Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 turbo quattro, 2.2 20VT w B2 quattro - 420KM/485Nm
dżordżyk
post Sat, 21 Jan 2012 - 11:21
Post #81


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Kiedyś były budowane inne auta. Takie żeby jak najdłużej wytrzymały. Teraz auta nie są już tak budowane. Widuje się auta 10 letnie dość już pordzewiałe, a gdzie tam im do 29lat jak B2 od Noorca. Za te dodatkowe 19 lat to już ziemia je pochłonie w całości. Trza utrzymywać klasyki w dobrym stanie bo tak za 5 lat to już będzie mega żadkość. Styknie wejść na allegro i otomoto. Na allegro jest dużo więcej części z zeszrociałych takich aut niż na otomoto całych aut, bo coraz więcej ich ląduje na szrocie, a będzie jeszcze mniej.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 21 Jan 2012 - 11:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kiwi
post Mon, 30 Jan 2012 - 17:15
Post #82


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Norec jeździsz bez klatki ..ale na sztywnym zawiasie ...i teraz moje pytanie ..jak zachowuje się buda przy takim setupie ( wibrację ?? ,pekanie karoserii??).

Musze u siebie wymienić tyne sanki (korozja dry.gif ) i chciałbym przy okazji zamiast seryjnych gum wpakować alu-poduchy ,ew teflon lub poli??

Oczywiście zrobie przód i tył ..tylko ciekawi mnie czy nie będzie to za ekstremalnie w codziennym użytkowaniu ?? wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Mon, 30 Jan 2012 - 22:49
Post #83


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Wczesniej jezdzilem na wszystkich tulejach normalnych - gumowo-metalowych. Teraz jezdze na poliuretanach wszedzie.
Nie ma zadnych dziwnych wibracji(mimo custom poduszek calego napedu i silnika), nie ma zadnych rezonansow oraz nie widze nigdzie zadnego pekania - slowem nic sie nie dzieje.
Owszem, czuc bardziej w srodku prace silnika ale nie ma tragedii i nic nie rezonuje.
Ja jednak zachowalem wygluszenia i tapicerke i nie zamierzam nic wywalac smile.gif byc moze po wydlubaniu wnetrza zaczna sie dzwieki - tego nie wiem smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 30 Jan 2012 - 23:13
Post #84


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(noorec @ Mon, 30 Jan 2012 - 22:49) *
Wczesniej jezdzilem na wszystkich tulejach normalnych - gumowo-metalowych. Teraz jezdze na poliuretanach wszedzie.
Nie ma zadnych dziwnych wibracji(mimo custom poduszek calego napedu i silnika), nie ma zadnych rezonansow oraz nie widze nigdzie zadnego pekania - slowem nic sie nie dzieje.
Owszem, czuc bardziej w srodku prace silnika ale nie ma tragedii i nic nie rezonuje.
Ja jednak zachowalem wygluszenia i tapicerke i nie zamierzam nic wywalac smile.gif byc moze po wydlubaniu wnetrza zaczna sie dzwieki - tego nie wiem smile.gif


Dzięki wielkie ...to wrzucam alu poduchy na przedni i tylny wózek ( jak znajdę sanki ) wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Tue, 31 Jan 2012 - 07:57
Post #85


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





wzmocnijcie sobie przednią ścianę grodziową jak już usztywniacie.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 31 Jan 2012 - 08:04
Post #86


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Leo @ Tue, 31 Jan 2012 - 07:57) *
wzmocnijcie sobie przednią ścianę grodziową jak już usztywniacie.



ewentualnie również zepnijcie podłuznice na przodzie auta jakąs rozpórką


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 31 Jan 2012 - 10:32
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(Leo @ Tue, 31 Jan 2012 - 07:57) *
wzmocnijcie sobie przednią ścianę grodziową jak już usztywniacie.

Co dokladnie masz na mysli?

CYTAT(cowboy @ Tue, 31 Jan 2012 - 08:04) *
ewentualnie również zepnijcie podłuznice na przodzie auta jakąs rozpórką


Akurat przod mam juz pospinany. Jest rozporka a zamiast przedniego pasa jest nowe wzmosnienie ktore przy okazji spina podluznice.
chce jeszcze spiac od dolu sanki i wiecej nie przewiduje wzmocnien, chyba ze Leo powie cos o tym wzmacnianiu sciany grodziowej.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 31 Jan 2012 - 10:55
Post #88


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(noorec @ Tue, 31 Jan 2012 - 10:32) *
Akurat przod mam juz pospinany. Jest rozporka a zamiast przedniego pasa jest nowe wzmosnienie ktore przy okazji spina podluznice.
chce jeszcze spiac od dolu sanki i wiecej nie przewiduje wzmocnien, chyba ze Leo powie cos o tym wzmacnianiu sciany grodziowej.


mozna jeszcze dac wzmocnienia wzdłuż podłużnic do góry kielichów a nawet az do słupka A...



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 31 Jan 2012 - 13:51
Post #89


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(cowboy @ Tue, 31 Jan 2012 - 10:55) *
mozna jeszcze dac wzmocnienia wzdłuż podłużnic do góry kielichów a nawet az do słupka A...


Rozumiem ze mowisz o tych zastrzalach kielich-posluznica jakie montuje Pan Koraszewski?
Niestety nie mam na nie miejsca, musialbym sporo przebudowac...

A zastrzaly do slupka.. chyba nie do konca wiesz o czym mowisz smile.gif to wlasciwie moglbym juz klatke zrobic i sie nie pieprzyc ale jak mowilem na razie klatki nie bedzie smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Tue, 31 Jan 2012 - 15:21
Post #90


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Te wzmocnienia od kielichów w przód to ma zastosowanie tylko w audi, czy ogólnie bywa przydatne??


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 31 Jan 2012 - 15:43
Post #91


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(noorec @ Tue, 31 Jan 2012 - 13:51) *
Rozumiem ze mowisz o tych zastrzalach kielich-posluznica jakie montuje Pan Koraszewski?
Niestety nie mam na nie miejsca, musialbym sporo przebudowac...

A zastrzaly do slupka.. chyba nie do konca wiesz o czym mowisz smile.gif to wlasciwie moglbym juz klatke zrobic i sie nie pieprzyc ale jak mowilem na razie klatki nie bedzie smile.gif


nie tylko Koraszewski takie cos robi

wiem doskonale o czym piszę wink.gif zaproponowałem takie coś własnie dlatego ze nie robisz klatki... wink.gif ja myslałem o tym zanim podjąłem decyzję o pełnej kaltce (wczesniej myslałem o rollbarze tylko)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 31 Jan 2012 - 16:45
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(cowboy @ Tue, 31 Jan 2012 - 15:43) *
nie tylko Koraszewski takie cos robi

wiem doskonale o czym piszę wink.gif zaproponowałem takie coś własnie dlatego ze nie robisz klatki... wink.gif ja myslałem o tym zanim podjąłem decyzję o pełnej kaltce (wczesniej myslałem o rollbarze tylko)


To ze myslales kolego to wiesz wink.gif jeszcze trzeba taki pomysl zrealizowac a nie zawsze ma to wiekszy sens.
Gadalem z Irkiem swego czasu o klatce (w czasie kiedy to mialem miec sponsora) i o rollbarze i dal mi jasno do zrozummienia ze rollbar to zadne usztywnienie bo i tak przod wzgledem tylu bedzie pracowal i to ze se powierce dziury w grodzi i pospawam tam rurki to o kant dupy potluc...

To moze inaczej, zastrzaly beda jak bedzie klatka a na razie nie przesadzajmy.
Jak mam robic polsrodki i w tym celu ciac i spawac to poczekam i zrobie klatke wink.gif innymi slowy raz a pozadnie.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Tue, 31 Jan 2012 - 18:20
Post #93


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Jak nie będziesz tłukł tego po rajdach to nie ma sensu. Tego wzmocnienia z podłużnic na słupek A to nie rozumiem, Cowboy jak ty to widzisz?


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 31 Jan 2012 - 19:38
Post #94


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(noorec @ Tue, 31 Jan 2012 - 16:45) *
To ze myslales kolego to wiesz wink.gif jeszcze trzeba taki pomysl zrealizowac a nie zawsze ma to wiekszy sens.
Gadalem z Irkiem swego czasu o klatce (w czasie kiedy to mialem miec sponsora) i o rollbarze i dal mi jasno do zrozummienia ze rollbar to zadne usztywnienie bo i tak przod wzgledem tylu bedzie pracowal i to ze se powierce dziury w grodzi i pospawam tam rurki to o kant dupy potluc...

To moze inaczej, zastrzaly beda jak bedzie klatka a na razie nie przesadzajmy.
Jak mam robic polsrodki i w tym celu ciac i spawac to poczekam i zrobie klatke wink.gif innymi slowy raz a pozadnie.


jakby to nie miało sensu to by ludzie tego nie robili ale widze że wiesz wszystko najlepiej wiec juz sie nie mądrzę

rollbar ma chronic przed rolką i dachowaniem i taki miał być cel w moim przypadku w wersji bez klatki, gdzie planowałem komplet rozpórek + rollbar



CYTAT(A90Q @ Tue, 31 Jan 2012 - 18:20) *
Jak nie będziesz tłukł tego po rajdach to nie ma sensu. Tego wzmocnienia z podłużnic na słupek A to nie rozumiem, Cowboy jak ty to widzisz?


w jezdzie po torze na sliku siły mogą być nawet większe niz w rajdach a własnie noorec zaczyna sie bawic w time attack

wzmocnienie ma isc od słupka A poprzez góre kielicha i konczyc sie na podłuznicy, kielichy mają być spięte rozpórką oraz konce podłuznic tez maja być spięte

moim zdaniem same wzmocnienie od kielicha do konca podłuznicy ma mały sens jesli nie jest poprowadzone dalej


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Tue, 31 Jan 2012 - 19:42
Post #95


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





fender bar - a ok, ale w audi jeszcze tego nie widziałem


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Tue, 31 Jan 2012 - 20:32
Post #96


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





CYTAT(cowboy @ Tue, 31 Jan 2012 - 19:38) *
rollbar ma chronic przed rolką i dachowaniem i taki miał być cel w moim przypadku w wersji bez klatki, gdzie planowałem komplet rozpórek + rollbar

o widzisz - coś takiego by mi sie przydało. Dachowałem przez maskę i w tym miejscu rozerwało mi spawy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 31 Jan 2012 - 23:27
Post #97


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Cowboy,
Ja dobrze wiem co to jest rollbar i do czego sluzy, napisalem tez co powiedzial mi o tym Irek - ze owszem usztywni ale na dobra sprawe tylko tyl - to napisalem, nigdzie nie powiedzialem ze wiem wszystko...
Rzeczywiscie nie pomyslalem zupelnie o takim elemencie ktory tu wskazales. Widzialem to nawet w jednym projekcie tu na forum(200sx zdaje sie). Mi sie to polaczenie kielicha ze slupkiem jakos zle skojarzylo z zastrzalami klatki...
Takze nie obrazaj sie, kazda podpowiedz mile widziana ,podobnie jak ew.krytyka moich pomyslow-byle konstruktywna wink.gif
Podobnie jak A90Q nigdy nie widzialem podobnego rozwiazania zastosowanego w audi.. za to spinki kielicha z podluznica widywalem u Koraszewskiego i gdzies jeszcze, tylee ze nie mam na to miejsca...

Jak patrze na schemat ktory wkleiles to wydaje mi sie ze to wszystko razem pewnie spelnia swoja role tylko jak pomysle jak skonstruowanyy jest spod naszych B2 to srednio widze zastosowanie pelnego kompletu. No i nie widzialem tez nigdy audi z takimi dodatkami. Widzialem zdjecia mazd mx-5, jakies kity do evo? Ale do audi(zadnego) nie widzialem. Moze kiepsko szukam...

W kazdym razie, nie widze wiekszego problemu zebym sobie takie wzmosnienia zrobil, napewno nie caly kit bo to co sie sprawdza w evo, mx-5 niekoniecznie musi sie sprawdzic w b2q i moze niektore z tych wzmocnien(szczegolnie od spodu) nalezy wykonac inaczej, co innego spiac lub w inny sposob.

Pozdr


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Wed, 01 Feb 2012 - 00:06
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow







Uploaded with ImageShack.us

audi w serii ma ten element


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 01 Feb 2012 - 07:56
Post #99


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(noorec @ Tue, 31 Jan 2012 - 23:27) *
Takze nie obrazaj sie, kazda podpowiedz mile widziana ,podobnie jak ew.krytyka moich pomyslow-byle konstruktywna wink.gif


nie obrażam sie, ja w planach miałem rozpórki dolne, zamykanie sanek, nawet łączenie sanek przednich i tylnych rozpórkami skrzyżowanymi, wszedzie gdzie to mozliwe chciałem dac rozpórki, bo jednak 25-30 letnie audi B2 nie zbyt mocnej budy , jednak róznica w masie pomiedzy B2 a B4 z czegos sie bierze..
broniłem sie jak mogłem tej klatki, po wielu radach mądrych ludzi, między innymi tez Irka z którym rozmawiał Kefir jednak zdecydowałem sie na klatke..
mozna przyjąć założenie że sie ma pieknego oldtimera ale jak sie chce miec skurwola, którego masz upalać to trzeba podjąc raz decyzję i nie iść na kompromisy !
ja poszedłem tylko na jeden kompromis, zrezygnowałem tylko z podwójnych zastrzałów wzdłuż słupka A, co własnie głównie zdaje sie chroni przed dachowaniem przez maske (co opisał Woj.Tek) - po prostu założyłem ze nie wbiję sie tym autem w rów żeby wykonac taka ewolucje wink.gif poza tym Irek zrobił mi full wypas klatke z której jestem niesamowicie zadowolony bo dołozył mi klika bonusów !
oprócz tego nadwozie jest obspawane, własnie bedą mega rozbudowane rozpórki na przodzie, nie wspomne juz jak jest pancernie klatka zamknieta od dołu customowa podłogą oraz obudowa tunela itd.
Jak juz robic to porządnie raz a dobrze, bo wierz mi albo zapytaj Kefira nie chciałbym juz do tego wracać wink.gif
to że nie ma takich czy innych elementów do B2 to nie znaczy że to nie ma sensu, bo do B2 nie ma wielu rzeczy, bo jest to leciwe auto które mało kto dłubi i do ktorego nie ma gotowych kitów np. do zwieszenia jak do evo czy subaru, wszytsko trzeba wymyslac samemu, np te nieszczesne cambery wink.gif
ja uwazam że przednie kielichy i podłuznice to jeden z wazniejszych elementów, narazony na przeciązenia od zawieszenia i szarpanie od silnika (R5 nie ma przypadkiem łapy w pasie przednim ?) i trzeba to bardzo solidnie wzmocnić na wszystkie strony, a tego nawet klatka z Ireco nie zapewnia
pooglądałem wiele projektów aut na time attack i bardzo mi sie spodobały taki kompleksowo obudowane kielichy, nie wiem czy ma to sens ale na pewno nie zaszkodzi

moja rada podsumowujac te wypociny, jak juz masz coś robic to zrób klatke, moim zdaniem to żadna profanacja kultowej budy B2 jesli zrobione profi, a co wiecej spowoduje ze ta buda i Ty dłużej pozyjecie w zdrowiu wink.gif
no ale to na przyszły sezon, a w tym zycze Ci bezawaryjnego upalania z sukcesami i zeby sie buda nie rozeszła wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Salieri
post Thu, 02 Feb 2012 - 19:33
Post #100


Super User
Dołączył: Tue, 17 August 2004
Skąd: Sochaczew





Dawaj wykres wink.gif


--------------------
'08 b8 3.0tdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:53