![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Fri, 24 July 2009 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Chyba tako przestanę publikować opisy tutaj w trosce o twoje życie, bo dwa kolejne projekty są jeszcze mocniejsze i jeszcze zawału dostaniesz ![]() pzdr Już jestem po jednym zawale serca, w zeszłym roku. Wracająć do tematu samochodu, jeśli będziesz potrzebował do tych samochodów systemów wtrysku nitro Nirous Express, wal śmiało jak w dym. Amerykańskie silniki potrzebują amerykańskich systemów ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Koledze chyba chodziło o prawą lampę
![]() Piękny wóz ! Super projekt! -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Niedźwiedziu, będę się odzywał, bo kilka wozów planuję zagazować
![]() pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Fri, 24 July 2009 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
No powiem szczerze ze projekt urywa "cohones"
GRATULACJE -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
dokladnie specu nad prawą lampa, a patrząc od przodu nad lewą tak jak napisalem
![]() Z tego co pamietam eleanor miała jeszcze zapinki maski z taki ładnymi drucikami, mały gadzeciak a dodaje elegancji i charakteru przodowi, no i dajcie wiecej gleby panowie ![]() taki mały fajny fotosik ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Reeewelacja, teraz jestem ciekawy jak to jeździ z perspektywy zaiwieszenia itp zjawisk, przy tego typu projektach bardzo chętnie pomożemy
![]() rewelacja jeszcze raz za wykonanie |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
MIAZDZY !!!!!
piekny projekt ! -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
zapinki będą, dostawca nie zdążył na czas wysłać a będą takie jak w filmie, założymy jak przyjedzie na strojenie
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: Mielec ![]() |
Witam serdecznie użytkowników forum
do tej pory jedynie oglądałem projekty, ale bez komentarzy, w tym już nie wytrzymałem, AWSA wielki szacun i pokłon dla twojej załogi. A tak poza tymi palpitacjami serca ![]() Pozdrawiam Marcin -------------------- W245 B200T 07' Lpidżi
W126 280SE 82' MegaSquirted |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Wozem jeździ właściciel, został poinstruowany i wie jak obchodzić się z autami więc strachu nie ma, ma przejechać ok 500-1000km choć w tych warunkach będzie ciężko, generalnie gaźnik jest tak ustawiony że ciężko będzie mu przekręcić silnik bo jest bezpieczne ubogie tak by góra nie miała na razie sensu. Obecnie budujemy stanowisko do docierania silników ale to jeszcze chwila
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 August 2011 Skąd: Radość. ![]() |
Obecnie budujemy stanowisko do docierania silników ale to jeszcze chwila Ja jak zawsze walne offtopa, ale musze spytać. Jeśli nie jest to tajemnicą to jak wygląda takowe stanowisko, bo jeszcze sie nie spotkałem ? W temacie samochodu, to chyba wszystko już zostało powiedziane, nie ma sensu żebym i ja sie spuszczał na to ![]() Najbardziej podoba mi sie to, że nie pasuje wyglądem (i rozmiarami chyba) do muscle cara, z zewnątrz to wygląda na taki shine do cruisingu, a pod maską taka niespodziewajka ![]() -------------------- Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
co do stanowiska to standardowe rozwiązanie, stojak z chłodnicą, bakiem, podpięciem skrzyni do wału, sterowanie przepustnicą do obciążenia, wskaźniki do monitoringu i jakiś jeden wał z kołami na rolce do wytwarzania obciążenia na koła z licznikiem kilometrów oraz motogodzin.
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Piękny. Jaka jest najlepsza droga do takiego, tzn najlepiej sprowadzić bude ze Stanów gola, z jakimś mniejszym silnikiem i modzic, czy już szukać w Polsce? U nas podaż tego modelu chyba dość uboga?Ten był sciagany czy buda była w Polsce kupiona?
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: Mielec ![]() |
Ja jak zawsze walne offtopa, ale musze spytać. Jeśli nie jest to tajemnicą to jak wygląda takowe stanowisko, bo jeszcze sie nie spotkałem ? generalnie dla samego silnika zawsze jest jakiś hamulec (wodny, elektryczny, itp), który go odpowiednio zaciąża, do tego instalacje: - doprowadzająca powietrze, - odprowadzająca spaliny, - chłodzenia silnika itp. - czujniki monitorujące pracę silnika ( temp. płynu, zużycie paliwa, temp spalin, itp) - czujniki monitorujące pracę hamulca (z reguły rpm, Nm) wszystko zależy jak to sobie ktoś wymysli i czy ma to spełniać normy czy nie. P.S. jak siedziałem na hamowni silnika SW-680 to po ok. 4 godzianch takich różnych cykli, przy czym te ostnie godziny to tak zdrowo w dupe dostawał, był gotowy do montażu w aucie jeżeli spełniał określone przez producenta warunki -------------------- W245 B200T 07' Lpidżi
W126 280SE 82' MegaSquirted |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
@Celica_fan - byle to buda trzymała lakier a nie odwrotnie i by blok silnika był cały, reszta i tak idzie nowa, więc jak najtańsza nie ważne skąd
![]() @mark2222 - najważniejsze jest to że możesz posprawdzać czy nie ma wycieków etc i ew. poprawki robić na stojaku a nie na założonym silniku ryzykując porysowania i inne uszkodzenia w trakcie prac na wozie co nawet najlepszym może się zdarzyć, no i strojenie łatwiejsze ![]() pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Daliście czadu z projektem. Czapki z głów
![]() Oprócz tego egzemplarza jest jeszcze jakiś w PL (słyszałem kiedyś jakieś plotki o sztuce z okolic Łodzi) ? Można spodziewać się jakichś filmików? -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Ile czasu potrzeba na przemiane ze stanu poczatkowego na efekt finalny ?
-------------------- Audi RS4 B5
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Chyba kopsne się do Tomaszowa Maz. żeby obejrzeć to cudo
![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Ile czasu potrzeba na przemiane ze stanu poczatkowego na efekt finalny ? Też jestem ciekawy, jeżeli można się dowiedzieć -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 28 July 2025 - 18:31 |