![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Na Manualu W8 w miare się odpycha jak na 275 KM ....Z LPG trzeba uważać ...bo kanały w kolektorze ssącym są różnej długości dla różnych cylindrów ( wspólna głowica dla 2 rzędów cylindrów x2 ) -podobnie jak przy VR6 ( ogarnięty gazownik sobie z tym poradzi)
Silnik mega kompaktowy ...lekki jak na 4,0 bo tylko 189 kg ( 2,7 Bi-195 kg, nowe v8 z rozrządem na łańcuchu 195kg) Super wada wszystkich W (w8,w12) -super wąskie panewki korbowodowe =ok 13mm szerokości ( ciekawe jakie ma W16 w Bugatti) Na motorgeek-u są a4 b5 ze swapem na V8 . Osobiście uważam tak jak cowboy ...2,7biT to najlepsza alternatywa ..kupujesz angola a6( passat i A6 to to samo auto od spodu) BiT...i masz wszystko pod swapa .z 2,8 na 2,7 ![]() -------------------- quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Też uważam że 2.7 byłby lepszy i prosty do swapa,ale tak jak pisałem wyżej jest to "wymysł" brata.
Kiedy powiedziałem że lepiej biturbo odparł,że potem będzie droższy w utrzymaniu ![]() -------------------- diesel power
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
To na dawce s6 manual
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:52 |