![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Kiedyś były budowane inne auta. Takie żeby jak najdłużej wytrzymały. Teraz auta nie są już tak budowane. Widuje się auta 10 letnie dość już pordzewiałe, a gdzie tam im do 29lat jak B2 od Noorca. Za te dodatkowe 19 lat to już ziemia je pochłonie w całości. Trza utrzymywać klasyki w dobrym stanie bo tak za 5 lat to już będzie mega żadkość. Styknie wejść na allegro i otomoto. Na allegro jest dużo więcej części z zeszrociałych takich aut niż na otomoto całych aut, bo coraz więcej ich ląduje na szrocie, a będzie jeszcze mniej.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Norec jeździsz bez klatki ..ale na sztywnym zawiasie ...i teraz moje pytanie ..jak zachowuje się buda przy takim setupie ( wibrację ?? ,pekanie karoserii??).
Musze u siebie wymienić tyne sanki (korozja ![]() Oczywiście zrobie przód i tył ..tylko ciekawi mnie czy nie będzie to za ekstremalnie w codziennym użytkowaniu ?? ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Wczesniej jezdzilem na wszystkich tulejach normalnych - gumowo-metalowych. Teraz jezdze na poliuretanach wszedzie.
Nie ma zadnych dziwnych wibracji(mimo custom poduszek calego napedu i silnika), nie ma zadnych rezonansow oraz nie widze nigdzie zadnego pekania - slowem nic sie nie dzieje. Owszem, czuc bardziej w srodku prace silnika ale nie ma tragedii i nic nie rezonuje. Ja jednak zachowalem wygluszenia i tapicerke i nie zamierzam nic wywalac ![]() ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Wczesniej jezdzilem na wszystkich tulejach normalnych - gumowo-metalowych. Teraz jezdze na poliuretanach wszedzie. Nie ma zadnych dziwnych wibracji(mimo custom poduszek calego napedu i silnika), nie ma zadnych rezonansow oraz nie widze nigdzie zadnego pekania - slowem nic sie nie dzieje. Owszem, czuc bardziej w srodku prace silnika ale nie ma tragedii i nic nie rezonuje. Ja jednak zachowalem wygluszenia i tapicerke i nie zamierzam nic wywalac ![]() ![]() Dzięki wielkie ...to wrzucam alu poduchy na przedni i tylny wózek ( jak znajdę sanki ) ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
wzmocnijcie sobie przednią ścianę grodziową jak już usztywniacie.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wzmocnijcie sobie przednią ścianę grodziową jak już usztywniacie. ewentualnie również zepnijcie podłuznice na przodzie auta jakąs rozpórką -------------------- |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
wzmocnijcie sobie przednią ścianę grodziową jak już usztywniacie. Co dokladnie masz na mysli? ewentualnie również zepnijcie podłuznice na przodzie auta jakąs rozpórką Akurat przod mam juz pospinany. Jest rozporka a zamiast przedniego pasa jest nowe wzmosnienie ktore przy okazji spina podluznice. chce jeszcze spiac od dolu sanki i wiecej nie przewiduje wzmocnien, chyba ze Leo powie cos o tym wzmacnianiu sciany grodziowej. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Akurat przod mam juz pospinany. Jest rozporka a zamiast przedniego pasa jest nowe wzmosnienie ktore przy okazji spina podluznice. chce jeszcze spiac od dolu sanki i wiecej nie przewiduje wzmocnien, chyba ze Leo powie cos o tym wzmacnianiu sciany grodziowej. mozna jeszcze dac wzmocnienia wzdłuż podłużnic do góry kielichów a nawet az do słupka A... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
mozna jeszcze dac wzmocnienia wzdłuż podłużnic do góry kielichów a nawet az do słupka A... Rozumiem ze mowisz o tych zastrzalach kielich-posluznica jakie montuje Pan Koraszewski? Niestety nie mam na nie miejsca, musialbym sporo przebudowac... A zastrzaly do slupka.. chyba nie do konca wiesz o czym mowisz ![]() ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Te wzmocnienia od kielichów w przód to ma zastosowanie tylko w audi, czy ogólnie bywa przydatne??
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Rozumiem ze mowisz o tych zastrzalach kielich-posluznica jakie montuje Pan Koraszewski? Niestety nie mam na nie miejsca, musialbym sporo przebudowac... A zastrzaly do slupka.. chyba nie do konca wiesz o czym mowisz ![]() ![]() nie tylko Koraszewski takie cos robi wiem doskonale o czym piszę ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
nie tylko Koraszewski takie cos robi wiem doskonale o czym piszę ![]() ![]() To ze myslales kolego to wiesz ![]() Gadalem z Irkiem swego czasu o klatce (w czasie kiedy to mialem miec sponsora) i o rollbarze i dal mi jasno do zrozummienia ze rollbar to zadne usztywnienie bo i tak przod wzgledem tylu bedzie pracowal i to ze se powierce dziury w grodzi i pospawam tam rurki to o kant dupy potluc... To moze inaczej, zastrzaly beda jak bedzie klatka a na razie nie przesadzajmy. Jak mam robic polsrodki i w tym celu ciac i spawac to poczekam i zrobie klatke ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
Jak nie będziesz tłukł tego po rajdach to nie ma sensu. Tego wzmocnienia z podłużnic na słupek A to nie rozumiem, Cowboy jak ty to widzisz?
-------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
To ze myslales kolego to wiesz ![]() Gadalem z Irkiem swego czasu o klatce (w czasie kiedy to mialem miec sponsora) i o rollbarze i dal mi jasno do zrozummienia ze rollbar to zadne usztywnienie bo i tak przod wzgledem tylu bedzie pracowal i to ze se powierce dziury w grodzi i pospawam tam rurki to o kant dupy potluc... To moze inaczej, zastrzaly beda jak bedzie klatka a na razie nie przesadzajmy. Jak mam robic polsrodki i w tym celu ciac i spawac to poczekam i zrobie klatke ![]() jakby to nie miało sensu to by ludzie tego nie robili ale widze że wiesz wszystko najlepiej wiec juz sie nie mądrzę rollbar ma chronic przed rolką i dachowaniem i taki miał być cel w moim przypadku w wersji bez klatki, gdzie planowałem komplet rozpórek + rollbar ![]() Jak nie będziesz tłukł tego po rajdach to nie ma sensu. Tego wzmocnienia z podłużnic na słupek A to nie rozumiem, Cowboy jak ty to widzisz? w jezdzie po torze na sliku siły mogą być nawet większe niz w rajdach a własnie noorec zaczyna sie bawic w time attack wzmocnienie ma isc od słupka A poprzez góre kielicha i konczyc sie na podłuznicy, kielichy mają być spięte rozpórką oraz konce podłuznic tez maja być spięte moim zdaniem same wzmocnienie od kielicha do konca podłuznicy ma mały sens jesli nie jest poprowadzone dalej -------------------- |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
fender bar - a ok, ale w audi jeszcze tego nie widziałem
-------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Cowboy,
Ja dobrze wiem co to jest rollbar i do czego sluzy, napisalem tez co powiedzial mi o tym Irek - ze owszem usztywni ale na dobra sprawe tylko tyl - to napisalem, nigdzie nie powiedzialem ze wiem wszystko... Rzeczywiscie nie pomyslalem zupelnie o takim elemencie ktory tu wskazales. Widzialem to nawet w jednym projekcie tu na forum(200sx zdaje sie). Mi sie to polaczenie kielicha ze slupkiem jakos zle skojarzylo z zastrzalami klatki... Takze nie obrazaj sie, kazda podpowiedz mile widziana ,podobnie jak ew.krytyka moich pomyslow-byle konstruktywna ![]() Podobnie jak A90Q nigdy nie widzialem podobnego rozwiazania zastosowanego w audi.. za to spinki kielicha z podluznica widywalem u Koraszewskiego i gdzies jeszcze, tylee ze nie mam na to miejsca... Jak patrze na schemat ktory wkleiles to wydaje mi sie ze to wszystko razem pewnie spelnia swoja role tylko jak pomysle jak skonstruowanyy jest spod naszych B2 to srednio widze zastosowanie pelnego kompletu. No i nie widzialem tez nigdy audi z takimi dodatkami. Widzialem zdjecia mazd mx-5, jakies kity do evo? Ale do audi(zadnego) nie widzialem. Moze kiepsko szukam... W kazdym razie, nie widze wiekszego problemu zebym sobie takie wzmosnienia zrobil, napewno nie caly kit bo to co sie sprawdza w evo, mx-5 niekoniecznie musi sie sprawdzic w b2q i moze niektore z tych wzmocnien(szczegolnie od spodu) nalezy wykonac inaczej, co innego spiac lub w inny sposob. Pozdr -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Takze nie obrazaj sie, kazda podpowiedz mile widziana ,podobnie jak ew.krytyka moich pomyslow-byle konstruktywna ![]() nie obrażam sie, ja w planach miałem rozpórki dolne, zamykanie sanek, nawet łączenie sanek przednich i tylnych rozpórkami skrzyżowanymi, wszedzie gdzie to mozliwe chciałem dac rozpórki, bo jednak 25-30 letnie audi B2 nie zbyt mocnej budy , jednak róznica w masie pomiedzy B2 a B4 z czegos sie bierze.. broniłem sie jak mogłem tej klatki, po wielu radach mądrych ludzi, między innymi tez Irka z którym rozmawiał Kefir jednak zdecydowałem sie na klatke.. mozna przyjąć założenie że sie ma pieknego oldtimera ale jak sie chce miec skurwola, którego masz upalać to trzeba podjąc raz decyzję i nie iść na kompromisy ! ja poszedłem tylko na jeden kompromis, zrezygnowałem tylko z podwójnych zastrzałów wzdłuż słupka A, co własnie głównie zdaje sie chroni przed dachowaniem przez maske (co opisał Woj.Tek) - po prostu założyłem ze nie wbiję sie tym autem w rów żeby wykonac taka ewolucje ![]() oprócz tego nadwozie jest obspawane, własnie bedą mega rozbudowane rozpórki na przodzie, nie wspomne juz jak jest pancernie klatka zamknieta od dołu customowa podłogą oraz obudowa tunela itd. Jak juz robic to porządnie raz a dobrze, bo wierz mi albo zapytaj Kefira nie chciałbym juz do tego wracać ![]() to że nie ma takich czy innych elementów do B2 to nie znaczy że to nie ma sensu, bo do B2 nie ma wielu rzeczy, bo jest to leciwe auto które mało kto dłubi i do ktorego nie ma gotowych kitów np. do zwieszenia jak do evo czy subaru, wszytsko trzeba wymyslac samemu, np te nieszczesne cambery ![]() ja uwazam że przednie kielichy i podłuznice to jeden z wazniejszych elementów, narazony na przeciązenia od zawieszenia i szarpanie od silnika (R5 nie ma przypadkiem łapy w pasie przednim ?) i trzeba to bardzo solidnie wzmocnić na wszystkie strony, a tego nawet klatka z Ireco nie zapewnia pooglądałem wiele projektów aut na time attack i bardzo mi sie spodobały taki kompleksowo obudowane kielichy, nie wiem czy ma to sens ale na pewno nie zaszkodzi moja rada podsumowujac te wypociny, jak juz masz coś robic to zrób klatke, moim zdaniem to żadna profanacja kultowej budy B2 jesli zrobione profi, a co wiecej spowoduje ze ta buda i Ty dłużej pozyjecie w zdrowiu ![]() no ale to na przyszły sezon, a w tym zycze Ci bezawaryjnego upalania z sukcesami i zeby sie buda nie rozeszła ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew ![]() |
Dawaj wykres
![]() -------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:53 |