Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> 3 calowy TIP BADGER5 z adapterem do K04 1.8t
rafstrong
post Sun, 19 Feb 2012 - 19:03
Post #21


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





ta za 100zł to można sprzedać serię najwyżej, nie przesadzaj już biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 19 Feb 2012 - 19:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mss
post Sun, 19 Feb 2012 - 19:20
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





nawet i niech bedzie te 150, do 300 daleko


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekb_s3
post Sun, 19 Feb 2012 - 23:46
Post #23


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2011





Hehe, to zrób mi taki dolot za 200zl to biore 10 sztuk...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Mon, 20 Feb 2012 - 08:24
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





nie kus bo zrobie i bedziesz musial wylozyc 2k biggrin.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekb_s3
post Mon, 20 Feb 2012 - 09:30
Post #25


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2011





Ale mówimy o dokładnie takim, czyli adapter na turbo i po całości 3 cale?biggrin.gif Jak zrobisz to za 200zl to masz od razu 5 sztuk sprzedanych:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Mon, 20 Feb 2012 - 09:33
Post #26


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Samo wytoczenie takiego adaptera z alu z materiałem powinno wyjść około 100zł przy jednostkowym zamówieniu.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Mon, 20 Feb 2012 - 10:03
Post #27


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





Dobra dam te 250zł jak zrobisz mi to perfekt +flaszka za robotę hehe smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 20 Feb 2012 - 11:57
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Ja również się pisze za 200zł.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Mon, 20 Feb 2012 - 12:59
Post #29


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





ja sie zastanawiam, bo mam z kwasiaka tongue.gif ale jakby za 200 było tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Mon, 20 Feb 2012 - 20:42
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





haaalo, pisalem o redukcji z silikonu.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekb_s3
post Mon, 20 Feb 2012 - 21:30
Post #31


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2011





No ale w tym dolocie chodzi o to żeby nie było żadnej redukcji aż po same turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Mon, 20 Feb 2012 - 22:19
Post #32


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





A ten pierścień na wlocie turbiny to co jak nie redukcja? Ekspertem nie jestem ale mechanikę płynów swego czasu liznąłem.
Czysto teoretycznie, czy zwężka z 3" na 45mm będzie na odcinku 20cm czy na 5 cm prędkość przepływu przy wlocie turbiny w zasadzie będzie ta sama (w dużym uproszeniu pomijając ściśliwość powietrza). Efekt polepszonego przepływu jaki wskazuje MAF spowodowany jest wg mnie gładkim kanałem nie powodującym turbulencji, przepływ bardziej laminarny a co za tym idzie większa prędkość przepływu a większa prędkość to większa masa powietrza na sekundę. Logiczne. Redukcja silikonowa poza tym że bardziej podatna na odkształcenia sprawdzi się tak samo jak pierścień na wlocie.

W praktyce redukcja mniej skokowa okaże się lepsza z racji spokojniejszego przepływu i mniejszego efektu gwałtownej ściśliwości powietrza. Przykład - pompka do roweru, szybko pompując, krótkimi ruchami mamy wyraźny opór, marnujemy swoją energię, spowalniając ruch i wydłużając go uzyskujemy ten sam przepływ i wydajność ale mniej energii marnujemy. Tu efekt będzie podobny.

Jeżeli w przypadku podciśnienia przed turbo jest inaczej to zwracam honor wink.gif


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekb_s3
post Mon, 20 Feb 2012 - 23:48
Post #33


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2011





Sev, ja też ekspertem nie jestem , ale chyba jednak czemuś służy taka adaptacja na 3 calowy wlot. Spójrz np na GT35, wiem że to marme porównanie do k04 ale budowa wlotu jest podobna. W miare wąska średnica kanału wlotowego z wirnikiem a duża średnica po zewnetrznej ze stozkiem do środka. Poza tym poczytaj trochę ten temat co podałem w pierwszym poście z brytyjskiego forum. Chłopaki zmieniają te doloty wyrzucając np forge'a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Tue, 21 Feb 2012 - 07:47
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





CYTAT(Piotrekb_s3 @ Mon, 20 Feb 2012 - 21:30) *
No ale w tym dolocie chodzi o to żeby nie było żadnej redukcji aż po same turbo.

oczywista sprawa smile.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Tue, 21 Feb 2012 - 10:00
Post #35


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Czytałem temat i próbuję jakieś racjonalne wytłumaczenie znaleźć. Ale zauważcie jaki jest kształt takiego kanału w przekroju. W GT35 kanał jest to dość gładkie przejście do wirnika turbiny a w tulejce jest karb powstały z króćca wlotu, zaznaczyłem go strzałką.


Trzeba by to trochę inaczej wytoczyć i będzie jeszcze lepiej. Ten karb będzie powodować niepotrzebne zakłócenia przepływu.

Próbuję sobie to wyobrazić po stronie podciśnienia. Może rzeczywiście... im większy przekrój tym większy przepływ i mniejsze podciśnienie tym samym wynikające właśnie z tego przekroju.

Z jakiego tworzywa jest ta tulejka-zwężka?


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Tue, 21 Feb 2012 - 14:26
Post #36


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





Jest opcja taka: myślę że wytoczenie adaptera nie jest potrzebne bo można tam dać prostą redukcje i później rurę 45 elegancko kawałek odciac dospawac krućce . Następnie kolank 90 do przepływomierza i oczywiście od redukcji wszystko na 76mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 22 Feb 2012 - 00:51
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Pytanie czy na takiej prostej redukcji uzyskasz ten sam efekt co Piotrek ? Ja myśle że raczej nie, aczkolwiek warto spróbować, najlepiej zlogować i się przekonać.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Wed, 22 Feb 2012 - 07:31
Post #38


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





Jak średnica będzie się rozszerzac przy samym turbo to myślę że jakiś efekt będzie. Moim zdaniem będzie taniej, pospawac też będzie trzeba te rurki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekb_s3
post Wed, 22 Feb 2012 - 15:26
Post #39


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2011





Może gdybym stożek wypuścił na równo z obrysem tego karbu o którym mówisz to było by lepiej, na razie jest to wersja że tak powiem prototypowa. Może z czasem się wydłubie taki adapter o jakim piszesz. Ale do tego muszę mieć turbo na stole bo nie chce mi się jeździć 20 razy na poprawki do tokarza:D Adapter jest z Tarnamidu czy jakoś tak

Rafstrong, szukałem troche i nie znalazłem kolanka-redukcji która by się tak szybko rozszerzała z 51 na 76. A to przecież też ma znaczenie czy 76mm bedziesz miał juz 2 cm za wlotem do turbo za 5cm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Wed, 22 Feb 2012 - 18:42
Post #40


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





hmmm mozna taką redukcję trochę naciąć i będzie
http://allegro.pl/zlaczka-silikonowa-reduk...2156689246.html
spróbuję musi sie udać, ponadto myślę że taka redukcja będzie się lepiej trzymać niż adapter bo nie mam zbytnio do niego "zaufania"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:40