulcowe narzędzia flarują na 90 stopni i nie bardzo chce się to uszczelniać przy wyższych ciśnieniach) i łączy z nyplami za pomocą nakrętki i docisku. Jeżeli ma być zwykła guma wystarczy zrobić zgrubienie odpowiednią praską.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Mon, 05 Nov 2012 - 01:00
Post #74


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





Czystszego projektu w PL jeszcze nie widziałem ! Chyba czysciej i dokładniej (wizualnie) juz sie nie da.

Gratuluje !


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Mon, 05 Nov 2012 - 08:54
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





wykres wyglada jak auta na kompresorze a nie na turbo. Pytanie tylko czy to wada czy zaleta.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Wed, 21 Nov 2012 - 22:08
Post #76


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





CYTAT(ZoLt4R @ Sat, 03 Nov 2012 - 00:08) *
Race Control Module smile.gif Na konsoli środkowej zamontowaliśmy panel sterujący dodatkowymi funkcjami ECU takimi jak launch control i flatshift. Trzeci przełącznik steruje zmianą podświetlenia dodatkowych wskaźników. Mamy tu również starter, którym steruje ECU. Wystarczy włączyć zapłon, nacisnąć przycisk i tyle. VEMS sam steruje rozrusznikiem i rozłącza go kiedy motor wystartuje. Przycisk Engine Start pochodzi z Civica "UFO".





Pozdrawiamy
ekipa ITAL Performance



biggrin.gif też bym chciał taki engine start. To jakiś mocny custom jest z tym czy może jakaś nowa wersja softu do vemsa?


--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 21 Nov 2012 - 23:20
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Elektryka jest customowa, a w vemsie wykorzystujemy funkcje, które są w standardowym sofcie tyle, że rzadko kto z nich korzysta a do takich dodatkowych bajerów nadają się wyśmienicie.

Fajny button ma też S2000. (podoba mi się nawet bardziej niż ten z ufa smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Thu, 22 Nov 2012 - 01:17
Post #78


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





A mozesz zdradzic gdzie mozna kupic takie wlaczniki dzwigienkowe jak te ktore widac na paneliku obok engine start buttona ? Rozumiem ze swieci sie diodka na ich czubku jak sa zalaczone, tak ?


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Thu, 22 Nov 2012 - 07:18
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





Pewnie w byle sklepie z elektroniką.
Albo np. na www.conrad.pl czy www.tme.eu/pl/


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Thu, 22 Nov 2012 - 08:32
Post #80


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





Tez mi sie wydaje ze to sa zwykle topguny jakich sporo na allegro.


--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 00:28