![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Rewelacyjny jest ten projekt, taki uniwersalny
![]() -------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Mi też się bardzo podoba, Tak trzymaj !
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
Przede wszystkim widać, że wkładka mięsna jest przedniego sortu. Jakże by inaczej AQ miało tak skręcać! Respekt.
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
Kurde Noorec gratulacje, dawno nie widziałem AQ ale słyszałem że właśnie coś tam klecisz po nocach. Ja nie zapomnę jak mnie przewiozłeś jeszcze na spalarni na pierwszym setupie, i ten start ze spiętych dyfrów.... urywał suty!!!
![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Rewelacyjny projekt, bardzo fajnie, że w końcu opisałeś swoje auto. Jest to jedna z fajniejszych pozycji opisanych na tym forum. Same konkrety bez bicia piany, magicznych cyferek i pałowania się nad kolorem nadwozia. Auto robiło niesamowity przeciąg zarówno na mieście jak i na zawodach, a przy tym prezentuje się wyśmienicie ! ![]() Gratulacje i szacunek za wkład pracy jaki włożyłeś w ten projekt. Noorec moge sie tylko doklepac do slow Jarka ![]() W sochaczewie samochod byl sporo nowoscia, chyba wieksza dla zandarmerii ktora podjela stanowcze kroki podczas testow 4butow ![]() Pzdr -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
noorcu,noorcu a o quattro-rwd nie napisales
![]() projekt pro, mimo ze home made. duzo sie przy czerwonym nauczyles, a samo auto zmienilo sie nie do poznania. -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Pięknie to jeździ, skręca.. . Może to i nie za mądre pytanie, ale czy na TJS jeździłeś z jakąś szperą włączoną? Masz hydrauliczny ręczny? Używałeś go na TJS, bo w sumie nie widać. Na jednym zdjęciu widać, że koła są dość mocno pochylone, ustawiłes je tak mocno w negatywie? Ciekawe jak wyszłoby porównanie audi 80 sedan do audi coupe jeśli chodzi o skręcanie auta..
![]() ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Niezły zakres prac ,fajnie się to czyta ( ogląda) Nie dało radę zacisku umieścić za przednią osią ?? Zakres prac - to właściwie wszystko nowe ![]() Czyli moc jak na chwile obecna pozostala bez zmian ?? To co na filmie z TJS i co jest teraz to moc na bank mniejsza niz w 2009 bo doładowanie tylko 1,3b Tak jak pisałem będzie strojone i mam nadzieję wyjedzie mocniejsze ale co ważniejsze jadące z dołu. Na TJS bardzo mi tego brakowało... Dobrze bokami chodzi jakies uszkodzenia po spotkaniu z bandą? Ja poprostu nie umiem "nie bokiem" ![]() Po bandzie mam odpadnięty lakier na rogu ale tam było kiedyś lakierowane(ten róg) więc powiedzmy, że straty pomijalnie małe. Rewelacyjny projekt, bardzo fajnie, że w końcu opisałeś swoje auto. Jest to jedna z fajniejszych pozycji opisanych na tym forum. Same konkrety bez bicia piany, magicznych cyferek i pałowania się nad kolorem nadwozia. Auto robiło niesamowity przeciąg zarówno na mieście jak i na zawodach, a przy tym prezentuje się wyśmienicie ! Gratulacje i szacunek za wkład pracy jaki włożyłeś w ten projekt. Dzięki stary ![]() Ale cyferki musza się pojawić bo gawiedź się domaga! Ano robiło kidyś przeciąg - kawal historii.. Teraz mosniejsze auta jeżdzą ale nie mam juz parcia na moc. świetnie się czyta, świetny samochód, oj kochasz go, kochasz Ktoś kiedyś o tym aucie powiedział: "kapelusz na kołach". Miłość jednak jest ślepa ![]() Takei auto to moje marzenie! Pięknie wyciąga to quattro I mocy ma ogrom żeby na suchym takie laćki tak zrywać w czterołapie Naprawde wielki szacun! Super filmiki! Nie myślałeś żęby jeszcze go usztywnić? Uwierz mi już sztywniej nie trzeba bo stanie się mało uniwersalny a tak to i po mniej równym da się od biedy pojechać. a na mnie wrażenie zrobiło mega łatwe 'wrzucanie' auta w boki - zachowanie to wygląda (przynajmniej na filmie) jakby było strasznie szybkie i auto mega zwinne. Super Po zrobieniu zawiasu od nowa oraz po włożeniu 2 torsenów rzeczywiscie zrobiło się zwinniejsze. Wywaliłem też ladnych pare kg z samego przodu auta a to też ma wpływ. Rewelacyjny jest ten projekt, taki uniwersalny W sumie to jak coś jest do wszystkiego to podobno jest do niczego ale rzeczywiście miało tym się dać pojechać i po torze i po ułęży i od biedy na jakąś ćwiare. Jak będzie to zbliżający się sezon pokaże. Mi też się bardzo podoba, Tak trzymaj ! Miałem nadzieję na jakieś sparingi z Baby Evo ale niestety nie będzie mi dane. Przede wszystkim widać, że wkładka mięsna jest przedniego sortu. Jakże by inaczej AQ miało tak skręcać! Respekt. Dzięki, Owszem trzeba się umieć z tym autem obchodzić ale naprawde chyba jest moda na pierdzielenie o "nieskręcaniu" audi a to jest mocno przekoloryzowane. W latach 80'ych sobie radzili to i teraz się da ![]() Kurde Noorec gratulacje, dawno nie widziałem AQ ale słyszałem że właśnie coś tam klecisz po nocach. Ja nie zapomnę jak mnie przewiozłeś jeszcze na spalarni na pierwszym setupie, i ten start ze spiętych dyfrów.... urywał suty!!! hahah, pamiętam to! Zaraz potem sprzęgło rozpadło się na kawałki po starcie z Tolkiem ![]() Następne było już mocniejsze. Noorec moge sie tylko doklepac do slow Jarka W sochaczewie samochod byl sporo nowoscia, chyba wieksza dla zandarmerii ktora podjela stanowcze kroki podczas testow 4butow Pzdr Dzięki kolego. Ja tam czekam aż pokażesz co to Twoje cudo potrafi, oraz na porównanie z "naszą" Astra. PS. Nie kojarzę momentu z żandarmerią.. noorcu,noorcu a o quattro-rwd nie napisales projekt pro, mimo ze home made. duzo sie przy czerwonym nauczyles, a samo auto zmienilo sie nie do poznania. Napisał na pierwszej stronie ![]() On jest w pewnym sensie dosłownie "home made" w końcu silnik w pokoju składałem. Audi nauczyło przede wszystkim cierpliwości i dokładności. A Ty czytaj dokładnie bo jak kolega napisał była wzmianka o rwd ![]() Pięknie to jeździ. Może to i nie za mądre pytanie, ale czy na TJS jeździłeś z jakąś szperą włączoną? Masz hydrauliczny ręczny? 2 torseny i hydro-rękaw plus zabawy z zawieszeniem ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Z tym usztywnieniem ...koledze pewnie chodziło o klatkę .
![]() Nie odpowiedziałeś na moje pytanie wg mnie zaciski za przednią osią ( parę kilo ważą ) umożliwiłoby ciut lepsze wyważenie pojazdu ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Z tym usztywnieniem ...koledze pewnie chodziło o klatkę . ![]() Nie odpowiedziałeś na moje pytanie wg mnie zaciski za przednią osią ( parę kilo ważą ) umożliwiłoby ciut lepsze wyważenie pojazdu ![]() No tak, nie pomyślałem.. Nad klatka będę się zastanawiał przy okazji remontu blacharki kiedyś tam ![]() Na razie rozpórki muszą wystarczyć. Co do zacisków, powiedzmy że przedni zawias to taki mój autorski pomysł w fazie testów i zacisk musiał być tak jak widać. Zawias wydaje się spełniać swoje zadanie więc pogodzę się z ewentualną lekką nadwagą ![]() Swoją droga oba te zaciski są chyba lżejsze od jednego seryjnego żeliwniaka.. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Mam torsena z V8, ale leży jak na razie w garażu. Zastanawiam się czy go wrzucać w dyfer. Na razie bawię się na śniegu z ori szperą. Jak widzisz zmienę roznicówki ze szperą na torsena? chodzi o efekt co na + a co na -
Co z tym negatywem? ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Zapytam tutaj bo jest tu duże stężenie quattro maniaków , czy przypadkiem któreś ze starszych audi (chyba v8) nie miało torsena z rozdziałem mocy 40:60 z większą dawką poweru na tył ? Bo 80 quattro , a4 quattro itp to chyba odwrotny rozdział , prawda to czy coś mi sie pomyliło ?
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Mam torsena z V8, ale leży jak na razie w garażu. Zastanawiam się czy go wrzucać w dyfer. Na razie bawię się na śniegu z ori szperą. Jak widzisz zmienę roznicówki ze szperą na torsena? chodzi o efekt co na + a co na - Co z tym negatywem? ![]() Ja uwazam wlozenie obu torsenow do siebie za najzajebistszy mod jaki zrobilem ![]() O wiele lepiej sie prowadzi, jest bardziej przewidywalny tyle ze w porownaniu z blokadami trudniej utrzymac dlugi poslizg.. no i zaslyszane ze na sniegu torseny gorzej sobie radza niz 2 blokady. Ale o tym sie przekonam za rok. Na razie moje A4 quattro daje mi duzo funu bo aura sprzyja ![]() Negatyw byl 2* 30' i bylo to niestety za duzo choc ratowalo sprawe momentami - dluga historia ![]() Zapytam tutaj bo jest tu duże stężenie quattro maniaków , czy przypadkiem któreś ze starszych audi (chyba v8) nie miało torsena z rozdziałem mocy 40:60 z większą dawką poweru na tył ? Bo 80 quattro , a4 quattro itp to chyba odwrotny rozdział , prawda to czy coś mi sie pomyliło ? pozdrawiam Wiesc gminna niesie ze manual z V8q(bialy kruk) ma torsena 3:1 i 50/50 ale nie mam konkretow.. Torsenowce od B3 do B7(po za RS4 zdaje sie..) maja torsena 2:1 i rowniez rozdzial 50/50 -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Miałem nadzieję na jakieś sparingi z Baby Evo ale niestety nie będzie mi dane. Byłoby mi na pewno miło, a i wyścig byłby ciekawy - tyle, że ja tylko "ćwiartkowy" jestem ![]() Pozdr ! |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Zapytam tutaj bo jest tu duże stężenie quattro maniaków , czy przypadkiem któreś ze starszych audi (chyba v8) nie miało torsena z rozdziałem mocy 40:60 z większą dawką poweru na tył ? Bo 80 quattro , a4 quattro itp to chyba odwrotny rozdział , prawda to czy coś mi sie pomyliło ? pozdrawiam skrzynia 01E w rs4 b7 z przełozeniem głownym 4,11 ma torsena z rozdziałem napędu 40:60 ![]() Trzeba zobaczyc w etce bo może się okazacć że s4 b7 ma tak samo -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Kivi to jest ta "nowa" skrzynia już prawda ?
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Kivi to jest ta "nowa" skrzynia już prawda ? pozdrawiam nie, nowe skrzynie to 0B2 (2.0 TFSI, 2.0 TDI itd) lub 0B4 (3.0 TDI lub 4.2 FSI lub 3.0 TFSI itd) - pisze o modelach quattro występują w A4 od modelu 8k0, czyli B8, oraz A5/S5, w RS5 to juz jest jeszcze nowszy patent skrzynia 01E w rs4 b7 z przełozeniem głownym 4,11 ma torsena z rozdziałem napędu 40:60 ![]() Trzeba zobaczyc w etce bo może się okazacć że s4 b7 ma tak samo z tego co pamietam tylko RS4 B7 ma torsena 40/60 Wiesc gminna niesie ze manual z V8q(bialy kruk) ma torsena 3:1 i 50/50 ale nie mam konkretow.. przełożenie 3:1 powoduje większą róznice w dystrybucji momentu pomiedzy osiami, czyli w skrajnych przypadkach auto może być bardziej RWD ewentualnie mocniej hamować silnikiem ciekawe jak to działa w rzeczywistości, w razie czego Albert ma torsena 4:1 do skrzyni 01E, moze ktoś założy i sie podzieli wrażeniami ? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
No tak, nie pomyślałem.. Nad klatka będę się zastanawiał przy okazji remontu blacharki kiedyś tam ![]() Na razie rozpórki muszą wystarczyć. Czyli na razie blachy nie pokazywały oznak zmęczenia rdzą itd? To naprawdę nieźle jak na 29 letnie auto ! z tego co pamietam tylko RS4 B7 ma torsena 40/60 Wg. wiki (informacja z ETKI do wyjaśnienia) S4 B7 też ma rozkład 40:60 (to chyba by była główna różnica w stosunku do S4 B6), ale nie ma mowy o lepszym rozkładzie w przypadku sytuacji ekstremalnej (czyli jest pewnie 2:1 lub 3:1 a nie 4:1 jak w RS4) KOD There are a few mechanical changes, such as revised springs and dampers and, from model year 2007, an updated Torsen T-3 automatically biasing centre differential, featuring a 'default' asymmetric 40:60 front-rear torque split on manual transmission models, along with the later Bosch ESP 8.0 Electronic Stability Programme[3]
....................... [3] - ^ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z aa ab ac ad ae af ag ah ai aj ak al am an ao ap aq ar as at au av aw ax ay az ba bb bc bd be bf bg bh bi bj bk bl bm bn bo bp ETKA official factory data[clarification needed] |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Byłoby mi na pewno miło, a i wyścig byłby ciekawy - tyle, że ja tylko "ćwiartkowy" jestem ![]() Pozdr ! eee, to jak to juz taakie czasy klepalo to ja juz nie chce ![]() przełożenie 3:1 powoduje większą róznice w dystrybucji momentu pomiedzy osiami, czyli w skrajnych przypadkach auto może być bardziej RWD ewentualnie mocniej hamować silnikiem ciekawe jak to działa w rzeczywistości, w razie czego Albert ma torsena 4:1 do skrzyni 01E, moze ktoś założy i sie podzieli wrażeniami ? ![]() jesli ktos chce miec auto "prawie rwd" to ok ale jak dla mnie to seryjny torsen 2:1 i torsen na tyl to w b2q idealna sprawa auto ma duza sklonnosc do nadsterownosci. przy 4:1 mysle ze bylo by tylko gorzej. Nie wiem jakie efekty moze to dawac w b4/5/6/7 Tutaj filmik jaki znalazlem w seci z jakims b6q ze stasisem 4:1: tyle ze takie cos to robi moje A4 ze zwyklym torsenem majac raptem 150KM ![]() Czyli na razie blachy nie pokazywały oznak zmęczenia rdzą itd? To naprawdę nieźle jak na 29 letnie auto ! Tak, blacha jak i lakier jak go matka fabryka wypuscila w 83 roku. Wiadomo mial tam jakies mini zaprawki ale lakieru kladzionego nie bylo do dzisiaj. Rdzawego się troszke pojawia ale "chądy" mają tego więcej o 10 lat młodsze ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:07 |