Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Wtryski do 1.8T AUM
tjwasiak
post Wed, 17 Jun 2015 - 12:58
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





A może ta Twoja pompa paliwa stanowi problem? Ciśnienie ciśnieniem, ale może przepływ mały i rzeczywiste ciśnienie jest zbyt niskie?


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 Jun 2015 - 12:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marianmk2
post Wed, 17 Jun 2015 - 17:41
Post #42


User
Dołączył: Fri, 21 September 2012
Skąd: Opole/OKR





Tak wygląda to w katalogu Boscha, wiadomo, pompa ma 25 lat więc faktycznie mogło się coś zmienić....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 17 Jun 2015 - 22:24
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Seryjna pompa z 1.8T ma 3 bary i bodaj 135l/h więc Twoja jeśli jest w pełni sprawna nie powinna stanowić problem. Spróbuj zmierzyć napięcie zasilające pompę podczas jazdy z dużym obciążeniem. Filtr paliwa wymieniałeś?


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 19 Jun 2015 - 19:44
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(tjwasiak @ Wed, 17 Jun 2015 - 22:24) *
Seryjna pompa z 1.8T ma 3 bary i bodaj 135l/h więc Twoja jeśli jest w pełni sprawna nie powinna stanowić problem. Spróbuj zmierzyć napięcie zasilające pompę podczas jazdy z dużym obciążeniem. Filtr paliwa wymieniałeś?

Seryjna pompa ma 3 bary w 1.8T? Chyba niewątpliwa pomyłka. W żadnym 1.8T taka nie jest.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wieśmac
post Fri, 19 Jun 2015 - 20:41
Post #45


Frequent User
Dołączył: Sun, 26 January 2014





Z tego co wiem wszystkie pompy w 1.8t daja ok 6 bar na wyjsciu, i potem w zależności od regulatora zastosowanego w konkretnym silniku jest od 3 do ponad 4 bar.
W aum seryjnie jest 3 barowy
regulator na listwie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 19 Jun 2015 - 21:26
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Wieśmac @ Fri, 19 Jun 2015 - 20:41) *
Z tego co wiem wszystkie pompy w 1.8t daja ok 6 bar na wyjsciu, i potem w zależności od regulatora zastosowanego w konkretnym silniku jest od 3 do ponad 4 bar.
W aum seryjnie jest 3 barowy
regulator na listwie.

I to rozumiem, zgadzam się. smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Fri, 19 Jun 2015 - 21:36
Post #47


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





W Golfie IV z całą pewnością występowała pompa 3 barowa i to identyczna jak w każdym innym silniku benzynowym przy napędzie przednim. Niedowiarkom polecam sprawdzić w ETCE. AUQ występował w Golfie, Leonie i Octavii, dlatego moim zdaniem bezproblemowo pompa o wydajności 135l przy 3 barach powinna sobie poradzić z seryjnymi 180KM.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marianmk2
post Fri, 19 Jun 2015 - 21:56
Post #48


User
Dołączył: Fri, 21 September 2012
Skąd: Opole/OKR





CYTAT(tjwasiak @ Wed, 17 Jun 2015 - 12:58) *
A może ta Twoja pompa paliwa stanowi problem? Ciśnienie ciśnieniem, ale może przepływ mały i rzeczywiste ciśnienie jest zbyt niskie?

No właśnie, obecna pompa powinna dawać rade.

Filtr paliwa nowy.

Zamówiłem Boscha 040, pasuje w mój obecny, fabryczny swirlpot, będzie na przyszłosc, napewno nie zaszkodzi.

Po przyjezdzie do kraju zamontuje pompe, porobie logi AFR o których wspominałeś.

Niewykluczone że moja obecna pompa po 25 latach pompowania po prostu się zużyła i pod obciążeniem nie daje rady.

Napięcia ani ciśnienia na pompie nie mierzyłem, auto jest swieżo po swapie. Generalnie jezdzi płynnie, nie szarpie, nie czuć żadnych falowań w całym zakresie obrotów.

Wyjasni się kwestia czy Angole pokopali w sterowniku czy problem leży w układzie paliwowym.

Wszystkie pompy w MK4 i pochodnych są 3bar, niezależnie od silnika.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wieśmac
post Sat, 20 Jun 2015 - 08:25
Post #49


Frequent User
Dołączył: Sun, 26 January 2014





Panowie nie rozumiemy się pompa na wyjściu ma wiecej niż 3 bar, gdyby miała miec tylko 3 bar to jakim cudem rugulator na listwie miałby utrzymać cisnienie ok 3,5 bar bo takie jest przy doładowaniu? kwestie wydajności to inny temat bo sprawna pompa powinna utrzymać zadane ciśnienie bez względu na pobór paliwa przez wtryski, dlatego tak ważne jest sprawdzenie ciśnienia podczas próby dynamicznej.
A to co piszą w katalogach odnosi się do zastosowanego regulatora w aucie czyli 3 lub 4 bar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sat, 20 Jun 2015 - 11:15
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





To co piszą oznacza że pompa przy 3 barach musi dysponować założonym wydatkiem. Poza tym przy doładowaniu (przynajmniej w AUQ) wolałbym mieć te 3,7-3,8 bara ciśnienia paliwa, żeby się nie zastanawiać dlaczego mam czasy wtrysku w kosmosie biggrin.gif


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sat, 20 Jun 2015 - 12:17
Post #51


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(marianmk2 @ Fri, 19 Jun 2015 - 21:56) *
Wszystkie pompy w MK4 i pochodnych są 3bar, niezależnie od silnika.

Bzdura, jak ktoś nie wierzy niech wepnie manometr w listwę i się przejedzie MK4 z 1.8T 150KM lub 180KM. Zapewniam, że ciśnienie przy doładowaniu wzrośnie do ponad 3b, a to nie byłoby możliwe z 3b pompą. Podstawy fizyki się kłaniają.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reksiuu
post Sun, 06 Dec 2015 - 22:55
Post #52


Rookie
Dołączył: Mon, 05 October 2015
Skąd: Sochaczew





ja bym zakładał jednak 380 zapas zawsze lepszy, na dalsze mody,
W razie co mam z Esy 380 jak by ktoś chciał PW smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 20:27