![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 02 November 2013 ![]() |
Z czego wynika że zabroniono Ci jeździc bokiem przed wyscigami motocyklowymi?
Filmik super, fura również, gratki! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Z czego wynika że zabroniono Ci jeździc bokiem przed wyscigami motocyklowymi? Wynika z tego, że ryzyko wypadnięcia w zielone jest dużo większe niż podczas jazdy na okrągło, a co za tym idzie zniszczenia trawników itp których doprowadzenie do ładu kosztuje i trwa ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 25 June 2014 ![]() |
Chyba raczej o to, że mógłby nanieść niepotrzebnego syfu na tor.
|
|
|
![]()
Post
#244
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
napisał wcześniej, że kolejnego dnia miałbyc event motocyklowy, wiec pewnie nikomu nie chciało sie sprzątać granulatu, żwiru i cholera wie co jescze
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
co do Jastrzebia to już nie lubią drifterów.. na początku podobno miało to rozpromować obiekt, a teraz już tępią bokolotów... a co do chłodzenia to pomaga też zmiana kółka pompy wody na mniejsze czy dorobienie u tokarza, jesli pompa jest napędzana z paska wielorowkowego i jest taka możliwość oczywiście. Znajomy tak zrobił w 2JZ bo był problem z chłodzeniem w mega upały przy chłostaniu i teraz jest spokój.
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Ile wazy takie B2??
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ca 1200-1250kg
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Niezle:)
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Mozna zalozyc kolo na pompe wody lub cala pompe z RS2 ale wtedy tez trzebaby kupic pasek rozrzadu w ASO. No i wiadomo went ylator tez by sie z rs2 nadal
|
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
noorec, Ty juz nie jestes polski Generał Lee, Ty jestes nasz Keneth Alm ! ![]() Staram się ![]() Wynika z tego, że ryzyko wypadnięcia w zielone jest dużo większe niż podczas jazdy na okrągło, a co za tym idzie zniszczenia trawników itp których doprowadzenie do ładu kosztuje i trwa ![]() Może taka była logika ale... latając bokiem nie wyleciałem ani razu, jeżdżąc po linii na krawedzi przyczepności szmacianych opon parę razy zwiedzałem plener ![]() Chyba raczej o to, że mógłby nanieść niepotrzebnego syfu na tor. O to chyba właśnie chodziło.. napisał wcześniej, że kolejnego dnia miałbyc event motocyklowy, wiec pewnie nikomu nie chciało sie sprzątać granulatu, żwiru i cholera wie co jescze ![]() W sumie to nie wie czy im sie nie chcialo czy co.. no cóż... co do Jastrzebia to już nie lubią drifterów.. na początku podobno miało to rozpromować obiekt, a teraz już tępią bokolotów... a co do chłodzenia to pomaga też zmiana kółka pompy wody na mniejsze czy dorobienie u tokarza, jesli pompa jest napędzana z paska wielorowkowego i jest taka możliwość oczywiście. Znajomy tak zrobił w 2JZ bo był problem z chłodzeniem w mega upały przy chłostaniu i teraz jest spokój. PMN też kiedyś pojechał i wrócił z kwitkiem.. co ciekawe na wcześniejsym evencie upalał i nie było problemu. Co do chłodzenia to poczyniłem już pewne kroki ![]() ca 1200-1250kg Moje równo 1200 ![]() Mozna zalozyc kolo na pompe wody lub cala pompe z RS2 ale wtedy tez trzebaby kupic pasek rozrzadu w ASO. No i wiadomo went ylator tez by sie z rs2 nadal Nie ma u mnie szans na zwykły wentyl. Mam już inny pomysł, realizuję go w aucie Klienta ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
elektryczna pompka wspomagajaca obieg wody?
termostat tam jest? |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
jakiś UP?
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
W sumie to taki up i nie up...
Ale do sedna. Po wypadzie na Jastrząb auto głównie stało, bo nie miałem czasu. Okazało się(na pierwszy rzut oka), że wydmuchało/zdezintegrowało się pół uszczelki turbo/kolektor oraz sam kolektor pękł. Po zmontowaniu do kupy i przy okazji Niuton podłączył EMU(mam egzemplarz testowy i pierwsze Audi odpalone na EMU z Audi triggerem ![]() Po kilku jazdach testowych oraz analizie logów wyszło jeszcze, że waliłem sobie pełnym ogniem bokami po torze jadąc na 118+% wydajności wtrysków i w grubych 12 afr już od ok 5500rpm. Wtryski się skończyły i fantastycznym zbiegiem okoliczności EGT STRI Racing postanowiło oszukiwać o ok 150-200*C - pokazując bezpieczne 900-950*C, a ja sobie wesoło gniotłem po 7300rpm, taka sytuacja... Jako, że wpadła nowa pompa i nowe wtryski to skoczyliśmy w piątek na hamownie. Auto najwięcej wypluło 460KM i bodajże 577Nm(nie pamiętam). Ogólnie żeliwo .63 oraz zwykła pb98 nie pozwoliły na więcej. Później jeszcze Niuton zdjął troszke zapłonu i finalnie auto wyjechało z hamowni mając okolice 450KM i 550Nm. Niestety nadal późno wstawało turbo i ni cholery nie chce wcześniej. W warsztacie znowu analiza logów z jazd i z hamowni oraz wcześniejszych logów przed Jastrzębiem - wcześniej 3900 full boost 1.9b, teraz przy podobnych obrotach mam ok 0,8. Jeszcze turbiny nie zdjąłem z auta ale wszystko wskazuje na to, że ją z deka ubiłem tymi EGT kosmicznymi albo kawałki metalowej uszczelki, która się na pół rozpadła... Nic to jednak, Guzior z Albertem przyszli z pomocą i dali namiary i przez zimę się turbo podkoksuje i odelży ![]() Jutro postaram się wrzucić wykres. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
A wydech ci się nie przypchał? Mówię tu o plecionkach wydechu. Potrafią się wywinąć do środka przy większych temperaturach zmniejszając przekrój wydechu. No chyba, że masz takie z spiralą metalową od środka.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Sprawdź kompresje, może silnik podziękował przez te temperatury i afr.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
A wydech ci się nie przypchał? Mówię tu o plecionkach wydechu. Potrafią się wywinąć do środka przy większych temperaturach zmniejszając przekrój wydechu. No chyba, że masz takie z spiralą metalową od środka. Wydech drożny. Wiem o czym mówisz, nie raz takiego kalafiora wycinałem. Sprawdź kompresje, może silnik podziękował przez te temperatury i afr. Silnik jest ok. Nic się nie zmieniło w jago pracy, podciśnienie takie samo jak było, no i jakby dostał to mocy by nie generował, dymiłby, cokolwiek, a nic taiego nie ma miejsca. Ale może rzeczywiście sprawdzę komprechę jeszcze dla świętego spokoju. Ogólnie jedyne co się dzieje to właśnie to, że turbo wstaje jak menel... ehh. Pewnie po świętach, albo jak mnie zeżre ciekawość to i w święta, wytargam turbo i się okaże. Po nowym roku leci do regeneracji i od razu upgrade będzie grany. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
U mnie na kompresji po 4 i pękniętym cylindrze wyszło 420koni. Jak wyjąłem głowice to z niektórych zaworów ciurkiem leciało. A sprawdzałeś szczelność całego układu? Może gdzieś puszcza, dlatego boost tak późno.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
muszla nie popękała?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
jak by byl przypalony wirnik na wydechu w turbo to tez tak będzie
ale to idzie stwierdzic jak wyjmiesz go z muszli gorącej -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 09 June 2009 Skąd: Wygoda ![]() |
Cisza w temacie a szpiedzy donoszą o nowych kreskach .
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:54 |