Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E30 B204 turbo, tak na szybko auto do zabawy - niskobudżetowo ale ciekawie
poorchava
post Sun, 22 Jan 2012 - 14:41
Post #21


Rookie
Dołączył: Thu, 11 March 2010





R25/R28 nie jest jakies strasznie papierowe, ale R154 z Supry to też nie jest. Zęby są dość mocne, jest projekt ~350-400nm (też silnik z Saaba) który jeździ na tej skrzyni. Problem jest tylko taki że synchronizatory 1 i 2 są z kupy ulepione, a każda kupiona skrzynia (realnie 150-250kkm przejezdzone) albo już ma wyrypane albo zaraz będzie miała. Komplet nowych kosztuje bodajże 2700 PLN w serwisie (-,-')
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 22 Jan 2012 - 14:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szeniman
post Sun, 22 Jan 2012 - 19:17
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





jak szukasz grubszego kola zamachowego to w 9-5 jest takie :D

jedyna słuszna skrzynka do tego wozu to skrzynia z e36 328/m3 mocna i tania, nawet bardzo mocna ,niestety adapterek trzeba by wykonac.....

Co do mozliwosci turbiny to strasznie optymistycznie podchodzisz :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Sun, 22 Jan 2012 - 20:03
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





bez problemu to skrzynka z jakiegoś r6 bmw m20 m50 flansz dostępne i tylko składać do kupy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sun, 22 Jan 2012 - 20:19
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





a gdzie dostepne ? biggrin.gif


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sun, 22 Jan 2012 - 20:45
Post #25


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(szeniman @ Sun, 22 Jan 2012 - 20:19) *
a gdzie dostepne ? biggrin.gif

A tu: adapter smile.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamuS_81
post Sun, 22 Jan 2012 - 22:56
Post #26


User
Dołączył: Sun, 18 January 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(szeniman @ Sun, 22 Jan 2012 - 20:19) *
a gdzie dostepne ? biggrin.gif

np. u mnie, moge wykonać taki adapter do skrzyni bmw m50/m52..
edit:
wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że adapter z aukcji http://allegro.pl/adapter-skrzyni-bmw-saab...2059568435.html jest mojego wykonania smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Sun, 22 Jan 2012 - 23:01
Post #27


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





CYTAT
ak szukasz grubszego kola zamachowego to w 9-5 jest takie biggrin.gif

jedyna słuszna skrzynka do tego wozu to skrzynia z e36 328/m3 mocna i tania, nawet bardzo mocna ,niestety adapterek trzeba by wykonac.....

Co do mozliwosci turbiny to strasznie optymistycznie podchodzisz biggrin.gif


wiem juz że koło jest w 9-5 grubsze
co do turbiny to będzie siedziała na aucie aż się skończy "-) a do jakiej mocy da rade się okaże...na chwile obecna zadowolę się mocą w okolicach 270-280 KM... auto będzie wyprute z niepotrzebnych dupereli...
i na razie sie pobujana tej skrzyni jak będą padały jak muchy to trzeba będzie z BMW zarzucić
niebawem foty jak siedzi silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 22 Jan 2012 - 23:04
Post #28


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Jesli chcesz robic tanimi sposobami moc, to od razu zakup sobie 4 barowy regulator cisnienia paliwa (z jakiegos bmw czy vw). Trzeba lekko spilowac trzpien (bo w b204 listwa paliwowa ma chyba troche inna konstrukcje i trzpien regulatora jest ciut mniejszej srednicy). Wg wskazan z sondy lc-1 dalo to 12% wiecej paliwa. Mozna wtedy zostawic seryjne wtryski 345cc i zamknac na nich wydajnosc t25.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Sun, 22 Jan 2012 - 23:07
Post #29


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





jackkpl dziękuję za dobra podpowiedź bede o tym pamietał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 22 Jan 2012 - 23:14
Post #30


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(gientki21 @ Sun, 22 Jan 2012 - 23:07) *
jackkpl dziękuję za dobra podpowiedź bede o tym pamietał


Udalo mi sie znalezc symbol tego regulatora. 0 280 160 575 - ten trzpien za mala uszczelka pilujesz na szlifierce i do wymiaru oryginalnego i jest git smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sun, 22 Jan 2012 - 23:46
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(AdamuS_81 @ Sun, 22 Jan 2012 - 22:56) *
np. u mnie, moge wykonać taki adapter do skrzyni bmw m50/m52..
edit:
wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że adapter z aukcji http://allegro.pl/adapter-skrzyni-bmw-saab...2059568435.html jest mojego wykonania smile.gif



A jak to potwierdzam że jest wykonany przez kolegę bo aukcja jest moja i po prostu siła wyższa zadecydowała o zaniechaniu dalszego dłubania smile.gif więc jak jest chętny to zapraszam do negocjacji tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bc30se
post Mon, 23 Jan 2012 - 20:13
Post #32


Frequent User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





w projekcie shefera C30SE na 2 turbinach w omedze B skrzynia orginalna znosila to bez problemu.Te skrzynie nienawidza duzego momentu na dole (pod 300nm z N/A) a przyrosty joz z turbo sa dla niej znacznie mniej szkodliwe.Pamietam wyscig na 1/4 wlasnie szefera i 4.0.Okolice 100km/h czyli 3 bieg i 4.0 zmielilo kolejna skrzynie.


--------------------
Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Mon, 30 Jan 2012 - 10:05
Post #33


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





silnik w komorze





dołożone kilka rolek do paska, wywalona pompa wspomagania, alternator z corsy B w nowym miejscu



elementy dolotu , IC 550x180x60 (RDZEŃ), KOLANKA 57MM

Go to the top of the page
 
+Quote Post
CHUDER
post Sat, 11 Feb 2012 - 11:51
Post #34


Rookie
Dołączył: Sat, 11 February 2012
Skąd: Warszawa





Ale pięknie :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bezimienny
post Sun, 12 Feb 2012 - 00:56
Post #35


Rookie
Dołączył: Sun, 22 January 2012





Ale popękany kolektor wydechowy, rozumiem że będzie custom, albo chociaż inny, tak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 12 Feb 2012 - 01:05
Post #36


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Bezimienny @ Sun, 12 Feb 2012 - 00:56) *
Ale popękany kolektor wydechowy, rozumiem że będzie custom, albo chociaż inny, tak?


A gdzie on popekany, bo ja nie zauwazylem. Jesli chodzi o to przy szpilkach, to ma naciecia z fabryki,zeby nie ucinac szpilek jak sie rozszerzy.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartoromero
post Sun, 12 Feb 2012 - 01:06
Post #37


User
Dołączył: Fri, 21 August 2009
Skąd: Łokolice Stolycy





Oj z ciekawości chyba podjadę i pokiwam się nad projektem... wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Sun, 12 Feb 2012 - 19:14
Post #38


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





to zapraszamy, kolektor jest jak najbardziej sprawny i będzie tam dopóki turbina nie skończy życia

i się porobiło trochę rzeczy:

taczka na podnośniku ;-)



poprzerabiana belka żeby silnik niżej siadł do niej dorobione mocowania łap silnika.





chłodnica wody i oleju z saaba, z tego co silnik szkoda wyrzucić :-)





intercooler i jego mocowanie





niebawem więcej fotek i ciągle do przodu
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Mon, 13 Feb 2012 - 08:17
Post #39


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





Ile cm obniżyłeś belke?
Nie lepiej było dać tuleje obniżające pomiędzy sanki a podłużnice jak to robią przy swapie V8?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Mon, 13 Feb 2012 - 09:21
Post #40


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





belka obniżona około 8 cm i tak trzeba było ją przerabiać, żeby przekręcić magiel ,aby sztyca od kierownicy wychodziła bardziej pionowo, bo główka magla trafiała w filtr oleju

tu jeszcze foto dolnego mocowania intercoolera



i elementy wykonane :
- przerobiona belka pod silnikiem
- łapy silnika wykonane na nowo
- mocowania rolek do paska wielorowkowego
Naturalnie elementy beda pomalowane na czarno

Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51