![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Wałbrzych ![]() |
właśnie panie smigly. i tym się różnimy na szczęście
-------------------- www.wspinaczka-sportowa.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 November 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Człowiek jest kulturalny a Tobie wychodzi słoma z butów. Boli, że kogoś stać na bentley-a? Jak dla mnie to super, że bedzie jeden wiecej w naszym kraju.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
Apropo alternatyw:
http://sportscarforums.com/f11/bentley-con...edes-28111.html http://www.germancarforum.com/internal-com...l-gt-speed.html http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/Ben...awczy-1907.html Tylko właśnie 300 tyś to może być przymało ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Każde nowe auto ma już tonę elektroniki wiec zawsze coś może się sypnąć. Ani aston ani bentley mi się nie podobają do końca ale jeśli ktoś się chce poruszać "domem w surowym zamkniętym" na codzień to chyba jednak bentley ma więcej komfortu do zaoferowania.
tutaj można podpatrzyć co po ile chodzi http://www.jameslist.com/cars?engine=4 |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#45
|
![]() |
5.Czy silnik to bliźniacza konstrukcja modelu W12 z Audi A8 ?? Jeśli tak,to czy Bentley ma jeszcze inne komponenty zapożyczone od stajni VW ?? ... Prosze pana Tak to bliźniacza konstrukcja. Silnik 6.0 W12 montowany w Audi A8 L D3) uzyskiwał moc 450 KM. Główna różnica jest taka że silnik w Audi nie posiada 2 turbosprężarek jak to jest Bentleyu. Z pozostałych gratów jeszcze Nawigacja jest ze... Skody Octavii. W sumie to nic w tym złego bo Bentley należy do koncernu Volkswagena. Tną koszty produkcji. ![]() http://moto.wp.pl/gid,13324362,title,Drogi...ml?ticaid=1dae7 |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Kolega GAME dostał ostrzeżenie, mam nadzieję, że sobie przemyśli swoje zachowanie, gdyż ja nie mam zielonego pojęcia o co człowiekowi chodzi.
Wróćmy do tematu Bentley'a i proszę tylko o rzeczowe, merytoryczne wypowiedzi, bez lania wody. -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 November 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Przed fl navi jest bardziej taka jak vw phaeton i touaregu. Tak samo jak kierownica i fis no ale takie czasy mamy
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Ja osobiście bym wolał dołożyć do 599GTB, Benek jakiś taki krowiasty się wydaje, ewentualnie 612 Scaglietti powinna się zmieścić w budżecie.
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
Fiorano to zupelnie inne auto niz Bent, a do tego 3x drozsze w utrzymaniu i w moich oczach moze okazać się mniej bezawaryjne.
Nie ma naprawdę w świecie "luksusowych" aut 100% odpowiednika dla Continentala GT. Ten samochod w przeciwienstwie do konkurencji nie jest jakos wybitnie sportowy, on jest po prostu bardzo luksusowy. DB9 czy inne tego typu samochody to bardzo fajne auta klasy GT ale z zacieciem sportowym i jednak nie maja 100% użyteczności na codzień w przeciwieństwie do CGT. Pozatym nie widzę jakoś takiej DB9, F599 czy innego wynalazku z przebiegiem powyzej 250kkm Co do prestiżu i całej otoczki, to jestem pewny że każdy kto by pojeżdził Flying Spurem albo GT nie chciałby wrócić do aut klasy 7er czy S-class, mimo ze to również bardzo fajne samochody. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Rzuciłem tylko propozycje, CGT mi się strasznie nie podoba w przeciwieństwie do Spur.
Ferrarką też Pan Artur może się polansować przed klientami, a te auta już mi się bardzo podobają ![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Sa jeszcze Rolls Royce, tez mozna by u nich znalesc cos ladnego
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
kilometr ode mnie kolega posiada F430. Serwisujemy te jego ferrari w zakresie wymiany pierdół takich jak płyny, klocki, tarcze, oleje, sprzęgła ;-) , zawieszenie. Znudziło mu się już jezdzić co miesiąc do makaroniarzy tudzież Niemcowni żeby po raz kolejny poprawić jakieś gówno a aucie.
Podsumowując - nie jest to bezawaryjny pojazd na długie trasy a Fiaty się mniej psują. Corvette C6 która stoi obok F430 psuje sie duużo mniej i jest bardziej komfortowa. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
CYTAT Nie ma naprawdę w świecie "luksusowych" aut 100% odpowiednika dla Continentala GT. CL. Oczywiście rozumiem Pańską motywację oraz zgadzam się z pospolitością MB, aczkolwiek mimo wszystko, wolałbym, za te same pieniądze, młodszego CL 63 a najlepiej 65. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CL65 jest bardzo szybki jednak może tu chodzi tez o napęd. CGT robi nadal większe wrażenie niż każde AMG i jest dużo bardziej komfortowym autem niż niejedno Lux Coupe. Mój brat ma CGT Speed i auto naprawdę robi wrażenie pod każdym względem. Komfort, prowadzenie, użyteczność, prestiż - to wszystko jest w tym aucie. Oczywiście ja bym sobie za te pieniądze wybrał coś co ma lepsze osiągi itd ale dla kogoś właśnie CGT jest idealnym połączeniem.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Nie zapędzacie się z tymi propozycjami? Z tego co czytam to budżet jest około 300 tysi, to nijak ma się do zakupu rollsa, 599,F430.... Trzymajmy się założeń.
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Prosze pana Tak to bliźniacza konstrukcja. Silnik 6.0 W12 montowany w Audi A8 L D3) uzyskiwał moc 450 KM. Główna różnica jest taka że silnik w Audi nie posiada 2 turbosprężarek jak to jest Bentleyu. 6.0 W12 wystepował w Audi A8 oraz Q7, VW phaeton i touareg http://www.audiklub.org/silniki/-/all/0/0/.../index/all.html tylko w wersji wolnossącej W12 to nic innego jak dobrze znane ze stajni VW dwa silniki VR6 umieszczone w układzie V ale żeby podnieść prestiż to trzeba pamietać że w bugatti veyron są 2 silniki VR8 w układzie V czyli W16 z czterema turbinami , czyli bentley to taki prawie veyron ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Jest jeszcze jedna opcja, może trochę kontrowersyjna. Otóż Jaguar XJR/XFR. Osiągi takie same albo nawet lepsze, wizerunkowo auta postrzegane bardzo pozytywnie a wiele tańsze, przez co za 300k można nabyć auto z przebiegiem np. 20 tys. km, a więc śmiało można powiedzieć pachnące jeszcze nowością. Taki Jag, w oczach motoryzacyjnego laika, nieświadomego różnic cenowych, zostanie tak samo lub tylko odrobinę mniej prestiżowo odebrany. Nie neguję Bentleya, tak sobie tylko głośno myślę.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 November 2005 ![]() |
Mysle ze panowie ktorzy kupuja/maja takie auta na pewno beda znali roznice w cenie jaga i bentleya. A to wlasnie przed takimi ludzmi auto ma byc reprezentacyjne.
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Niezaprzeczalnym plusem bentleya jest to, że ma AWD. Dlatego żadne 599, DB9, CL65 za bardzo nie ma do niego podejścia - ja wiem, że fajnie sobie w słoneczny dzień "pośpiewać" rykiem V12 z napędem na tył. Jeśli auto ma być do użytku codziennego w Polsce to sprawa robi się średnio wesoła kiedy jedziemy po dziurawej drodze w deszczu a pod "butem" 500 czy 600 koni z wysokoobrotowego silnika o niesamowitej reakcji na gaz, to trzeba uważać, mimo elektronicznych systemów i drogich opon. To nie 250 czy 300 koni, a nie zawsze mamy ochotę jechać w maksymalnym skupieniu, każdy czasem lubi posłuchać muzyki albo ułożyć sobie w głowie jeszcze raz plan spotkania z klientem. Podobne niebezpieczeństwo występuje jak np spieszymy się na lotnisko czy spotkanie, jazda pod wpływem takich emocji w 600 konnym ferrari z napędem na tył może skończyć się kiepsko. Tu upatruje wręcz plusy w tym, że bentley nie jest aż tak szybki, ma napęd na 4, nie prowokuje do szybkiej jazdy i zwyczajnie nie wypada nim "cisnąć" do oporu i skakać między pasami jakbyśmy zrobili prawo jazdy tydzień temu.
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
AWD to zdecydowanie największa zaleta Bentleya na tle konkurencji. Co prawda CL też występował w wersji 4matic ale "pięćsetka" to już nie to.
![]() Chociaż ta obecna (turbo) robi niezły przeciąg, tyle że to nie ten budżet. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 26 August 2025 - 23:08 |