![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
damn true, źle mi się kliknęło. Nie potrafie sobie wyobrazić korby z przekrojem A ![]() Dla mnie korby wyglądają na I-beam czyli takie jak teorai nakazuje do mocnego n/a ;P A propos korbowodów, do Suzuki GSXR są 4 możliwości. Ja zdecydowałem się na A-Beam - nie są tragicznie drogie a spokojnie wytrzymają moc ~300HP ![]() -------------------- www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
czyli są to korby których przekrój wygląda tak:
I a nie tak: |-| a więc I, a nie H ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Nieważne jaki mają przekrój, nazywają się Carillo ABeam
-------------------- www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
jak pamiętacie warunki w Sosnowcu były słabe :
-------------------- www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Pamiętam. A Ty wariacie 250 km/h na mecie ,a dalej łuk z koleinami
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
czyli są to korby których przekrój wygląda tak: I a nie tak: |-| a więc I, a nie H ![]() Tutaj raczej nie chodzi o przekroj, tylko o ksztalt trzonu patrzac z gory na lezaca korbe. Na tych zdjeciach dobrze to widac. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Próby z miejsca oczywiście nie były miarodajene, dlatego przeprowadziliśmy też sporo prób tzw lotnych i takim bardziej zawierzam. Była też próba ze wspomnianym BMW które podobno jest najmocniejszym z produkowanych litrów. Wierz mi bądź nie, S1000R ma tylko większa prędkość maksymalną, jeśli chodzi o przyśpieszenie ani razu nie udało mu się wysunąć przed moje suzuki w trakcie przyśpieszania- na każdym biegu- to bardzo podbudowywujące dla mnie:D W takim razie szacun, bo BMW to już ekstraklasa i wiem jak jest cholernie szybkie. Zakładam jednak, że wpływ na to mają też przełożenia. W żaden sposób nie umniejszam gixerowi, idzie jak zły, jednak to sprzęt budowany do ćwiary, a seryjne BMW to diabelsko dobry motocykl sportowy. -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Czex - czy Ty przypadkiem nie hodowałes kiedys pająków? bo cos ksywe kojarze i chyba brałem od Ciebie kilka Nhandu....jakies 5 lat temu...
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Czex - czy Ty przypadkiem nie hodowałes kiedys pająków? bo cos ksywe kojarze i chyba brałem od Ciebie kilka Nhandu....jakies 5 lat temu... rozszyfrowałeś mnie ![]() ![]() -------------------- www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Bałagan masz w pokoju
![]() Też hodowałem Theraphosa Blondi i Lasiodora Parahybana ![]() hehehe podobne hobby ![]() EOT -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
zeszliśmy trochę z wątku motoryzacyjnego, więc wrzucam zdjęcia systemu pneumatycznej zmiany biegów :
![]() ![]() -------------------- www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
O ja zajebiste
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 10 March 2011 ![]() |
mam pytanie czy teraz normalnie będziesz zmieniał biegi, w sensie jak w normalnym motocyklu, czy jak w wyścigowym odwrotnie (wszystkie biegi do dołu ) ? Czy oni mają zupełnie inne skrzynie ?
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Pneumatyka działa w obie str czy zrzucasz manualnie?
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
Takie czysto teoretyczne pytanie:
czy tą pneumatyke idzie np podpiąć pod światełko shift lighta ? nie musiał byś sam wrzucać biegu guzikiem, tylko automatycznie by się to odbywało wsumie w najlepszym momencie ? hmmm pod ten gangownik musiał byś mieć jeszcze quick shiftera podpiętego żeby taki system mógł zadziałać ? -------------------- _Szkoła Nauki Jazdy Tarnowskie Góry, Bytom
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
nie bede chwailil oczywistosci z motorem , ze jest super. Lecz normalnie wszyscy powinni tutaj wejsc i zobaczyc jak ma wygladac opis projektu.
A nie jedno zdjecie auta jedno silnika , do tego wykres z hamowni i kolejne 40 stron fap fap fap spuszczania sie o dupie. Jak juz ktos wczesniej wspomniał "Bardzo mi sie podoba ten project. Zarówno od strony technicznej, wykonania jak i opisu ! Profi ! " amen bardzo fajnie !! -------------------- Repliki
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
W odpowiedzi na Wasze pytania :
- biegi zmieniam normalnie tak jak w każdym motocyklu (wyższy bieg = noga w góre). Podczas normalnej jazdy nie używam Airshiftera ze względu na małą pojemność butli 0,5kg co pozwala na około 20 zmian biegów. - nie musze mieć podpiętego quickshiftera tylko w zestawie MPS jest tzw.Killbox - urządzenie, które odcina zapłon na ustawiony wcześniej czas (u mnie 45ms). Bardzo fajna sprawa, bo podczas normalnej jazdy mam możliwość zmiany biegów bez sprzęgła jak w jednym momencie wcisne przycisk (podłączony zamiast klaksonu) i klepnę nogą w góre. - pneumatyka działa tylko w jedną stronę - można podpiąć airshiftera pod niektóre modele shiftlighta lub poprostu dokupić moduł MPS autoshift - ja jednak nie korzystam z takich rozwiązań - wole sam decydować w którym momencie zmienić bieg. Dzięki za słowa uznania a'propos przedstawienia naszego projektu. W tajemnicy mogę zdradzić, że aktualnie pracujemy nad Suzuki GSXR Turbo - Nitro na GT28RS ![]() ![]() -------------------- www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
Gratki za włozona prace. Teraz widac jak cięzko jest poprawić fabrykę jesli chodzi o jakies przyrosty.
anapolon napisał: CYTAT mam pytanie czy teraz normalnie będziesz zmieniał biegi, w sensie jak w normalnym motocyklu, czy jak w wyścigowym odwrotnie (wszystkie biegi do dołu ) ? Czy oni mają zupełnie inne skrzynie ? Odwrócone biegi pomagają na torze. Na ćwiare ja nie widze sensu ich odwracania i przyuczania się na nowo ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Dzięki za słowa uznania a'propos przedstawienia naszego projektu. W tajemnicy mogę zdradzić, że aktualnie pracujemy nad Suzuki GSXR Turbo - Nitro na GT28RS ![]() ![]() Z ciekawosci zapytam dlaczego wybraliscie takie male turbo do takiego silnika? Czy to taki spontan po prostu? -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
małe? do litrowego silnika:)
Tak wiem można by założyć chociaż GT32R, chodzi o to że motocykl ma nadal nadawać sie do jazdy po ulicy, z samego boostu ok 300KM+ 80 z mokrego N2O, ale to tylko na zawody. Prawdę mówiąc przecieramy też trochę szlaki, sami się uczymy i nie ma sensu w takim przypadku zaczynać z tak grubej rury. -------------------- www.speedbike.pl
ET 9,35 / 250kmh |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 16:58 |