![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
dżizas, ale rozkminy macie co niektórzy
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
no niby takie proste anikt niedal mi jednoznacznej odpowiedzi, i dalej niewiem, jak ZROBIC TAK ŻEBY BYLO DOBRZE ;]
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
zamontuj tak jak proponowałem, na trójniku - nawet jak bedziesz mial przeklamanie o 10st C to w daily-driverze nie będzie to problemem bo raczej nie jezdzisz nim na granicy zerwania filmu olejowego czyli ~ 150+ st C żebyś musial miec ultradokladne wskazanie.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
no niby takie proste anikt niedal mi jednoznacznej odpowiedzi, i dalej niewiem, jak ZROBIC TAK ŻEBY BYLO DOBRZE ;] A skąd będziesz wiedział, nawet jeśli ktoś da jednoznaczną odpowiedź, ze akurat w tym a nie innym miejscu jest dobrze dla czujnika? Nie kombinuj za bardzo ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: Strzegom ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
ładnie, jaki koszt tych części w aso ?
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: Strzegom ![]() |
Przeca wykonania tego samemu nie jest żadnym problemem, więc po co przepłacać?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Odgrzeję.
pocisk 997 co to za część. Jedno zdjęcie zniknęło. Możesz podać jakiś link do tego? Druga sprawa, to gdzie można w M54 zainstalować czujnik temperatury oleju tak, żeby podać go na zegary? -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Mam podstawe m54.
Czujnik 1/8npt czy to jest jakiś wyjątkowy gwint? Mam gwintownik o oznaczeniu 1/8 b, czujnik się wkreca ale nie do końca, zostało mu ok 3mm do maxa. Nie wiem czy tak ma być? Niby gwint npt ma sam się uszczelniać, może tak zostać? I druga sprawa, jak powszechny jest problem odpływania oleju z podstawy, warto od razu zamontować zeatawik naprawczy tego zaworku w podstawie? Trzecie pytanie, czy ten zaworek pod tą dużą śrubą jest wyciagany? Nr4 najbardziej banalne pytanie, jaki typ kabelków pociągnąć od czujników do zegarków? |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
1) 10x1 gwint jest prawie taki sam jak 1/8npt, dla pewnosci skreć na klej do śrub
2) masz podstawe na wierzchu to wymień 3)tak 4) najlepiej miedzianym w otulinie |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Ad3 Jak się go wyciąga? Ścisnąć coś, przekręcić? Nie chcę partyzantki robić
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Złap to dobrymi szczypcami,kombinerkami i wyjdzie.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Ok, to chyba ostatnie pytanie, jak wsadzić ten zaworek na miejsce, dopasowac w szczelinki tą blaszkę, i stuknąć czymś?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 16:34 |