![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Macie jak sprawdzić boost? Ja ostatnio podłączałem takie zegary i zawyża o 0.1-0.15bar...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
grubo!
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
Macie jak sprawdzić boost? Ja ostatnio podłączałem takie zegary i zawyża o 0.1-0.15bar... Oczywiście mamy. Sprawdzamy na bieżąco z tym co czyta EMU zarówno EGT jak i Boost ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Pruszków ![]() |
z ciekawości jaki trzeba szykować budżet na taki mody?
-------------------- Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
z ciekawości jaki trzeba szykować budżet na taki mody? Nie wiem czy właściciel życzy sobie by ujawniać koszty publicznie... PW -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
-------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Ile ma byc kuniuf z tego holseta?? Motor seria? Fajne sprzecicho:)
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
Silnik seria
![]() ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Wow, pewnie na seryjnych wtryskach sie nie skonczy zabawa
![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 27 March 2008 ![]() |
1.2-1.3 bara to chyba max seryjnych wtryskow i hx35 zobacz temat Michała e36 z 1jz
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 June 2010 ![]() |
mógłbym tez dostać PW z kosztami ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Co to za holset na twinscrolu z fabrycznym WG? Ile takie cudo kosztuje jeśli to nie tajemnica...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Co to za holset na twinscrolu z fabrycznym WG? Ile takie cudo kosztuje jeśli to nie tajemnica... 2200 zł brutto przynajmniej ten tyle kosztował. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
Co to za holset na twinscrolu z fabrycznym WG? Assy:3597180 serial:H05111269 customer:504040250 model:hx35w -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
A gdzie go można zakupić w tej cenie (lub zbliżonej) w stanie "New in the box" ?
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
na allegro. Techmot sprzedaje.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 18 December 2003 Skąd: 3city ![]() |
i jak tam ida prace ??
jakies kreski ![]() -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Krakooff ![]() |
Trochę ciszy było w temacie, nawał pracy w sezonie spowodował, że zabrakło czasu na opisywanie samochodów. Postaramy się to nadrobić
![]() ![]() Żeby wiadomo było, ze całością zawiaduje struś EMU, właściciel dorzucił taka śmieszna wlepę: ![]() Przeszliśmy na single turbo HX35 ze zdjęć we wcześniejszych postach. Został zaspawany wewnętrzny WG na rzecz zewnętrznego. Cześć ciepła sprężarki została rozportowana i spasowana z flanszą kolektora. Kolektor typu twin scroll to rurowe dzieło made In China. Został w paru miejscach wzmocniony. Flansza pod sprężarkę, z dobrze wszystkim obcującym z JZ-tami znanej, za duzej do większości sprężarek flanszy seryjnej, została przespawana na odpowiednią do naszego HX35. Tak więc kolektor nie ma przejściówek, dodatkowych dziur we flanszy etc. Dorobilismy tez podporę tego kolektora oraz zmieniliśmy flansze do zewnetrznego WG. Od podstaw został wykonany DP pod te mody. Wszystko zostało oczywiście owinięte bandażem termicznym, na sprężarkę trafił kocyk a elementy do okoła czesci wydechowej tez w miare możliwości termicznie wyizolowane. Oczywiście drobnych modyfikacji wymagał dolot. W aucie pojawił się tez BOV HKS Style. Niestety zagineły gdzies zdjęcia z etapu prac więc jest ich poniżej niewiele i już raczej prawie na gotowo. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() W kwestii paliwa, do auta trafiła szyna paliwowa dedykowana HKS Style, wtryski Siemens Deca 630ccm Top Feed, regulator cisnienia paliwa Aeromotive Style z przewodami paliwowymi i złaczkami BF Goodridge. ![]() Jako, ze autko jest uliczne, a dyfer jeszcze seryjny z IS200, nie chcieliśmy przesadzić z mocą i nie dmuchamy ile sprezarka wyda. Obecnie o ile się nie myle jest okolice 1,2-1,3 bar i jakieś 360km+ oraz pod 500Nm. Wykres niebawem, na innym kompie jest. Niemniej jednak ten HX35 okazuje się spręzarka o wcale nie tak duzym wydatku, jak się spodziewaliśmy. Dodatkowo w niewielkiej komorze Lexusa wszystko zaczęło się niemiłosiernie nagrzewać. Stad izolowanie. Nawet zdecydowaliśmy się unieśc maskę w stylu JDM, żeby troche ciepła wyprowadzić. Na chwile obecna auto trafiło do nas na dalsze mody. Na montaz czeka już skrzynia 6-cio biegowa z Nissana 350Z, oraz dyfer z ori szpera z tegoż auta. Będzie troche zabawy z całym tym przeniesieniem napędu, ale damy rade ![]() Wcześniej jednak do auta trafia odpowiednie heble, bo seryjne nawet na lepszych komponentach nie specjalnie sobie radzą. Zaciski z Porsche 911, 4-ro tłoczkowe Brembo, po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, adaptery pod zwrotnice Lexa, klocki ATE oraz tarcze ATE o średnicy 350mm. Teraz to będzie musiało hamować ! ![]() ![]() c.d.n. -------------------- CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;) Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;) |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
User Dołączył: Sun, 17 July 2011 ![]() |
Świetny projekt, podobają mi się te mocne luxusy, bo standardowy IS200 daje się wyprzedzać nawet starym dieslom.
Mam pytanie - czy biorąc pod uwagę układ jezdny, taki Lexus jest już porównywalny do BMW M3 E46, bo moc jest w sumie podobna? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 01 October 2025 - 10:41 |