Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Eleanor GT500, Ford Mustang V8
Niedzwiedz NX
post Wed, 18 Jan 2012 - 12:06
Post #21


User
Dołączył: Fri, 24 July 2009
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(AWSA @ Wed, 18 Jan 2012 - 10:52) *
Chyba tako przestanę publikować opisy tutaj w trosce o twoje życie, bo dwa kolejne projekty są jeszcze mocniejsze i jeszcze zawału dostaniesz happy.gif

pzdr


Już jestem po jednym zawale serca, w zeszłym roku.

Wracająć do tematu samochodu, jeśli będziesz potrzebował do tych samochodów systemów wtrysku nitro Nirous Express, wal śmiało jak w dym. Amerykańskie silniki potrzebują amerykańskich systemów wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 Jan 2012 - 12:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
specu
post Wed, 18 Jan 2012 - 12:12
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Koledze chyba chodziło o prawą lampę wink.gif tam jest szczelina spora (maska)
Piękny wóz ! Super projekt!


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 18 Jan 2012 - 12:20
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





Niedźwiedziu, będę się odzywał, bo kilka wozów planuję zagazować smile.gif

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niedzwiedz NX
post Wed, 18 Jan 2012 - 12:32
Post #24


User
Dołączył: Fri, 24 July 2009
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(AWSA @ Wed, 18 Jan 2012 - 12:20) *
Niedźwiedziu, będę się odzywał, bo kilka wozów planuję zagazować smile.gif

pzdr


Zapraszamy do nas:

www.nxpolska.pl

www.inochi.pl

telefony kontaktowe na naszych stronach internetowych, a bezpośredni do mnie 503 84 93 28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 18 Jan 2012 - 12:36
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





No powiem szczerze ze projekt urywa "cohones"

GRATULACJE


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Wed, 18 Jan 2012 - 12:48
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





dokladnie specu nad prawą lampa, a patrząc od przodu nad lewą tak jak napisalem smile.gif

Z tego co pamietam eleanor miała jeszcze zapinki maski z taki ładnymi drucikami, mały gadzeciak a dodaje elegancji i charakteru przodowi, no i dajcie wiecej gleby panowie biggrin.gif

taki mały fajny fotosik smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Techno
post Wed, 18 Jan 2012 - 12:58
Post #27


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2010
Skąd: Kraków





Reeewelacja, teraz jestem ciekawy jak to jeździ z perspektywy zaiwieszenia itp zjawisk, przy tego typu projektach bardzo chętnie pomożemy smile.gif

rewelacja jeszcze raz za wykonanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Wed, 18 Jan 2012 - 13:06
Post #28


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





MIAZDZY !!!!!
piekny projekt !


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 18 Jan 2012 - 13:07
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





zapinki będą, dostawca nie zdążył na czas wysłać a będą takie jak w filmie, założymy jak przyjedzie na strojenie

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mark2222
post Wed, 18 Jan 2012 - 13:10
Post #30


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 June 2011
Skąd: Mielec





Witam serdecznie użytkowników forum
do tej pory jedynie oglądałem projekty, ale bez komentarzy, w tym już nie wytrzymałem, AWSA wielki szacun i pokłon dla twojej załogi.
A tak poza tymi palpitacjami serca biggrin.gif jaki przewidujecie resurs na docieranie silnika i czy wy go docieracie czy zostawiacie frajdę właścicielowi??
Pozdrawiam
Marcin


--------------------
W245 B200T 07' Lpidżi
W126 280SE 82' MegaSquirted
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 18 Jan 2012 - 13:20
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





Wozem jeździ właściciel, został poinstruowany i wie jak obchodzić się z autami więc strachu nie ma, ma przejechać ok 500-1000km choć w tych warunkach będzie ciężko, generalnie gaźnik jest tak ustawiony że ciężko będzie mu przekręcić silnik bo jest bezpieczne ubogie tak by góra nie miała na razie sensu. Obecnie budujemy stanowisko do docierania silników ale to jeszcze chwila

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spector
post Wed, 18 Jan 2012 - 13:54
Post #32


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 August 2011
Skąd: Radość.





CYTAT(AWSA @ Wed, 18 Jan 2012 - 13:20) *
Obecnie budujemy stanowisko do docierania silników ale to jeszcze chwila


Ja jak zawsze walne offtopa, ale musze spytać. Jeśli nie jest to tajemnicą to jak wygląda takowe stanowisko, bo jeszcze sie nie spotkałem ?

W temacie samochodu, to chyba wszystko już zostało powiedziane, nie ma sensu żebym i ja sie spuszczał na to wink.gif
Najbardziej podoba mi sie to, że nie pasuje wyglądem (i rozmiarami chyba) do muscle cara, z zewnątrz to wygląda na taki shine do cruisingu,
a pod maską taka niespodziewajka smile.gif Great job.


--------------------
Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 18 Jan 2012 - 14:30
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





co do stanowiska to standardowe rozwiązanie, stojak z chłodnicą, bakiem, podpięciem skrzyni do wału, sterowanie przepustnicą do obciążenia, wskaźniki do monitoringu i jakiś jeden wał z kołami na rolce do wytwarzania obciążenia na koła z licznikiem kilometrów oraz motogodzin.

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Wed, 18 Jan 2012 - 14:32
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Piękny. Jaka jest najlepsza droga do takiego, tzn najlepiej sprowadzić bude ze Stanów gola, z jakimś mniejszym silnikiem i modzic, czy już szukać w Polsce? U nas podaż tego modelu chyba dość uboga?Ten był sciagany czy buda była w Polsce kupiona?


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mark2222
post Wed, 18 Jan 2012 - 14:41
Post #35


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 June 2011
Skąd: Mielec





CYTAT(spector @ Wed, 18 Jan 2012 - 13:54) *
Ja jak zawsze walne offtopa, ale musze spytać. Jeśli nie jest to tajemnicą to jak wygląda takowe stanowisko, bo jeszcze sie nie spotkałem ?

generalnie dla samego silnika zawsze jest jakiś hamulec (wodny, elektryczny, itp), który go odpowiednio zaciąża, do tego instalacje:
- doprowadzająca powietrze,
- odprowadzająca spaliny,
- chłodzenia silnika itp.
- czujniki monitorujące pracę silnika ( temp. płynu, zużycie paliwa, temp spalin, itp)
- czujniki monitorujące pracę hamulca (z reguły rpm, Nm)
wszystko zależy jak to sobie ktoś wymysli i czy ma to spełniać normy czy nie.
P.S. jak siedziałem na hamowni silnika SW-680 to po ok. 4 godzianch takich różnych cykli, przy czym te ostnie godziny to tak zdrowo w dupe dostawał, był gotowy do montażu w aucie jeżeli spełniał określone przez producenta warunki


--------------------
W245 B200T 07' Lpidżi
W126 280SE 82' MegaSquirted
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 18 Jan 2012 - 14:53
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





@Celica_fan - byle to buda trzymała lakier a nie odwrotnie i by blok silnika był cały, reszta i tak idzie nowa, więc jak najtańsza nie ważne skąd smile.gif
@mark2222 - najważniejsze jest to że możesz posprawdzać czy nie ma wycieków etc i ew. poprawki robić na stojaku a nie na założonym silniku ryzykując porysowania i inne uszkodzenia w trakcie prac na wozie co nawet najlepszym może się zdarzyć, no i strojenie łatwiejsze smile.gif bo potem już tylko korekty na drodze robisz drobne a nie całość, a gaźniki pod tym względem są upierdliwe by ciągle je rozkładać, wymieniać dysze czy pompki przyśpieszacza

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Wed, 18 Jan 2012 - 14:58
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Daliście czadu z projektem. Czapki z głów smile.gif.

Oprócz tego egzemplarza jest jeszcze jakiś w PL (słyszałem kiedyś jakieś plotki o sztuce z okolic Łodzi) ?

Można spodziewać się jakichś filmików?



--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cinekv6
post Wed, 18 Jan 2012 - 15:04
Post #38


User
Dołączył: Tue, 02 January 2007
Skąd: Wawa





Ile czasu potrzeba na przemiane ze stanu poczatkowego na efekt finalny ?


--------------------
Audi RS4 B5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Wed, 18 Jan 2012 - 15:24
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





Chyba kopsne się do Tomaszowa Maz. żeby obejrzeć to cudo rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Wed, 18 Jan 2012 - 15:31
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(Cinekv6 @ Wed, 18 Jan 2012 - 15:04) *
Ile czasu potrzeba na przemiane ze stanu poczatkowego na efekt finalny ?


Też jestem ciekawy, jeżeli można się dowiedzieć


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 28 July 2025 - 18:31