Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Passat B5 2.8 V6 syncro manual - swap na 4.2 V8
kiwi
post Mon, 03 Feb 2014 - 19:15
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Na Manualu W8 w miare się odpycha jak na 275 KM ....Z LPG trzeba uważać ...bo kanały w kolektorze ssącym są różnej długości dla różnych cylindrów ( wspólna głowica dla 2 rzędów cylindrów x2 ) -podobnie jak przy VR6 ( ogarnięty gazownik sobie z tym poradzi)
Silnik mega kompaktowy ...lekki jak na 4,0 bo tylko 189 kg ( 2,7 Bi-195 kg, nowe v8 z rozrządem na łańcuchu 195kg)

Super wada wszystkich W (w8,w12) -super wąskie panewki korbowodowe =ok 13mm szerokości ( ciekawe jakie ma W16 w Bugatti)

Na motorgeek-u są a4 b5 ze swapem na V8 .

Osobiście uważam tak jak cowboy ...2,7biT to najlepsza alternatywa ..kupujesz angola a6( passat i A6 to to samo auto od spodu) BiT...i masz wszystko pod swapa .z 2,8 na 2,7 wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 03 Feb 2014 - 19:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gelon
post Mon, 03 Feb 2014 - 19:39
Post #22


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





Też uważam że 2.7 byłby lepszy i prosty do swapa,ale tak jak pisałem wyżej jest to "wymysł" brata.
Kiedy powiedziałem że lepiej biturbo odparł,że potem będzie droższy w utrzymaniu wink.gif


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 03 Feb 2014 - 20:08
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





To na dawce s6 manual cool.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:52