Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 turbo quattro, 2.2 20VT w B2 quattro - 420KM/485Nm
weede
post Tue, 17 Jan 2012 - 09:44
Post #61


Super User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Bydgoszcz





Rewelacyjny jest ten projekt, taki uniwersalny biggrin.gif


--------------------
15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 17 Jan 2012 - 09:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
TJung
post Tue, 17 Jan 2012 - 09:53
Post #62


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Mi też się bardzo podoba, Tak trzymaj !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Tue, 17 Jan 2012 - 10:19
Post #63


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





Przede wszystkim widać, że wkładka mięsna jest przedniego sortu. Jakże by inaczej AQ miało tak skręcać! Respekt.


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cfaniak
post Tue, 17 Jan 2012 - 11:05
Post #64


Super User
Dołączył: Fri, 26 November 2004
Skąd: Warsaw





Kurde Noorec gratulacje, dawno nie widziałem AQ ale słyszałem że właśnie coś tam klecisz po nocach. Ja nie zapomnę jak mnie przewiozłeś jeszcze na spalarni na pierwszym setupie, i ten start ze spiętych dyfrów.... urywał suty!!! biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Tue, 17 Jan 2012 - 16:19
Post #65


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





CYTAT(Chester @ Mon, 16 Jan 2012 - 12:50) *
Rewelacyjny projekt, bardzo fajnie, że w końcu opisałeś swoje auto.
Jest to jedna z fajniejszych pozycji opisanych na tym forum.
Same konkrety bez bicia piany, magicznych cyferek i pałowania się nad kolorem nadwozia.

Auto robiło niesamowity przeciąg zarówno na mieście jak i na zawodach, a przy tym prezentuje się wyśmienicie ! smile.gif

Gratulacje i szacunek za wkład pracy jaki włożyłeś w ten projekt.



Noorec moge sie tylko doklepac do slow Jarka excl.gif

W sochaczewie samochod byl sporo nowoscia, chyba wieksza dla zandarmerii ktora podjela stanowcze kroki podczas testow 4butow wink.gif

Pzdr


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Tue, 17 Jan 2012 - 22:51
Post #66


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





noorcu,noorcu a o quattro-rwd nie napisales wink.gif

projekt pro, mimo ze home made.
duzo sie przy czerwonym nauczyles, a samo auto zmienilo sie nie do poznania.



--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Wed, 18 Jan 2012 - 15:24
Post #67


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





CYTAT(makaveli @ Tue, 17 Jan 2012 - 22:51) *
noorcu,noorcu a o quattro-rwd nie napisales wink.gif


Napisał na pierwszej stronie dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Wed, 18 Jan 2012 - 22:03
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Pięknie to jeździ, skręca.. . Może to i nie za mądre pytanie, ale czy na TJS jeździłeś z jakąś szperą włączoną? Masz hydrauliczny ręczny? Używałeś go na TJS, bo w sumie nie widać. Na jednym zdjęciu widać, że koła są dość mocno pochylone, ustawiłes je tak mocno w negatywie? Ciekawe jak wyszłoby porównanie audi 80 sedan do audi coupe jeśli chodzi o skręcanie auta.. rolleyes.gif A jak tył auta, ucierpiał coś? widać, że banda się nieco ugięła huh.gif Z dwojga złego to i tak lepiej z R5 pod maską uderzyć tyłem.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Wed, 18 Jan 2012 - 22:50
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(kiwi @ Mon, 16 Jan 2012 - 08:55) *
Niezły zakres prac ,fajnie się to czyta ( ogląda)

Nie dało radę zacisku umieścić za przednią osią ??


Zakres prac - to właściwie wszystko nowe smile.gif


CYTAT(Rafalek114 @ Mon, 16 Jan 2012 - 10:41) *
Czyli moc jak na chwile obecna pozostala bez zmian ??


To co na filmie z TJS i co jest teraz to moc na bank mniejsza niz w 2009 bo doładowanie tylko 1,3b
Tak jak pisałem będzie strojone i mam nadzieję wyjedzie mocniejsze ale co ważniejsze jadące z dołu.
Na TJS bardzo mi tego brakowało...


CYTAT(lightman @ Mon, 16 Jan 2012 - 11:26) *
Dobrze bokami chodzi jakies uszkodzenia po spotkaniu z bandą?


Ja poprostu nie umiem "nie bokiem" biggrin.gif
Po bandzie mam odpadnięty lakier na rogu ale tam było kiedyś lakierowane(ten róg) więc powiedzmy, że straty pomijalnie małe.


CYTAT(Chester @ Mon, 16 Jan 2012 - 12:50) *
Rewelacyjny projekt, bardzo fajnie, że w końcu opisałeś swoje auto.
Jest to jedna z fajniejszych pozycji opisanych na tym forum.
Same konkrety bez bicia piany, magicznych cyferek i pałowania się nad kolorem nadwozia.

Auto robiło niesamowity przeciąg zarówno na mieście jak i na zawodach, a przy tym prezentuje się wyśmienicie !

Gratulacje i szacunek za wkład pracy jaki włożyłeś w ten projekt.


Dzięki stary smile.gif
Ale cyferki musza się pojawić bo gawiedź się domaga!

Ano robiło kidyś przeciąg - kawal historii.. Teraz mosniejsze auta jeżdzą ale nie mam juz parcia na moc.


CYTAT(Woj.Tek @ Mon, 16 Jan 2012 - 20:13) *
świetnie się czyta, świetny samochód, oj kochasz go, kochasz


Ktoś kiedyś o tym aucie powiedział: "kapelusz na kołach". Miłość jednak jest ślepa tongue.gif


CYTAT(s13owner @ Mon, 16 Jan 2012 - 22:58) *
Takei auto to moje marzenie! Pięknie wyciąga to quattro I mocy ma ogrom żeby na suchym takie laćki tak zrywać w czterołapie Naprawde wielki szacun! Super filmiki!

Nie myślałeś żęby jeszcze go usztywnić?


Uwierz mi już sztywniej nie trzeba bo stanie się mało uniwersalny a tak to i po mniej równym da się od biedy pojechać.


CYTAT(Fawor @ Mon, 16 Jan 2012 - 23:24) *
a na mnie wrażenie zrobiło mega łatwe 'wrzucanie' auta w boki - zachowanie to wygląda (przynajmniej na filmie) jakby było strasznie szybkie i auto mega zwinne. Super


Po zrobieniu zawiasu od nowa oraz po włożeniu 2 torsenów rzeczywiscie zrobiło się zwinniejsze.
Wywaliłem też ladnych pare kg z samego przodu auta a to też ma wpływ.


CYTAT(weede @ Tue, 17 Jan 2012 - 09:44) *
Rewelacyjny jest ten projekt, taki uniwersalny


W sumie to jak coś jest do wszystkiego to podobno jest do niczego ale rzeczywiście miało tym się dać pojechać i po torze i po ułęży i od biedy na jakąś ćwiare. Jak będzie to zbliżający się sezon pokaże.


CYTAT(TJung @ Tue, 17 Jan 2012 - 09:53) *
Mi też się bardzo podoba, Tak trzymaj !


Miałem nadzieję na jakieś sparingi z Baby Evo ale niestety nie będzie mi dane.


CYTAT(Tcharec @ Tue, 17 Jan 2012 - 10:19) *
Przede wszystkim widać, że wkładka mięsna jest przedniego sortu. Jakże by inaczej AQ miało tak skręcać! Respekt.


Dzięki,
Owszem trzeba się umieć z tym autem obchodzić ale naprawde chyba jest moda na pierdzielenie o "nieskręcaniu" audi a to jest mocno przekoloryzowane.
W latach 80'ych sobie radzili to i teraz się da wink.gif


CYTAT(cfaniak @ Tue, 17 Jan 2012 - 11:05) *
Kurde Noorec gratulacje, dawno nie widziałem AQ ale słyszałem że właśnie coś tam klecisz po nocach. Ja nie zapomnę jak mnie przewiozłeś jeszcze na spalarni na pierwszym setupie, i ten start ze spiętych dyfrów.... urywał suty!!!


hahah, pamiętam to! Zaraz potem sprzęgło rozpadło się na kawałki po starcie z Tolkiem biggrin.gif
Następne było już mocniejsze.


CYTAT(Hubanek @ Tue, 17 Jan 2012 - 16:19) *
Noorec moge sie tylko doklepac do slow Jarka

W sochaczewie samochod byl sporo nowoscia, chyba wieksza dla zandarmerii ktora podjela stanowcze kroki podczas testow 4butow

Pzdr


Dzięki kolego. Ja tam czekam aż pokażesz co to Twoje cudo potrafi, oraz na porównanie z "naszą" Astra.
PS. Nie kojarzę momentu z żandarmerią..


CYTAT(makaveli @ Tue, 17 Jan 2012 - 22:51) *
noorcu,noorcu a o quattro-rwd nie napisales

projekt pro, mimo ze home made.
duzo sie przy czerwonym nauczyles, a samo auto zmienilo sie nie do poznania.

CYTAT(BartekSz @ Wed, 18 Jan 2012 - 15:24) *
Napisał na pierwszej stronie dry.gif


On jest w pewnym sensie dosłownie "home made" w końcu silnik w pokoju składałem.
Audi nauczyło przede wszystkim cierpliwości i dokładności.

A Ty czytaj dokładnie bo jak kolega napisał była wzmianka o rwd tongue.gif


CYTAT(dżordżyk @ Wed, 18 Jan 2012 - 22:03) *
Pięknie to jeździ. Może to i nie za mądre pytanie, ale czy na TJS jeździłeś z jakąś szperą włączoną? Masz hydrauliczny ręczny?


2 torseny i hydro-rękaw plus zabawy z zawieszeniem wink.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 18 Jan 2012 - 22:58
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Z tym usztywnieniem ...koledze pewnie chodziło o klatkę . wink.gif


Nie odpowiedziałeś na moje pytanie wg mnie zaciski za przednią osią ( parę kilo ważą ) umożliwiłoby ciut lepsze wyważenie pojazdu wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Wed, 18 Jan 2012 - 23:15
Post #71


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(kiwi @ Wed, 18 Jan 2012 - 22:58) *
Z tym usztywnieniem ...koledze pewnie chodziło o klatkę . wink.gif


Nie odpowiedziałeś na moje pytanie wg mnie zaciski za przednią osią ( parę kilo ważą ) umożliwiłoby ciut lepsze wyważenie pojazdu wink.gif


No tak, nie pomyślałem..
Nad klatka będę się zastanawiał przy okazji remontu blacharki kiedyś tam smile.gif
Na razie rozpórki muszą wystarczyć.

Co do zacisków, powiedzmy że przedni zawias to taki mój autorski pomysł w fazie testów i zacisk musiał być tak jak widać.
Zawias wydaje się spełniać swoje zadanie więc pogodzę się z ewentualną lekką nadwagą wink.gif
Swoją droga oba te zaciski są chyba lżejsze od jednego seryjnego żeliwniaka..


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Thu, 19 Jan 2012 - 22:30
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Mam torsena z V8, ale leży jak na razie w garażu. Zastanawiam się czy go wrzucać w dyfer. Na razie bawię się na śniegu z ori szperą. Jak widzisz zmienę roznicówki ze szperą na torsena? chodzi o efekt co na + a co na -
Co z tym negatywem? cool.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Thu, 19 Jan 2012 - 23:27
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Zapytam tutaj bo jest tu duże stężenie quattro maniaków , czy przypadkiem któreś ze starszych audi (chyba v8) nie miało torsena z rozdziałem mocy 40:60 z większą dawką poweru na tył ? Bo 80 quattro , a4 quattro itp to chyba odwrotny rozdział , prawda to czy coś mi sie pomyliło ?

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Fri, 20 Jan 2012 - 01:28
Post #74


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(dżordżyk @ Thu, 19 Jan 2012 - 22:30) *
Mam torsena z V8, ale leży jak na razie w garażu. Zastanawiam się czy go wrzucać w dyfer. Na razie bawię się na śniegu z ori szperą. Jak widzisz zmienę roznicówki ze szperą na torsena? chodzi o efekt co na + a co na -
Co z tym negatywem? cool.gif


Ja uwazam wlozenie obu torsenow do siebie za najzajebistszy mod jaki zrobilem smile.gif
O wiele lepiej sie prowadzi, jest bardziej przewidywalny tyle ze w porownaniu z blokadami trudniej utrzymac dlugi poslizg.. no i zaslyszane ze na sniegu torseny gorzej sobie radza niz 2 blokady. Ale o tym sie przekonam za rok. Na razie moje A4 quattro daje mi duzo funu bo aura sprzyja biggrin.gif

Negatyw byl 2* 30' i bylo to niestety za duzo choc ratowalo sprawe momentami - dluga historia smile.gif


CYTAT(DOHC @ Thu, 19 Jan 2012 - 23:27) *
Zapytam tutaj bo jest tu duże stężenie quattro maniaków , czy przypadkiem któreś ze starszych audi (chyba v8) nie miało torsena z rozdziałem mocy 40:60 z większą dawką poweru na tył ? Bo 80 quattro , a4 quattro itp to chyba odwrotny rozdział , prawda to czy coś mi sie pomyliło ?

pozdrawiam


Wiesc gminna niesie ze manual z V8q(bialy kruk) ma torsena 3:1 i 50/50 ale nie mam konkretow..
Torsenowce od B3 do B7(po za RS4 zdaje sie..) maja torsena 2:1 i rowniez rozdzial 50/50



--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 20 Jan 2012 - 07:43
Post #75


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(noorec @ Wed, 18 Jan 2012 - 22:50) *
Miałem nadzieję na jakieś sparingi z Baby Evo ale niestety nie będzie mi dane.


Byłoby mi na pewno miło, a i wyścig byłby ciekawy - tyle, że ja tylko "ćwiartkowy" jestem wink.gif. Zresztą też nie będzie mi dane, a szkoda, bo po wymianie sprzęgła testy na Racelogicu pokazywały 1/4 w 10,7 s i to pomimo słabego czasu do setki (3,5 s) przez średnią trakcję.

Pozdr !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 20 Jan 2012 - 07:59
Post #76


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(DOHC @ Thu, 19 Jan 2012 - 23:27) *
Zapytam tutaj bo jest tu duże stężenie quattro maniaków , czy przypadkiem któreś ze starszych audi (chyba v8) nie miało torsena z rozdziałem mocy 40:60 z większą dawką poweru na tył ? Bo 80 quattro , a4 quattro itp to chyba odwrotny rozdział , prawda to czy coś mi sie pomyliło ?

pozdrawiam


skrzynia 01E w rs4 b7 z przełozeniem głownym 4,11 ma torsena z rozdziałem napędu 40:60 wink.gif

Trzeba zobaczyc w etce bo może się okazacć że s4 b7 ma tak samo


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 20 Jan 2012 - 10:29
Post #77


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Kivi to jest ta "nowa" skrzynia już prawda ?


pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 20 Jan 2012 - 11:28
Post #78


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(DOHC @ Fri, 20 Jan 2012 - 10:29) *
Kivi to jest ta "nowa" skrzynia już prawda ?


pozdrawiam


nie, nowe skrzynie to 0B2 (2.0 TFSI, 2.0 TDI itd) lub 0B4 (3.0 TDI lub 4.2 FSI lub 3.0 TFSI itd) - pisze o modelach quattro

występują w A4 od modelu 8k0, czyli B8, oraz A5/S5, w RS5 to juz jest jeszcze nowszy patent

CYTAT(kiwi @ Fri, 20 Jan 2012 - 07:59) *
skrzynia 01E w rs4 b7 z przełozeniem głownym 4,11 ma torsena z rozdziałem napędu 40:60 wink.gif

Trzeba zobaczyc w etce bo może się okazacć że s4 b7 ma tak samo


z tego co pamietam tylko RS4 B7 ma torsena 40/60

CYTAT(noorec @ Fri, 20 Jan 2012 - 01:28) *
Wiesc gminna niesie ze manual z V8q(bialy kruk) ma torsena 3:1 i 50/50 ale nie mam konkretow..


przełożenie 3:1 powoduje większą róznice w dystrybucji momentu pomiedzy osiami, czyli w skrajnych przypadkach auto może być bardziej RWD ewentualnie mocniej hamować silnikiem
ciekawe jak to działa w rzeczywistości, w razie czego Albert ma torsena 4:1 do skrzyni 01E, moze ktoś założy i sie podzieli wrażeniami ? smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Fri, 20 Jan 2012 - 12:07
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(noorec @ Wed, 18 Jan 2012 - 23:15) *
No tak, nie pomyślałem..
Nad klatka będę się zastanawiał przy okazji remontu blacharki kiedyś tam smile.gif
Na razie rozpórki muszą wystarczyć.

Czyli na razie blachy nie pokazywały oznak zmęczenia rdzą itd? To naprawdę nieźle jak na 29 letnie auto !
CYTAT(cowboy @ Fri, 20 Jan 2012 - 11:28) *
z tego co pamietam tylko RS4 B7 ma torsena 40/60

Wg. wiki (informacja z ETKI do wyjaśnienia) S4 B7 też ma rozkład 40:60 (to chyba by była główna różnica w stosunku do S4 B6), ale nie ma mowy o lepszym rozkładzie w przypadku sytuacji ekstremalnej (czyli jest pewnie 2:1 lub 3:1 a nie 4:1 jak w RS4)
KOD
There are a few mechanical changes, such as revised springs and dampers and, from model year 2007, an updated Torsen T-3 automatically biasing centre differential, featuring a 'default' asymmetric 40:60 front-rear torque split on manual transmission models, along with the later Bosch ESP 8.0 Electronic Stability Programme[3]
.......................
[3] - ^ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z aa ab ac ad ae af ag ah ai aj ak al am an ao ap aq ar as at au av aw ax ay az ba bb bc bd be bf bg bh bi bj bk bl bm bn bo bp ETKA official factory data[clarification needed]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Fri, 20 Jan 2012 - 18:46
Post #80


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(TJung @ Fri, 20 Jan 2012 - 07:43) *
Byłoby mi na pewno miło, a i wyścig byłby ciekawy - tyle, że ja tylko "ćwiartkowy" jestem wink.gif. Zresztą też nie będzie mi dane, a szkoda, bo po wymianie sprzęgła testy na Racelogicu pokazywały 1/4 w 10,7 s i to pomimo słabego czasu do setki (3,5 s) przez średnią trakcję.

Pozdr !


eee, to jak to juz taakie czasy klepalo to ja juz nie chce tongue.gif


CYTAT(cowboy @ Fri, 20 Jan 2012 - 11:28) *
przełożenie 3:1 powoduje większą róznice w dystrybucji momentu pomiedzy osiami, czyli w skrajnych przypadkach auto może być bardziej RWD ewentualnie mocniej hamować silnikiem
ciekawe jak to działa w rzeczywistości, w razie czego Albert ma torsena 4:1 do skrzyni 01E, moze ktoś założy i sie podzieli wrażeniami ? smile.gif


jesli ktos chce miec auto "prawie rwd" to ok ale jak dla mnie to seryjny torsen 2:1 i torsen na tyl to w b2q idealna sprawa auto ma duza sklonnosc do nadsterownosci. przy 4:1 mysle ze bylo by tylko gorzej. Nie wiem jakie efekty moze to dawac w b4/5/6/7

Tutaj filmik jaki znalazlem w seci z jakims b6q ze stasisem 4:1:


tyle ze takie cos to robi moje A4 ze zwyklym torsenem majac raptem 150KM tongue.gif


CYTAT(JJacek @ Fri, 20 Jan 2012 - 12:07) *
Czyli na razie blachy nie pokazywały oznak zmęczenia rdzą itd? To naprawdę nieźle jak na 29 letnie auto !


Tak, blacha jak i lakier jak go matka fabryka wypuscila w 83 roku.
Wiadomo mial tam jakies mini zaprawki ale lakieru kladzionego nie bylo do dzisiaj.
Rdzawego się troszke pojawia ale "chądy" mają tego więcej o 10 lat młodsze tongue.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:07