![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 April 2006 Skąd: Żory ![]() |
Świetny projekt, podobają mi się te mocne luxusy, bo standardowy IS200 daje się wyprzedzać nawet starym dieslom. Mam pytanie - czy biorąc pod uwagę układ jezdny, taki Lexus jest już porównywalny do BMW M3 E46, bo moc jest w sumie podobna? Moim zdaniem leje seryjną M3 E46 bez większych problemów ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Krakooff ![]() |
Szczerze mówiąc nie wiem, wydaje mi się, ze mimo wszystko to auta o zupełnie innym charakterze a na pewno o innej charakterystyce. Na zakrętach raczej Lex nie miałby czego szukać przy M3 E46, jednak niestety nie taki zawias, nie taki rozkład mas i chyba nie takie prowadzenie. Przy wyższych prędkościach powinien sobie poradzić raczej spokojnie
![]() -------------------- CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;) Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;) |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Krakooff ![]() |
Prace przy Lexie posuwaja się do przodu. Da uata trafił Big Brake Kit, niestety zacisk kłócił się z felgą, co wymagało zastosowania customowych dystansów +10mm i dłuższych szpilek. Niemniej jednak całośc na aucie i bardzo ładnie wypełnia 18-to calowa obręcz
![]() ![]() ![]() W między czasie z auta wyleciał zespół napędowy, bo przechodzimy na skrzynie 6-cio biegową z Nismo 350Z, oraz cały tylny zawias, celem zaadoptowania do niego dyfra równiez z 350Z. Teraz to bedzie Luxus 1JZ350Z ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() No a silnik żagna się z W58 i czeka na wymianę pocacych się uszczelek i uszczelniaczy ![]() ![]() ![]() c.d.n. -------------------- CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;) Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;) |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 25 September 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
c.d.n. Jakie są dalsze losy Lexa? Widziałem go niedawno na Allegro, a strasznie mnie ciekawi, co się dalej zadziało w projekcie. ![]() -------------------- 'Impossible' is just a big word thrown around by small men.
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Raczej mylisz auta, inny srebrny 1JZ IS200 jest na sprzedaż, ale na seryjnych turbinach z automatem.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Teraz właściciel będzie mógł sypać bokami jak z rękawa bez stresu
![]() Dlaczego akurat taki zespół napędowy a nie np r154 z supry? Chodzi tylko o cenę (Tanie te skrzynie z 350z ![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Dlaczego akurat taki zespół napędowy a nie np r154 z supry? Chodzi tylko o cenę (Tanie te skrzynie z 350z ![]() Ponieważ r154 mają już ponad 20lat, trafić sprawną jest problem, wytrzymałość ta sama, wyższa cena, no i precyzja działania masakrycznie kiepska + małe detale jak synchronizatoty i przesówka(1,2) |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 25 September 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
Raczej mylisz auta, inny srebrny 1JZ IS200 jest na sprzedaż, ale na seryjnych turbinach z automatem. Kurcze, możliwe. Chciałem się upewnić, jak pisałem posta, ale już go nie było. Co nie zmienia faktu, że nadal mnie mocno ciekawi, czy wjechała już skrzynia z dyfrem od 350Z ![]() -------------------- 'Impossible' is just a big word thrown around by small men.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Krakooff ![]() |
Lex is still under construction
![]() Co do wyboru skrzyni: jest wytrzymała, niestara, z relatywnie niedużym przebiegiem, 6-cio biegowa... Dyfer z 350z siedzi na aucie, tylne sanki zostały przerobione, tak, żeby przyjąć dyfer Nismo. Poza modyfikacja samych sanek trzeba było jeszcze dorobić custom trzy detale, żeby wszystko miało ręce i nogi. W każdym razie cały tylny zawias wrócił na miejsce, dyfer siedzi na aucie. Temat półosi i przegubów został ogarnięty i to tez już na aucie. Mamy odpowiedniej długości półosie z hub’ami z jednej strony z 350z do dyfra a z drugiej Lex IS do zwrotnicy i piasty Lex’a. Wał napędowy został zaprojektowany i jest w trakcie wykonania, będzie hybryda wału z Lexa i wału z 350z. Poniżej kilka fot z prac nad modyfikacja sanek. Tylny wózek przerobiony z już zamontowanym dyfrem z 350z i dalej wózek polakierowany na gotowo (jak na ten etap) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Skrzynia z 350z to kawał długiego i dośc szerokiego szpeja, tak więc tunel w IS’ie okazał się nieco za wąski. Jako, ze warunek jest taki, iż auto ma mieć cały kompletny seryjny środek, no może poza fotelami, ale wszystkie wykładziny, plastiki etc., to nie wchodziło w grę wycięcie seryjnego tunelu i zrobienie szerokiego nowego jak to się często robi w wydmuszkach. Tutaj cześć tunelu została rozklepana a cześc przerobiona, ale tak, że wszystko zostanie na swoim miejscu, żaden element i jego mocowanie nie zostanie pominięty. Generalnie w środku wizualnie będzie seria. No ale wypruc środek do blachy trzeba było ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() No i na gotowo, całośc po spawaniu zabezpieczona podkładem epoksydowym i masą na spawy oraz polakierowana na zbliżony do nadwozia kolor ![]() ![]() ![]() ![]() W miedzy czasie zajęliśmy się wymiana pocących się uszczelek i uszczelniaczy, tutaj podczas wymiany uszczelnień misy olejowej. ![]() ![]() Ponadto wciąż trwają prace (trochę się przeciągnął ten temat) nad zamachem i sprzegłem, wszystko zostało zaprojektowane teraz się robi. Do auta wjadą tez: większa/wydajniejsza chłodnica cieczy Koyo z Nissana s14, chłodnica oleju, nowe fotele przednie a potem metamorfoza stylistyczna ![]() c.d.n. -------------------- CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;) Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;) |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Krakooff ![]() |
Po kilku tygodniach prac nad stylistyka wrócił do nas Lex na złożenie mechaniki. Zderzak przedni z japońskiej Altezy, wyciagnięte nadkola przednie i tylne, całość polakierowana w biała perłę (niestety padający śnieg nie oddaje efektu wizualnego), z czarnymi elementami. Robi robotę
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() c.d.n. -------------------- CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;) Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;) |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
To już nie sleeper....
![]() Piękny look. -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
lewarek zmiany biegow wychodzi w fabrycznym miejscu ?? czy troche dalej w tył ? przydały by sie teraz troche wieksze koła i troszkę niżej go
![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
"Pyszny" jest:)
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Kratki w zderzaku na czarno mu dać!
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Krakooff ![]() |
Lewarek wychodzi troche dalej niz seria (stad druga dziura na tunelu), ale wrócimy nim na swoje miejsce.
Własnie wlaściciel też rozważa czy czarna kratka w zderzaku nie byłaby lepsiejsza ![]() Koła to 18-tki, więc wieksze raczej juz nie będą a wysoko stoi bo nie ma endżajna, girboxa oraz całego interiora ;-p -------------------- CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;) Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;) |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
tak jak kompot napisał: kratki na czarno bo remizą wieją
![]() za to znów szkoda, że dach czarny -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 17 November 2008 Skąd: WPR ![]() |
auto kozackie ale zderzak to tragedia....
-------------------- Golf VI R20, RS4 B5 progress...
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Kratki w zderzaku na czarno mu dać! +1 poza tym zmieniłbym tą kratkę na inny wzór, nie taką gęstą i a'la plaster miodu z tej samej bym zrobił grill i będzie zajebiście ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
wygląda mega. te wloty/wyloty na masce, to jakieś dorabiane? Gdzie je można dostać?
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Krakooff ![]() |
Nie no, nie będziemy chyba dyskutować o rodzajach tuningsiatki w tym temacie...
Wyloty (bo pod maska w lecie piekło) to ori Focus RS -------------------- CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;) Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 01 October 2025 - 12:26 |