Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E30 Aero
yotomeczek
post Thu, 15 Mar 2012 - 16:44
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(Inferoy @ Thu, 15 Mar 2012 - 00:38) *
Co do projektu to super, że coś robisz i że przynosi Ci to frajdę. Jest w tym dłubaniu coś wciągającego smile.gif

Co do komentarzy szybszy/ lepszy /500+... Jeżeli moc będziesz budował stopniowo da Ci to większą frajdę. z tych stu paru, sto pięćdziesiąt, potem dwieście, a nie od razu srylion.


jak to B204 z turbinką to najmniej bazowo jest 150KM (LPT), a normalnie 185KM. Podnosząc doładowanie 220KM osiąga się bezproblemowo (bez katalizatora itd nawet ciut więcej).


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 15 Mar 2012 - 16:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Thu, 15 Mar 2012 - 22:56
Post #42


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Wojtek_GTX @ Mon, 30 Jan 2012 - 07:50) *
Jeżeli się sugerujecie projektem cobcia to chyba 468KM/485Nm (tyle nawet ma w sygnaturze wpisane)- a nie 550, zresztą jak poczytacie ten lub inne sabowskie projekty to przy takich mocach bez przerwy panewki się obracają lub korby klękają ...
Ale luz, 300 jak najbardziej i będzie super mocne BMW Aero ;-)

Takie moce auto generowało na 2,1bara, na zawodach były 3 bary i nigdy nie miało problemów z panewkami po tym jak silnik z wolnossaka wleciał smile.gif

Hehe Saabo mania dopadła smile.gif

Dobry IC, wydech oraz dolot i pozbycie się zwężki nad przepustnicą to myślę że na seryjnej turbince T25 okolice 270KM i pod 420Nm jest do osiągnięcia.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Inferoy
post Fri, 16 Mar 2012 - 01:31
Post #43


Rookie
Dołączył: Fri, 06 March 2009
Skąd: Otwock





CYTAT(yotomeczek @ Thu, 15 Mar 2012 - 16:44) *
jak to B204 z turbinką to najmniej bazowo jest 150KM (LPT), a normalnie 185KM. Podnosząc doładowanie 220KM osiąga się bezproblemowo (bez katalizatora itd nawet ciut więcej).


nie mówię o tym konkretnym silniku tylko o ogólnych założeniach.
a co do mocy, to jest ona wisienką na torcie przy przeróbkach samochodu.. sprawić żeby to jeździło, skręcało i było w miarę bezawaryjne to jest prawdziwa sztuka..
w każdym takim projekcie masz zawsze od groma chorób wieku młodzieńczego. Sam to przechodziłem z s13 i ca-18 na 2871R.

Trzymam kciuki za projekt smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 17 Mar 2012 - 23:50
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(matt_matt @ Sun, 11 Mar 2012 - 20:03) *
są już wahacze od E46

e46 po lifcie? do tego musza byc gumy z m3e30?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubota
post Sun, 18 Mar 2012 - 18:12
Post #45


User
Dołączył: Thu, 22 December 2011
Skąd: Radom





CYTAT(Coobcio @ Thu, 15 Mar 2012 - 22:56) *
Takie moce auto generowało na 2,1bara, na zawodach były 3 bary i nigdy nie miało problemów z panewkami po tym jak silnik z wolnossaka wleciał smile.gif

Hehe Saabo mania dopadła smile.gif

Dobry IC, wydech oraz dolot i pozbycie się zwężki nad przepustnicą to myślę że na seryjnej turbince T25 okolice 270KM i pod 420Nm jest do osiągnięcia.

Kolanko nad przepustnicą zrobimy customowe

CYTAT(raich @ Sat, 17 Mar 2012 - 23:50) *
e46 po lifcie? do tego musza byc gumy z m3e30?

Zakładają tuleje acentryczne żeby wysunąć koło do przodu a wahacze pochodzą z e46 przed liftem


--------------------
E30 Aero coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Thu, 29 Mar 2012 - 23:31
Post #46


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





Dziś wleciał motor. Przód usiadł i w końcu e30 wygląda jak trzeba. Wahacze od E46 poprawiły negatyw, na oko jest bardzo dobrze.
Maska się domyka, z góry nic nie wadzi, odległość motoru od grodzi taka jak trzeba, obudowa termostatu będzie poddana lekkiej modyfikacji.
Skrzynia biegów i wybierak zostały w identycznej pozycji jak przy M40B18. Zostało dopracować łapy, aktualne prototypowe powinny też zdać egzamin.
W planach mniejsze serwo, Takie od Swifta zapewne da sobie radę, zyskamy tym więcej miejsca na wyprowadzenie wydechu bo póki co jest jeszcze ciasno i rura będzie kolidowała z jednej strony z adapterem skrzyni a z drugiej z serwem.
Silnik wygląda jak by był przesunięty w lewo ale wał wychodzi centralnie względem karoserii.

Nie czepiać się częściowo przepolerowanej pokrywki i malowanego koła bo felga była pryskana a opona jest śmietnikowa.





















Jest jeszcze mały problem z podstawką filtra oleju, potrzeba nam sposobu aby wyprowadzić filtr oleju bo koliduje bezczelnie z maglownicą.
Trzeba będzie prawdopodobnie przerobić całą podstawkę żeby przenieść ten filtr w inne miejsce.





--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Fri, 30 Mar 2012 - 09:14
Post #47


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





A nie zmieści ci się tam taka specjalna podstawk do przenoszenia filtra oleju w inne miejsce, gdzieś widziałem coś takiego, wkręcajsz to w miejsce filtra i po dorobieniu węży możesz mieć filtr dosłownie wszędzie. Co do serva to zanim pomęczysz się z tym od Swifta zobacz z Renaut 19, jest P&P tak więc możesz zaoszczędzić troche roboty. Wygląda to fajnie, mi się podoba.

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 30 Mar 2012 - 10:37
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





W moim silniku saaba jest podstawka filtra i filtr wychodzi w bok silnika z tego co pamiętam tylko mój piec jest sprzed 94 . Jestem z pionek i auto stoi w pionkach wiec jak bedziesz miał czas i chec obadać czy to podejdzie do Twojego bloku to zapraszam na priv i sie jakos ustawimy w weekend .

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Fri, 30 Mar 2012 - 10:53
Post #49


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





Hmm a po odkręceniu tej dużej śruby która prawdopodobnie mocuje podstawe filtra do bloku nie da się go obrócić?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 30 Mar 2012 - 11:42
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa









w moim silniku to wygląda tak
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zxcv
post Fri, 30 Mar 2012 - 12:02
Post #51


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 October 2009
Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski





CYTAT(Blacha @ Fri, 30 Mar 2012 - 10:53) *
Hmm a po odkręceniu tej dużej śruby która prawdopodobnie mocuje podstawe filtra do bloku nie da się go obrócić?

Ta duża śruba to termostat olejowy, a cały element jest przykręcony do bloku kilkoma śrubami i niestety chyba nie sposób go obrócić. Jeśli zmieści się podstawka to dobrym pomysłem byłoby przyniesienie filtra tak jak pisałeś. Na zdjęciach od DOHC widać że jego blok jest trochę inny i to mocowanie może nie pasować, choć pewności nie mam.


--------------------
BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie
Audi A6Q 2.7TT
A3Q 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Fri, 30 Mar 2012 - 12:14
Post #52


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Elegancko to wygląda smile.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubota
post Fri, 30 Mar 2012 - 20:41
Post #53


User
Dołączył: Thu, 22 December 2011
Skąd: Radom





Jeszcze kilka fotek jak siedzi silnik wzgledem grodzi


I jeszcze mocowania




--------------------
E30 Aero coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrek.
post Sat, 31 Mar 2012 - 12:08
Post #54


User
Dołączył: Fri, 26 October 2007
Skąd: Łomża





Żeby nie było,nie jesteś sam...


Nom i na dobicie,powstaje Civic EJ1 RWD również z silnikem od Saaba smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sat, 31 Mar 2012 - 17:55
Post #55


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Jest tego więcej. Saaby są w modzie wink.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubota
post Sun, 01 Apr 2012 - 19:03
Post #56


User
Dołączył: Thu, 22 December 2011
Skąd: Radom





Z tym filtrem już wymyśliłem zrobię własny adapter będzie to wyglądało tak:

Do tego będzie przykręcony adapter wykonany z blachy nierdzewnej 5mm i przyspawane do niego króćce na węzę lub obrócony na stałe i od strony filtra to samo



--------------------
E30 Aero coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Tue, 03 Apr 2012 - 17:24
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Przy bloku zrób tak jak mówisz a obudowę filtra kup od jakiegoś bmw v8 i będziesz miał tanio i dobrze razem z wężami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Thu, 19 Apr 2012 - 21:11
Post #58


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





Ostatnimi czasy pospawała się miska:
















--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Wed, 13 Jun 2012 - 23:06
Post #59


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





Małe update.
Coś tam idzie do przodu z tym BMW.

Silnik połączony ze skrzynią, profi wycentrowanie, nowe mocniejsze łapy, podniesiony motor odrobinkę. Miska nie cieknie.
Komora silnikowa odmalowana.






tak więc napęd gotowy, puszczamy hydraulikę, pneumatykę i elektrykę.




W międzyczasie padła decyzja że odpalamy to na seryjnym TB25 i weszła dziś mała poprawka króćca zimnej muszli turbiny.





--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Thu, 14 Jun 2012 - 00:07
Post #60


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





KUTAS happy.gif


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:45