![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
ahhh te ploty
![]() na razie auto stoi i czeka na swoja kolej. Na pierwszy ogien idzie naped. Nowy dyfer, tym razem kompleksowo zrobiony, nowe przeguby. Wleci nowa pompa wspomagania. Male poprawki zawieszenia. Tyle z zaplanowanych i przemyslanych modow, nad reszta jeszcze sie zastanawiam:] -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
To czekam na pierwszego w polsce b2 sedana 500 ++ i trzymam kciuki
![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Mały update
![]() Tak jak już kilka osób zdążyło się dowiedzieć, Holset poszedł do nowego włąściciela. Sebo zrobi z niego użytek i pewnie zmaksuje ![]() U siebie jeszcze nic nie powiesiłem ale plan jest, czeka na realizację. W tzw międzyczasie zająłem się napędem. Po tym jak ostatni dyfer efektownie eksplodował postanowiłem, że przy następnym zrobię wszystko co w mojej mocy żeby się to nie powtórzyło. Z czeluści garażu wytargałem kolejny dyferek(jeszcze kilka mam ![]() Kuba ma wszystkie potrzebne narzędzia, chęci i teraz to już nawet doświadczenie więc bez wahania oddałem dyfer w Jego ręce. Wczoraj debrałem coś takiego: ![]() ![]() ![]() wymienione wszystko co trzeba było wymienić, wszystkie simmeringi, tulejka na ataku, skasowane luzy nowymi podkladkami - słowem FULL!!! Że nie wspomnę, ze dyfer wygląda jak nowy(w sumie jest jak nowy) bo został do kompletu wyszkiełkowany i skręcony na nowych śrubach. Przyszły też taile do zawieszenia z przodu. Od dawna myśleliśmy z Birolem nad górnymi mocowaniami amorków. Rok temu rozkminialiśmy jak to ładnie zrobić i ostatnio podniosłem temat i Birol czyli VRP-Fab wykonał wreszcie dawno przemyślany projekt(po moich namowach ![]() A tak się prezentuje: ![]() ![]() Teraz wszystko to czeka na zamontowanie ale to dopiero po Bemowie bo trzeba przygotować auta Klientów i kolegów ![]() Stay tuned. Noorec SLG -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
Zawijam Ci ostatnie zdjęcie, bo fajne!! Ile taki interes z dyfrem? Może mialbym kogos kto jest zainteresowany.
-------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Ile taki interes z dyfrem? Może mialbym kogos kto jest zainteresowany. Przyłączam sie do pytania ![]() Noorec jaka suszarka wjedzie? Tak jak rozmawialiśmy czyli kompromis miedzy budzeniem a pompowaniem? -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Panowie, w sprawie dyfra zapraszam na priv, mail, tel lub FB.
Co do suszarki, to bedzie cos na max 400KM ![]() Licze na instant boost ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
User Dołączył: Sat, 11 May 2013 ![]() |
Mega zacny projekt!!! Mam nadzieję że czas pozwoli i pokażesz się gdzieś na "ćwiartce" w tym sezonie ;) Twoje autko odkąd tylko pamiętam robiło niezłe show a ludzie stojący gdzie tam na widowni/trybunach wymawiali... łałłł ale to zapier... Powodzenia. Dzięki za namiar do Twojego ojczulka. To właśnie mi robi elektrykę w tym golfie mk1 cabrio vr6.
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Propouje do zregenerowanego mostu wlać 75w-140..np mopara
![]() Ja też poproszę info na Pw dotyczące Mostu ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Ok to mały update.
Holset sie sprzedał wraz z kolektorem i trzeba było pomyśleć o nowej turbinie. Kombinowałem, szukałem, aż w końcu trafiłęm do Kidzia do Re5pect.pl Zakupiłem turbinę o oznaczeniu T25/380: ![]() ![]() ![]() W międzyczasie rzuciłem okiem na głowicę i zmieniłem drugi wałek na ten z 7A i teraz oba są z 2.3 20V. ![]() Taki setup na tydzień przed zawodami podstroiliśmy coś tam wieczorową porą. Nie byłem do końca zadowolony ale czasu było już mało więc zrobiliśmy co się dało i auto już było gotowe. Prawie... na tydzień przed zawodami, przy małych testach urwałem 4 bieg... Oczywiście żadnej skrzyni nigdzie nie było, 4 dni do zawodów, czasu mało. Na szczęście z pomocą przyszedł kumpel. Dred użyczył mi swojej 01A z S2. Odważny chłopak - zważywszy, że moje auto zabiło już drugą taką skrzynię ![]() Skrzynia wyjęta i włożona w jeden wieczór i pojechaliśmy na Vag-Racing! Zlot jak zwykle zajebisty, super klimat i do tego wyjeździłem się tak, że już nie miałem siły. Auto sprawowało się jak zawsze super. Niestety połączenie dłuższej, gorzej zestopniowanej skrzyni z niespecjalnie pasującym mi turbo zaowocowało najlepszym czasem w 12.0 i mega powtarzalnym 12.1, do tego 60ft za każdym razem 1,7s i mój beznadziejny RT pol sekundy ![]() Poniżej parę fotek z imprezy oraz kilka filmów, w tym ogólny film z imprezy: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I filmy: Po powrocie zapadła decyzja - sprzedaję turbo, bo po prostu jest nie dla mnie. Brakowało mi tego TopEndu z Holseta.. Wystawiłem turbo na forach, odezwało się parę osób oraz odezwał się i Kidzio z propozycją nie do odrzucenia i stałem się właścicielem turbiny Re5pect GT3076 A/R .63. W tym miejscu muszę powiedzieć, że byłem bardzo miło zaskoczony podejściem Kidzia do Klienta. Na prawdę super!!! Turbo włożone, na razie nie strojone bo padło EGT oraz mam w diabły roboty i po prostu nie ma kiedy. Zamierzam w najbliższym czasie to ogarnąć i zobaczyć co to będzie. ![]() ![]() Pierwsze wrażenia są takie, że turbo bardzo ostro wstaje - inaczej niż HX35, auto też wydaje się być mocniejsze - to jednak zweryfikuje hamownia. No a ostatnio, przy okazji pożądków w warsztacie postanowiłem się pozbyć niepotrzebnych mebli - 2 skrzyń 01A. Tak wygląda 01A bez 4 biegu: ![]() ![]() ![]() Jako, że postanowiłem nie kupować więcej 01A to zacząłem szukać skrzyń i kupiłęm najpierw za grosze białego kruka: ![]() Skrzynia 016 z torsenem - manualna skrzynia z Audi V8 - ponoć pancerne cholerstwo. W międzyczasie jednak poszedłem po rozum do głowy i postanowiłem jednak pójść sprawdzoną drogą. W ten sposób stałem się posiadaczem 01E z S4B5: ![]() Skrzynia kupiona w dobrej cenie bo ma defekt, więc kupiłem kolejną 01E z 2,5TDI - w pełni sprawną, na części ![]() Niedługo to złożę i już na nowej skrzyni pojadę stroić i upalać. Nie zaryzykuję ostrej jazdy na pożyczaku 01A ![]() I to na razie tyle ![]() Pozdrawiam noorec SLG -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Jakiej średnicy dawałeś kolanka na kolektor ?
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
daj znać jak złozysz i bedziesz robił testy, w końcu mamy w okolicy ciekawe auto i fajny warsztat
![]() no i może tego golfa uda wam sie w końcu utemperować ![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Noorec gratuluje zakupu, DSY to jedna z najmocniejszych 01E. Jak juz od zawsze wzorowalem sie na Twoim projekcie (jak to mowisz 'skurwolu') to może też i tu Cie zmałpuje i kiedys przejde na 01E
![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Oj tam odrazu skrzynia z defektem - po prostu zmęczyło ją życie u mnie
![]() -------------------- [Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
Siedzą ludzie na zagranicznych forach i zastanawiają się co w Holsecie jest takiego magicznego i fenomenalnego. Jakoś do tej pory jeszcze nie doszli, a rozpisali już wszystkie falowe zjawiska jakie zachodzą w muszlach.
Druga sprawa to ta, że Twój holset ośmiołopatkowy był najgorszym z całej rodziny HX35 i rzeczywiście kisnął w górnym zakresie, a wstawał jak pobity menel z ziemi pod śmietnikiem w szóstym dniu denaturatowego ciągu. Liczy się tylko holset 7-blades , a dalej jest długo długo nic i garett gt35r powodujący nizłego laga przy przejściu z pierwszego na drugi bieg, a w połaczeniu z wałkami cat camsa lub schircka owego laga potęguje. Wszystkie gt30 są daleko w tyle za holsetem, chyba, że ktoś chce auto na tor to gt30 zdagraduje holseta, ale na prostej nigdy w życiu. No i dalej jest borg warner i comp turbo - te sprężarki już deklasują holseta, ale sa na kólkach i każdy wie ile kosztują. Czyli widzę, że projekt przebiega w kierunku downgrade ![]() Szkrzynia z 2.7 bit bardzo dobre posunięcie ![]() -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Jakiej średnicy dawałeś kolanka na kolektor ? 42,4 mm zewnątrz a, w środku 38,4 mm daj znać jak złozysz i bedziesz robił testy, w końcu mamy w okolicy ciekawe auto i fajny warsztat no i może tego golfa uda wam sie w końcu utemperować ![]() Jeszcze chwilke, nie mam czasu na swoje auto. Ale zapraszam w odwiedziny ![]() Noorec gratuluje zakupu, DSY to jedna z najmocniejszych 01E. Jak juz od zawsze wzorowalem sie na Twoim projekcie (jak to mowisz 'skurwolu') to może też i tu Cie zmałpuje i kiedys przejde na 01E ![]() no mam nadzieję, że ta skrzynia pożyje trochę dłużej od 01A... Wszystko już mam gotowe do przekładki, trzeba tylko skrzynię naprawić. Oj tam odrazu skrzynia z defektem - po prostu zmęczyło ją życie u mnie Z jakiegoś powodu ją zmienialiśmy ![]() Siedzą ludzie na zagranicznych forach i zastanawiają się co w Holsecie jest takiego magicznego i fenomenalnego. Jakoś do tej pory jeszcze nie doszli, a rozpisali już wszystkie falowe zjawiska jakie zachodzą w muszlach. Druga sprawa to ta, że Twój holset ośmiołopatkowy był najgorszym z całej rodziny HX35 i rzeczywiście kisnął w górnym zakresie, a wstawał jak pobity menel z ziemi pod śmietnikiem w szóstym dniu denaturatowego ciągu. Liczy się tylko holset 7-blades , a dalej jest długo długo nic i garett gt35r powodujący nizłego laga przy przejściu z pierwszego na drugi bieg, a w połaczeniu z wałkami cat camsa lub schircka owego laga potęguje. Wszystkie gt30 są daleko w tyle za holsetem, chyba, że ktoś chce auto na tor to gt30 zdagraduje holseta, ale na prostej nigdy w życiu. No i dalej jest borg warner i comp turbo - te sprężarki już deklasują holseta, ale sa na kólkach i każdy wie ile kosztują. Czyli widzę, że projekt przebiega w kierunku downgrade ![]() Szkrzynia z 2.7 bit bardzo dobre posunięcie ![]() Oj Pająku, jak zawsze mogę liczyć na odpowiedniego "hejta" z Twojej strony w kierunku mojego auta... To się kiedyś zmieni? Widzę, że strasznie jesteś obcykany z tymi Holsetami i w ogóle. Pamiętaj tylko, że kiedy ja włożyłem HX35 do auta to jeszcze nie wiedziałeś, że coś takiego istnieje i liczył się dla Ciebie tylko "Setup RS'owy". Jak kupowałem to nie miałem też wiedzy o tym, że są 7-blade i 8-blade, o tym dowiedziałem się później. No ale nie ma to jak teraz się wymądrzać po paru latach ![]() Co do wstawania,to dla mnie czy 7 czy 8 blade wstawały podobnie, porównaj z resztą mój wykres i wykres który gdzieś tu wklejał Guzior, Coupe quattro na 7blade - wykresy niemal identyczne... Holseta sprzedałem z kilku powodów, o których nie będę się rozpisywał. A obecne turbo wg nie nie jest downgradem i w moim aucie nie ma kompletnie żadnej zmułki przy zmianie biegu - także masz jakieś dziwne informacje. Pozdrawiam kolego i BEZAWARYJNOŚCI życzę ![]() noorec SLG -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
Wiem pamiętam te czasy jak ludzie podniecali się hybryda k26/7 i to był szczyt możliwości , a Ty uderzyłeś ni z gruszki w holseta który swoimi gabarytami odstraszał. Chwał Ci za to, bo jakby nie patrzył to w tym kraju byłeś prekursorem technologi żywcem z cieżarówki, która o dziwo niesamowicie się sprawdziła. Mało tego jest stosowana z dość dużym powodzeniem do dziś. Nic nie jest bez wad , ale holset daje cała obfitość zalet.
Szkoda tylko tej pomyłki z respektem, ale jak sam widzisz , Hx-a nie łatwo jest przeskoczyć. Też chciałem holseta przebić czymś takim : ![]() Niestety lipa wyszła i trzeba było pokornie wrócić do hx-a. k Wiem, że nie masz zamułki po zmianie biegu, ale nie zapominasz przypadkiem, że Guzior miał wszystkie aan-y ostro odprężone, a Ty jednak nie, a to czyni ogromną różnicę i nie można tak porównywać silników. W każdym razie korby z respekta są ok, dojeżdzam je 2 lata i nic. Kupuj , bedziesz zadowolony ![]() -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 June 2007 Skąd: z ulicy ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
Harold z robotą musimy się szybko uporać tak by nasze auta zrobić. Jeszcze przed zimą należałoby trochę pojeździć
![]() Auto naprawdę fajnie zrobione. -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Pajak, poczekajmy z wyrokowaniem moich pomylek do strojenia
![]() Wg moich odczuc nowe turbo jest bardzo fajne. Dred, ja powoli przyzwyczajam sie do mysli ze w tym roku nie poupalam ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
Nie ma że boli.
Uruchomimy i poupalasz. Nie ma innej opcji. Zarówno Twoje jak i moje auto trzeba będzie robić w przerwach między autami klientów ![]() Harold nie wiesz, że Pająk zawsze głosił różne teorie?? Nie wszystkie się sprawdzały także Przemku nie wszystkie silniki mają taki sam setup. To że wymieniasz kilka podstawowych elementów, nie oznacza, że rzy takim samym turbo auto jeździ identycznie. Także tak jak Noorec napisał. Poczekaj z wyrokiem ![]() pozdro. -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:04 |