Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Luxus 1JZ, by ProjectXs
siewcu
post Thu, 19 Jan 2012 - 17:22
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Macie jak sprawdzić boost? Ja ostatnio podłączałem takie zegary i zawyża o 0.1-0.15bar...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 19 Jan 2012 - 17:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
koziol1
post Thu, 19 Jan 2012 - 17:28
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





grubo!


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Thu, 19 Jan 2012 - 17:31
Post #43


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





CYTAT(siewcu @ Thu, 19 Jan 2012 - 17:22) *
Macie jak sprawdzić boost? Ja ostatnio podłączałem takie zegary i zawyża o 0.1-0.15bar...

Oczywiście mamy. Sprawdzamy na bieżąco z tym co czyta EMU zarówno EGT jak i Boost smile.gif Wskaźniki pokazują prawdę.


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 19 Jan 2012 - 17:35
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(goldi860628 @ Thu, 19 Jan 2012 - 17:31) *
Oczywiście mamy. Sprawdzamy na bieżąco z tym co czyta EMU zarówno EGT jak i Boost smile.gif Wskaźniki pokazują prawdę.

Ok, dzięki. Trza będzie na reklamację chyba wysłać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zyzy
post Thu, 19 Jan 2012 - 19:23
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Pruszków





z ciekawości jaki trzeba szykować budżet na taki mody?


--------------------
Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Thu, 19 Jan 2012 - 19:51
Post #46


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





CYTAT(zyzy @ Thu, 19 Jan 2012 - 19:23) *
z ciekawości jaki trzeba szykować budżet na taki mody?

Nie wiem czy właściciel życzy sobie by ujawniać koszty publicznie... PW


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Fri, 02 Mar 2012 - 18:47
Post #47


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





w oczekiwaniu na pozostałe zabawki...








--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Fri, 02 Mar 2012 - 19:08
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Ile ma byc kuniuf z tego holseta?? Motor seria? Fajne sprzecicho:)


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Fri, 02 Mar 2012 - 19:24
Post #49


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





Silnik seria smile.gif ile kuniuf wyjdzie to się okaże w "praniu" smile.gif aczkolwiek myśle, że seryjne wtryski nie puszczą powyżej 430-440hp


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Fri, 02 Mar 2012 - 19:55
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Wow, pewnie na seryjnych wtryskach sie nie skonczy zabawa wink.gif


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-piter-
post Fri, 02 Mar 2012 - 20:15
Post #51


Rookie
Dołączył: Thu, 27 March 2008





1.2-1.3 bara to chyba max seryjnych wtryskow i hx35 zobacz temat Michała e36 z 1jz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziolkie
post Sat, 03 Mar 2012 - 17:00
Post #52


Rookie
Dołączył: Sun, 20 June 2010





mógłbym tez dostać PW z kosztami ?smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 03 Mar 2012 - 17:47
Post #53


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Co to za holset na twinscrolu z fabrycznym WG? Ile takie cudo kosztuje jeśli to nie tajemnica...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Sat, 03 Mar 2012 - 19:54
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(mihas66 @ Sat, 03 Mar 2012 - 17:47) *
Co to za holset na twinscrolu z fabrycznym WG? Ile takie cudo kosztuje jeśli to nie tajemnica...


2200 zł brutto przynajmniej ten tyle kosztował.



--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Sat, 03 Mar 2012 - 20:24
Post #55


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





CYTAT(mihas66 @ Sat, 03 Mar 2012 - 17:47) *
Co to za holset na twinscrolu z fabrycznym WG?

Assy:3597180
serial:H05111269
customer:504040250
model:hx35w


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Thu, 08 Mar 2012 - 15:00
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





A gdzie go można zakupić w tej cenie (lub zbliżonej) w stanie "New in the box" ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Thu, 08 Mar 2012 - 15:07
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





na allegro. Techmot sprzedaje.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubus
post Sat, 19 May 2012 - 15:37
Post #58


Super User
Dołączył: Thu, 18 December 2003
Skąd: 3city





i jak tam ida prace ??
jakies kreski smile.gif



--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fifo
post Thu, 29 Nov 2012 - 23:16
Post #59


Frequent User
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Krakooff





Trochę ciszy było w temacie, nawał pracy w sezonie spowodował, że zabrakło czasu na opisywanie samochodów. Postaramy się to nadrobić smile.gif Po odpaleniu JZ-ta na EMU w tym Lexusie (a był to pierwszy komercyjnie wypuszczony samochód na EMU w PL), JZ-ty w różnych opakowaniach na EMU zaczęły się u nas pojawiać niemalże jak grzyby po deszczu więc kilka ciekawych aut będzie do opisania wink.gif No ale wracając do tematu Lex’a. Auto jest w ciągłym użytkowaniu, lecz jest też poddawane dalszym modyfikacjom. Pod maska sporo się zmieniło.
Żeby wiadomo było, ze całością zawiaduje struś EMU, właściciel dorzucił taka śmieszna wlepę:


Przeszliśmy na single turbo HX35 ze zdjęć we wcześniejszych postach. Został zaspawany wewnętrzny WG na rzecz zewnętrznego. Cześć ciepła sprężarki została rozportowana i spasowana z flanszą kolektora.

Kolektor typu twin scroll to rurowe dzieło made In China. Został w paru miejscach wzmocniony. Flansza pod sprężarkę, z dobrze wszystkim obcującym z JZ-tami znanej, za duzej do większości sprężarek flanszy seryjnej, została przespawana na odpowiednią do naszego HX35. Tak więc kolektor nie ma przejściówek, dodatkowych dziur we flanszy etc. Dorobilismy tez podporę tego kolektora oraz zmieniliśmy flansze do zewnetrznego WG.

Od podstaw został wykonany DP pod te mody.

Wszystko zostało oczywiście owinięte bandażem termicznym, na sprężarkę trafił kocyk a elementy do okoła czesci wydechowej tez w miare możliwości termicznie wyizolowane.

Oczywiście drobnych modyfikacji wymagał dolot. W aucie pojawił się tez BOV HKS Style.

Niestety zagineły gdzies zdjęcia z etapu prac więc jest ich poniżej niewiele i już raczej prawie na gotowo.








W kwestii paliwa, do auta trafiła szyna paliwowa dedykowana HKS Style, wtryski Siemens Deca 630ccm Top Feed, regulator cisnienia paliwa Aeromotive Style z przewodami paliwowymi i złaczkami BF Goodridge.



Jako, ze autko jest uliczne, a dyfer jeszcze seryjny z IS200, nie chcieliśmy przesadzić z mocą i nie dmuchamy ile sprezarka wyda. Obecnie o ile się nie myle jest okolice 1,2-1,3 bar i jakieś 360km+ oraz pod 500Nm. Wykres niebawem, na innym kompie jest. Niemniej jednak ten HX35 okazuje się spręzarka o wcale nie tak duzym wydatku, jak się spodziewaliśmy. Dodatkowo w niewielkiej komorze Lexusa wszystko zaczęło się niemiłosiernie nagrzewać. Stad izolowanie. Nawet zdecydowaliśmy się unieśc maskę w stylu JDM, żeby troche ciepła wyprowadzić.

Na chwile obecna auto trafiło do nas na dalsze mody. Na montaz czeka już skrzynia 6-cio biegowa z Nissana 350Z, oraz dyfer z ori szpera z tegoż auta. Będzie troche zabawy z całym tym przeniesieniem napędu, ale damy rade smile.gif Będziemy tez wrzucac większa chłodnice cieczy oraz chłodnice oleju.

Wcześniej jednak do auta trafia odpowiednie heble, bo seryjne nawet na lepszych komponentach nie specjalnie sobie radzą. Zaciski z Porsche 911, 4-ro tłoczkowe Brembo, po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, adaptery pod zwrotnice Lexa, klocki ATE oraz tarcze ATE o średnicy 350mm. Teraz to będzie musiało hamować !




c.d.n.


--------------------
CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;)
Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iee
post Fri, 30 Nov 2012 - 00:08
Post #60


User
Dołączył: Sun, 17 July 2011





Świetny projekt, podobają mi się te mocne luxusy, bo standardowy IS200 daje się wyprzedzać nawet starym dieslom.
Mam pytanie - czy biorąc pod uwagę układ jezdny, taki Lexus jest już porównywalny do BMW M3 E46, bo moc jest w sumie podobna?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 01 October 2025 - 10:41