Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E30 B204 turbo, tak na szybko auto do zabawy - niskobudżetowo ale ciekawie
Kubota
post Wed, 15 Feb 2012 - 19:25
Post #41


User
Dołączył: Thu, 22 December 2011
Skąd: Radom





Jaki prześwit będzie miało auto z taka belką?


--------------------
E30 Aero coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 15 Feb 2012 - 19:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gientki21
post Wed, 15 Feb 2012 - 19:37
Post #42


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





dokładnie się dowiem jak zapakujemy wszystko do auta ( ale tak mi się wydaje ze w granicach 8-10 cm), z przodu będzie gwint FK na amorkach KONI regulowanych. I może docelowo wjadą koła 17"... ale to jak budżet pozwoli z tymi kołami narazie 15"
Na pewno w koleinach będzie trzeba jeździć tak żeby koleina była pod autem a nie garb :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maruda
post Wed, 15 Feb 2012 - 21:06
Post #43


User
Dołączył: Tue, 25 September 2007





Marnie widzę jazdę z tak opuszczoną belką.
Ja u siebie bez problemu zamontowałem ten silnik nie dotykając belki, filtr wszedł, tylko mocna rzeźba z miską.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Wed, 15 Feb 2012 - 21:18
Post #44


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





czy będzie marnie to wyjdzie w praniu, do v8 opuszczają i jakoś jeżdżą
Maruda jak u siebie nie opuszczałeś belki to silnik masz raczej wysoko osadzony??? i jak głęboko wepchnięty do środka auta jest u ciebie?? możesz dać foto jak masz u siebie????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maruda
post Wed, 15 Feb 2012 - 21:29
Post #45


User
Dołączył: Tue, 25 September 2007





Jeśli chodzi o v8, to jest możliwość zrobienia bez opuszczania belki, ale wiadomo, nie każdemu sie chce.

Silnik siedzi na wysokości ori m20. Do maski jest jakieś 2cm w najwyższym punkcie. Między silnikiem a grodzią jest z 3cm.

Nie mam dokładniejszego zdjęcia.

http://img846.imageshack.us/img846/737/41024x768l.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Wed, 15 Feb 2012 - 22:20
Post #46


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





no to u nas siedzi niżej ale u ciebie tez spoko, do grodzi mamy podobnie odległość, zrób fote od spodu miskę i sanki jak masz jeśli to nie tajemnica niebawem i naszą miskę wrzucę pospawaną i jak jest na aucie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Wed, 15 Feb 2012 - 23:06
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





a silnik nie powinien być wypoziomowany a nie tak pochylony ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Wed, 15 Feb 2012 - 23:10
Post #48


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





silnik zawsze (delikatnie) sie montuje pochylony. przede wszystkim da sie wtedy dobrze odpowietrzyc uklad chlodzenia


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mieszczanin
post Thu, 16 Feb 2012 - 00:22
Post #49


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 November 2008
Skąd: Łódź





Oryginalnie silniki w beemie sa pochylone o 30st na prawo (pzynajmniej rzedowe 6stki w e36)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spector
post Thu, 16 Feb 2012 - 07:52
Post #50


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 August 2011
Skąd: Radość.





Pochylone są i owszem, ale naprawde aż o 30st. ?
sorry za ot.


--------------------
Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Thu, 16 Feb 2012 - 13:08
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(lukasz_61 @ Wed, 15 Feb 2012 - 23:10) *
silnik zawsze (delikatnie) sie montuje pochylony. przede wszystkim da sie wtedy dobrze odpowietrzyc uklad chlodzenia


Pisząc zawsze, masz na myśli zawsze w bmw, mam nadzieję, bo jakoś cała masa producentów stawia silniki pionowo, nie wiem czy saab też seryjnie w pionie nie stał... Jak coś jest projektowane do stania pionowo, to tak powinno stać, bo zaczną wynikać jakieś dziwności, a to spływ oleju z głowcy marny, a to zapowietrzający się układ chłodzenia itp...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Thu, 16 Feb 2012 - 16:10
Post #52


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





ale teraz piszeszmy o pochyleniu w storne kielichow czy przod/tyl auta? bo mi chodzi o to drugie. i pochylenie jest niewielkie, przewaznie niezauwazalne okiem. pewnie nawet rozny stopien zuzycia poduszek moze je zniwelowac


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Thu, 16 Feb 2012 - 16:50
Post #53


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





w saabie wyglądało, ze stoi w pionie i tak tez jest zamontowany u nas w aucie, nie jest pochylony ani na bok, ani do tyłu.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Thu, 16 Feb 2012 - 17:47
Post #54


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Owszem wasz silnik z 900ng i 9-3 jest pionowo wink.gif Maruda zaś ma silnik z 9000 i gdzie silnik ma takie pochylenie wink.gif Pozatym panowie robicie śmietnik w tym temacie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Thu, 16 Feb 2012 - 17:47
Post #55


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Owszem wasz silnik z 900ng i 9-3 jest pionowo wink.gif Maruda zaś ma silnik z 9000 i gdzie silnik ma takie pochylenie wink.gif Pozatym panowie robicie śmietnik w tym temacie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hachi
post Mon, 20 Feb 2012 - 16:19
Post #56


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 October 2006
Skąd: Ślask





Witam,

Ja sobie chcecie poradzić z przepustnicą, przespawujecie czy zakładacie z NA??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Mon, 20 Feb 2012 - 16:45
Post #57


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





tylko kolanko będzie zmienione nad przepustnica, żeby było skierowane w stronę w którą chcemy. a i tak zawsze chcąc podnieść moc trzeba je przerobić bo fabrycznie jest wąskie i ogranicza przepływ...
a tak nawiasem miska już gotowa wieczorem kolega ( właściciel wozu) wstawi fotki z dłubania i gotowa miskę....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
witan
post Tue, 21 Feb 2012 - 09:47
Post #58


Rookie
Dołączył: Sun, 19 February 2012
Skąd: Warszawa





Witam wszystkich
i dzięki za odwiedziny strony mojego auta.

Prace idą na przód, choc jak dotąd, jest to żmudna dłubanina i tworzenie elementów, co zajmuje sporo czasu, a efekt nie powala- no bo każdy silnik ma łapy, mocowanie alternatora miskę itp..

wrzucam kilka fotek z prac nad miską, spawaną w firmie Motowydech(dzięki dla Roberta za fachową robotę i szczelne spoiny wink.gif















Miska wymaga oczywiście jeszcze obróbki, przerobienia smoka i pomalowania...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rayov6
post Tue, 21 Feb 2012 - 11:26
Post #59


Rookie
Dołączył: Sun, 12 December 2010
Skąd: Warszawa/Mokotów





Ładna rzeźba. Muszę podjechać to zobaczyć.


--------------------
Ford Capri '74 302 cid V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hachi
post Wed, 22 Feb 2012 - 01:10
Post #60


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 October 2006
Skąd: Ślask





Takie mam pytanie, czy Turbiny w B234 i B204 są takie same?? Dziś oglądałem model 9000 z B234T i zastanawiało mnie czy da się obrócić turbine względem kolektora o 180 ponieważ po zamontowaniu wzdłuznym strona zimna turbiny ''paczy'' w ścianę grodziową.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51