Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 turbo quattro, 2.2 20VT w B2 quattro - 420KM/485Nm
kiwi
post Wed, 25 Jul 2012 - 07:18
Post #161


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź






Może głupie pytanie ,ale czy nie można założyc kompletu od audi magiel 2,5 obrotu z ABY + pompa z tego auta ??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Jul 2012 - 07:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
noorec
post Wed, 25 Jul 2012 - 08:49
Post #162


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(cieplak @ Wed, 25 Jul 2012 - 00:43) *
w 200sx z v8 srednio dawala rade, dziwne czucie ukladu bylo plus lekko ciezko chodzil. ona bedzie chodzila cicho kiedy podlaczysz sterownik do drugiej wtyczki, wtedy reguluje predkosc pracy i podnosi obroty dopiero w momencie krecenia kierownica, tak jest w mr2, dlatego tam jest cisza, poza tym mega wazny jest sposob montazu.


No wlasnie u mnie na dlugim maglu dzialala tak jak piszesz, jak zalozylem krotszy to moge zapomniec o szybkich ruchach kiery..
A co do glosnej pracy ,tak jak pisalem wczesniej mialem okazje posluchac jak pracuje pompa w astrze g i pugu 407 i tam jak nie krecisz kierownica to jest calkowita cisza, jak krecisz to jest nieznacznie glosniej. Pompa z mr'ki po wlaczeniu od razu drze ryja.

Co masz na mysli przez sposob montazu?


CYTAT(kiwi @ Wed, 25 Jul 2012 - 07:18) *
Może głupie pytanie ,ale czy nie można założyc kompletu od audi magiel 2,5 obrotu z ABY + pompa z tego auta ??

Ponoc nie ma glupich pytan wink.gif
Mozna ale mam juz cala instalacje zrobiona wiec chcialbym to wykorzystac. Jak sie nie uda to w ostatecznosci wroce do pompy z S2.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Wed, 25 Jul 2012 - 09:52
Post #163


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(Leo @ Tue, 24 Jul 2012 - 20:47) *
takie coś znalazłem:

Electro-hydraulic power steering system of the Opel Astra (1997). The individual components are:

1 electrically operated power-steering pump with integrated reserve tank ('power

pack') 2 pump-steering valve hydraulic lines 3 rack and pinion steering gear with external drive, attached to auxiliary frame 4 steering valve.

Pressure hose

Sensor cable

Control system, e.g. steering speed signal

Returnhose To the power supply Pressure supply unit with integrated control device Standard rack and pinion hydraulic steering (by ZF)

Fig.4.19 Open-centre control system from ZF. The pressure supply unit designed as a modular unit can befitted with different electric motors (DC motor with or with-out brushes) and pump fuel feed volumes (1.25-1.75 cm3 per rpm) depending on its particular function. Oil tanks for horizontal or vertical installation are also available. Operating pressure is up to 120 bar, with a maximum power consumption of 80 A.

HTH


Leo, dzieki wielkie! Zdaje sie ze taka pompa powinna ogarnac sprawe skoro 120b daje smile.gif


Ps. A co do drag slickow, to nie bedzie takowych na tym aucie. Przyjechalem na zawody kompletnym autem i nic nie wyjmujac oraz nie zmieniajac kol pojechalem cwiartke, czyli prawdziwy street smile.gif
Cwiartka tylko w celach porownawczych co sie udalo ugrac oraz dla samej przyjemnosci. Audi ma sluzyc do upalania na lapach czy jakims torze jak znajde czas


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Wed, 25 Jul 2012 - 13:00
Post #164


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





w mr2 ona jest mega schowana na gumowych tulejach, w gumowym kondonie, wpuszczona w podloge przedneigo bagaznika. jak przyczepilem ja na srubke do budy to bylo troszke glosniej tongue.gif


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 04 Oct 2012 - 00:26
Post #165


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Dawno nic się nie działo.
Miałem w tym sezonie jeździć na pojeżdżawki, Ułęże itp itd ale nigdzie nie pojechałem, jak zwykle dużo ważniejszych spraw na głowie więc i auto stało.
Postanowiłem w zeszłym tygodniu, że trochę przewietrzę auto bo dawno nie oddychało... no i przewietrzyłem:





:/

Wczoraj rozebrałem dyfer i:







Kompletnie wszystko zmielone, części torsena powbijane w zakamarki obudowy, wszystkie trybiki torsena zmielone i polamane, zmielony walek atakujący, zniszczone łożysko wałka przez powbijane kawałki torsena, zniszczone oczywiście koło talerzowe, polamana obudowa, no ogolnie to z dyfra zostały mi łapy :|


Trochę się zastanawiam właściwie czemu to się tak rozchrzaniło. Z rok już na tym dyfrze jeżdzę, trochę się ślizgałem, pare ćwiartek, jakies streety.
Zawsze po męsku waliłem z odcięcia biggrin.gif a tu nagle trach przy lajtowym starcie z 4k rpm...
Jakieś pomysły? Wolałbym uniknąć takich awarii w przyszłości smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 04 Oct 2012 - 01:08
Post #166


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





zmeczenie materialu wkoncu, ilez mozna tak walic ogniem hehe


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 04 Oct 2012 - 08:17
Post #167


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Słaby był - u Hortexa przenosi cały moment i działa - a traktowany jest duuuużo gorzej niż u Ciebie (czyt. Hortex upala smile.gif )
PS. Moge tanio załatwić duży uszczelniacz.

PS2. A luz kasowałeś jakos? Czy wsadziłeś po prostu torsena na "jego" łożyskach w bierznie starego dyfra?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Thu, 04 Oct 2012 - 09:13
Post #168


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





do kasowania luzu to sam szukam kogoś...


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Thu, 04 Oct 2012 - 10:01
Post #169


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(guzior @ Thu, 04 Oct 2012 - 08:17) *
Słaby był - u Hortexa przenosi cały moment i działa - a traktowany jest duuuużo gorzej niż u Ciebie (czyt. Hortex upala smile.gif )
PS. Moge tanio załatwić duży uszczelniacz.

PS2. A luz kasowałeś jakos? Czy wsadziłeś po prostu torsena na "jego" łożyskach w bierznie starego dyfra?

Pojęcia 'traktowany jest dużo gorzej' i 'upalanie' jest chyba względne. Trudno chyba takie rzeczy porównywać. Skąd wiadomo jakim przeciążeniom podlegał mechanizm u kolegi noorec, przez te 3 lata, jak często Torsen musiał rzeczywiście działać i przenosić różny moment na koła? Jak pracowały dwa torseny względem siebie (centralny vs tylny) i jakie skoki momentu można było zaobserwować przy zmianie przyczepności, nawet jeśli same torseny pracuje w sposób płynny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 04 Oct 2012 - 10:16
Post #170


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Leo - mam kogoś od tych rzeczy - zadzwoń, dam ci namiary.

U noorca przenosi ok. 400 nm (silnikowe) maks, u Hortexa od 600 w górę (zależy która mapa)


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Thu, 04 Oct 2012 - 11:03
Post #171


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





byl stary i sie rozpadl , nic nowego . Moze by sprobowac zalozyc nowszy defer z a4 do ktorego sa dostepne szpery plug&play . Widze ze masz fajne koleczka smile.gif


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 04 Oct 2012 - 11:04
Post #172


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(guzior @ Thu, 04 Oct 2012 - 10:16) *
Leo - mam kogoś od tych rzeczy - zadzwoń, dam ci namiary.

U noorca przenosi ok. 400 nm (silnikowe) maks, u Hortexa od 600 w górę (zależy która mapa)


To nie tak ...u noorca mimo mniejszej mocy i momentu ...moment za przekładnią główną może być sporo większy ...wystarczy duże przełożenie głowne 4,11 i 1 biegu .

Właśnie jest jakiś dobry manual jak się powinno kasować luz w quattro ( w innych autach np jeepie wszystko jest super opisane)


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Thu, 04 Oct 2012 - 11:33
Post #173


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Nieprzyjemnie to wygląda. Kolejny dyfer z mechanizmem z V8mki poszedł w proszek. Aż strach mocniej cisnąć ohmy.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 04 Oct 2012 - 12:22
Post #174


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Guziq, stary ja wiem ze powinno sie to wyregulowac ale jak sam wiesz nie jest to w przypadku tego dyfra takie latwe, a ludzi ktorzy moga i chca sie bawic w regulacje luzow w dyfrach audi praktycznie nie ma.. dlatego 99% ludzi przekladajacych bebechy robi to tak jak ja, 1:1.
Po za tym sam luz na ataku i na tych lozyskach byl wg mnie wzglednie maly.. wlasciwie to nie wiem czy na samym torsenie nie byl wiekszy, moze rzeczywiscie trafilem c#ujowa sztuke..

Staszek, dyfer z A4 to zaden upgrade, tyle ze mlodszy(co nie oznacza ze ma mniej przejechane) a po za tym ponoc ukrecaja sie walki atakujace no i to rzezba lap, walu...
A felgi mi sie zawsze podobaly wink.gif

Kiwi, sam manual malo ci da bbo potrzebne sa narzedzia vag jakies zwymiarowane.. mam manual ale to tylko tyle ze wiem co jak i gdzie zmierzyc i wymienic, niestety bez tych narzedzi to bedzie "na czuja"

Des, wlasnie tez juz rozmawialem z paroma osbami i tez sie dowiedzialem ze nie mi jednemu torsena rozwalilo... Z drugiej strony taki Hortex upala i nic, Viper w rajdach nachrzanial i nic..



--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 04 Oct 2012 - 12:31
Post #175


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





po mojemu akurat trafiles takie sparowanie łożysko/bieznia że było za ciasno/za lóźno i to wysadzilo diekiel a potem pomielily się bebechy...

kiwi - chyba jednak dalej u Hortexa jest więcej - chociażby z tego względu że skrzynia ma domyśle 3,89 a dyfer 4,11 i v-max jest 251... widać są dyfry słabsze i mocniejsze.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 04 Oct 2012 - 12:34
Post #176


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź






Może przy następnym dyfrze pokusić się o zmianę łożysk na nowe ( na ataku zostawić stare) dry.gif ??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 04 Oct 2012 - 12:34
Post #177


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(guzior @ Thu, 04 Oct 2012 - 12:31) *
po mojemu akurat trafiles takie sparowanie łożysko/bieznia że było za ciasno/za lóźno i to wysadzilo diekiel a potem pomielily się bebechy...

kiwi - chyba jednak dalej u Hortexa jest więcej - chociażby z tego względu że skrzynia ma domyśle 3,89 a dyfer 4,11 i v-max jest 251... widać są dyfry słabsze i mocniejsze.


Jakby wywalilo najpierw dekiel to co najwyzej atak z talerzem by sie nie zazebial i by zeby poniszczylo.
Tutaj ewidentnie najpierw puscil torsen i jego wnetrznosci zatanczyly w obudowie :/


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 04 Oct 2012 - 13:38
Post #178


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(noorec @ Thu, 04 Oct 2012 - 12:34) *
Jakby wywalilo najpierw dekiel to co najwyzej atak z talerzem by sie nie zazebial i by zeby poniszczylo.
Tutaj ewidentnie najpierw puscil torsen i jego wnetrznosci zatanczyly w obudowie :/


Jak jest tak jak mówisz ...to pasowanie łożyska całej przekładni nie było winowajcą tylko torsen wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Thu, 04 Oct 2012 - 20:34
Post #179


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





nie chodzi mi o swiezosc tylko o zalozenie szpery plytkowej . do starego dyfre jest problem , do a4 nie ma smile.gif


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 18 Jan 2013 - 14:04
Post #180


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Ktoś coś mówił, ze w tym roku Twój staruszek będzie miał więcej wspólnego z hasłem Garrett a nie Holset ^^ uchylisz rąbka tajemnicy?smile.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 20:50