![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 March 2010 ![]() |
R25/R28 nie jest jakies strasznie papierowe, ale R154 z Supry to też nie jest. Zęby są dość mocne, jest projekt ~350-400nm (też silnik z Saaba) który jeździ na tej skrzyni. Problem jest tylko taki że synchronizatory 1 i 2 są z kupy ulepione, a każda kupiona skrzynia (realnie 150-250kkm przejezdzone) albo już ma wyrypane albo zaraz będzie miała. Komplet nowych kosztuje bodajże 2700 PLN w serwisie (-,-')
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
jak szukasz grubszego kola zamachowego to w 9-5 jest takie :D
jedyna słuszna skrzynka do tego wozu to skrzynia z e36 328/m3 mocna i tania, nawet bardzo mocna ,niestety adapterek trzeba by wykonac..... Co do mozliwosci turbiny to strasznie optymistycznie podchodzisz :D |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
bez problemu to skrzynka z jakiegoś r6 bmw m20 m50 flansz dostępne i tylko składać do kupy
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
a gdzie dostepne ?
![]() -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
-------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Sun, 18 January 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
a gdzie dostepne ? ![]() np. u mnie, moge wykonać taki adapter do skrzyni bmw m50/m52.. edit: wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że adapter z aukcji http://allegro.pl/adapter-skrzyni-bmw-saab...2059568435.html jest mojego wykonania ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
CYTAT ak szukasz grubszego kola zamachowego to w 9-5 jest takie ![]() jedyna słuszna skrzynka do tego wozu to skrzynia z e36 328/m3 mocna i tania, nawet bardzo mocna ,niestety adapterek trzeba by wykonac..... Co do mozliwosci turbiny to strasznie optymistycznie podchodzisz ![]() wiem juz że koło jest w 9-5 grubsze co do turbiny to będzie siedziała na aucie aż się skończy "-) a do jakiej mocy da rade się okaże...na chwile obecna zadowolę się mocą w okolicach 270-280 KM... auto będzie wyprute z niepotrzebnych dupereli... i na razie sie pobujana tej skrzyni jak będą padały jak muchy to trzeba będzie z BMW zarzucić niebawem foty jak siedzi silnik |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jesli chcesz robic tanimi sposobami moc, to od razu zakup sobie 4 barowy regulator cisnienia paliwa (z jakiegos bmw czy vw). Trzeba lekko spilowac trzpien (bo w b204 listwa paliwowa ma chyba troche inna konstrukcje i trzpien regulatora jest ciut mniejszej srednicy). Wg wskazan z sondy lc-1 dalo to 12% wiecej paliwa. Mozna wtedy zostawic seryjne wtryski 345cc i zamknac na nich wydajnosc t25.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
jackkpl dziękuję za dobra podpowiedź bede o tym pamietał
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
jackkpl dziękuję za dobra podpowiedź bede o tym pamietał Udalo mi sie znalezc symbol tego regulatora. 0 280 160 575 - ten trzpien za mala uszczelka pilujesz na szlifierce i do wymiaru oryginalnego i jest git ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
np. u mnie, moge wykonać taki adapter do skrzyni bmw m50/m52.. edit: wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że adapter z aukcji http://allegro.pl/adapter-skrzyni-bmw-saab...2059568435.html jest mojego wykonania ![]() A jak to potwierdzam że jest wykonany przez kolegę bo aukcja jest moja i po prostu siła wyższa zadecydowała o zaniechaniu dalszego dłubania ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
w projekcie shefera C30SE na 2 turbinach w omedze B skrzynia orginalna znosila to bez problemu.Te skrzynie nienawidza duzego momentu na dole (pod 300nm z N/A) a przyrosty joz z turbo sa dla niej znacznie mniej szkodliwe.Pamietam wyscig na 1/4 wlasnie szefera i 4.0.Okolice 100km/h czyli 3 bieg i 4.0 zmielilo kolejna skrzynie.
-------------------- Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 11 February 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale pięknie :-)
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 January 2012 ![]() |
Ale popękany kolektor wydechowy, rozumiem że będzie custom, albo chociaż inny, tak?
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ale popękany kolektor wydechowy, rozumiem że będzie custom, albo chociaż inny, tak? A gdzie on popekany, bo ja nie zauwazylem. Jesli chodzi o to przy szpilkach, to ma naciecia z fabryki,zeby nie ucinac szpilek jak sie rozszerzy. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Fri, 21 August 2009 Skąd: Łokolice Stolycy ![]() |
Oj z ciekawości chyba podjadę i pokiwam się nad projektem...
![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
to zapraszamy, kolektor jest jak najbardziej sprawny i będzie tam dopóki turbina nie skończy życia
i się porobiło trochę rzeczy: taczka na podnośniku ;-) ![]() poprzerabiana belka żeby silnik niżej siadł do niej dorobione mocowania łap silnika. ![]() ![]() chłodnica wody i oleju z saaba, z tego co silnik szkoda wyrzucić :-) ![]() ![]() intercooler i jego mocowanie ![]() ![]() niebawem więcej fotek i ciągle do przodu pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Ile cm obniżyłeś belke?
Nie lepiej było dać tuleje obniżające pomiędzy sanki a podłużnice jak to robią przy swapie V8? |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
belka obniżona około 8 cm i tak trzeba było ją przerabiać, żeby przekręcić magiel ,aby sztyca od kierownicy wychodziła bardziej pionowo, bo główka magla trafiała w filtr oleju
tu jeszcze foto dolnego mocowania intercoolera ![]() i elementy wykonane : - przerobiona belka pod silnikiem - łapy silnika wykonane na nowo - mocowania rolek do paska wielorowkowego Naturalnie elementy beda pomalowane na czarno ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51 |