![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
W 1.8T bam seryjne 380 skonczyly sie u kolegi dokladnie na 266km , czyli podobnie jak u Lukasza.
U pro ridera 320 skonczyly sie na 200km i tak to wyglada zebym nie wiem jak nie liczyl. Pokaż logi czasów wtrysków to się przekonany czy wtryski starczają czy nie na takie moce, bo tak bez argumentow to bicie piany. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
U mnie na Pb95:
RPM 6554 FuelInjectorOnTime 24,0747 AirFuelRatioCurrent 0,817872 MassAirFlow 184,056 BoostPressureActual 1742,89 Fragment jednej linijki z ME7loggera (wartości szczytowe). Na 98 czasy wtrysku były kilka ms krótsze. Na 95 jadą prawie na granicy przy ok 220KM. 98 i po kłopocie. Jakby ktoś pytał: wtryski 320, K03s, regulator 3bar, czyli seria, brak katalizatora, DP3", wydech do końca seria, FMIC. -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Sev - też masz wtryski zapętlone. Maksymalny dopuszczalny czas wtrysku przy 6554rpm to 18.30ms. Wiekszy czas wtrysku oznacza zapętlenie wtrysków. Oznacza to że paliwo nie zdąży dotrzeć bo ma na to tylko 18.3ms czasu.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Jak to liczysz? 25ms to w zasadzie ciągły wtrysk.
-------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
nie wiem jakim cudem przy 6000obr/min można mieć czas wtrysku 25s (chyba że zaginasz czasoprzestrzeń)
skoro licząc, że przy 6000obr/min mamy 50 cykli wtrysku na sekundę (6000/60/2 - przez 60 bo minute ma 60sekund i przez 2 bo to czterosuw) to prosta matematyka mówi że maksymalny czas wtrysku to 20ms chyba że podajesz wartość dla np. 3000obr/min to wtedy czas zapętlenia wtrysku to 40ms to prosta matematyka, czasu się nie rozciągnie i w jednej sekundzie nie da się zmieścić nic więcej tylko 1000ms no chyba że chcesz kręcić samochód TYLKO do 4900obr/min to wtedy wtryski zapętlą się dopiero przy 25ms ![]() to życzę powodzenia. biorąc pod uwagę że minimalnie kręcimy do 6500-7000obr/min: maksymalny możliwy czas wtrysku przy 6500 to 18.5ms maksymalny możliwy czas wtrysku przy 7000 to 17.2ms matematyka czasem się przydaje |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Licze tak jak podał Grzegorz.
Dlatego dla 6554rpm wychodzi maks czas wtrysku 18.3 , każdy dłuższy czas wtrysku to zapetlenie, wtryski masz dawno zamkniete na 24ms przy takich obrotach ![]() Ja jak zaczne modzić to laduje 380 z s3 , starczaja na 260km na styk, powyzej 265km jest juz zapetlenie na 380ach. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
No to trzeba to skorygować
![]() ![]() Ja liczylem od drugiej strony, jaki chcę uzyskać AFR przy danym przepływie powietrza i wyliczałem czas wtrysku. Cały czas się człowiek uczy ![]() -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Reasumując jak ma dawać radę(bardzo fajne określenie w Tuningu
![]() Jak chcesz mieć pewność że paliwka nie zbraknie w ekstremalnych warunkach, np wkładaj 380 na 3bar i do tej mocy bedzie luks a najlepiej dać jeszcze większe bo nigdy nie wiadomo co do głowy strzeli. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
ZUCZEKTT
+1, szkoda tylko że posty poszły w śmietnik i niektórzy nie wiedzą że odnosisz się do usuniętych postów. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
ktoś ma dojście do nowych 380?
SIDa pytałem ma tylko 320 lub 440 a potrzebuję dla kolegi TYLKO nowe i TYLKO 380 |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
a uzywane nie chcesz ?
nowe wtryski ma sid -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Panowie moze ktos powiedziec czy wtryski 380 z s3 beda pasowaly p&p do b6 1.8t BEX 190km?
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
będą
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 12 June 2015 Skąd: Częstochowa ![]() |
Witam,
Patelnia nagrzana więc smarujemy. Pacjent 1.8 t AGU wtryski 0 280 150 464 stock. Chcę wrzucić 0 280 156 023 z saab'a b235e. Wydajność +- 350ccm czyli o jakieś 150ccm lepsze od standardu. Wiem że z saab'a są krótsze tylko nie wiem ile. Pytanie czy dadzą radę bez żadnych tulejek? Co by trzeba wymyślić żeby podeszły? Aplikować całą listwę z b235e z regulatorem 3bar i ją skracać? Czy na listwie vw wkładać na tulejkach czy ciąć listwę? Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Mam wtryski które wejda do Twojego auta plug'n'play wydajność taka sama jak te z saaba. http://www.racingforum.pl/Wtryski-saab-cze...ar-t127984.html zalegają mi więc moge opusic z ceną, te z 023 są krótsze więc wieksza rzeźba bo trzeba opuszczac listwe, krótsze są ok ok 10-12 mm.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 12 June 2015 Skąd: Częstochowa ![]() |
jak nic nie wymyślę z tymi to odezwę się. A jaka wydajność przy 4 bar?
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Ok 410-420cc.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Fri, 21 September 2012 Skąd: Opole/OKR ![]() |
Niby seria AUQ, jednak logi pokazują raczej coś innego
![]() Silnik w budzie Golfa mk2, FMIC, usunięte graty, SAI itp. DP 2.5=>2.25 Jak widać wtryski pętlą.... ![]() Pompe paliwa mam 6Bar, wrzucenie regulatora 4bar rozwiąże problem bez korekty softu? Na przyszły rok planuje remont/kucie więc bez sensu kupować teraz 380cc... |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Bez korekty softu problemu nie rozwiążesz, zrobisz co najwyżej druta. 160+g/s to jakieś 200KM, przy takiej mocy wtryski pętlić nie powinny. Zrób loga 031 żeby sprawdzić jaki tam jest AFR, bo coś mi się wydaję że tam cuda wianki są w tym sterowniku.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Fri, 21 September 2012 Skąd: Opole/OKR ![]() |
Narazie nie mam mozliwosci, najszybciej za 2tyg. Nie ma mnie obecnie w kraju.....
Generalnie silnik pochodzi z UK, Z Seata Leona 03r. Pod maska w dawcy nie bylo nic modzone, sprzedajacy nie wiedzial nic na temat softu, wszystko seria wlacznie z poteznym DP o srednicy 45mm ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 20:27 |