![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Zostaje jeszcze droga n/a, w Clio V6 ten silnik byl mocniejszy, nie interesowałem się nigdy tematem ale moze da się co wykrzesać i z lagunowej wersji
-------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
tyle że kolega chce miec duzo mocy z dołu a to cienizna. Zostaje jeszcze mozliwośc kupna silnika PRV24V z citroenopeugeotów przy odpowiednim strojeniu i dolocie/wydechu da sie z niego wykrzesac 235-240 KM i 290 NM momentu. Równiez można założyć silnik ES9J o mocy 207 KM i ti w manualu potrafi naprawde nieźle przetargać tą lalę bo on w serii ma 290 momentu w porównaniu do 235 tego co ma teraz. Niech spawa skrzynkowe kolektory i podpina malutkie turbinki. Nie bedzie mieć z tego wiecej niż 300 KM ale nawet 220-230 KM + moment z dołu zrobią jazdę Lalą bardzo komfortową.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 18 December 2011 ![]() |
Założę się, że jakbym wyszedł tu z pytaniem o przekładkę na silnik z Clio lub tego PRV24V, to poradzilibyście mi założenie turbo lub nitro i nie bawienie się z przekładkami
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
nie bądź taki niesprawiedliwy opisałem wszystkie opcje które przyszły mi do głowy sam teraz będę uturbiać PRV i tez mam dylemat czy zakładać jedno duże Twin Scroll które mam od Volvo T6 nowej generacji czy szukać i założyć dwie malutkie które napewno będą zajmować sporo mniej miejsca niż jedna wielka locha
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 12:53 |