![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Test 2 ulica przeorana. Wiejskie szaleństwo
-------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
wszystko ustawia sie programowo , masz plynne stereowanie boostem mozna ograniczyc go na pierwszych biegach ale tu chyba nie bedzie to potrzebne.
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W tym przypadku ECU nie widzi prędkości pojazdu więc odrazu dmucha pełnym ogniem
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
to trzeba czujniczek abs zapodac czy tam z czego to jest czytane
![]() -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
To wóz do dryftu najprościej to po prostu zdjąć wąż z WG i dopiero będzie cios
![]() W ECU zdjąłem Boost Cuta więc nie ma lipy ![]() Hehe żarcik, najlepiej by było zapodać 4ro barowy map sensor coby tak robić, turbinka TB25 w piku jakieś 2 bary napompuje po czym one do 1 spadną ale cios i palenie laczy będzie dobre i to nawet na II biegu !! ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Mam pytanie czy ktoś sie spotkał z takim zbiornikiem http://re5pect.pl/zbiornik-accusump-12-1-ltr-manualny.html Czy to zwykły zbiornik z króćcami i manometrem czy posiada jeszcze coś o czym nie wiem. Myślałem nad czymś takim i chce zrobić taki bo cena trochę powala
-------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Fajnie, że już jeździ i się dzielnie trzyma
![]() Zostało coś jeszcze ze spraw większych do dokończenia? -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Fajnie, że już jeździ i się dzielnie trzyma ![]() Zostało coś jeszcze ze spraw większych do dokończenia? Niestety wóz stoi bez piecyka bo troche troche przeładowało (1.7 wskazywalo na zegarze) ale cios byl ![]() ![]() -------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Kubota jeśli dobrze rozumuje to ten zbiornik ma w środku przeponę/membranę w w ten sposub działa jako akulator oleju... Podobne bajery są przy np siłownikach hydraulicznych i działają jako amortyzacja np przedniej łyżki w koparce jeśli śmigamy po dziurawej szosie...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
![]() Jak widać accusump nie jest to zwykły zbiornik tylko akumulator hydrauliczny. ![]() -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Silnik juz na swoim miejscu wszytko pali, jeździ, nowa miska, wzmocnione łapy silnika i inne bajery zostało zrobić troche porządku pod maska
![]() oraz amienic IC na taki: ![]() Potrzebuje pomocy w elektryce a mianowicie mam problem z obrotomierzem. 58pin z ecu to obrotomierz i podpiołem go wedlug tej rozpiski wszysko dziala zaplon po kluczyku, temperatura itd. a obrotów nie pokazuje ![]() ![]() -------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Potrzebuje pomocy w elektryce a mianowicie mam problem z obrotomierzem. 58pin z ecu to obrotomierz i podpiołem go wedlug tej rozpiski wszysko dziala zaplon po kluczyku, temperatura itd. a obrotów nie pokazuje ![]() Przewód od pinu 58 to sygnał obrotów. Do obrotomierza musisz mieć jeszcze podpiętą masę oraz plus po kluczyku. Sprawdź czy tak masz. -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
tylko ze przewód
7 pinu do którego jest podłączony obrotomierz idzie prosto do zegarów nie mam pojęcia jak to zrobic chyba ze w BMW jest jakiś inny sygnał do obrotomierza -------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 19 February 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Wracając do tematu akumulatora oleju (accusump)- nie podpasowałby taki akumulator ciśnienia od nivo? Np MB W124 lub cokolwiek podobnego. Wprawdzie pojemność mniejsza, ale może to zda egzamin? Pytanie także do innych, znających lepiej zagadnienie.
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
Wracając do tematu akumulatora oleju (accusump)- nie podpasowałby taki akumulator ciśnienia od nivo? Np MB W124 lub cokolwiek podobnego. Wprawdzie pojemność mniejsza, ale może to zda egzamin? Pytanie także do innych, znających lepiej zagadnienie. Trzeba znać zapotrzebowanie silnika na olej, a ono według moich wiadomości wynosi około 40-60 litrów na 1 min przy wysokich obrotach. Co pomoże 1 litr ciśnienia w zanadrzu ? Pewnie na 1 sekundę zaspokoi panewki. Czy to jest dużo w długim zakręcie? -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Trzeba znać zapotrzebowanie silnika na olej, a ono według moich wiadomości wynosi około 40-60 litrów na 1 min przy wysokich obrotach. Co pomoże 1 litr ciśnienia w zanadrzu ? Pewnie na 1 sekundę zaspokoi panewki. Czy to jest dużo w długim zakręcie? Skąd bierzesz takie informacje? ![]() |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
Skąd bierzesz takie informacje? ![]() W poprzednim wcieleniu byłem w silniku panewką, w następnym będę wałkiem rozrządu ![]() W sumie ciekawe jaki jest przepływ przy 5 barach ciśnienia i restryktorze na turbinie np. 2mm . Mógłby ktoś to policzyć ![]() -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Doszedłeś juz z tymi obrotami?
Jeśli nie to w niebieskiej kostce zegarów musisz miec podłaczony pin numer 2 w oryginalnej wiązce e30 jest to kolor czerwono/zielony i idzie z bezpiecznika nr 21(prawdopodobnie + po stacyjce) Następnie także w niebieskiej kostce pin 7 -sygnał z ecu ,w ori wiązce kolor czarny. Potem pin 20 ,również w niebieskiej kostce (masa ,kolor brązowy) Następnie pin 23 kolor zielono biały w ori wiązce jest to znowu plus po stacyjce i wychodzi z bezpiecznika nr18 Nie wiem czy akurat te piny 23 i 2 muszą byc obydwa podłączone, może wystarczy jeden znich ale wiem napewno że jeśli podłączysz te 4 przewody to obrotomierz musi działać-jeśli jest sprawny |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
W poprzednim wcieleniu byłem w silniku panewką, w następnym będę wałkiem rozrządu ![]() W sumie ciekawe jaki jest przepływ przy 5 barach ciśnienia i restryktorze na turbinie np. 2mm . Mógłby ktoś to policzyć ![]() To ciekawa przeszłość. To o czym mówisz dużo łatwiej zmierzyć niż policzyć. Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:48 |