Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Seat 1.8T AUQ Dolot
rOBERTO795
post Mon, 09 Jan 2012 - 21:04
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(grzegorzp @ Mon, 09 Jan 2012 - 19:17) *
tak
BAM to 380ccm więc do 220KM idealne bo mają jeszcze spory zapas, a chyba do okolic 260KM też starczą.
niektórzy twierdzą, że do 220KM wystarczą 320ccm ale ja bym polecał już BAMy

co do seryjnego silnika to są różne opinie, ale do 350KM raczej seryjne wnętrzności wystarczą jeżeli wszystko z głową zrobione


Widze że kolega poczerpał troszke wiedzy na OCP i teraz za speca robi smile.gif. Co do wtryskow- jeźeli planujesz okolice 220 KM to wystarczą spokojnie seryjne 320.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 09 Jan 2012 - 21:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grzegorzp
post Mon, 09 Jan 2012 - 21:10
Post #22


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





za żadnego speca nie robię,
coś wiem to się dzielę, chyba po to jest forum?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Mon, 09 Jan 2012 - 21:12
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





To był zarcik. Ja juz za bardzo wyluzowany jestem tongue.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KKK VAG
post Mon, 09 Jan 2012 - 23:37
Post #24


Super User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





Teraz zkumalem sie ze starym wlascicielem.
Powiedzial ze jezdzil na DV firmy Forge ... Tylko ze on kosztuje 900-1000zl i az tyle za jakis efekt ?? Pierdziele... chyba ze DV to cos innego niz BOV
Mysle ze na dzien dzisijeszy poszukam sobie wtryskow z BAMa i zrobie hybryde turbiny ... Mysle ze Tip tez sie pojawi. Napewno nie zaszkdozi prawda ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KubaFRS
post Tue, 10 Jan 2012 - 00:01
Post #25


User
Dołączył: Wed, 04 May 2011
Skąd: Lublin / Zamość





CYTAT(luk9753 @ Mon, 09 Jan 2012 - 20:30) *
Kolego widziałem seryjnego tip-a pod k03, ale nawet jak by wymienił na tego tipa to i tak mu sprężarką nie nadmucha nagle 20-30KM wiecej. Lepiej te pieniądze przeznaczyć na inne mody, przynoszące większe przyrosty.


Tutaj raczej chyba nie chodzi o jakiekolwiek przyrosty jeśli chodzi o wymianę TIPa. Po pierwsze w ori TIPie pod K03 tak jak mówicie jest zwężka, a po drugie, co najważniejsze spotkałem się z zasysaniem się TIPa co praktycznie całkowicie go zamykało. Uważam, że to nie jest wcale poroniony pomysł jeśli chodzi o jego zmianę, bo seryjny TIP to moim zdaniem śmieć. wink.gif


--------------------
Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcindlug
post Tue, 10 Jan 2012 - 20:15
Post #26


User
Dołączył: Wed, 21 January 2009





CYTAT(KKK VAG @ Mon, 09 Jan 2012 - 23:37) *
Pierdziele... chyba ze DV to cos innego niz BOV


DV to zdecydowanie inny rodzaj zaworu niz BOV - bov upuszcza w atmosfere natomiast dv upuszcza przed wlot turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KKK VAG
post Tue, 10 Jan 2012 - 21:29
Post #27


Super User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





CYTAT(marcindlug @ Tue, 10 Jan 2012 - 20:15) *
DV to zdecydowanie inny rodzaj zaworu niz BOV - bov upuszcza w atmosfere natomiast dv upuszcza przed wlot turbo

Czyli ten DV za tysiaka to poprostu to samo co ma + efektowne pssssik ?? Pffff to po co ktos pierdzieli o bezpieczenstwie turbiny ... Ale jaja tysiak ze to zeby sie gimnazjalistki moczyly ... to nie dla mnie juz wole dokupic tego tipa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Tue, 10 Jan 2012 - 21:45
Post #28


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





CYTAT(KKK VAG @ Tue, 10 Jan 2012 - 21:29) *
Czyli ten DV za tysiaka to poprostu to samo co ma + efektowne pssssik ?? Pffff to po co ktos pierdzieli o bezpieczenstwie turbiny ... Ale jaja tysiak ze to zeby sie gimnazjalistki moczyly ... to nie dla mnie juz wole dokupic tego tipa


Kolego. nie rozumiesz za wiele, DV = zawór recylkulacyjny upuszczający powietrze w układ, BOV = zawór atmosferyczny, upuszcza 100% powietrza w atmosferę i tylko ten robi wyraźnie ,,psyyyt". Istnieją jeszcze hybrydy czyli połączenie DV/BOV zawory które upuszczają trochę w dolot trochę w atmosferę. Ale z własnego doświadczenia wiem ze to przerost formy nad treścią. Taki czy inny zawór musi być w układzie inaczej zajedziesz turbinę. Kolego pokaż mi tą DV-kę za 1kzł biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KubaFRS
post Tue, 10 Jan 2012 - 22:06
Post #29


User
Dołączył: Wed, 04 May 2011
Skąd: Lublin / Zamość





Jak chcesz trochę psykać to kup sobie Splitter Forge FMDVSPLTR, montuje się go odwrotnie do seryjnego DV. Koszt za noy to ok 560zł. Używkę kupisz za jakieś 400-450 zł. Przy tym splitterze auto zachowuje się można powiedzieć, że normalnie, a przy seryjnym wydechu nawet fajnie słychać sapnięcie.


--------------------
Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KKK VAG
post Tue, 10 Jan 2012 - 22:08
Post #30


Super User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





nie no nei chce tylko sie smieje wlasnie ze tyle kasy po to zeby miec cos co sie ma tylko zeby bylo to slychac biggrin.gif bezsens dla mnie.
Ja zawsze myslalem ze BOV ochrania ta turbine jakos
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Tue, 10 Jan 2012 - 22:25
Post #31


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





DV, BOV, czy DV/BOV to zawory upustowe powietrza doładowania które chronią sprężarkę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Tue, 10 Jan 2012 - 22:49
Post #32


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





W silniku AUQ jest turbina k-03s 0-52 a tip na zwężce jest żeliwny więc nie zassie się, i do seryjnego doładowania spokojnie wystarcza, sprawa wygląda inaczej jeżeli podniesiemy je programowo, plus inne mody np wydech, w tym momencie robi się wąskim gardłem dla przepływu i wtedy jak najbardziej polecał bym porządny kwasiak lub jakiś gotowiec np Forge, latałem kiedyś na takim set-upie i po założeniu silicona odczuwalnie poprawiła się dynamika.
Jeżeli zaś chodzi o BOV do 1.8T to oczywiście da się, ale trzeba zestroić go z autem, inaczej będą problemy,chodz i wtedy daje odczuć się zamulanie, spowodowane opuszczonym układem, turbo mus więcej dopompować, jeżeli zależy nam na parametrach, najlepszym rozwiązaniem jest Forge 007, lub Forge Splitter, razem ze stożkiem daje zadowalający już efekt dzwiękowy i nie koliduje z osiągami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KubaFRS
post Tue, 10 Jan 2012 - 22:57
Post #33


User
Dołączył: Wed, 04 May 2011
Skąd: Lublin / Zamość





W tym momencie Żuczek wszystko pięknie podsumował i podpisuje się pod nim!


--------------------
Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KKK VAG
post Tue, 10 Jan 2012 - 23:00
Post #34


Super User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





mysle ze zaloze DV z Forge'a bedzie swiety spokoj
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KKK VAG
post Sun, 12 Feb 2012 - 11:43
Post #35


Super User
Dołączył: Sun, 08 January 2012






Słuchajcie mam taki kłopot bo mam kolektor ssący do wymiany i zauważyłem że cupra i S3 mająprzepustnice po prawej stronie stojac przed maską i fajnie idzie zrobić orurowanie pod IC bo nie trzeba ciągnąc rury wchodzącej do ic w poprzek tak jak u mnie bo mam po lewej przepustnice
Orientujecie się czy moge założyc SS z BAMa i miec przepustnice po prawej stronie ?? znacznie ułatwiłoby mi to orurowanie i zaoszczędziłbym miejsca smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Sun, 12 Feb 2012 - 12:13
Post #36


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Jak poszukasz to znajdziesz, tu na forum, da się, mam tak u siebie w AUM. Szukaj "przekadka kolektorów z BAM do AUM" czy jakoś tak temat nazwałem.

Nie podpasuje tylko listwa paliwowa, nie ta od wtrysków tylko ta druga powrotna, trzeba jeden z uchwytów w kolektorze spiłować bo brakuje około 5-7mm żeby podeszło pod śruby. I podstawka N249 przed kolektorem, koło bagnetu z AUQ/AUM nie podejdzie P&P, lepiej kombinować z oryginalną z BAM. Reszta pasuje P&P.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KKK VAG
post Sun, 12 Feb 2012 - 15:10
Post #37


Super User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





Bo generalnie rozchodzi sie o to czy tak jka mam teraz czyli 80cm wiecej rury nie spowoduje Laga. bo patrzac na przepustnice z prawej strony mem teoretycznie pod nią wylot z IC czyli z durgiej strony nie tak jak teraz wiec skraca mi się droga Przelotu Powietrza z Turbiny do IC.
Co do kolektora to raczej kupiłbym kompletny i byłoby po problemie
Natomiast wyczytałem tutaj na forum opinie na temat GT28RS i ze podobno mozna wybraćdwie srednice wirnika strony Ciepłej większa i mniejsza ... jakeis opinie ludzi uzytkujacej taką turbine ?>?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sun, 12 Feb 2012 - 15:54
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





mniejsza dupa = mniejszy lag
wieksza dupa = wieksza moc
tak w skrocie


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 14:57