Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Closed TopicStart new topic
> Mazda 323 GTR (zmiana decyzji) :(
Bullitt
post Sun, 29 Feb 2004 - 12:28
Post #61


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT("gs":d0u6hnuo)
CYTAT("hwojtek":d0u6hnuo)
CYTAT("GTR":d0u6hnuo)
a ja myslałem ze Ty znasz wszystkie (hmm to chyba nie trudne) gtrki w tym kraju .. ja nie mam tej na gaz ale tę własnie po Pawle T. ...chyba ze to ja miałem cos poprawiac ale po Pawle chyba nikt nie poprawi:)


OK - masz tak podobnego nicka do kolesia od szarej zagazowanej z Wałbrzycha, że nie zwróciłem uwagi, przepraszam, mój błąd. Oczywiście, czerwone oklatkowane coś w kształcie GTRy potrelowe, to OK auto (ale zderzak przedni i grilla wypadałoby poprawić )



właśnie dostałem od właściciela tamtej taką miłą PW:

CYTAT("GT-R":d0u6hnuo)
gs tobie to mojej mazdy nie sprzeadalbym nawet za 20 tys, bo mam dosyc takich klientow jak ty, kup se nowe z fabryki to ci nigdzie nie bedzie cieklo, uwazales ze 15 tys to drogo? to nie kupiles i koniec tematu. a glupie wywody i smiszne dyskusje i oceny proponuje zachowac dla siebie!


W fabryce już takich nie robią. Może nie wiesz to ci tak po cichu napisałem.

Swoją drogą GS, wstydź się, BLEEE, żeby tak prywatną korespondencję....., A fe...,


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 29 Feb 2004 - 12:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GTR
post Sun, 29 Feb 2004 - 13:53
Post #62


Rookie
Dołączył: Tue, 10 February 2004





CYTAT("hwojtek":1qzdro5n)
CYTAT("GTR":1qzdro5n)
a ja myslałem ze Ty znasz wszystkie (hmm to chyba nie trudne) gtrki w tym kraju .. ja nie mam tej na gaz ale tę własnie po Pawle T. ...chyba ze to ja miałem cos poprawiac ale po Pawle chyba nikt nie poprawi:)


OK - masz tak podobnego nicka do kolesia od szarej zagazowanej z Wałbrzycha, że nie zwróciłem uwagi, przepraszam, mój błąd. Oczywiście, czerwone oklatkowane coś w kształcie GTRy potrelowe, to OK auto (ale zderzak przedni i grilla wypadałoby poprawić )


oki dog
wiesz ja tym autem nacodzien nie jezdze , wyglad dla mnie ma mniejsze znaczenie:) ("tym masz byc a nie wygladac"), liczy sie czysto techniczna strona , nowy właściciel jak zechce moze sobie nawet lakier perłowy położyć, ale fakt ze kilka elementów po ostatnich zabawach trzeba było dokrecic i juz zostało to zrobione...
pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aniolek
post Mon, 01 Mar 2004 - 22:49
Post #63


Forum Killer
Dołączył: Sat, 01 February 2003
Skąd: Inowroclaw





GTR
Kurcze zeby to wiadomo bylo jaki to stan techniczy tak na prawde jest.
Musze przyznac ze dosc interesujace.

Ps.czy to ty mi na gg mowiles ze auto ma 3 sek do 100 i 15 do 200kmh
jesli tak to nagle oslablo bo czytam co innego a jesli nie to luzik moze pomysle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yakuza
post Tue, 02 Mar 2004 - 21:21
Post #64


Frequent User
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Z VTG-owa





CYTAT
to by oznaczało że wszystkie trzy gtr-ki (moja,Adasia i Jacka) mają popsute wiskozy

dobrze że mam zapasową


U mnie wiskoza ma sie świetnie regularnie ją sprawdzam na częstych nawrotach i prosiła żeby was pozdrowić i podziękować za troske

A jak sie zepsuje to sie bede wtedy martwił. Teraz delektuje sie każdym przejechanym kilometrem


--------------------
Powered by hmm i bardzo lubie camaro <!-- s:) --><!-- s:) -->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTR
post Tue, 02 Mar 2004 - 21:39
Post #65


Rookie
Dołączył: Tue, 10 February 2004





te osiagi zalezy od prostego zaworka regulacji cisnienia turbiny przy max cisnieniu(na seryjnym ECU 1,4 ba i sprzyjajacych warunkach) da sie je osiagnac ...ale to na krótkich dystansach bo to troche ryzykowne..ja na takim cisnieniu nie jezdze , bo nie mam takich ambicji:) ale Paweł T. to przetestował..dla mnie wystaczy ok . 5s do 100km (power is nothing without control)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Tue, 02 Mar 2004 - 23:15
Post #66


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





To skoro temat w tonie licytacji to moze cos wiecej sie dowiemy o aucie? Bo jak narazie to dotarlem do 2 wlasciecieli wstecz i sie dowiedzialem ciekawych zeczy o tym aucie Pozatym na tej turbinie to jak ktos chce szybkie auto to lepszy bedzie CRX z vtekiem bedzie palił 10litrow mniej i jezdzil szybciej. Pozatym krzynie sie nie sypią

To tak dla ochlody dla tych ktorzy chca dac wiecej niz 12 LOL


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 03 Mar 2004 - 10:52
Post #67


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("GTR":36df5hw1)
te osiagi zalezy od prostego zaworka regulacji cisnienia turbiny przy max cisnieniu(na seryjnym ECU 1,4 ba i sprzyjajacych warunkach) da sie je osiagnac ...ale to na krótkich dystansach bo to troche ryzykowne..ja na takim cisnieniu nie jezdze , bo nie mam takich ambicji:) ale Paweł T. to przetestował..dla mnie wystaczy ok . 5s do 100km (power is nothing without control)


Dobra, dobra, bez przesady...
Po pierwsze można jechać i na wyższym ciśnieniu - mój rekord z Pawełkiem to 1.7 bar na końcu obrotomierza. Wynik to cztery nowe tłoki i nowa głowica. Ale dal tych piętnastu minut warto było, oj jak było warto...
Natomiast przyspieszenie GTRa to trochę więcej od 6 sekund. Jak sprzedawałem moją, to kupiec mierzył ją G-Techem i wychodziło między 5,8 a 6,5 sekund na 1.0 bar, więc stawiam na 6,5.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTR
post Wed, 03 Mar 2004 - 11:02
Post #68


Rookie
Dołączył: Tue, 10 February 2004





Wojtek ja nie mówie o kazdej GTrce ale o mojej (po Pawle).. ja tych osiagów nie sprawdzałem bo nie mam takich ambicji (15s do 200) ale Paweł tak..oczywiscie mogłes rozdmuchac Twoje autko do 1,7 ba i silnik jak domyslam se padł przeciez komp ECU udżwignie tylko 1.4 ba ... a potem to miedzy innymi brakuje wachy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTR
post Wed, 03 Mar 2004 - 11:05
Post #69


Rookie
Dołączył: Tue, 10 February 2004





CYTAT("Tomo_HC3D":3vgye0yh)
To skoro temat w tonie licytacji to moze cos wiecej sie dowiemy o aucie? Bo jak narazie to dotarlem do 2 wlasciecieli wstecz i sie dowiedzialem ciekawych zeczy o tym aucie Pozatym na tej turbinie to jak ktos chce szybkie auto to lepszy bedzie CRX z vtekiem bedzie palił 10litrow mniej i jezdzil szybciej. Pozatym krzynie sie nie sypią

To tak dla ochlody dla tych ktorzy chca dac wiecej niz 12 LOL


o jakie auto chcesz spytac? i do jakich włascicieli dotarles?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 03 Mar 2004 - 11:55
Post #70


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("Tomo_HC3D":3qdym5iy)
Bo jak narazie to dotarlem do 2 wlasciecieli wstecz i sie dowiedzialem ciekawych zeczy o tym aucie Pozatym na tej turbinie to jak ktos chce szybkie auto to lepszy bedzie CRX z vtekiem bedzie palił 10litrow mniej i jezdzil szybciej.


CRX z Vtec dostaje od GTR takie łojenie, że przykro patrzeć, Tomo. Mówisz o czerwonej potrelowej, czy o szarej z gazem? Jak chcesz zarzucić opowieść o tym geniuszu Damianie, o którym nawet film nakręcili, to sobie daruj... Ten facet nie nadaje się do kompletnie do samochodów...


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTR
post Wed, 03 Mar 2004 - 12:12
Post #71


Rookie
Dołączył: Tue, 10 February 2004





panowie bardzo was prosze-- nie mylcie dwóch aut ja (nick GTR nie GT-R) mam nick GTR i mam czerwona GTRke po Pawle Treli(http://forum.streetracing.pl/viewtopic.php?t=9265) a moj kumpel z Wałbrzych GT-R ma to z gazem..pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Wed, 03 Mar 2004 - 15:38
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





mowie o tej o ktorej jest w temacie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gul
post Wed, 03 Mar 2004 - 15:41
Post #73


Sutener Mocy
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z Mokotowa





Tomo.. ale ona specjalnie jest "zdowngradowana" żeby sie lepiej spisywałą w KJSach... na 400m może i faktycznie dostanie od crxa w dobrym stanie, ale nie samą prostą człowiek żyje....


--------------------
VTG crew
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 03 Mar 2004 - 15:47
Post #74


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("Tomo_HC3D":bo4nstlx)
mowie o tej o ktorej jest w temacie


A których poprzednich właścicieli zidentyfikowałeś Sherlocku?


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Wed, 03 Mar 2004 - 15:53
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





nie mowie o KY


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 03 Mar 2004 - 15:54
Post #76


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Jeszcze wcześniejszych też znam, więc spoko, możesz walić śmiało


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Wed, 03 Mar 2004 - 16:00
Post #77


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





to wiesz co mam na mysli


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 03 Mar 2004 - 16:01
Post #78


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Wiem... I zapewniam, że po tej działalności też sporo zostało odśmiecone


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTR
post Wed, 03 Mar 2004 - 23:27
Post #79


Rookie
Dołączył: Tue, 10 February 2004





[CRX z Vtec dostaje od GTR takie łojenie, że przykro patrzeć, Tomo. Mówisz o czerwonej potrelowej, czy o szarej z gazem? Jak chcesz zarzucić opowieść o tym geniuszu Damianie, o którym nawet film nakręcili, to sobie daruj... Ten facet nie nadaje się do kompletnie do samochodów..]

Wojtek o jakim Damianie mówisz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Fri, 05 Mar 2004 - 16:25
Post #80


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





hmm GTR z Turbina od GTX dostanie łomot od VTECA tak samo jak GTX


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 08:00