![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Spalanie jeepa to 20-22l gazu po mieście ...5,7 potrafi spalić mniej . Napęd faktycznie lepszy . Jak założę butle z gazem w miejsce koła zapasowego ( czyli pod autem-tylna rama pomocnicza)..to będe musiał w trasy wozić baloniastą 17" ,która zajmie cały pół bagażnika ![]() Fakt auto ma już profesjonalny napęd na 4 koła i w wersji europejskiej nawet fajnie się prowadzi po asfalcie . zawsze można sobie zafundować coś takiego ![]() masz cały bagażnik do dyspozycji i jednocześnie dużą butlę LPG Czy napęd lepszy? Niekoniecznie - w Grand Cherokach masz tył napędzany na stałe i w razie poślizgu dołączana jest przednia oś. Za to masz substytut blokad mechanizmów różnicowych pod nazwą Vari-Lok i reduktor. Zresztą skoro piszesz, że masz kontakt z takim autkiem, to niepotrzebna reklama. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#42
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
tak w ramach uzupełnienia w WJ były też przeniesienia Select-Trac czyli NV242 tam mogłeś ustawić napę 2WD, 4FT, 4PT oraz reduktor Miałem to napisać ![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#44
|
![]() |
NV242HD, czyli taki który był wkładany do WJ V8 jest..... bardzo deficytowym i cennym towarem
![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
W WK jest tylko Quadra Drive lub dziadoskie 2WD
![]() W WJ za 50k bym się nie pchał. Za stara konstrukcja za te pieniądze. Natomiast Select trac to napęd ubogich wersji Laredo. Nie ma sensu się w ogóle tym zajmować, bo bardzo ciężko taki napęd znaleźć z silnikiem V8 (chyba, że celujesz w 4,0 R6 i klimę manualną ![]() Normalnie w V8 masz tylko pozycję 4H i 4L, i neutrala jakby trzeba było jeepka pociągnąć... -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#46
|
![]() |
Sprowadzałem dla siebie WJ z silnikiem V8 i NV242HD
![]() miał sporo dodatków |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Wj nie wchodzi wogóle wgrę ...nie bede pchał się w starsze auto niż mam teraz
![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#48
|
![]() |
jakieś ubogie WK/WH ?
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Zobaczymy ...narazie badam grunt .
Na 1 miejscu są auta z tematu na 2 octavia scout tylko 1,9TDI + soft na3 WH v8 + lpg ![]() na 4 Honda crv na 5 subaru legcy + lpg ew. 2,0D -------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#50
|
![]() |
A4q s-line TDI ?
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
też to jakaś opcja jest -nie jest przepastny w środku ale spełnia większość wymogów
-------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#52
|
![]() |
kwestia tego czy to co sprawdzone... B6
czy już w budzie B7 |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
Mieliśmy identyczny dylemat zeszłego lata po sprzedaży A4 TFSI Q tip B7, oglądałem Outlandery, Ravy, Forestery i CRV w końcu kupiliśmy WK 5,7 Hemi i żona jest zachycona, mocny, bezawaryjny o konstrukcji prostej jak budowa cepa, gaz z butlą 108 L w miejscu koła, opony założyłem ATeki Opencountry raczej nieprzebijalne w warunkach miejsko-szosowych. Samochód na trasie fajnie jeździ do 120 km/h potem buja, planuje bilsteiny B6 bo dużo poprawiają, w terenie QDII robi robotę i nawet na dobrym AT w zimę wjchałem na trzy kopce bez łańcuchów. W środku jest plastikowo ale w wersji limited da się to przeżyć. W mieście łatwo się manewruje bo jest kanciasty i dobrze widać, z tyłu są czujniki, żona jeszcze nie obtarła. Trasa 17 - 18 LPG miasto 25+. Start ze świateł naprawde atomowy. Jak będziesz w okolicy to zapraszam na test drive
-------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
a legacy 2.0 >2004 + LPG?
165PS, SAWD, jak znajdziesz zadbany egzemplarz, to użytkowanie bezproblemowe a liczac ewentualne problemy z dieslami w wersji z LPG bedzie tansze no i auto (moim zdaniem) bardzo ladne |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
No tak, rozważaliśmy też outbacka ale H6 ze względu na osiągi i wyposażenie ale ten silnik jest wyjątkowo problematyczny na LPG a 2.0 nie jedzie szczególnie w autoacie na którym nam zależało, duży + za napęd
-------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 27 May 2005 ![]() |
Jeśli chodzi o napęd to jest napęd na przód z dołączanym tyłem, ale w jaki sposób to szczerze nie mam pojęcia, w każdym razie całkiem przyjemnie daje rade na śniegu i lodzie. Co do konfrontacji to silnik PSA wypada słabo, ale za to konstrukcja Mitsubishi jest rewelacja. Kultura pracy najlepsza z pośród palety diesli, ciąg ma całkiem przyjemny i to w całym zakresie obrotów. Nie wiem jedynie jak ze spalaniem, bo nie sprawdzałem.
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zapomnij o Subaru diesel - ktoś proponował niezłą skarbonkę... Hint : sprzęgło i FAP.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 13:43 |