Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> Bentley Continental GT
game
post Wed, 04 Jan 2012 - 20:13
Post #41


User
Dołączył: Wed, 10 February 2010
Skąd: Wałbrzych





właśnie panie smigly. i tym się różnimy na szczęście


--------------------
www.wspinaczka-sportowa.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 04 Jan 2012 - 20:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
celinskip
post Wed, 04 Jan 2012 - 20:36
Post #42


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 November 2004
Skąd: Lublin





Człowiek jest kulturalny a Tobie wychodzi słoma z butów. Boli, że kogoś stać na bentley-a? Jak dla mnie to super, że bedzie jeden wiecej w naszym kraju.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TeddyBear
post Wed, 04 Jan 2012 - 21:12
Post #43


Super User
Dołączył: Wed, 24 December 2008





Apropo alternatyw:
http://sportscarforums.com/f11/bentley-con...edes-28111.html

http://www.germancarforum.com/internal-com...l-gt-speed.html

http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/Ben...awczy-1907.html

Tylko właśnie 300 tyś to może być przymało tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Wed, 04 Jan 2012 - 21:33
Post #44


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





Każde nowe auto ma już tonę elektroniki wiec zawsze coś może się sypnąć. Ani aston ani bentley mi się nie podobają do końca ale jeśli ktoś się chce poruszać "domem w surowym zamkniętym" na codzień to chyba jednak bentley ma więcej komfortu do zaoferowania.

tutaj można podpatrzyć co po ile chodzi http://www.jameslist.com/cars?engine=4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Wed, 04 Jan 2012 - 22:29
Post #45









CYTAT(Artursmigly @ Thu, 29 Dec 2011 - 18:46) *
5.Czy silnik to bliźniacza konstrukcja modelu W12 z Audi A8 ?? Jeśli tak,to czy Bentley ma jeszcze inne komponenty zapożyczone od stajni VW ??
...

Prosze pana Tak to bliźniacza konstrukcja. Silnik 6.0 W12 montowany w Audi A8 L D3) uzyskiwał moc 450 KM. Główna różnica jest taka że silnik w Audi nie posiada 2 turbosprężarek jak to jest Bentleyu. Z pozostałych gratów jeszcze Nawigacja jest ze... Skody Octavii. W sumie to nic w tym złego bo Bentley należy do koncernu Volkswagena. Tną koszty produkcji. wink.gif

http://moto.wp.pl/gid,13324362,title,Drogi...ml?ticaid=1dae7
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Wed, 04 Jan 2012 - 22:36
Post #46


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Kolega GAME dostał ostrzeżenie, mam nadzieję, że sobie przemyśli swoje zachowanie, gdyż ja nie mam zielonego pojęcia o co człowiekowi chodzi.

Wróćmy do tematu Bentley'a i proszę tylko o rzeczowe, merytoryczne wypowiedzi, bez lania wody.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
celinskip
post Wed, 04 Jan 2012 - 22:37
Post #47


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 November 2004
Skąd: Lublin





Przed fl navi jest bardziej taka jak vw phaeton i touaregu. Tak samo jak kierownica i fis no ale takie czasy mamy


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Thu, 05 Jan 2012 - 09:55
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Ja osobiście bym wolał dołożyć do 599GTB, Benek jakiś taki krowiasty się wydaje, ewentualnie 612 Scaglietti powinna się zmieścić w budżecie.


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Performante
post Thu, 05 Jan 2012 - 10:19
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 February 2005
Skąd: Południe





Fiorano to zupelnie inne auto niz Bent, a do tego 3x drozsze w utrzymaniu i w moich oczach moze okazać się mniej bezawaryjne.
Nie ma naprawdę w świecie "luksusowych" aut 100% odpowiednika dla Continentala GT. Ten samochod w przeciwienstwie do konkurencji nie jest jakos wybitnie sportowy, on jest po prostu bardzo luksusowy. DB9 czy inne tego typu samochody to bardzo fajne auta klasy GT ale z zacieciem sportowym i jednak nie maja 100% użyteczności na codzień w przeciwieństwie do CGT.
Pozatym nie widzę jakoś takiej DB9, F599 czy innego wynalazku z przebiegiem powyzej 250kkm

Co do prestiżu i całej otoczki, to jestem pewny że każdy kto by pojeżdził Flying Spurem albo GT nie chciałby wrócić do aut klasy 7er czy S-class, mimo ze to również bardzo fajne samochody.


--------------------
911 992 4S
M5 F90 800KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Thu, 05 Jan 2012 - 10:28
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Rzuciłem tylko propozycje, CGT mi się strasznie nie podoba w przeciwieństwie do Spur.

Ferrarką też Pan Artur może się polansować przed klientami, a te auta już mi się bardzo podobają smile.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Thu, 05 Jan 2012 - 10:50
Post #51


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Sa jeszcze Rolls Royce, tez mozna by u nich znalesc cos ladnego smile.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 05 Jan 2012 - 10:53
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



kilometr ode mnie kolega posiada F430. Serwisujemy te jego ferrari w zakresie wymiany pierdół takich jak płyny, klocki, tarcze, oleje, sprzęgła ;-) , zawieszenie. Znudziło mu się już jezdzić co miesiąc do makaroniarzy tudzież Niemcowni żeby po raz kolejny poprawić jakieś gówno a aucie.
Podsumowując - nie jest to bezawaryjny pojazd na długie trasy a Fiaty się mniej psują. Corvette C6 która stoi obok F430 psuje sie duużo mniej i jest bardziej komfortowa.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Thu, 05 Jan 2012 - 10:58
Post #53


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





CYTAT
Nie ma naprawdę w świecie "luksusowych" aut 100% odpowiednika dla Continentala GT.


CL.

Oczywiście rozumiem Pańską motywację oraz zgadzam się z pospolitością MB, aczkolwiek mimo wszystko, wolałbym, za te same pieniądze, młodszego CL 63 a najlepiej 65.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 05 Jan 2012 - 11:44
Post #54


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CL65 jest bardzo szybki jednak może tu chodzi tez o napęd. CGT robi nadal większe wrażenie niż każde AMG i jest dużo bardziej komfortowym autem niż niejedno Lux Coupe. Mój brat ma CGT Speed i auto naprawdę robi wrażenie pod każdym względem. Komfort, prowadzenie, użyteczność, prestiż - to wszystko jest w tym aucie. Oczywiście ja bym sobie za te pieniądze wybrał coś co ma lepsze osiągi itd ale dla kogoś właśnie CGT jest idealnym połączeniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Thu, 05 Jan 2012 - 11:51
Post #55


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Nie zapędzacie się z tymi propozycjami? Z tego co czytam to budżet jest około 300 tysi, to nijak ma się do zakupu rollsa, 599,F430.... Trzymajmy się założeń.


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 05 Jan 2012 - 12:10
Post #56


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(KORU @ Wed, 04 Jan 2012 - 22:29) *
Prosze pana Tak to bliźniacza konstrukcja. Silnik 6.0 W12 montowany w Audi A8 L D3) uzyskiwał moc 450 KM. Główna różnica jest taka że silnik w Audi nie posiada 2 turbosprężarek jak to jest Bentleyu.


6.0 W12 wystepował w Audi A8 oraz Q7, VW phaeton i touareg

http://www.audiklub.org/silniki/-/all/0/0/.../index/all.html

tylko w wersji wolnossącej

W12 to nic innego jak dobrze znane ze stajni VW dwa silniki VR6 umieszczone w układzie V

ale żeby podnieść prestiż to trzeba pamietać że w bugatti veyron są 2 silniki VR8 w układzie V czyli W16 z czterema turbinami , czyli bentley to taki prawie veyron wink.gif





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Thu, 05 Jan 2012 - 13:40
Post #57


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





Jest jeszcze jedna opcja, może trochę kontrowersyjna. Otóż Jaguar XJR/XFR. Osiągi takie same albo nawet lepsze, wizerunkowo auta postrzegane bardzo pozytywnie a wiele tańsze, przez co za 300k można nabyć auto z przebiegiem np. 20 tys. km, a więc śmiało można powiedzieć pachnące jeszcze nowością. Taki Jag, w oczach motoryzacyjnego laika, nieświadomego różnic cenowych, zostanie tak samo lub tylko odrobinę mniej prestiżowo odebrany. Nie neguję Bentleya, tak sobie tylko głośno myślę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzejkob
post Thu, 05 Jan 2012 - 14:09
Post #58


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 November 2005





Mysle ze panowie ktorzy kupuja/maja takie auta na pewno beda znali roznice w cenie jaga i bentleya. A to wlasnie przed takimi ludzmi auto ma byc reprezentacyjne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 05 Jan 2012 - 14:11
Post #59


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Niezaprzeczalnym plusem bentleya jest to, że ma AWD. Dlatego żadne 599, DB9, CL65 za bardzo nie ma do niego podejścia - ja wiem, że fajnie sobie w słoneczny dzień "pośpiewać" rykiem V12 z napędem na tył. Jeśli auto ma być do użytku codziennego w Polsce to sprawa robi się średnio wesoła kiedy jedziemy po dziurawej drodze w deszczu a pod "butem" 500 czy 600 koni z wysokoobrotowego silnika o niesamowitej reakcji na gaz, to trzeba uważać, mimo elektronicznych systemów i drogich opon. To nie 250 czy 300 koni, a nie zawsze mamy ochotę jechać w maksymalnym skupieniu, każdy czasem lubi posłuchać muzyki albo ułożyć sobie w głowie jeszcze raz plan spotkania z klientem. Podobne niebezpieczeństwo występuje jak np spieszymy się na lotnisko czy spotkanie, jazda pod wpływem takich emocji w 600 konnym ferrari z napędem na tył może skończyć się kiepsko. Tu upatruje wręcz plusy w tym, że bentley nie jest aż tak szybki, ma napęd na 4, nie prowokuje do szybkiej jazdy i zwyczajnie nie wypada nim "cisnąć" do oporu i skakać między pasami jakbyśmy zrobili prawo jazdy tydzień temu.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Thu, 05 Jan 2012 - 14:22
Post #60


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





AWD to zdecydowanie największa zaleta Bentleya na tle konkurencji. Co prawda CL też występował w wersji 4matic ale "pięćsetka" to już nie to. biggrin.gif

Chociaż ta obecna (turbo) robi niezły przeciąg, tyle że to nie ten budżet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 26 August 2025 - 23:08