Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> peugeot 4007,citroen c -crosser i mitsubishi outlander
Maciek1234
post Fri, 10 Feb 2012 - 10:17
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(kiwi @ Thu, 09 Feb 2012 - 23:12) *
Spalanie jeepa to 20-22l gazu po mieście ...5,7 potrafi spalić mniej .
Napęd faktycznie lepszy .
Jak założę butle z gazem w miejsce koła zapasowego ( czyli pod autem-tylna rama pomocnicza)..to będe musiał w trasy wozić baloniastą 17" ,która zajmie cały pół bagażnika tongue.gif .
Fakt auto ma już profesjonalny napęd na 4 koła i w wersji europejskiej nawet fajnie się prowadzi po asfalcie .

zawsze można sobie zafundować coś takiego

masz cały bagażnik do dyspozycji i jednocześnie dużą butlę LPG

Czy napęd lepszy? Niekoniecznie - w Grand Cherokach masz tył napędzany na stałe i w razie poślizgu dołączana jest przednia oś. Za to masz substytut blokad mechanizmów różnicowych pod nazwą Vari-Lok i reduktor.

Zresztą skoro piszesz, że masz kontakt z takim autkiem, to niepotrzebna reklama.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 10 Feb 2012 - 10:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 10 Feb 2012 - 10:38
Post #42









CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 10 Feb 2012 - 10:17) *
Czy napęd lepszy? Niekoniecznie - w Grand Cherokach masz tył napędzany na stałe i w razie poślizgu dołączana jest przednia oś.

tak w ramach uzupełnienia
w WJ były też przeniesienia Select-Trac czyli NV242
tam mogłeś ustawić napę 2WD, 4FT, 4PT oraz reduktor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 10 Feb 2012 - 10:40
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(bezduszny @ Fri, 10 Feb 2012 - 10:38) *
tak w ramach uzupełnienia
w WJ były też przeniesienia Select-Trac czyli NV242
tam mogłeś ustawić napę 2WD, 4FT, 4PT oraz reduktor


Miałem to napisać wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 10 Feb 2012 - 10:59
Post #44









NV242HD, czyli taki który był wkładany do WJ V8 jest..... bardzo deficytowym i cennym towarem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Fri, 10 Feb 2012 - 11:21
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





W WK jest tylko Quadra Drive lub dziadoskie 2WD biggrin.gif

W WJ za 50k bym się nie pchał. Za stara konstrukcja za te pieniądze.
Natomiast Select trac to napęd ubogich wersji Laredo. Nie ma sensu się w ogóle tym zajmować, bo bardzo ciężko taki napęd znaleźć z silnikiem V8 (chyba, że celujesz w 4,0 R6 i klimę manualną smile.gif).

Normalnie w V8 masz tylko pozycję 4H i 4L, i neutrala jakby trzeba było jeepka pociągnąć...


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 10 Feb 2012 - 11:36
Post #46









Sprowadzałem dla siebie WJ z silnikiem V8 i NV242HD wink.gif
miał sporo dodatków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 10 Feb 2012 - 12:29
Post #47


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Wj nie wchodzi wogóle wgrę ...nie bede pchał się w starsze auto niż mam teraz wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 10 Feb 2012 - 12:47
Post #48









jakieś ubogie WK/WH ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 10 Feb 2012 - 12:54
Post #49


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Zobaczymy ...narazie badam grunt .
Na 1 miejscu są auta z tematu
na 2 octavia scout tylko 1,9TDI + soft



na3 WH v8 + lpg wink.gif
na 4 Honda crv
na 5 subaru legcy + lpg ew. 2,0D


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 10 Feb 2012 - 13:00
Post #50









A4q s-line TDI ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 10 Feb 2012 - 13:03
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





też to jakaś opcja jest -nie jest przepastny w środku ale spełnia większość wymogów


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 10 Feb 2012 - 13:04
Post #52









kwestia tego czy to co sprawdzone... B6
czy już w budzie B7
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stander_M
post Fri, 10 Feb 2012 - 14:01
Post #53


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 January 2010
Skąd: Częstochowa





Mieliśmy identyczny dylemat zeszłego lata po sprzedaży A4 TFSI Q tip B7, oglądałem Outlandery, Ravy, Forestery i CRV w końcu kupiliśmy WK 5,7 Hemi i żona jest zachycona, mocny, bezawaryjny o konstrukcji prostej jak budowa cepa, gaz z butlą 108 L w miejscu koła, opony założyłem ATeki Opencountry raczej nieprzebijalne w warunkach miejsko-szosowych. Samochód na trasie fajnie jeździ do 120 km/h potem buja, planuje bilsteiny B6 bo dużo poprawiają, w terenie QDII robi robotę i nawet na dobrym AT w zimę wjchałem na trzy kopce bez łańcuchów. W środku jest plastikowo ale w wersji limited da się to przeżyć. W mieście łatwo się manewruje bo jest kanciasty i dobrze widać, z tyłu są czujniki, żona jeszcze nie obtarła. Trasa 17 - 18 LPG miasto 25+. Start ze świateł naprawde atomowy. Jak będziesz w okolicy to zapraszam na test drive


--------------------
RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
Go to the top of the page
 
+Quote Post
QbaqBA
post Fri, 10 Feb 2012 - 16:19
Post #54


Super User
Dołączył: Sat, 10 May 2008
Skąd: inąd





a legacy 2.0 >2004 + LPG?
165PS, SAWD, jak znajdziesz zadbany egzemplarz, to użytkowanie bezproblemowe a liczac ewentualne problemy z dieslami w wersji z LPG bedzie tansze
no i auto (moim zdaniem) bardzo ladne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stander_M
post Fri, 10 Feb 2012 - 16:37
Post #55


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 January 2010
Skąd: Częstochowa





No tak, rozważaliśmy też outbacka ale H6 ze względu na osiągi i wyposażenie ale ten silnik jest wyjątkowo problematyczny na LPG a 2.0 nie jedzie szczególnie w autoacie na którym nam zależało, duży + za napęd


--------------------
RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Snoop
post Fri, 10 Feb 2012 - 19:01
Post #56


User
Dołączył: Fri, 27 May 2005





Jeśli chodzi o napęd to jest napęd na przód z dołączanym tyłem, ale w jaki sposób to szczerze nie mam pojęcia, w każdym razie całkiem przyjemnie daje rade na śniegu i lodzie. Co do konfrontacji to silnik PSA wypada słabo, ale za to konstrukcja Mitsubishi jest rewelacja. Kultura pracy najlepsza z pośród palety diesli, ciąg ma całkiem przyjemny i to w całym zakresie obrotów. Nie wiem jedynie jak ze spalaniem, bo nie sprawdzałem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Sat, 11 Feb 2012 - 14:01
Post #57


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Zapomnij o Subaru diesel - ktoś proponował niezłą skarbonkę... Hint : sprzęgło i FAP.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 13:43