![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Jaki prześwit będzie miało auto z taka belką?
-------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
dokładnie się dowiem jak zapakujemy wszystko do auta ( ale tak mi się wydaje ze w granicach 8-10 cm), z przodu będzie gwint FK na amorkach KONI regulowanych. I może docelowo wjadą koła 17"... ale to jak budżet pozwoli z tymi kołami narazie 15"
Na pewno w koleinach będzie trzeba jeździć tak żeby koleina była pod autem a nie garb :-) |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Marnie widzę jazdę z tak opuszczoną belką.
Ja u siebie bez problemu zamontowałem ten silnik nie dotykając belki, filtr wszedł, tylko mocna rzeźba z miską. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
czy będzie marnie to wyjdzie w praniu, do v8 opuszczają i jakoś jeżdżą
Maruda jak u siebie nie opuszczałeś belki to silnik masz raczej wysoko osadzony??? i jak głęboko wepchnięty do środka auta jest u ciebie?? możesz dać foto jak masz u siebie???? |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Jeśli chodzi o v8, to jest możliwość zrobienia bez opuszczania belki, ale wiadomo, nie każdemu sie chce.
Silnik siedzi na wysokości ori m20. Do maski jest jakieś 2cm w najwyższym punkcie. Między silnikiem a grodzią jest z 3cm. Nie mam dokładniejszego zdjęcia. http://img846.imageshack.us/img846/737/41024x768l.jpg |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
no to u nas siedzi niżej ale u ciebie tez spoko, do grodzi mamy podobnie odległość, zrób fote od spodu miskę i sanki jak masz jeśli to nie tajemnica niebawem i naszą miskę wrzucę pospawaną i jak jest na aucie
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
a silnik nie powinien być wypoziomowany a nie tak pochylony ??
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
silnik zawsze (delikatnie) sie montuje pochylony. przede wszystkim da sie wtedy dobrze odpowietrzyc uklad chlodzenia
-------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 November 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Oryginalnie silniki w beemie sa pochylone o 30st na prawo (pzynajmniej rzedowe 6stki w e36)
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 August 2011 Skąd: Radość. ![]() |
Pochylone są i owszem, ale naprawde aż o 30st. ?
sorry za ot. -------------------- Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
silnik zawsze (delikatnie) sie montuje pochylony. przede wszystkim da sie wtedy dobrze odpowietrzyc uklad chlodzenia Pisząc zawsze, masz na myśli zawsze w bmw, mam nadzieję, bo jakoś cała masa producentów stawia silniki pionowo, nie wiem czy saab też seryjnie w pionie nie stał... Jak coś jest projektowane do stania pionowo, to tak powinno stać, bo zaczną wynikać jakieś dziwności, a to spływ oleju z głowcy marny, a to zapowietrzający się układ chłodzenia itp... |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
ale teraz piszeszmy o pochyleniu w storne kielichow czy przod/tyl auta? bo mi chodzi o to drugie. i pochylenie jest niewielkie, przewaznie niezauwazalne okiem. pewnie nawet rozny stopien zuzycia poduszek moze je zniwelowac
-------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
w saabie wyglądało, ze stoi w pionie i tak tez jest zamontowany u nas w aucie, nie jest pochylony ani na bok, ani do tyłu.....
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Owszem wasz silnik z 900ng i 9-3 jest pionowo
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Owszem wasz silnik z 900ng i 9-3 jest pionowo
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 11 October 2006 Skąd: Ślask ![]() |
Witam,
Ja sobie chcecie poradzić z przepustnicą, przespawujecie czy zakładacie z NA?? |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
tylko kolanko będzie zmienione nad przepustnica, żeby było skierowane w stronę w którą chcemy. a i tak zawsze chcąc podnieść moc trzeba je przerobić bo fabrycznie jest wąskie i ogranicza przepływ...
a tak nawiasem miska już gotowa wieczorem kolega ( właściciel wozu) wstawi fotki z dłubania i gotowa miskę.... |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 19 February 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam wszystkich
i dzięki za odwiedziny strony mojego auta. Prace idą na przód, choc jak dotąd, jest to żmudna dłubanina i tworzenie elementów, co zajmuje sporo czasu, a efekt nie powala- no bo każdy silnik ma łapy, mocowanie alternatora miskę itp.. wrzucam kilka fotek z prac nad miską, spawaną w firmie Motowydech(dzięki dla Roberta za fachową robotę i szczelne spoiny ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Miska wymaga oczywiście jeszcze obróbki, przerobienia smoka i pomalowania... |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 December 2010 Skąd: Warszawa/Mokotów ![]() |
Ładna rzeźba. Muszę podjechać to zobaczyć.
-------------------- Ford Capri '74 302 cid V8
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 11 October 2006 Skąd: Ślask ![]() |
Takie mam pytanie, czy Turbiny w B234 i B204 są takie same?? Dziś oglądałem model 9000 z B234T i zastanawiało mnie czy da się obrócić turbine względem kolektora o 180 ponieważ po zamontowaniu wzdłuznym strona zimna turbiny ''paczy'' w ścianę grodziową.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51 |