![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Mi sie zamysł podoba, zobaczymy jak będzie z efektami. Jakieś tajle typu IC, blow offy itd juz pozbierane? IC juz jest pochodzi on z BMW E36 2.5tds wydajniejszy niz seryjny IC saaba, a blow off zostanie seryjny "Układ napędowy: Skrzynia Getrag z BMW + Adapter ,dyfer 4.10 Szpera 100%" Z jakiego modelu ta skrzynia? Od M40B18 napewno mocniejsza od skrzyni z opla a jeśli sie rozsypie to będziemy myśleć o czymś mocniejszym -------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Sat, 15 October 2005 Skąd: Łomża ![]() |
z czego kolo i sprzeglo?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
szkoda że nie b234 bo ten z gt28rs ładnie by ganiał e36 m3...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
jest jeszcze w zapasie kultowa suszarka TD04HL-19T. Problem w tym że budowana była z myślą do mojego Saaba, dlatego jeśli ten drut będzie jeździł jak należy to może zasłuży na wydajniejsze płuco.
-------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: kolo KRAKOWA ![]() |
MIHAS66 myślę że i tak będzie szybszy od m3 e36 jeśli będzie ponad 250ps
-------------------- BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Na prostej może powalczyć.
Ciężki kawałek chleba zrobić E30 które skręca jak należy ale po waszej stronie jest krótkie R4 ![]() Poza tym M3 3.2 jest cholernie szybkie. Na mnie zrobiło mega wrażenie i nie sądzę że 250 konne E30 będzie jakoś specjalnie szybsze nawet mimo różnicy tych kg. Od M40B18 napewno mocniejsza od skrzyni z opla a jeśli sie rozsypie to będziemy myśleć o czymś mocniejszym Identyczny kąt pochylenia silnik<->skrzynia mają też duże skrzynie ZF'a z silników M50 i M52 i wtedy takie 310Z/320Z jest poza zasięgiem seryjnego B2x4 ![]() Jedynie wał zmienić bo będzie na duży krzyżak. ps.a właśnie ja bym od razu na gotowo pomyślał o założeniu odpowiedniej skrzyni na duży krzyżak czyli śruby wału M12 bo ten mały to będziecie zmienić jak rękawiczki przy dużym momencie ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
z czego kolo i sprzeglo? Koło B204+ dorobiona tulejka prowadząca z brązu. Co do tarczy to zostawie serie od bmw chodź jest minimalnie mniejsza ale prawie nowa. P.S Nie ma ktos z okolic Radomia starej tarczy Bmw 2.5 2.8??? Potrzebna by mi była na przymiarkę -------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Grzesi(E30)k Masz racje pasowało by zmienić wal bo z tym moze byc krucho. Taki wał nie wystepowal w etach i 2.5?
-------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Tarcza z M40 ma 218mm, z 2/2.5 M50 ma 228mm ,a z 2.5/2.8 M52 ma 240mm i ja rozważałem oparcie tego na tejże właśnie tarczy z racji takiej samej średnicy jak zamach saaba. Wszystkie mają taki sam frez.
ps.teoretycznie turbo diesle i super ety ale różnie z tym bywa. Pasuje też z E36 328i po zmianie podpory. Generalnie krzyżak jest większy i na śruby M12 i tym najłatwiej się sugerować Generalnie nie ma co się martwić wałem ,a samym łącznikiem elastycznym bo jak źle masz wypoziomowane wszystko to zaraz i klęka |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Dzieki za informacje
![]() -------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Nie ponoć się kruszą i nie jest kolorowo. Na allegro często gęsto wypuszcza ktoś customowe łączniki z alu i tulei metalowo gumowych ale nie wiem czy ktoś testował. Ja póki co pcham zdrowe używki i nic im się nie dzieje
![]() ps. jeszcze jest opcja zamówienia łącznika zbrojonego drutem ,a nie sznurkiem z N-Gupowrgo katalogu BMW ale to duże koszta-tak w ramach ciekawostki ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Łącznik który był wcześniej w tym aucie był własnie zbrojony drutem ale tez sie poddał
-------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Na prostej może powalczyć. Ciężki kawałek chleba zrobić E30 które skręca jak należy ale po waszej stronie jest krótkie R4 ![]() Nie takie krótkie i nie za lekkie , to są kloce , średnica 90 mm powoduje że silnik jest długi jak na r4. Myślę że b204 może spokojnie ważyć podobnie do m50 , plus taki że jest krótsze |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Ale zawsze krótsze.
Foto porównawcze. Coś tam zobrazuje ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 Skąd: małopolska ![]() |
Ciekawy kolektor dolotowy na 1 fotce jest seryjny czy przerobiony ??
-------------------- Komercyjna sygnatura jest dostępna dla użytkowników Pro/Donator.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Ciekawy kolektor dolotowy na 1 fotce jest seryjny czy przerobiony ?? Na moje oko seria z 9000 z przespawaną flanszą pod przepustnicę na drugą stronę ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 09 February 2012 ![]() |
swietny projekcik ... czekam nawieksza relacje zdjeciowa !
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
I jak projekt?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
są już wahacze od E46 i magiel od E36. Została miska, łapy i adapter do skrzyni.
Adapter ma być gotowy w ciągu tygodnia. i fotka robiona sokowirówką: -------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 March 2009 Skąd: Otwock ![]() |
Co do projektu to super, że coś robisz i że przynosi Ci to frajdę. Jest w tym dłubaniu coś wciągającego
![]() Co do komentarzy szybszy/ lepszy /500+... Jeżeli moc będziesz budował stopniowo da Ci to większą frajdę. z tych stu paru, sto pięćdziesiąt, potem dwieście, a nie od razu srylion. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:43 |