Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Eleanor GT500, Ford Mustang V8
Adam_Ch
post Wed, 18 Jan 2012 - 21:59
Post #61


Rookie
Dołączył: Sun, 30 January 2011
Skąd: Warszawa





Piękny projekt panowie ! Dla jasności to jest buda fastback z 67-68, a nie 66. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 Jan 2012 - 21:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
sebec
post Wed, 18 Jan 2012 - 22:06
Post #62


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 October 2010





CYTAT(AWSA @ Wed, 18 Jan 2012 - 21:57) *
fakt to pięknie zrobiony wóz, może któryś z klientów kiedyś takiego będzie chciał u ans zrobić smile.gif

pzdr


jak to sie mowi klient nasz pan biggrin.gif a gust jest jak dupa... jednemu sie podoba innemu nie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=wasq=-
post Thu, 19 Jan 2012 - 22:09
Post #63


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 April 2004
Skąd: Łódź





CYTAT(Chester @ Wed, 18 Jan 2012 - 15:58) *
Oprócz tego egzemplarza jest jeszcze jakiś w PL (słyszałem kiedyś jakieś plotki o sztuce z okolic Łodzi) ?

była w łodzi "orginalna" z usa ale sie niestety sprzedala sad.gif

http://www.youtube.com/watch?v=orQMIp3BgNU

http://www.youtube.com/watch?v=KBzFbcdaqqQ

http://www.youtube.com/watch?v=ugBEAWE0ano


ale zeby nie robic off topa


Super Robota piekny projekt oby wiecej takich biggrin.gif


--------------------
Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Superparts
post Fri, 20 Jan 2012 - 01:17
Post #64


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 January 2010





Fenomenalny projekt..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomson1805
post Fri, 24 Feb 2012 - 23:54
Post #65


Rookie
Dołączył: Fri, 24 February 2012





Poznajecie? To Eleanor przed remontem wygrzewające się w ciepłym Texasie.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 25 Feb 2012 - 00:01
Post #66


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





i co twoj post wnosi do tematu ?


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomson1805
post Sat, 25 Feb 2012 - 00:05
Post #67


Rookie
Dołączył: Fri, 24 February 2012





A tu kilka fotek mojego GT500, auto również z Texasu, na te wakacje ma być ukończony. A silnik to oczywiście Big Block 429cu, mam nadzieje że się zmieści tongue.gif




Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomson1805
post Sat, 25 Feb 2012 - 00:10
Post #68


Rookie
Dołączył: Fri, 24 February 2012





Mój post to wnosi że możecie zobaczyć tego Gt500 jak wyglądało przed remontem. Auto stało przez 20 lat u człowieka przed domem, odkąd urodziła mu się córka to tak postawił samochód. Historia tego auta jest dość ciekawa ale nie będę się rozpisywał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sat, 25 Feb 2012 - 00:14
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Czemu jak ciekawe to opisz smile.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Sat, 25 Feb 2012 - 01:36
Post #70


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Kompletnie mi się nie podoba ta wersja Mustanga. Ten przód wygląda po prostu kiczowato. Na dokładkę te fotele... biggrin.gif Masakra jakaś.
Ale za wkład pracy oczywiście ogromny szacunek smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Sat, 25 Feb 2012 - 11:07
Post #71


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





Tomson1805 super ze tez taki woz budujesz, zakladaj wlasny temat z opisem co i jak, no i w ktorym warsztacie to tobisz?

Pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 25 Feb 2012 - 13:00
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Piękny samochodzik. Aż ciężko uwierzyć, że z takiego złomu powstało coś tak zaje.iste.o


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 25 Feb 2012 - 13:08
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Zawsze mnie ciekawiły cuda z ameryki ale niestety w Polsce tego typu aut brak... ASWA takie pytanie robił ktoś kiedyś z twoich znajomych taki silnik zgodnie z standardami XXI wieku czyli każda świeca z oddzielną cewką, ITB, wtrysk? Jakie zyski można uzyskać na nowoczesnym sterowaniu?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Sat, 25 Feb 2012 - 15:39
Post #74


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





W Normcar uwielbiamy gaźniki, sam się nimi zaraziłem i je kocham. Wszystko to co wymieniasz znamy i potrafilibyśmy zrobić ale nie widzimy potrzeby. Może kiedyś jakiś klient sobie zażyczy i mu to pozakładamy na bazie Megasquirta lub SA od Jadźwina, ale skoro gaźnik robi robotę to po co sobie życie utrudniać ? Jest wiele artykułów, testów porównawczych itp. udowadniających, że ten sam silnik na gaźniku i na EFI osiąga te same parametry, bo to tylko kwestia umiejętności strojenia. Fakt może EFI daje kapkę lepsze wyniki spalania ale ktoś kto jeździ starym amerykanem w sumie już na to nie zwraca uwagi. Ja sam myślę o wywaleniu wtrysku i Megasquirta a założyć jakiegoś Holleya lub Edelbrocka w granicach 750-800 CFM. Pamiętaj każdy kto decyduje się na potężne V8 zazwyczaj w wyznaje zasadę "Fuck fuel economy". Choć z drugiej strony skoro potrafię ustawić 7,4L na dwóch gaźnikach by w trasie brał tylko 14L (temat o Challengerze G-shock) to uważam, że wydawać na cewki, wtryski i inne komputery sensu nie ma cool.gif
Więc odpowiadając na twoje pytanie: Można uzyskać trochę lepszą ekonomię przy jeździe dla emeryta.

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 25 Feb 2012 - 20:48
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





AWSA temat ekonomi w tym wypadku jakoś najmniej mnie interesuje(pomijamy tą kwestie)... bardziej pytałem jak by taki silnik śmigał na ITB(reakcja na gaz) i jak wygląda kwestia zapłonu którym na zwykłym komputerze? czy można coś uzyskać lub ustabilizować wolne obroty w newralgicznych sytuacjach?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Sat, 25 Feb 2012 - 21:07
Post #76


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





Robią ITB do praktycznie wszystkich V10,V8,V6 i R6 amerykańskich, ale za bardzo się tym nie interesowałem bo mi to się po prostu nie podoba i niepotrzebnie komplikuje życie. Jak bym miał budować potwora na 1/4 mili to może bym o tym pomyślał ale w sumie te same efekty mam z gaźnika, reakcja na gaz to tylko kwestia prawidłowego ustawienia pump cama i gaźnik będzie reagował jak ITB. Co do zapłonu to zwykły podciśnieniowy aparat zapłonowy z odpowiednim ustawianiem mechanicznego wyprzedzenia wystarcza, po co to sobie kłaść kolejne kable i urządzenie które może się popsuć i dodatkowo waży oraz zajmuje miejsce? Wole tam włożyć MSD 6A. Kwestia wyboru gaźnik czy EFI (zakładając, że strojący wie co robi w obu przypadkach) to indywidualna sprawa bo da dokładnie te same efekty. Gaźnik ma tyle wymienialnych elementów przy strojeniu, że i z jałowymi sobie poradzisz i WOT będzie jak należy. Osobiście ani warsztat nie mieliśmy opcji zrobić jednego silnika na dwóch różnych systemach zasilania w paliwo. Z tego co się naumiałem strojąc na gaźnikach oraz swojego Camaro na Megasquirt w sumie jestem w stanie się zgodzić z ludźmi zza wielkiej kałuży,że wzór: gaźnik=EFI jest wtedy i tylko wtedy prawdziwy gdy oba systemy są strojone przez specjalistów wiedzących co robią.

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dolar666
post Sat, 25 Feb 2012 - 21:38
Post #77


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: Sandomierz / Lublin





Projekt mega, sam samochód kwestia gustu ale dbałość przy wykończeniu bardzo mi się podoba. Czym są tarcze pomalowane? Ma to sens?

Druga sprawa na temat amerykańców nie mam żadnej wiedzy ale jak kiedyś manuale toyoty przeglądałem natknąłem się na wykresy miedzy idealnym zapłonem a rzeczywistym to była spora różnica miedzy EFI a mechanicznym zapłonem, chociaż sam nie widzę sensu w takim samochodzie ładować komputer.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Sat, 25 Feb 2012 - 21:47
Post #78


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





Zgodzę się, że seryjnie ustawiony aparat zapłonowy może nie mieć idealnej pracy ale to jest do ustawienia. Faktem jest, że EFI jest łatwiej i szybciej ustawić gdy tylko z klawiatury wprowadzasz parametry i wiśtawio.

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 26 Feb 2012 - 16:07
Post #79


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(AWSA @ Sat, 25 Feb 2012 - 15:39) *
Jest wiele artykułów, testów porównawczych itp. udowadniających, że ten sam silnik na gaźniku i na EFI osiąga te same parametry, bo to tylko kwestia umiejętności strojenia.


wrzucisz jakis?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kosiarz
post Sun, 26 Feb 2012 - 16:21
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 February 2004
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW





Ciekawe czy takie coś wlazło Big Block 429cu by pod maskę mojej sciery a projekt autka naprawde mega wykonany


--------------------
Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ
http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz

http://tnij.org/cosworth Mój projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 03:22