![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
robi sie w paintcie
![]() ![]() -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Niecierpliwcy, ja chrzanie
![]() Proszę bardzo: ![]() Od razu zaznaczę, że w sezonie 2009 napewno było pare kuni więcej niż pokazuje pierwsze hamowanie bo doladowanie było odrobine wyższe ale z drugiej strony był ze 3x mniejszy cooler który za specjalnie nie wyrabiał i miałem niezły upał w dolocie. Także ja się skłaniam ku temu, że kreski wyglądały z grubsza podobnie, może z 10KM więcej.. cholera wie. Co by nie mówić Colin zrobił wtedy kawał zajebistej roboty! Po zhamowaniu tego co było Koziol1 z Doktorem zaczęli męczyć mojego staruszka i wyszło to co co widać ![]() W sumie można było jeszcze krzesać ale stwierdziłem, że na seryjny motor do upalania wystarczy. Na 1/4 może bym się skusił na nieco więcej ale do ciągłego katungu zdecydowanie wystarczy to co jest, a jak kiedyś wleci jakaś korba to obiecuję zrobić więcej. Zapasu jeszcze było sporo ![]() W każdym razie jestem bardzo zadowolony ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ładnie ten hoilset wstaje, w ogóle ładne kreski, jednak troche koksu doszło, musi teraz lepiej masować plegary, 70NM to juz czuc
gratki !! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
pozazdrościć całokształtu , auto prezentuje się i z pewnością zapie.... wyśmienicie . Gratuluje
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Mega wykres Norciu,gratuluje
![]() -------------------- 2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
świetny wynik
![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
wrzucasz korby i robisz 500 ??
![]() staruszek daje rade czas pokazac teraz ze i skręcac moze ![]() -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
jest moc
![]() ![]() -------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 27 March 2008 ![]() |
na jakim doładowaniu taka moc
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: łódź ![]() |
Noorec wielkie GRATKI!!!! Brawo!!!!!
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Nikt chyba nie spojrzał na temp podczas pomiaru ostatniego...
Razem z Pawłem staliśmy w kącie chowając przed syberyjskim churaganem;-))) Kurde nawiewy w Ecu-Performance są zajebiste!!! Dr Dominik i Dr Kozioł gotowi byli krzesać dalej, ale uznaliśmy iż to jest bezpiecznie i wystarczy na STOCK motor;-))) PS. Paweł chesz filmik ze strojenia?? ![]() -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
tak, moment prawie taki jak u mnie, tylko 100 KM więcej ..... silnik spokojnie to zniesie, i napęd też ma dużą szansę.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
ładny wyniki
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
a to nie przyjmie 500 koni na seryjnej korbie? bo jakis niedosyt czuje... tymbardziej ze niuton wysoko w sumie
moc max jest przy jakis 1,3 bar w tej chwili wiec pewnie 1,7 na gorze by zalatwilo sprawe tylko trzeba obadac wg bo wg mnie on zepsuty i jest rozszczelniony jeszcze zanim dojdzie do max boostu. -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
tam turbo nie da rady na 500
![]() -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
tam turbo nie da rady na 500 ![]() eeee Panie - turbo da rade napewno. wtryski sie tylko skoncza gdzies po drodze. juz przecie bylo raz ponad 500 z takiego samego silnika i turbo na hamowni - tylko chyba w budzie 200sxa -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
wrzucasz korby i robisz 500 ?? ![]() staruszek daje rade czas pokazac teraz ze i skręcac moze ![]() Co do glowicy to juz rozmawialismy ![]() tam turbo nie da rady na 500 ![]() eeee Panie - turbo da rade napewno. wtryski sie tylko skoncza gdzies po drodze. juz przecie bylo raz ponad 500 z takiego samego silnika i turbo na hamowni - tylko chyba w budzie 200sxa ..jak zrobi sie cieplej to przejze tego WG, mysle jednak ze to kwestia sprezyny, a mam w w warsztacie twardsza wiec problemu nie bedzie. Mam tez MAC'a wiec moze sie domykanie ogarnie - kwestia do przemyslenia ![]() Co do turbo.. to niestety jest 8-blade wiec nie wiem czy da rade tak samo jak 7-blade z 200sx'a Sprawdzi sie ![]() Ale moze choc chwile mi dajcie zeby pojezdzic tym co jest teraz. Zmienie skrzynie jakos niedlugo i zobaczymy co to potrafi ![]() Rafal dawaj filma na noorec@tlen.pl to wrzuce pozniej. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Co do turbo.. to niestety jest 8-blade wiec nie wiem czy da rade tak samo jak 7-blade z 200sx'a Sprawdzi sie ![]() Ty masz dupke 12cm w tym Holsecie ? dobrze pamietam ? Hortex miał chyba żeliwo 16cm to tez moze mieć znaczenie brt kiedyś pisał że na żeliwie 12 silnik sie juz dusił spalinami, EMP rosło a moc juz spadała (edit) w RB25 powyzej 7500 rpm boost spadał no ale zeliwo 16stka w razie czego to nie problem raczej tyle ze po co Ci 500KM na time attack, prawdopodobieństwo fuckupu rośnie a czasy nie musza byc lepsze ja mam pytanie z innej beczki modziłeś coś pod kątem smarowanie a raczej jego utraty w zakrętach czy dohamowaniach, jakies klapki w misce i te sprawy urban legend głosi ze 2.2T nie lubia przeciążeń bocznych ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 30 September 2005 Skąd: Białystok ![]() |
film z hamowni
http://www.youtube.com/watch?v=WJJ23OBz9-Y |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Legionowo ![]() |
Pięknie Noorcu
Zawsze nie mogłem oderwać wzroku od twojego Audi... Projekt iście zacny.. -------------------- SCIROCCO TEAM POLSKA
338KM 380Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:54 |