![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 28 January 2012 Skąd: Siedlce ![]() |
Model: BA4
Rok produkcji: 1990 Kolor: biały Silnik: swap na F22Z2 Skrzynia biegów: manual Zawieszenie: amortyzatory Koni, sprężyny Weitec Hamulce: przód 300mm Wydech: kolektor 4>2>1 Modyfikacje: podtlenek azotu, sprzęgło ACT Plany: 3 z przodu na wykresie PS i przeciągnięcie w obroty niutka i mocy starty w sezonie 2012 na 1/4 mili ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
kto stroił
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 28 January 2012 Skąd: Siedlce ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
bardzo dziwny ten strzał...wzrost tylko w zakresie 1000obr i pozniej od razu wszystko na łeb?
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#5
|
![]() |
widze dokładka z laguny/espace nadal na topie
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
A po co ta seria dziurek w zderzaku?
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 October 2011 Skąd: Krk ![]() |
zasysacz powietrza:P
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 01 September 2011 Skąd: Pabianice ![]() |
Kolego zmieniales cos wiecej w silniku? czy na serii ladujesz 100hp z nosa??
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 28 January 2012 Skąd: Siedlce ![]() |
dysze są niby na jakieś 75PS, silnik seria...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
nie jestem zwolennikiem nitro, ale ta generacja prelude zawsze mi się podobała - przemalowalbym jednak swiatla spowrotem w kolor i popracowal neico nad spasowaniem przodu
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
bardzo dziwny ten strzał...wzrost tylko w zakresie 1000obr i pozniej od razu wszystko na łeb? ![]() Może skończyła się gazownia podczas pomiaru ![]() -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Dlaczego F22 a nie np. H22?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 28 January 2012 Skąd: Siedlce ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Przecież to jest normalna harakterysyka strzału z nitro, żeby równy przyrost był to ze wzrostem obr trzeba by dokładać towaru tak więc przy 5000obr.min + 100KM a żeby było płasko to przy 6500 trzeba by dotrysnąć +200KM
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
to samo chciałem napisac, ale co tam pewnie się nie znam i fawor wie lepiej
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: okolice częstochowy ![]() |
bo urządzenie to służy do chwilowego prztrostu mocy, i jak coobcio napisał trza by jeszcze płynnie az do odcinki dodawać dlatego robi się to sterownikiem, na dużych dyszach puszczając sinusoidalnie az do max otwarcia a i tak nie wyjdzie jak turbo
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
A co sie stało z tymi wykresami że krzywe momentu obrotowego są rysowane do 6000rpm, a mocy do 6700? Nie widziałem takiego wykresu jeszcze. Favor'owi pewnie chodziło o to że lepiej wyglądał by strzał z dłuższą rozbudową progresywną.
-------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 28 January 2012 Skąd: Siedlce ![]() |
strzał z dłuższą rozbudową progresywną >>> comming soon
i coś jeszcze... coś co lubię, tak jak silnik serii F ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
A co sie stało z tymi wykresami że krzywe momentu obrotowego są rysowane do 6000rpm, a mocy do 6700? Nie widziałem takiego wykresu jeszcze. Favor'owi pewnie chodziło o to że lepiej wyglądał by strzał z dłuższą rozbudową progresywną. no jak widac niektorzy maja szerszy poglad na temat niż Guziczek ![]() Strzal przez 1k obr jest wg mnie dziwny, bo daje nagly peak, po ktorym znowu wszystko wraca do serii. Juz lepiej zrobic progresywne 50KM od srodka do konca, a nie "yeb" i..koniec ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
ja tam mam tylko jedno pytanie, czemu tak krótki strzał, czemu go nie przetrzymać od w dłuższym zakresie, zacząć od 3-3,5k i trzymać do 5-5,5k RPM ?
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 18:58 |