![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
CYTAT("gs":d0u6hnuo) CYTAT("hwojtek":d0u6hnuo) CYTAT("GTR":d0u6hnuo) a ja myslałem ze Ty znasz wszystkie (hmm to chyba nie trudne) gtrki w tym kraju .. ja nie mam tej na gaz ale tę własnie po Pawle T. ...chyba ze to ja miałem cos poprawiac ale po Pawle chyba nikt nie poprawi:) OK - masz tak podobnego nicka do kolesia od szarej zagazowanej z Wałbrzycha, że nie zwróciłem uwagi, przepraszam, mój błąd. Oczywiście, czerwone oklatkowane coś w kształcie GTRy potrelowe, to OK auto (ale zderzak przedni i grilla wypadałoby poprawić ) właśnie dostałem od właściciela tamtej taką miłą PW: CYTAT("GT-R":d0u6hnuo) gs tobie to mojej mazdy nie sprzeadalbym nawet za 20 tys, bo mam dosyc takich klientow jak ty, kup se nowe z fabryki to ci nigdzie nie bedzie cieklo, uwazales ze 15 tys to drogo? to nie kupiles i koniec tematu. a glupie wywody i smiszne dyskusje i oceny proponuje zachowac dla siebie! W fabryce już takich nie robią. Może nie wiesz to ci tak po cichu napisałem. Swoją drogą GS, wstydź się, BLEEE, żeby tak prywatną korespondencję....., A fe..., -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 February 2004 ![]() |
CYTAT("hwojtek":1qzdro5n) CYTAT("GTR":1qzdro5n) a ja myslałem ze Ty znasz wszystkie (hmm to chyba nie trudne) gtrki w tym kraju .. ja nie mam tej na gaz ale tę własnie po Pawle T. ...chyba ze to ja miałem cos poprawiac ale po Pawle chyba nikt nie poprawi:) OK - masz tak podobnego nicka do kolesia od szarej zagazowanej z Wałbrzycha, że nie zwróciłem uwagi, przepraszam, mój błąd. Oczywiście, czerwone oklatkowane coś w kształcie GTRy potrelowe, to OK auto (ale zderzak przedni i grilla wypadałoby poprawić ) oki dog wiesz ja tym autem nacodzien nie jezdze , wyglad dla mnie ma mniejsze znaczenie:) ("tym masz byc a nie wygladac"), liczy sie czysto techniczna strona , nowy właściciel jak zechce moze sobie nawet lakier perłowy położyć, ale fakt ze kilka elementów po ostatnich zabawach trzeba było dokrecic i juz zostało to zrobione... pozdro |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Inowroclaw ![]() |
GTR
Kurcze zeby to wiadomo bylo jaki to stan techniczy tak na prawde jest. Musze przyznac ze dosc interesujace. Ps.czy to ty mi na gg mowiles ze auto ma 3 sek do 100 i 15 do 200kmh jesli tak to nagle oslablo bo czytam co innego a jesli nie to luzik moze pomysle. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Z VTG-owa ![]() |
CYTAT to by oznaczało że wszystkie trzy gtr-ki (moja,Adasia i Jacka) mają popsute wiskozy
dobrze że mam zapasową U mnie wiskoza ma sie świetnie regularnie ją sprawdzam na częstych nawrotach i prosiła żeby was pozdrowić i podziękować za troske A jak sie zepsuje to sie bede wtedy martwił. Teraz delektuje sie każdym przejechanym kilometrem -------------------- Powered by hmm i bardzo lubie camaro <!-- s:) --><!-- s:) -->
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 February 2004 ![]() |
te osiagi zalezy od prostego zaworka regulacji cisnienia turbiny przy max cisnieniu(na seryjnym ECU 1,4 ba i sprzyjajacych warunkach) da sie je osiagnac ...ale to na krótkich dystansach bo to troche ryzykowne..ja na takim cisnieniu nie jezdze , bo nie mam takich ambicji:) ale Paweł T. to przetestował..dla mnie wystaczy ok . 5s do 100km (power is nothing without control)
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
To skoro temat w tonie licytacji to moze cos wiecej sie dowiemy o aucie? Bo jak narazie to dotarlem do 2 wlasciecieli wstecz i sie dowiedzialem ciekawych zeczy o tym aucie Pozatym na tej turbinie to jak ktos chce szybkie auto to lepszy bedzie CRX z vtekiem bedzie palił 10litrow mniej i jezdzil szybciej. Pozatym krzynie sie nie sypią
To tak dla ochlody dla tych ktorzy chca dac wiecej niz 12 LOL -------------------- |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("GTR":36df5hw1) te osiagi zalezy od prostego zaworka regulacji cisnienia turbiny przy max cisnieniu(na seryjnym ECU 1,4 ba i sprzyjajacych warunkach) da sie je osiagnac ...ale to na krótkich dystansach bo to troche ryzykowne..ja na takim cisnieniu nie jezdze , bo nie mam takich ambicji:) ale Paweł T. to przetestował..dla mnie wystaczy ok . 5s do 100km (power is nothing without control)
Dobra, dobra, bez przesady... Po pierwsze można jechać i na wyższym ciśnieniu - mój rekord z Pawełkiem to 1.7 bar na końcu obrotomierza. Wynik to cztery nowe tłoki i nowa głowica. Ale dal tych piętnastu minut warto było, oj jak było warto... Natomiast przyspieszenie GTRa to trochę więcej od 6 sekund. Jak sprzedawałem moją, to kupiec mierzył ją G-Techem i wychodziło między 5,8 a 6,5 sekund na 1.0 bar, więc stawiam na 6,5. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 February 2004 ![]() |
Wojtek ja nie mówie o kazdej GTrce ale o mojej (po Pawle).. ja tych osiagów nie sprawdzałem bo nie mam takich ambicji (15s do 200) ale Paweł tak..oczywiscie mogłes rozdmuchac Twoje autko do 1,7 ba i silnik jak domyslam se padł przeciez komp ECU udżwignie tylko 1.4 ba ... a potem to miedzy innymi brakuje wachy...
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 February 2004 ![]() |
CYTAT("Tomo_HC3D":3vgye0yh) To skoro temat w tonie licytacji to moze cos wiecej sie dowiemy o aucie? Bo jak narazie to dotarlem do 2 wlasciecieli wstecz i sie dowiedzialem ciekawych zeczy o tym aucie Pozatym na tej turbinie to jak ktos chce szybkie auto to lepszy bedzie CRX z vtekiem bedzie palił 10litrow mniej i jezdzil szybciej. Pozatym krzynie sie nie sypią
To tak dla ochlody dla tych ktorzy chca dac wiecej niz 12 LOL o jakie auto chcesz spytac? i do jakich włascicieli dotarles? |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("Tomo_HC3D":3qdym5iy) Bo jak narazie to dotarlem do 2 wlasciecieli wstecz i sie dowiedzialem ciekawych zeczy o tym aucie Pozatym na tej turbinie to jak ktos chce szybkie auto to lepszy bedzie CRX z vtekiem bedzie palił 10litrow mniej i jezdzil szybciej.
CRX z Vtec dostaje od GTR takie łojenie, że przykro patrzeć, Tomo. Mówisz o czerwonej potrelowej, czy o szarej z gazem? Jak chcesz zarzucić opowieść o tym geniuszu Damianie, o którym nawet film nakręcili, to sobie daruj... Ten facet nie nadaje się do kompletnie do samochodów... -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 February 2004 ![]() |
panowie bardzo was prosze-- nie mylcie dwóch aut ja (nick GTR nie GT-R) mam nick GTR i mam czerwona GTRke po Pawle Treli(http://forum.streetracing.pl/viewtopic.php?t=9265) a moj kumpel z Wałbrzych GT-R ma to z gazem..pozdro
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
mowie o tej o ktorej jest w temacie
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z Mokotowa ![]() |
Tomo.. ale ona specjalnie jest "zdowngradowana" żeby sie lepiej spisywałą w KJSach... na 400m może i faktycznie dostanie od crxa w dobrym stanie, ale nie samą prostą człowiek żyje....
-------------------- VTG crew
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("Tomo_HC3D":bo4nstlx) mowie o tej o ktorej jest w temacie
A których poprzednich właścicieli zidentyfikowałeś Sherlocku? -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
nie mowie o KY
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Jeszcze wcześniejszych też znam, więc spoko, możesz walić śmiało
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
to wiesz co mam na mysli
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Wiem... I zapewniam, że po tej działalności też sporo zostało odśmiecone
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 February 2004 ![]() |
[CRX z Vtec dostaje od GTR takie łojenie, że przykro patrzeć, Tomo. Mówisz o czerwonej potrelowej, czy o szarej z gazem? Jak chcesz zarzucić opowieść o tym geniuszu Damianie, o którym nawet film nakręcili, to sobie daruj... Ten facet nie nadaje się do kompletnie do samochodów..]
Wojtek o jakim Damianie mówisz? |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
hmm GTR z Turbina od GTX dostanie łomot od VTECA tak samo jak GTX
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 08:00 |