![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 30 January 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Piękny projekt panowie ! Dla jasności to jest buda fastback z 67-68, a nie 66.
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 October 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Oprócz tego egzemplarza jest jeszcze jakiś w PL (słyszałem kiedyś jakieś plotki o sztuce z okolic Łodzi) ? była w łodzi "orginalna" z usa ale sie niestety sprzedala ![]() http://www.youtube.com/watch?v=orQMIp3BgNU http://www.youtube.com/watch?v=KBzFbcdaqqQ http://www.youtube.com/watch?v=ugBEAWE0ano ale zeby nie robic off topa Super Robota piekny projekt oby wiecej takich ![]() -------------------- Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
Fenomenalny projekt..
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 24 February 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
i co twoj post wnosi do tematu ?
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 24 February 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 24 February 2012 ![]() |
Mój post to wnosi że możecie zobaczyć tego Gt500 jak wyglądało przed remontem. Auto stało przez 20 lat u człowieka przed domem, odkąd urodziła mu się córka to tak postawił samochód. Historia tego auta jest dość ciekawa ale nie będę się rozpisywał.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Czemu jak ciekawe to opisz
![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Kompletnie mi się nie podoba ta wersja Mustanga. Ten przód wygląda po prostu kiczowato. Na dokładkę te fotele...
![]() Ale za wkład pracy oczywiście ogromny szacunek ![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Tomson1805 super ze tez taki woz budujesz, zakladaj wlasny temat z opisem co i jak, no i w ktorym warsztacie to tobisz?
Pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Piękny samochodzik. Aż ciężko uwierzyć, że z takiego złomu powstało coś tak zaje.iste.o
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Zawsze mnie ciekawiły cuda z ameryki ale niestety w Polsce tego typu aut brak... ASWA takie pytanie robił ktoś kiedyś z twoich znajomych taki silnik zgodnie z standardami XXI wieku czyli każda świeca z oddzielną cewką, ITB, wtrysk? Jakie zyski można uzyskać na nowoczesnym sterowaniu?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
W Normcar uwielbiamy gaźniki, sam się nimi zaraziłem i je kocham. Wszystko to co wymieniasz znamy i potrafilibyśmy zrobić ale nie widzimy potrzeby. Może kiedyś jakiś klient sobie zażyczy i mu to pozakładamy na bazie Megasquirta lub SA od Jadźwina, ale skoro gaźnik robi robotę to po co sobie życie utrudniać ? Jest wiele artykułów, testów porównawczych itp. udowadniających, że ten sam silnik na gaźniku i na EFI osiąga te same parametry, bo to tylko kwestia umiejętności strojenia. Fakt może EFI daje kapkę lepsze wyniki spalania ale ktoś kto jeździ starym amerykanem w sumie już na to nie zwraca uwagi. Ja sam myślę o wywaleniu wtrysku i Megasquirta a założyć jakiegoś Holleya lub Edelbrocka w granicach 750-800 CFM. Pamiętaj każdy kto decyduje się na potężne V8 zazwyczaj w wyznaje zasadę "Fuck fuel economy". Choć z drugiej strony skoro potrafię ustawić 7,4L na dwóch gaźnikach by w trasie brał tylko 14L (temat o Challengerze G-shock) to uważam, że wydawać na cewki, wtryski i inne komputery sensu nie ma
![]() Więc odpowiadając na twoje pytanie: Można uzyskać trochę lepszą ekonomię przy jeździe dla emeryta. pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
AWSA temat ekonomi w tym wypadku jakoś najmniej mnie interesuje(pomijamy tą kwestie)... bardziej pytałem jak by taki silnik śmigał na ITB(reakcja na gaz) i jak wygląda kwestia zapłonu którym na zwykłym komputerze? czy można coś uzyskać lub ustabilizować wolne obroty w newralgicznych sytuacjach?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Robią ITB do praktycznie wszystkich V10,V8,V6 i R6 amerykańskich, ale za bardzo się tym nie interesowałem bo mi to się po prostu nie podoba i niepotrzebnie komplikuje życie. Jak bym miał budować potwora na 1/4 mili to może bym o tym pomyślał ale w sumie te same efekty mam z gaźnika, reakcja na gaz to tylko kwestia prawidłowego ustawienia pump cama i gaźnik będzie reagował jak ITB. Co do zapłonu to zwykły podciśnieniowy aparat zapłonowy z odpowiednim ustawianiem mechanicznego wyprzedzenia wystarcza, po co to sobie kłaść kolejne kable i urządzenie które może się popsuć i dodatkowo waży oraz zajmuje miejsce? Wole tam włożyć MSD 6A. Kwestia wyboru gaźnik czy EFI (zakładając, że strojący wie co robi w obu przypadkach) to indywidualna sprawa bo da dokładnie te same efekty. Gaźnik ma tyle wymienialnych elementów przy strojeniu, że i z jałowymi sobie poradzisz i WOT będzie jak należy. Osobiście ani warsztat nie mieliśmy opcji zrobić jednego silnika na dwóch różnych systemach zasilania w paliwo. Z tego co się naumiałem strojąc na gaźnikach oraz swojego Camaro na Megasquirt w sumie jestem w stanie się zgodzić z ludźmi zza wielkiej kałuży,że wzór: gaźnik=EFI jest wtedy i tylko wtedy prawdziwy gdy oba systemy są strojone przez specjalistów wiedzących co robią.
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: Sandomierz / Lublin ![]() |
Projekt mega, sam samochód kwestia gustu ale dbałość przy wykończeniu bardzo mi się podoba. Czym są tarcze pomalowane? Ma to sens?
Druga sprawa na temat amerykańców nie mam żadnej wiedzy ale jak kiedyś manuale toyoty przeglądałem natknąłem się na wykresy miedzy idealnym zapłonem a rzeczywistym to była spora różnica miedzy EFI a mechanicznym zapłonem, chociaż sam nie widzę sensu w takim samochodzie ładować komputer. |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Zgodzę się, że seryjnie ustawiony aparat zapłonowy może nie mieć idealnej pracy ale to jest do ustawienia. Faktem jest, że EFI jest łatwiej i szybciej ustawić gdy tylko z klawiatury wprowadzasz parametry i wiśtawio.
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW ![]() |
Ciekawe czy takie coś wlazło Big Block 429cu by pod maskę mojej sciery a projekt autka naprawde mega wykonany
-------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 03:22 |