Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Dla odmiany motocykl - Suzuki GSXR 1070cc + N2O, 237HP / 161Nm
czex
post Sat, 21 Jan 2012 - 00:09
Post #21


User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Warszawa





CYTAT(Fawor @ Fri, 20 Jan 2012 - 23:52) *
damn true, źle mi się kliknęło. Nie potrafie sobie wyobrazić korby z przekrojem A tongue.gif A kolega chyba wział pod uwage przekrój wzdłużny (wyboczenie), a nie poprzeczny (zginanie).


CYTAT(Grzesi(E30)k @ Fri, 20 Jan 2012 - 23:18) *
Dla mnie korby wyglądają na I-beam czyli takie jak teorai nakazuje do mocnego n/a ;P



A propos korbowodów, do Suzuki GSXR są 4 możliwości. Ja zdecydowałem się na A-Beam - nie są tragicznie drogie a spokojnie wytrzymają moc ~300HP



--------------------
www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 21 Jan 2012 - 00:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Sat, 21 Jan 2012 - 00:18
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





czyli są to korby których przekrój wygląda tak:

I

a nie tak:

|-|

a więc I, a nie H smile.gif O 'A' to już nie wspominając..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czex
post Sat, 21 Jan 2012 - 00:30
Post #23


User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Warszawa





Nieważne jaki mają przekrój, nazywają się Carillo ABeam


--------------------
www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czex
post Tue, 24 Jan 2012 - 11:37
Post #24


User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Warszawa





jak pamiętacie warunki w Sosnowcu były słabe :




--------------------
www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 24 Jan 2012 - 11:53
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Pamiętam. A Ty wariacie 250 km/h na mecie ,a dalej łuk z koleinami biggrin.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Tue, 24 Jan 2012 - 12:46
Post #26


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(Fawor @ Sat, 21 Jan 2012 - 00:18) *
czyli są to korby których przekrój wygląda tak:

I

a nie tak:

|-|

a więc I, a nie H smile.gif O 'A' to już nie wspominając..


Tutaj raczej nie chodzi o przekroj, tylko o ksztalt trzonu patrzac z gory na lezaca korbe. Na tych zdjeciach dobrze to widac.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Tue, 24 Jan 2012 - 12:59
Post #27


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





CYTAT(czex @ Fri, 20 Jan 2012 - 20:42) *
Próby z miejsca oczywiście nie były miarodajene, dlatego przeprowadziliśmy też sporo prób tzw lotnych i takim bardziej zawierzam. Była też próba ze wspomnianym BMW które podobno jest najmocniejszym z produkowanych litrów. Wierz mi bądź nie, S1000R ma tylko większa prędkość maksymalną, jeśli chodzi o przyśpieszenie ani razu nie udało mu się wysunąć przed moje suzuki w trakcie przyśpieszania- na każdym biegu- to bardzo podbudowywujące dla mnie:D


W takim razie szacun, bo BMW to już ekstraklasa i wiem jak jest cholernie szybkie. Zakładam jednak, że wpływ na to mają też przełożenia. W żaden sposób nie umniejszam gixerowi, idzie jak zły, jednak to sprzęt budowany do ćwiary, a seryjne BMW to diabelsko dobry motocykl sportowy.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Tue, 24 Jan 2012 - 16:24
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





Czex - czy Ty przypadkiem nie hodowałes kiedys pająków? bo cos ksywe kojarze i chyba brałem od Ciebie kilka Nhandu....jakies 5 lat temu...


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czex
post Tue, 24 Jan 2012 - 21:02
Post #29


User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Warszawa





CYTAT(sonic1983 @ Tue, 24 Jan 2012 - 16:24) *
Czex - czy Ty przypadkiem nie hodowałes kiedys pająków? bo cos ksywe kojarze i chyba brałem od Ciebie kilka Nhandu....jakies 5 lat temu...


rozszyfrowałeś mnie cool.gif



--------------------
www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 25 Jan 2012 - 08:22
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Bałagan masz w pokoju biggrin.gif
Też hodowałem Theraphosa Blondi i Lasiodora Parahybana smile.gif
hehehe podobne hobby laugh.gif
EOT


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czex
post Wed, 25 Jan 2012 - 09:15
Post #31


User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Warszawa





zeszliśmy trochę z wątku motoryzacyjnego, więc wrzucam zdjęcia systemu pneumatycznej zmiany biegów :





--------------------
www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 25 Jan 2012 - 12:44
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





O ja zajebiste ohmy.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anapolon
post Wed, 25 Jan 2012 - 23:39
Post #33


Rookie
Dołączył: Thu, 10 March 2011





mam pytanie czy teraz normalnie będziesz zmieniał biegi, w sensie jak w normalnym motocyklu, czy jak w wyścigowym odwrotnie (wszystkie biegi do dołu ) ? Czy oni mają zupełnie inne skrzynie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Thu, 26 Jan 2012 - 06:52
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





Pneumatyka działa w obie str czy zrzucasz manualnie?


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TWISTER
post Thu, 26 Jan 2012 - 08:53
Post #35


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Tarnowskie Góry





Takie czysto teoretyczne pytanie:
czy tą pneumatyke idzie np podpiąć pod światełko shift lighta ? nie musiał byś sam wrzucać biegu guzikiem, tylko automatycznie by się to odbywało wsumie w najlepszym momencie ? hmmm pod ten gangownik musiał byś mieć jeszcze quick shiftera podpiętego żeby taki system mógł zadziałać ?


--------------------
_Szkoła Nauki Jazdy Tarnowskie Góry, Bytom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Thu, 26 Jan 2012 - 13:17
Post #36


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





nie bede chwailil oczywistosci z motorem , ze jest super. Lecz normalnie wszyscy powinni tutaj wejsc i zobaczyc jak ma wygladac opis projektu.
A nie jedno zdjecie auta jedno silnika , do tego wykres z hamowni i kolejne 40 stron fap fap fap spuszczania sie o dupie.

Jak juz ktos wczesniej wspomniał
"Bardzo mi sie podoba ten project. Zarówno od strony technicznej, wykonania jak i opisu ! Profi ! "
amen

bardzo fajnie !!


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czex
post Thu, 26 Jan 2012 - 14:28
Post #37


User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Warszawa





W odpowiedzi na Wasze pytania :

- biegi zmieniam normalnie tak jak w każdym motocyklu (wyższy bieg = noga w góre). Podczas normalnej jazdy nie używam Airshiftera ze względu na małą pojemność butli 0,5kg co pozwala na około 20 zmian biegów.
- nie musze mieć podpiętego quickshiftera tylko w zestawie MPS jest tzw.Killbox - urządzenie, które odcina zapłon na ustawiony wcześniej czas (u mnie 45ms). Bardzo fajna sprawa, bo podczas normalnej jazdy mam możliwość zmiany biegów bez sprzęgła jak w jednym momencie wcisne przycisk (podłączony zamiast klaksonu) i klepnę nogą w góre.
- pneumatyka działa tylko w jedną stronę
- można podpiąć airshiftera pod niektóre modele shiftlighta lub poprostu dokupić moduł MPS autoshift - ja jednak nie korzystam z takich rozwiązań - wole sam decydować w którym momencie zmienić bieg.

Dzięki za słowa uznania a'propos przedstawienia naszego projektu. W tajemnicy mogę zdradzić, że aktualnie pracujemy nad Suzuki GSXR Turbo - Nitro na GT28RS cool.gif i mokrym systemie N2O . Oczywiście wszystkie prace są fotografowane "krok po kroku" , więc może wiosną wrzucimy bardzo ciekawy wątek - rarytas nie na skale Polską ale Europejską rolleyes.gif


--------------------
www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wowo
post Thu, 26 Jan 2012 - 15:00
Post #38


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





Gratki za włozona prace. Teraz widac jak cięzko jest poprawić fabrykę jesli chodzi o jakies przyrosty.

anapolon napisał:
CYTAT
mam pytanie czy teraz normalnie będziesz zmieniał biegi, w sensie jak w normalnym motocyklu, czy jak w wyścigowym odwrotnie (wszystkie biegi do dołu ) ? Czy oni mają zupełnie inne skrzynie ?


Odwrócone biegi pomagają na torze. Na ćwiare ja nie widze sensu ich odwracania i przyuczania się na nowo smile.gif Skrzynie są takie same.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 26 Jan 2012 - 15:07
Post #39


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(czex @ Thu, 26 Jan 2012 - 14:28) *
Dzięki za słowa uznania a'propos przedstawienia naszego projektu. W tajemnicy mogę zdradzić, że aktualnie pracujemy nad Suzuki GSXR Turbo - Nitro na GT28RS cool.gif i mokrym systemie N2O . Oczywiście wszystkie prace są fotografowane "krok po kroku" , więc może wiosną wrzucimy bardzo ciekawy wątek - rarytas nie na skale Polską ale Europejską rolleyes.gif

Z ciekawosci zapytam dlaczego wybraliscie takie male turbo do takiego silnika? Czy to taki spontan po prostu?


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czex
post Thu, 26 Jan 2012 - 15:18
Post #40


User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Warszawa





małe? do litrowego silnika:)
Tak wiem można by założyć chociaż GT32R, chodzi o to że motocykl ma nadal nadawać sie do jazdy po ulicy, z samego boostu ok 300KM+ 80 z mokrego N2O, ale to tylko na zawody. Prawdę mówiąc przecieramy też trochę szlaki, sami się uczymy i nie ma sensu w takim przypadku zaczynać z tak grubej rury.


--------------------
www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 16:58