Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Honda Prelude ProTurbo, nitrous oxide
!MaDmAx
post Sat, 28 Jan 2012 - 19:56
Post #1


User
Dołączył: Sat, 28 January 2012
Skąd: Siedlce





Model: BA4
Rok produkcji: 1990
Kolor: biały
Silnik: swap na F22Z2
Skrzynia biegów: manual
Zawieszenie: amortyzatory Koni, sprężyny Weitec
Hamulce: przód 300mm
Wydech: kolektor 4>2>1
Modyfikacje: podtlenek azotu, sprzęgło ACT
Plany: 3 z przodu na wykresie PS i przeciągnięcie w obroty niutka i mocy
starty w sezonie 2012 na 1/4 mili









Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 28 Jan 2012 - 19:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ffsapher
post Sat, 28 Jan 2012 - 20:09
Post #2


User
Dołączył: Thu, 30 December 2010





kto stroił
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!MaDmAx
post Sat, 28 Jan 2012 - 20:15
Post #3


User
Dołączył: Sat, 28 January 2012
Skąd: Siedlce





CYTAT(ffsapher @ Sat, 28 Jan 2012 - 20:09) *
kto stroił

Marcin ProTurbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 28 Jan 2012 - 22:03
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





bardzo dziwny ten strzał...wzrost tylko w zakresie 1000obr i pozniej od razu wszystko na łeb? huh.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Sat, 28 Jan 2012 - 22:13
Post #5









widze dokładka z laguny/espace nadal na topie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sat, 28 Jan 2012 - 23:16
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





A po co ta seria dziurek w zderzaku?


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
januszek1206
post Sat, 28 Jan 2012 - 23:37
Post #7


Rookie
Dołączył: Sun, 09 October 2011
Skąd: Krk





zasysacz powietrza:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slater11
post Sun, 29 Jan 2012 - 09:48
Post #8


User
Dołączył: Thu, 01 September 2011
Skąd: Pabianice





Kolego zmieniales cos wiecej w silniku? czy na serii ladujesz 100hp z nosa??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!MaDmAx
post Sun, 29 Jan 2012 - 10:40
Post #9


User
Dołączył: Sat, 28 January 2012
Skąd: Siedlce





dysze są niby na jakieś 75PS, silnik seria...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Sun, 29 Jan 2012 - 11:40
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





nie jestem zwolennikiem nitro, ale ta generacja prelude zawsze mi się podobała - przemalowalbym jednak swiatla spowrotem w kolor i popracowal neico nad spasowaniem przodu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 29 Jan 2012 - 12:02
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(Fawor @ Sat, 28 Jan 2012 - 22:03) *
bardzo dziwny ten strzał...wzrost tylko w zakresie 1000obr i pozniej od razu wszystko na łeb? huh.gif

Może skończyła się gazownia podczas pomiaru wink.gif


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 29 Jan 2012 - 12:36
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Dlaczego F22 a nie np. H22?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!MaDmAx
post Sun, 29 Jan 2012 - 16:11
Post #13


User
Dołączył: Sat, 28 January 2012
Skąd: Siedlce





CYTAT(siewcu @ Sun, 29 Jan 2012 - 12:36) *
Dlaczego F22 a nie np. H22?

bo lubię mieć coś czego nie mają inni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 29 Jan 2012 - 16:25
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Przecież to jest normalna harakterysyka strzału z nitro, żeby równy przyrost był to ze wzrostem obr trzeba by dokładać towaru tak więc przy 5000obr.min + 100KM a żeby było płasko to przy 6500 trzeba by dotrysnąć +200KM


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Sun, 29 Jan 2012 - 17:45
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





to samo chciałem napisac, ale co tam pewnie się nie znam i fawor wie lepiej blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2m-garage
post Sun, 29 Jan 2012 - 21:21
Post #16


Rookie
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: okolice częstochowy





bo urządzenie to służy do chwilowego prztrostu mocy, i jak coobcio napisał trza by jeszcze płynnie az do odcinki dodawać dlatego robi się to sterownikiem, na dużych dyszach puszczając sinusoidalnie az do max otwarcia a i tak nie wyjdzie jak turbo


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Sun, 29 Jan 2012 - 21:25
Post #17


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





A co sie stało z tymi wykresami że krzywe momentu obrotowego są rysowane do 6000rpm, a mocy do 6700? Nie widziałem takiego wykresu jeszcze. Favor'owi pewnie chodziło o to że lepiej wyglądał by strzał z dłuższą rozbudową progresywną.


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!MaDmAx
post Sun, 29 Jan 2012 - 21:39
Post #18


User
Dołączył: Sat, 28 January 2012
Skąd: Siedlce





strzał z dłuższą rozbudową progresywną >>> comming soon
i coś jeszcze... coś co lubię, tak jak silnik serii F tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 29 Jan 2012 - 21:45
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Boris86 @ Sun, 29 Jan 2012 - 22:25) *
A co sie stało z tymi wykresami że krzywe momentu obrotowego są rysowane do 6000rpm, a mocy do 6700? Nie widziałem takiego wykresu jeszcze. Favor'owi pewnie chodziło o to że lepiej wyglądał by strzał z dłuższą rozbudową progresywną.

no jak widac niektorzy maja szerszy poglad na temat niż Guziczek smile.gif Ale spokojnie Kubuś, Marcin za nastepnym pobytem w garazu pewnie Ci wyjasni.

Strzal przez 1k obr jest wg mnie dziwny, bo daje nagly peak, po ktorym znowu wszystko wraca do serii. Juz lepiej zrobic progresywne 50KM od srodka do konca, a nie "yeb" i..koniec smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Sun, 29 Jan 2012 - 23:12
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





ja tam mam tylko jedno pytanie, czemu tak krótki strzał, czemu go nie przetrzymać od w dłuższym zakresie, zacząć od 3-3,5k i trzymać do 5-5,5k RPM ?

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 19:00