![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Panowie gadanie jakich mało to żeby nie katować na zimnym- tak samo kiedyś gadałem... Moja matka użytkuje astre 1.7dtl czyli turbo diesel ale jeszcze na pośrednim wtrysku(głowica jeszcze gorzej po dupie dostaje). Matka nie ważne czy -20 czy +20 but w podłogę ile wlezie na zimnym o chłodzeniu turbiny nigdy nie słyszała bo nawet nie wie co to turbina... Zaraz ktoś wyskoczy że to stary grat co ma 68koni owszem miał tyle dopóki matka nie zaczęła ostro krzyczeć ze nie ma czym jeżdzić i teraz turbina pompuje 1bar seryjnie 0.4bara było i pompa rozkręcona.... Silnik jest tak katowany uwaga 6lat i zrobił 120tyś owszem podczas odpału puszcza dyma i przy -30 ciężko go odpalić ale moje bmw benzynowe po ostatnich mrozach zimowych zaczęły klekotać zawory na zimnym więc wg mnie diesla zajeździć to naprawdę trzeba mieć talent...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
więc wg mnie diesla zajeździć to naprawdę trzeba mieć talent... No rzeczywiście, jeden przykład a stawiasz taką tezę. Proponuję dać mamie na 6 lat jakiegoś dwulitrowego diesla Audi/BMW, gdzie moc to 170-200 KM, niech go tak traktuje jak tego Opla i wtedy można takie rzeczy "opowiadać". Z resztą, to co opisujesz to naprawdę jakiś ewenement, albo sam nie rozumiesz kiedy silnik kwiczy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 11:49 |