![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Co do projektu to super, że coś robisz i że przynosi Ci to frajdę. Jest w tym dłubaniu coś wciągającego ![]() Co do komentarzy szybszy/ lepszy /500+... Jeżeli moc będziesz budował stopniowo da Ci to większą frajdę. z tych stu paru, sto pięćdziesiąt, potem dwieście, a nie od razu srylion. jak to B204 z turbinką to najmniej bazowo jest 150KM (LPT), a normalnie 185KM. Podnosząc doładowanie 220KM osiąga się bezproblemowo (bez katalizatora itd nawet ciut więcej). -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jeżeli się sugerujecie projektem cobcia to chyba 468KM/485Nm (tyle nawet ma w sygnaturze wpisane)- a nie 550, zresztą jak poczytacie ten lub inne sabowskie projekty to przy takich mocach bez przerwy panewki się obracają lub korby klękają ... Ale luz, 300 jak najbardziej i będzie super mocne BMW Aero ;-) Takie moce auto generowało na 2,1bara, na zawodach były 3 bary i nigdy nie miało problemów z panewkami po tym jak silnik z wolnossaka wleciał ![]() Hehe Saabo mania dopadła ![]() Dobry IC, wydech oraz dolot i pozbycie się zwężki nad przepustnicą to myślę że na seryjnej turbince T25 okolice 270KM i pod 420Nm jest do osiągnięcia. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 March 2009 Skąd: Otwock ![]() |
jak to B204 z turbinką to najmniej bazowo jest 150KM (LPT), a normalnie 185KM. Podnosząc doładowanie 220KM osiąga się bezproblemowo (bez katalizatora itd nawet ciut więcej). nie mówię o tym konkretnym silniku tylko o ogólnych założeniach. a co do mocy, to jest ona wisienką na torcie przy przeróbkach samochodu.. sprawić żeby to jeździło, skręcało i było w miarę bezawaryjne to jest prawdziwa sztuka.. w każdym takim projekcie masz zawsze od groma chorób wieku młodzieńczego. Sam to przechodziłem z s13 i ca-18 na 2871R. Trzymam kciuki za projekt ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Takie moce auto generowało na 2,1bara, na zawodach były 3 bary i nigdy nie miało problemów z panewkami po tym jak silnik z wolnossaka wleciał ![]() Hehe Saabo mania dopadła ![]() Dobry IC, wydech oraz dolot i pozbycie się zwężki nad przepustnicą to myślę że na seryjnej turbince T25 okolice 270KM i pod 420Nm jest do osiągnięcia. Kolanko nad przepustnicą zrobimy customowe e46 po lifcie? do tego musza byc gumy z m3e30? Zakładają tuleje acentryczne żeby wysunąć koło do przodu a wahacze pochodzą z e46 przed liftem -------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Dziś wleciał motor. Przód usiadł i w końcu e30 wygląda jak trzeba. Wahacze od E46 poprawiły negatyw, na oko jest bardzo dobrze.
Maska się domyka, z góry nic nie wadzi, odległość motoru od grodzi taka jak trzeba, obudowa termostatu będzie poddana lekkiej modyfikacji. Skrzynia biegów i wybierak zostały w identycznej pozycji jak przy M40B18. Zostało dopracować łapy, aktualne prototypowe powinny też zdać egzamin. W planach mniejsze serwo, Takie od Swifta zapewne da sobie radę, zyskamy tym więcej miejsca na wyprowadzenie wydechu bo póki co jest jeszcze ciasno i rura będzie kolidowała z jednej strony z adapterem skrzyni a z drugiej z serwem. Silnik wygląda jak by był przesunięty w lewo ale wał wychodzi centralnie względem karoserii. Nie czepiać się częściowo przepolerowanej pokrywki i malowanego koła bo felga była pryskana a opona jest śmietnikowa. ![]() ![]() ![]() ![]() Jest jeszcze mały problem z podstawką filtra oleju, potrzeba nam sposobu aby wyprowadzić filtr oleju bo koliduje bezczelnie z maglownicą. Trzeba będzie prawdopodobnie przerobić całą podstawkę żeby przenieść ten filtr w inne miejsce. ![]() ![]() -------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
A nie zmieści ci się tam taka specjalna podstawk do przenoszenia filtra oleju w inne miejsce, gdzieś widziałem coś takiego, wkręcajsz to w miejsce filtra i po dorobieniu węży możesz mieć filtr dosłownie wszędzie. Co do serva to zanim pomęczysz się z tym od Swifta zobacz z Renaut 19, jest P&P tak więc możesz zaoszczędzić troche roboty. Wygląda to fajnie, mi się podoba.
Pozdro |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
W moim silniku saaba jest podstawka filtra i filtr wychodzi w bok silnika z tego co pamiętam tylko mój piec jest sprzed 94 . Jestem z pionek i auto stoi w pionkach wiec jak bedziesz miał czas i chec obadać czy to podejdzie do Twojego bloku to zapraszam na priv i sie jakos ustawimy w weekend .
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Hmm a po odkręceniu tej dużej śruby która prawdopodobnie mocuje podstawe filtra do bloku nie da się go obrócić?
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
![]() ![]() w moim silniku to wygląda tak |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Hmm a po odkręceniu tej dużej śruby która prawdopodobnie mocuje podstawe filtra do bloku nie da się go obrócić? Ta duża śruba to termostat olejowy, a cały element jest przykręcony do bloku kilkoma śrubami i niestety chyba nie sposób go obrócić. Jeśli zmieści się podstawka to dobrym pomysłem byłoby przyniesienie filtra tak jak pisałeś. Na zdjęciach od DOHC widać że jego blok jest trochę inny i to mocowanie może nie pasować, choć pewności nie mam. -------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Elegancko to wygląda
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Jeszcze kilka fotek jak siedzi silnik wzgledem grodzi
![]() ![]() I jeszcze mocowania ![]() ![]() ![]() -------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 October 2007 Skąd: Łomża ![]() |
Żeby nie było,nie jesteś sam...
![]() Nom i na dobicie,powstaje Civic EJ1 RWD również z silnikem od Saaba ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Jest tego więcej. Saaby są w modzie
![]() ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Z tym filtrem już wymyśliłem zrobię własny adapter będzie to wyglądało tak:
![]() Do tego będzie przykręcony adapter wykonany z blachy nierdzewnej 5mm i przyspawane do niego króćce na węzę lub obrócony na stałe i od strony filtra to samo ![]() ![]() -------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Przy bloku zrób tak jak mówisz a obudowę filtra kup od jakiegoś bmw v8 i będziesz miał tanio i dobrze razem z wężami.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Ostatnimi czasy pospawała się miska:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Małe update.
Coś tam idzie do przodu z tym BMW. Silnik połączony ze skrzynią, profi wycentrowanie, nowe mocniejsze łapy, podniesiony motor odrobinkę. Miska nie cieknie. Komora silnikowa odmalowana. ![]() ![]() ![]() tak więc napęd gotowy, puszczamy hydraulikę, pneumatykę i elektrykę. ![]() ![]() W międzyczasie padła decyzja że odpalamy to na seryjnym TB25 i weszła dziś mała poprawka króćca zimnej muszli turbiny. ![]() -------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
KUTAS
![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:45 |