![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A może ta Twoja pompa paliwa stanowi problem? Ciśnienie ciśnieniem, ale może przepływ mały i rzeczywiste ciśnienie jest zbyt niskie?
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
User Dołączył: Fri, 21 September 2012 Skąd: Opole/OKR ![]() |
Tak wygląda to w katalogu Boscha, wiadomo, pompa ma 25 lat więc faktycznie mogło się coś zmienić....
![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Seryjna pompa z 1.8T ma 3 bary i bodaj 135l/h więc Twoja jeśli jest w pełni sprawna nie powinna stanowić problem. Spróbuj zmierzyć napięcie zasilające pompę podczas jazdy z dużym obciążeniem. Filtr paliwa wymieniałeś?
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Seryjna pompa z 1.8T ma 3 bary i bodaj 135l/h więc Twoja jeśli jest w pełni sprawna nie powinna stanowić problem. Spróbuj zmierzyć napięcie zasilające pompę podczas jazdy z dużym obciążeniem. Filtr paliwa wymieniałeś? Seryjna pompa ma 3 bary w 1.8T? Chyba niewątpliwa pomyłka. W żadnym 1.8T taka nie jest. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Z tego co wiem wszystkie pompy w 1.8t daja ok 6 bar na wyjsciu, i potem w zależności od regulatora zastosowanego w konkretnym silniku jest od 3 do ponad 4 bar.
W aum seryjnie jest 3 barowy regulator na listwie. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Z tego co wiem wszystkie pompy w 1.8t daja ok 6 bar na wyjsciu, i potem w zależności od regulatora zastosowanego w konkretnym silniku jest od 3 do ponad 4 bar. W aum seryjnie jest 3 barowy regulator na listwie. I to rozumiem, zgadzam się. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
W Golfie IV z całą pewnością występowała pompa 3 barowa i to identyczna jak w każdym innym silniku benzynowym przy napędzie przednim. Niedowiarkom polecam sprawdzić w ETCE. AUQ występował w Golfie, Leonie i Octavii, dlatego moim zdaniem bezproblemowo pompa o wydajności 135l przy 3 barach powinna sobie poradzić z seryjnymi 180KM.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
User Dołączył: Fri, 21 September 2012 Skąd: Opole/OKR ![]() |
A może ta Twoja pompa paliwa stanowi problem? Ciśnienie ciśnieniem, ale może przepływ mały i rzeczywiste ciśnienie jest zbyt niskie? No właśnie, obecna pompa powinna dawać rade. Filtr paliwa nowy. Zamówiłem Boscha 040, pasuje w mój obecny, fabryczny swirlpot, będzie na przyszłosc, napewno nie zaszkodzi. Po przyjezdzie do kraju zamontuje pompe, porobie logi AFR o których wspominałeś. Niewykluczone że moja obecna pompa po 25 latach pompowania po prostu się zużyła i pod obciążeniem nie daje rady. Napięcia ani ciśnienia na pompie nie mierzyłem, auto jest swieżo po swapie. Generalnie jezdzi płynnie, nie szarpie, nie czuć żadnych falowań w całym zakresie obrotów. Wyjasni się kwestia czy Angole pokopali w sterowniku czy problem leży w układzie paliwowym. Wszystkie pompy w MK4 i pochodnych są 3bar, niezależnie od silnika. ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Panowie nie rozumiemy się pompa na wyjściu ma wiecej niż 3 bar, gdyby miała miec tylko 3 bar to jakim cudem rugulator na listwie miałby utrzymać cisnienie ok 3,5 bar bo takie jest przy doładowaniu? kwestie wydajności to inny temat bo sprawna pompa powinna utrzymać zadane ciśnienie bez względu na pobór paliwa przez wtryski, dlatego tak ważne jest sprawdzenie ciśnienia podczas próby dynamicznej.
A to co piszą w katalogach odnosi się do zastosowanego regulatora w aucie czyli 3 lub 4 bar. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
To co piszą oznacza że pompa przy 3 barach musi dysponować założonym wydatkiem. Poza tym przy doładowaniu (przynajmniej w AUQ) wolałbym mieć te 3,7-3,8 bara ciśnienia paliwa, żeby się nie zastanawiać dlaczego mam czasy wtrysku w kosmosie
![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wszystkie pompy w MK4 i pochodnych są 3bar, niezależnie od silnika. Bzdura, jak ktoś nie wierzy niech wepnie manometr w listwę i się przejedzie MK4 z 1.8T 150KM lub 180KM. Zapewniam, że ciśnienie przy doładowaniu wzrośnie do ponad 3b, a to nie byłoby możliwe z 3b pompą. Podstawy fizyki się kłaniają. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 05 October 2015 Skąd: Sochaczew ![]() |
ja bym zakładał jednak 380 zapas zawsze lepszy, na dalsze mody,
W razie co mam z Esy 380 jak by ktoś chciał PW ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 20:27 |