![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#41
|
![]() |
CYTAT ale jeżeli liczysz pieniądz i szukasz okazji dzisiaj każdy liczy pieniądze, takie czasu Crafter jest droższy o około 30k netto i to bez jakiegoś mega wypasu. Fiat i PSA oferują więcej ciekawych opcji. Czy szukam okazji ? Nie. Samochód i tak będzie do produkcji z zamówionym dodatkowym wyposażeniem. Dlaczego Citroen ? Raz dla porównania z Fiatem a dwa z banalnej przyczyny... w Fiacie cholernie nie podoba mi się ta srebrna wstawka na masce ![]() Silniki w zasadzie tylko dwa są brane pod uwagę. Znany wszystkim 3.0 lub ewentualnie 2.2/2.3 150KM no i dlatego pytanie dotyczące jakości samego silnika i skrzyni biegów jakie są dawane z silnikami 150KM. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
To ,że liczysz pieniądze to dobrze o Tobie świadczy więc nie odbieraj tego jako przytyk
![]() Oprócz tego co napisałem -silnik bezproblemowy ( 2,3 130/150KM) ...trzeba poczekać min pół roku a będe wiedział jak zachowuje się ta jednostka powyżej 100 tyś km ![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#43
|
![]() |
No i trochę dzisiaj dowiedziałem
faktycznie, silnik 2.2 PSA to PUMA C, traktowana delikatnie i z namaszczeniem... jakoś daje radę. Traktowana normalnie.. często nie daje rady. Lista opcji dodatkowych oferowanych przez Citroena.. o o dziwo jedna trzecia tego, co jest w Fiacie. Silnik 2.3 konstrukcja IVECO daje radę i podobno nie jest mocno awaryjny .. ale też nie jest tak "pancerny" jak 3.0 IVECO Różnica w spalaniu między tymi silnikami to około 1,5-2.0 litry na 100 czyli jakieś 9-12 pln brutto na 100km Co ciekawe.. w salonie Fiata zgodzili się pomalować ten srebrny plastik jaki jest na masce by był w kolorze nadwozia ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
Bierz większy zbiornik.
Mam u siebie takiego Ducato z silnikiem 2,3 zbiornik paliwa 125 litrów. Jest to wersja 120KM 2,3 litra. Ja mam u siebie skrzyniową wersję. Teraz był przegląd po 135 t km. Dotychczasowe awarie: - ciekło spod czujnika cisnienia oleju - koszt naprawy chyba 100zł -przy przeglądzie po 135tkm ciekło gdzieś koło rozrządu naprawa w ASO 300zł -sworznie przednich wachaczy poddały się po 130 tkm. Zużyte zostały 1 kpl klocków przód i tył. Tarcze jeszcze oryginalne. Jak będziesz woził 1000-1200kg to możesz wziąść normalną wersję. Ja z uwagi na ciężary mam wersję Maxi na felgach 16''. Zwykła ma felgi 15'' i opony mniejszą nośność. Opcjonalnie bralem opony wielosezonowe. Dostarczone z autem Pitelli wytrzymały 120 t km. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa/Poznań ![]() |
CYTAT Bierz większy zbiornik koniecznie CYTAT sworznie przednich wachaczy poddały się po 130 tkm norma ![]() -------------------- MB W202
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
No i trochę dzisiaj dowiedziałem faktycznie, silnik 2.2 PSA to PUMA C, traktowana delikatnie i z namaszczeniem... jakoś daje radę. Traktowana normalnie.. często nie daje rady. Lista opcji dodatkowych oferowanych przez Citroena.. o o dziwo jedna trzecia tego, co jest w Fiacie. Silnik 2.3 konstrukcja IVECO daje radę i podobno nie jest mocno awaryjny .. ale też nie jest tak "pancerny" jak 3.0 IVECO Różnica w spalaniu między tymi silnikami to około 1,5-2.0 litry na 100 czyli jakieś 9-12 pln brutto na 100km Co ciekawe.. w salonie Fiata zgodzili się pomalować ten srebrny plastik jaki jest na masce by był w kolorze nadwozia ![]() Takjak pisaliśmy wcześniej . Jest jeszcze diwajs ,który sięprzydaje w eksplatacji ( podstawy tego nie miały ) plastikowa osłona nadkola-błotnika -czyli takie przedłużenie zderzaka . Jak się upszech to można pomalować zderzaki i atrapę w kolorze nadwozia ( w jednej lawecie dla klienta na jego życzenie tak zrobiliśmy ,choć jest to mniej praktyczne rozwiązanie ) Fele 16" mają tązalete też żepakują tam większy hamulec i jeździ się na tymzawieszeniu lepiej . Co do sworzni -jak jeździpo Polskich drogach wybijasię ale nie za często a koszt nowego w aso to ok 160 pln -------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#47
|
![]() |
Dzisiaj rano dostałem do firmy wersję 2.3 L3H2 do testów na 3 dni...
i już po kilku jazdach na spokojnie i bez napinki wiem, że "słabo mi leży ten samochód" i wcale nie chodzi o silnik bo pracuje ładnie. Nie wiem czy tylko ja.. ale czasem zdarzy mi się głową zaczepić o półkę ![]() Jakość spasowania plastików pozostawia trochę do życzenia. Czy tylko ja mam takie odczucia ? |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Dostałeś auto z nową czarną deską i radiem a la czerń fortepianowa?? Bo jak tak to nie wiem czego oczekujesz po materiałach auta dostawczego który jest pojazdem użytkowym .Ok w Mercedesie i vw crafterze bedzie ciut lepiej .
Ile masz wzrostu że chaczysz o półke ?? ( można zamówić bez półki ) .Co do ciasnoty ducato ma jedną z szerszych kabin więc nie wiem ..w porównaniu z transitem ,czy oplem movano miejsca jest pod dostatkiem ![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#49
|
![]() |
taa..
środek czarny błyszczący tam gdzie jest radio i klimatyzacja. Wzrostu mam 180cm. Ciasno nie w sensie brak szerokości ale odległość kierowcy od kierownicy i nad głową. IMO kierownica jest cit za płasko. Powinna być bardziej pionowo. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
taa.. środek czarny błyszczący tam gdzie jest radio i klimatyzacja. Wzrostu mam 180cm. Ciasno nie w sensie brak szerokości ale odległość kierowcy od kierownicy i nad głową. IMO kierownica jest cit za płasko. Powinna być bardziej pionowo. płasko to było w poprzedniku ...taki urok dostawczaków ,ale regulacja pozwala zająć wygodną pozycję ![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#51
|
![]() |
Niekoniecznie taki urok dostawczaków...
bo już w serii (bez regulacji) Crafter i Sprinter mają bardziej w pionie kierownice. Za dopłatą (chyba 300 pln) masz regulację w 2 płaszczyznach. No nic.. jutro się nim pobawię dokładniej ![]() ... ale już teraz widzę kilka dziwnych braków: taka półka na CB-Radio w górnej półce. Nie ma jej nawet za dopłatą. Jest to jednak niedopatrzenie producenta (Sprinter/Crafter oraz Movano/Master posiadają) |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#52
|
![]() |
No i po testach... zabawka oddana.
Wrażenia prawdę powiedziawszy średnie. |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa/Poznań ![]() |
to fakt nie ma co zrobić z cb :/
Daj znać na co się zdecydowałeś ![]() -------------------- MB W202
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#54
|
![]() |
Szukamy ładnego ale niestety używanego (2010-2011) Craftera, bo takie łapią się w budżecie.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 December 2010 ![]() |
Dlaczego nie chcesz Iveco ? Jeżeli nie odpowiadają Ci Fiat, Peugeot czy Citroen, to naprawdę proponuje przejechać się iveco daily. Ma sporą liczbę schowków, dobrą pozycję za kierownicą (185cm wzrostu) i schowek na CB u góry.W firmie jeździ 3.0 z 6b skrzynią na trasach z PL do Londynu. Złego słowa nie mogę o nim powiedzieć. Mam wersję 50C17 i spalanie na takiej trasie z kontenerem chłodnią to 13- 14l. W wersji "dostawczakowej" z silnikiem 3.0 palą w granicach 11-12litrach. W dodatku podjedzie załadowany bez problemu pod każdą górkę czy wzniesienie. Rozważaliśmy oprócz zakupu Iveco także sprintera i craftera ze względu na to, że wcześniej miałem LTeki i Sprintery 312D... Nasi znajomi którzy również jeżdżą do Brytanii skusili się na Crafter'a i szybko odstąpili leasing. 4 razy awaria elektroniki unieruchamiająca auto. Klienci źli bo nie dostali towaru na czas i.t.p Oczywiście Iveco napęd na tył, "bardziej problematyczny" bo z tyłu ma most, wał ale to wiesz - Jednakże crafter ma to samo ![]() Po zakupie Iveco najlepiej ustawić zbieżność w RENOMOWANYM warsztacie, są bardzo na to wrażliwe - inaczej przednie opony szybko znikają. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 10:13 |