![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Silnik został przemalowany z czerwonego na żółty. Kolorystyka projektu to brąz, czerń i żółć więc czerwony nie bardzo do niego pasował. Przy okazji został wymieniony rozrząd, paski itd.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Układ paliwowy został wykonany od podstaw. Stare, pokorodowane przewody ustąpiły miejsca nowym aluminiowym o średnicy 8mm wewnątrz. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Coraz bliżej końca więc czas na elektrykę. Wzięliśmy się za tworzenie nowej wiązki silnikowej, w którą zostały wplecione dodatkowe przewody m.in. do czujników ciśnienia i temperatury oleju. Z wiązki wyrzuciliśmy także niepotrzebne przewody (do klimatyzacji, pochłaniacza par paliwa, itd.) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prace nad panelem sterującym dodatkowymi funkcjami. ![]() Silnik skręcony ze skrzynią czeka na montaż. ![]() ![]() ![]() ![]() Od tapicera odebraliśmy obszytą nową skórą kierownicę. ![]() ![]() Ze względu na zmiany w kolektorze ssącym i przepustnicy, część dolotów została zbudowana od nowa. Zrezygnowaliśmy również ze stożkowego filtra na rzecz seryjnego airboxa. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jak wiadomo seryjne, metalowe zbiorniki w Punto GT korodują niemiłosiernie, więc wymieniliśmy bak na plastikowy. Kupiliśmy używany zbiornik, umyliśmy i wypłukaliśmy. Gotowy z pompą walbro 255 czeka na montaż. ![]() ![]() ![]() Koło dojazdowe również odświeżone. ![]() ![]() Tak auto wygląda pod spodem na finiszu prac. ![]() ![]() ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Auto wyposażone jest w przelotowy układ wydechowy o średnicy 2,25" zakończony dedykowanym tłumikiem firmy Supersprint.
![]() ![]() Wnętrze GTka. ![]() ![]() Race Control Module ![]() ![]() Gałka zmiany biegów pochodzi z półek firmy Sparco. ![]() Z panelu sufitowego wyrzucony został zegarek. Jego miejsce zajął wyświetlacz LCD pokazujący bieżące parametry pracy silnika. ![]() Pod pedał sprzęgła został zamontowany czujnik, który realizuje launch control i flatshift. ![]() Nakładki na pedały to również produkt firmy Sparco. ![]() Tak finalnie prezentuje się komora silnika. ![]() ![]() ![]() ![]() W końcu, po wielu miesiącach pracy, finalny produkt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na koniec podjechaliśmy na hamownię sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik. Jak widać w nienajgorszej. Udało się ładnie pociągnąć kreski do końca. Auto na drodze ładuje 1.2 bara, na hamowni napompowało 1 bar generując 197 KM i 241Nm. ![]() To chyba tyle, na najbliższym przeglądzie auto dostanie rozpórkę przednich kielichów i lotkę nad tylną szybę. Według zapewnień właściciela, w przyszłym roku ma zawitać większa turbosprężarka i dalszy rozwój tego setupu. Pozdrawiamy ekipa ITAL Performance -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
perfekcyjnie
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Mon, 25 June 2012 ![]() |
Najpiękniejszy Fiat Punto jakiego widziałem
![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
+1
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Poezja
![]() ![]() ![]() -------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
ladnei i schludnie
szczerze powiem to zakres pracy nad autem oraz starannosc bardzo mi sie podoba powodzenia w dalszych modach |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Pięknie się ogląda taki przebieg prac. Zastanawia mnie tylko jedno - malowałeś powierzchnie po której śmigają paski (na kołach pasowych). Nie powoduje to ślizgania się ich itp?
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
bez farby czy z ta powierzchnia jest tak samo gladka
Zoltar ze szczegołów ...kolega cichy sprzedał mi patent dot. miedziaków , polecam wypolerowac odcinki przy pompie, efekt jak zloto ![]() czekam na kolejny up....polonezow ![]() -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
piękna robota.. Wasza schludność i czystość wykonania jak i otoczenia powala
![]() ![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Czyscioch...jak z fabryki
![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 May 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Z tą dojazdówką to pojechaliście
![]() Aż żal by mi było z garażu wyjezdżać, żeby nie upaćkać tej Waszej roboty. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 July 2007 ![]() |
fantastyczna robota. W zasadzie jest to od nowa zbudowane punto. Jeżeli gdzieś miałbym oddać samochód, to tylko do ciebie....
Jak malowaliście zaciski hamulcowe, proszkowo w całości, czy w częściach? |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
Zbiornik wyrównawczy można było troszkę lepiej doczyścić !!! a i na wykładzinie za pedałem sprzęgła też jakaś plama. Jak zwykle robota zrobiona po łebkach
![]() Kornatowóz już pokonał trasę toronto-płońsk !? Pamiętam jak ja odbierałem auto z Ital i wracałem do domu. Najpiękniejsza i najszybsza podróż w moim życiu. Kałuze musiałem tylko omijać, bo bałem się, że podwozie ubrudze ![]() ehh, po raz kolejny jestem pełen podziwu !!! Teraz poldki panowie.. ![]() -------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 August 2007 ![]() |
To nie moje Punto ![]() ![]() Twoje to już stanowi nieodłączny pejzaż w IP ![]() -------------------- Fiat Punto GT 1996 232Nm 184HP
Fiat Marea Weekend SX 100 16V |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Sun, 05 March 2006 Skąd: Bielsko Biała ![]() |
mam pytanko, te alu przewody paliwowe sa jakies uniwersalne i dogiete czy w ASO kupowane ?
-------------------- Rafał.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 June 2004 Skąd: wodzisław ![]() |
a ja się ciągle zastanawiam czy to warsztat czy może szpital w którym sanepid robi kontrole czystości, chyba słowo sterylności było by bardziej na miejscu.
naprawdę masakra gratuluje -------------------- civic only for track
www.facebook.com/EVORART |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Jak zwykle świetny projekt. Gratulacje.
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 19 August 2007 ![]() |
(...) Może banalne pytanie odnośnie przewodów paliwowych - to gotowce czy dorabialiście no i jeśli tak to gdzie takie ładne przewody robią? ![]() mam pytanko, te alu przewody paliwowe sa jakies uniwersalne i dogiete czy w ASO kupowane ? Dorabialiśmy. Takie ładne przewody (podobnie z resztą jak miedź z niklem) robią właśnie w samym IP. W aso takich nie znajdziesz, takie rzeczy to tylko w erze albo w IP. Zoltar bardzo lubi precyzyjne doginanie (zwłaszcza tych grubych...), co widać nawet na zdjęciach B) (...) Jak malowaliście zaciski hamulcowe, proszkowo w całości, czy w częściach? Zaciski zostały rozebrane, wyczyszczone i po malowaniu złożone na nowych częściach. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 15:20 |