Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 turbo quattro, 2.2 20VT w B2 quattro - 420KM/485Nm
noorec
post Mon, 23 Apr 2012 - 11:24
Post #141


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(cowboy @ Mon, 23 Apr 2012 - 09:20) *
mozesz teraz uaktualnic podpis... 6 setek urwałeś wink.gif

gratki, ładnie B2 sie prezentuje !


No niby moglbym smile.gif pocieszajace jest to ze czas poprawilem mimo slizgajacego sie sprzegla smile.gif
Na seatracing sprobuuje sie poprawic.

Dzieki, specjalnie umylem furacza zeby sie godnie prezentowal smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 23 Apr 2012 - 11:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jaqo
post Mon, 23 Apr 2012 - 11:44
Post #142


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Bardzo fajne to audi na żywo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Mon, 23 Apr 2012 - 12:11
Post #143


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(Jaqo @ Mon, 23 Apr 2012 - 11:44) *
Bardzo fajne to audi na żywo.

Dzieki, szkoda ze nie bylo jakos sposobnosci zeby pogadac, bo podzielam opinie innych, ze maluszek byl sensacja zawodow smile.gif
Pal licho gieteery, malar rzadzil smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 17 Jul 2012 - 00:21
Post #144


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Dawno nie pisałem i dawno nie jeździłem.
Mało czasu na dłubanie przy własnym ale parę dni temu wytargałem gekona z garażu żeby sie przewietrzył:



Miałem nadzieję, że jak postoi to może sprzęgło się samo naprawi tongue.gif niestety nie naprawiło się, nadal się ślizgało(od Bemowa) więc dzisiaj pani skrzynia poleciała w dół, a mym oczom ukazał się taki widok:



Wiec wleci wcześniej przygotowane, poradzikowe, poprawione



Korzystając z faktu że skrzynia spadła stwierdziłem, że zrobię jeszcze jeden upragniony mod i podmienie conieco biggrin.gif



Maly zonk wyszedl bo musze dorabiac kawalek zasilania bo z B2 nie pasuje.. mam nadzieje wyrobic sie z tym do Seat Racing.. we'll see.
Może przestanę walić tyłem w bandy jak już przekładnia pożądna laugh.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 17 Jul 2012 - 07:27
Post #145


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





B2 jest przekozackie no i czerwone są najszybsze !!


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Mon, 23 Jul 2012 - 11:58
Post #146


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





No to po SeatRacing 2012.
Impreza dla mnie bardzo udana, nie najezdzilem sie za bardzo ale to to pojezdzilem wystarczylo na:



Niestety nikt z moich nie nagral chocby jednego mojego przejazdu :/
Jesli wiec ktokolwiek ma zdjecia/filmy to bede wdzieczny za umieszczenie tutaj.


Wieczor przed "seatem" podstroilo sie troszke auto. Koziol poprawil troche "zimowy" soft bo auto puchlo przy letnich temperaturach. Teraz juz jeest git.
W 15min po strojeniu, przy testach zrobilem to:



Moja pierwsza biggrin.gif co ciekawe to polosie z B4q, poprzednie z B2q tylko sie skrecaly jak korkociag ale sie nie urywaly..


Na mini sprawnosciowce wyszlo jeszcze ze moja pompa wspomagania zupelnie nie ogarnia krotkiego magla i nie moglem ukrecic kiery..
Takze tu prosba o podpowiedz, z czego zastosowac pompe elektro-hydrauliczna zeby dalo to rade? Moja z MR-2 nie ogarnia...



--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sender
post Mon, 23 Jul 2012 - 15:58
Post #147


Super User
Dołączył: Sun, 30 January 2005
Skąd: GGC Inc.





Astra G?


--------------------
Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD
M3 E46 LCI
www.nissantech.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Mon, 23 Jul 2012 - 20:38
Post #148


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





zależy jakie ma ciśnienie i wydajność.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Mon, 23 Jul 2012 - 20:42
Post #149


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Pytanie brzmi jakie ciśnienie daje taka pompa z Astry G? Czy to da rade..

Swoja droga, dzisiaj osłuchałem jak pracuje pompa w astrze, wczesniej w Pugu 407 i sa ze 3x cichsze od tej mojej z MR2. Moja wyje jak porombana, może po prostu już się przytarła, straciła wydajność..

EDIT
Leo, uprzedziłeś mnię, o to włąśnie chodzi.
PS. a jakim ciśnieniem wali taka seria z S2/RS2?


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Mon, 23 Jul 2012 - 22:47
Post #150


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





u mnie pompa z mr2 tez mega glosno chodzila - jak masz podaczona ? tylko plus i minius z duzej wtyczki czy uzywasz tez pozostalych wyprowadzen?


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Mon, 23 Jul 2012 - 22:58
Post #151


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





seryjna z s2/s4 daje od 120 do 150 bar, w zależności od wersji.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vr6t
post Mon, 23 Jul 2012 - 23:01
Post #152


User
Dołączył: Sun, 22 April 2012
Skąd: Lublin





super zapina audi i fajnie bylo pogadac choc chwilke
pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Mon, 23 Jul 2012 - 23:10
Post #153


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





a u mnie w mr2 pompa z mr2 jest cicha smile.gif


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Tue, 24 Jul 2012 - 09:37
Post #154


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





brawo, czas kozacki! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 24 Jul 2012 - 17:40
Post #155


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(cieplak @ Mon, 23 Jul 2012 - 22:47) *
u mnie pompa z mr2 tez mega glosno chodzila - jak masz podaczona ? tylko plus i minius z duzej wtyczki czy uzywasz tez pozostalych wyprowadzen?


A dawala rade? Dobrze wspomagala?
U mnie tylko duza wtyka.


CYTAT(Leo @ Mon, 23 Jul 2012 - 22:58) *
seryjna z s2/s4 daje od 120 do 150 bar, w zależności od wersji.


Pozostaje pytanie ile daje taka z astry/puga407/czegos tam?

CYTAT(vr6t @ Mon, 23 Jul 2012 - 23:01) *
super zapina audi i fajnie bylo pogadac choc chwilke
pozdro


Dzieki, correk tez sie zbiera niezle smile.gif ja za malo jezdzilem, trzeba bylo wiecej ale zgapilem sie na sprawnosciowke i tak wyszlo...

CYTAT(goldi860628 @ Mon, 23 Jul 2012 - 23:10) *
a u mnie w mr2 pompa z mr2 jest cicha smile.gif


Czyli pewnie ta moja moze byc troche zdechla...

CYTAT(kosiniak @ Tue, 24 Jul 2012 - 09:37) *
brawo, czas kozacki! smile.gif


Dzieki smile.gif mysle ze jest jeszcze cos do urwania bo tradycyjnie dla siebie walilem z odciecia i troche palil laczki na starcie. Mysle ze procedura sporo by poprawila bo ruszanie "z obrotow" nawet takich w okolicach 6k dawalo juz tylko 11,8.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Tue, 24 Jul 2012 - 20:36
Post #156


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





załóż dragowe opony i strzelaj z odcinki, przy takeiej niskiej wadze spokojnie jest to rozwiązanie.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Tue, 24 Jul 2012 - 20:47
Post #157


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





takie coś znalazłem:

CYTAT
Electro-hydraulic power steering system of the Opel Astra (1997). The
individual components are:

1 electrically operated power-steering pump with integrated reserve tank ('power

pack')
2 pump-steering valve hydraulic lines
3 rack and pinion steering gear with external drive, attached to auxiliary frame
4 steering valve.

Pressure hose

Sensor cable

Control system,
e.g. steering
speed signal

Returnhose To the power supply Pressure supply unit with
integrated control device Standard rack and pinion hydraulic steering (by ZF)

Fig.4.19 Open-centre control system from ZF. The pressure supply unit designed
as a modular unit can befitted with different electric motors (DC motor with or with-
out brushes) and pump fuel feed volumes (1.25-1.75 cm3 per rpm) depending on its
particular function. Oil tanks for horizontal or vertical installation are also available.
Operating pressure is up to 120 bar, with a maximum power consumption of 80 A.


HTH


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freestyler
post Tue, 24 Jul 2012 - 22:05
Post #158


Super User
Dołączył: Fri, 27 February 2004
Skąd: Piotrków Tryb.





CYTAT(noorec @ Mon, 23 Jul 2012 - 11:58) *
No to po SeatRacing 2012.
Impreza dla mnie bardzo udana, nie najezdzilem sie za bardzo ale to to pojezdzilem wystarczylo na:



Niestety nikt z moich nie nagral chocby jednego mojego przejazdu :/
Jesli wiec ktokolwiek ma zdjecia/filmy to bede wdzieczny za umieszczenie tutaj.


Wieczor przed "seatem" podstroilo sie troszke auto. Koziol poprawil troche "zimowy" soft bo auto puchlo przy letnich temperaturach. Teraz juz jeest git.
W 15min po strojeniu, przy testach zrobilem to:



Moja pierwsza biggrin.gif co ciekawe to polosie z B4q, poprzednie z B2q tylko sie skrecaly jak korkociag ale sie nie urywaly..


Na mini sprawnosciowce wyszlo jeszcze ze moja pompa wspomagania zupelnie nie ogarnia krotkiego magla i nie moglem ukrecic kiery..
Takze tu prosba o podpowiedz, z czego zastosowac pompe elektro-hydrauliczna zeby dalo to rade? Moja z MR-2 nie ogarnia...



jechałem z toba w parze nawet nie pamietam ... heh tak to jest jak 17 przejazdów sie zrobi biggrin.gif


--------------------
Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015
2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Tue, 24 Jul 2012 - 23:18
Post #159


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





CYTAT(noorec @ Tue, 24 Jul 2012 - 17:40) *
Czyli pewnie ta moja moze byc troche zdechla...
z drugiej strony na to patrząc może pompa z mr2 u Ciebie/Was nie wyrabia z tego względu że przód w mr2 jest bardzo lekki; okolo 62% masy jest na tyle. A i w serii wychodzi na wąskich 195/15 oponkach smile.gif i nie musi się aż tak męczyć. Elektryczne pompy z astry miałem tylko do czynienia w corsie B upalanej torowo z stosunkowo ciężkim c20let z przodu i w Tigrze z c20xe i dawały sobie radę bardzo dobrze.


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Wed, 25 Jul 2012 - 00:43
Post #160


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





w 200sx z v8 srednio dawala rade, dziwne czucie ukladu bylo plus lekko ciezko chodzil. ona bedzie chodzila cicho kiedy podlaczysz sterownik do drugiej wtyczki, wtedy reguluje predkosc pracy i podnosi obroty dopiero w momencie krecenia kierownica, tak jest w mr2, dlatego tam jest cisza, poza tym mega wazny jest sposob montazu.


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:04