![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Heh, no rzeczywiście, zreanimowałem fura po ostatnich przypadłościach i pojechało na rolki.
Nawiązując jednak do wątku z grudnia - turbo wyjęte i zdjęta muszla wydechowa i.. no ciężko tak po prostu stwierdzić co mu się stało i czemu nagle przestało wstawać. Wirnik nie jest upalony, muszla nie jest pęknięta. Stwierdziłem, że je sobie zostawię i w wolnej chwili zregeneruję, wkładając od razu jakiś lekki wirnik itp. Ale wracając do tematu, auto poskładane z innym turbo, z poprawionym kolektorem i poprawionym wydechem i screemer'em. W pierwszym pomiarze, na dzień dobry 457KM/540Nm Dalej kilka poprawek i wyskoczyło 473KM ale finalnie poprosiłem Niutona(Wystroimy.pl), żeby zdjął trochę i auto wyjechało mając 460KM/538Nm. Co jest ciekawe, auto na ulicy zachowuje się o wiele lepiej niż by to wynikało z wykresów i wszystko dzieje się jakby 500-900rpm niżej. Nie wspominając, że potrafi załadować ponad 2.35b przy 3200 na 5 i 6b. Żałuję, że nie spróbowaliśmy z większym obciążeniem ale i tak korzystaliśmy z uprzejmości Patryka w Apis Power, bo ogólnie wpierdzieliłem się ze swoim gruzem w czyjś dyno-day. Przepraszam chłopaki, że musieliście czekać ![]() Na hamownie podjechał z nami Deejay z badvideo.pl i oczywiście nie byłby sobą, gdyby przy okazji nie sklecił filmidła: Pozdr -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_kredens_* |
![]()
Post
#262
|
![]() |
Gratukuję Wyniku
![]() Musi robić przeciąg na drodze ![]() Tylko film się nie wyświetla ![]() Ten post został edytowany przez kredens: Tue, 03 Feb 2015 - 09:53 |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
gratki,
najwazniejsze ze na drodze lepiej sie zachowuje bo kreskami sie nie jezdzi -------------------- |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
super wynik ! a jak się jeszcze dobrze odpycha na ulicy to podwójne gratulacje
ps. jakie turbo ? -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Cowboy
no właśnie odnoszę wrażenie, że kreski tu nie są miarodajne do końca. Wg mnię auto nie było dostatecznie obciążone. W wolnej chwili lookne w logi jak to na prawdę wygląda ale ogólnie na ulicy auto ciągnie od 3500 a na 5 i 6 full boost przy 3200 ![]() Albert dzięki ![]() Dodam jeszcze, ze celowo strojone było na najzwyklejszej pb98 z lokalnej stacji Artus ![]() Na jakims vpower myślę, że spokojnie ponad 490KM do zrobienia ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 12 April 2014 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto wystrojone na 150% bezpieczeństwa, myśle że jak Paweł zmieni wałek ssący, i uda mi się go namówic na Metanol, wypłaszczymy troszkę moment to jeszcze 5 z przodu może się pojawi
![]() -------------------- Strojenie Crome, Hondata
Montaż i strojenie Ecumaster EMU info@tunedbyniuton.pl www.facebook.com/tunedbyniuton |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Auto wystrojone na 150% bezpieczeństwa, myśle że jak Paweł zmieni wałek ssący, i uda mi się go namówic na Metanol, wypłaszczymy troszkę moment to jeszcze 5 z przodu może się pojawi ![]() Niuton, cholera nie kuś bo motor seria !!! Chciałbym pojeździć w tym sezonie ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Noorec ten holset składany na wirniku cnc czy oem?
1200 i 460KM/538Nm musi się równać ![]() Jak przejscie z vems`a na emu ? Cos jest ewidetnie lepsze lub gorsze? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#269
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
A pamietasz coś więcej o tym holsecie też mam hybryde 35/40 z tego co po numerach wyczytałem u mnie 8 łopatek i muszla wydechowa 14
|
|
|
![]()
Post
#270
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Turbina to stary litewski patent.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
W końcu pałka sie przegnie i ta seryjna korba powie: koniec imprezy wychodzimy
![]() |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
W końcu pałka sie przegnie i ta seryjna korba powie: koniec imprezy wychodzimy ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jak nie bedzie ladowane ponad 2 bary ponizej 3k rpm to bedzie dzialac
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
W końcu pałka sie przegnie i ta seryjna korba powie: koniec imprezy wychodzimy ![]() to wtedy nalezy postąpic zgodnie z tą instrukcją ![]() https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos...amp;oe=5557D170 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
lightman dlatego właśnie więcej nie będzie
![]() Uwierz mi, że zdaję sobie sprawę z ryzyka ale weź też pod uwagę, że tę granicę przesunąłem już kilka razy ![]() Guzior dobrze mówi, jak nie będzie przeginki z boostem z dołu to nie powinno trzasnąć, a jeśli.. cóż pójdę za przepisem Cowboy'a Leży u mnie kilka głowic, bloki 2.1, 2.2, 2.3.. ![]() A Ty Albert nie wiem z czego się cieszysz, masz niewiele mniej niutona i w dodatku niżej w obrotach ![]() Pan. B 7-blade na razie na seryjnych wirnikach - w tym sezonie tak pozostanie na pewno. Vems vs EMU? ja przeszedłem głównie z ciekawości, oraz potrzebne było auto testowe do Audi triggera. Mnie się w EMU podoba prostota oraz mnogość ustawień, że nie wspomnę krajowego wsparcia. Ale, żeby nie było, na VEMS wszystko działało jak najbardziej poprawnie ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zawsze z dołu zapłonu można zdjąć jak przeładuje, ogólnie bardzo zacny wynik, Niutonowi już gratulowałem osobiście
![]() I odziwo dobra sztuka tego Holseta HX35, wynik jak na chinolu klasy GT35 z tym że Holset lepiej wstaje ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 27 May 2004 Skąd: Olecko ![]() |
Panie a ja tu się boję w seryjny 3B 1.5bar z GT28RS dmuchnąć, pociesza mnie ten wynik na seryjnych gratach
![]() |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
dmuchaj powyżej 3.5 tyś to będzie ok
Ładnych parę lat temu dmuchałem 2.2 Bara z turbiny GT35R + Elf Turbo Boost .... na seryjnym silniku ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 12 April 2014 Skąd: Warszawa ![]() |
U noorca z GT3076 miesiac temu było 2,4bara, a na tym Holsecie w drodze na hamownie dmuchał w piku 2.8 bara i zyje
![]() ![]() -------------------- Strojenie Crome, Hondata
Montaż i strojenie Ecumaster EMU info@tunedbyniuton.pl www.facebook.com/tunedbyniuton |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
pytanie tylko do ilu razy sztuka
![]() ![]() Fajnie móc tak sobie dmuchnać z seryjnego słupka 'prawie pięset'...pancerniaki ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 09:53 |