Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Luxus 1JZ, by ProjectXs
Coobcio
post Wed, 28 Dec 2011 - 21:16
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Większy intercooler to przede wszystkim mniejsze opory przepływu w efekcie mniejszy lag... Ponadto mimo że jest zasłonięty to i tak oddaje większą powierzchnią ciepło do otoczenia...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 28 Dec 2011 - 21:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rijndael
post Wed, 28 Dec 2011 - 23:17
Post #22


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(kisielisodd @ Wed, 28 Dec 2011 - 21:07) *
Wiemy że zasłania go belka, i jest to powierzchnia niewykorzystana, ale można tez na to spojrzeć z innej perspektywy. Ten fragment, zawsze jest dodatkowym "radiatorem" wypromieniowującym ciepło, nawet jak nie płynie przez niego powietrze bezpośrednio. Jeżeli będzie potrzeba to się zmodyfikuje belkę.

A nie działałby lepiej, gdyby go minimalnie pochylić i lekko odsunąć w tył od belki?


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Wed, 28 Dec 2011 - 23:33
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Się by wentylatorek nie zmieścił, po za tym pochylony nie wygląda ładnie. Ja wiem że to nie konkurs piękności, ale w takich przypadkach jestem zwolennikiem symetrii i kątów prostych. Nie da się go odsunąć od belki, bo rura dolotowa i wylotowa, nie mieściła by się po między zderzakiem a pasem przednim, ale niestety nie do końca pamiętam bo IC i całą mechanikę niemal robił wspólnik.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 29 Dec 2011 - 10:30
Post #24


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(Kamilbike @ Wed, 28 Dec 2011 - 17:54) *
Fajny projekt, samochod rozumiem ze bedzie do jazdy codziennej wiec jak moze byc tu ze spalaniem przy normalnej jezdzie?


Wydaje mi sie że musi być całkiem ok. Moje auto jest znacznie cięższe (1650kg+) i spalanie w porównania do zwykłego 2JZGE spadło średnio o 1.5l w tym znaczna poprawa na trasie, powiedział bym że średnio około 11l.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fifo
post Thu, 29 Dec 2011 - 11:59
Post #25


Frequent User
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Krakooff





CYTAT(BeeMiX @ Thu, 29 Dec 2011 - 11:30) *
powiedział bym że średnio około 11l.


Dokładnie! Dzisiaj odwiedził Nas własciciel, który testuje auto przez okres świąteczno-noworoczny. Auto przy normalnej umiarkowanie dynamicznej jeździe spala między 10-12 litrów, czyli średnio 11 wink.gif A jeszcze nie jest włączona korekcja po WBO w EMU. A przy tym auto jest mega elastyczne i nie ma żadnego laga.

IC lepiej mieć wiekszy niz mniejszy, zawsze to potencjał na przyszłośc. IC jakby był pochylony to byłby spory problem z wyjściami i zmieszczeniem rur tak, żeby nie ciac zderzaka. Jeżeli kiedys własciciel zdecyduje się pójść w większy performance, to przemodeluje się zderzak i belkę, póki co jest ok i wystarcza smile.gif


--------------------
CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;)
Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Thu, 29 Dec 2011 - 14:20
Post #26


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





trochę zdjęć poglądowych samochodu, aura pogodowa nie dopisuje... a efekt finalny w komorze silnika zaburza tylko brak obudowy paska rozrządu..




















--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Fri, 30 Dec 2011 - 07:51
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Podniosl bym troche tablice rej bo polowa swojej pow zaslania wejscie na IC wink.gif Chyba ze to nie przeszkadza?


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Fri, 30 Dec 2011 - 08:33
Post #28


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





odnosze wrazenie jakby przednie kolo po stronie pasazera mialo zle zamontowana opone. Nie zamieniono przodu stronami przypadkiem....

tak bardzo fajne autko


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Fri, 30 Dec 2011 - 11:34
Post #29


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





CYTAT(tomicobra @ Fri, 30 Dec 2011 - 08:33) *
odnosze wrazenie jakby przednie kolo po stronie pasazera mialo zle zamontowana opone. Nie zamieniono przodu stronami przypadkiem....

tak bardzo fajne autko


z tego co pamietam założone sa tam chyba vredestein sessanta , a więc opona asymetryczna









--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Fri, 30 Dec 2011 - 15:56
Post #30









opony założone są jak trzeba.

czy biorąc pod uwagę pojemność motorowni 3,25" wydech to nie lekki odlot..?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Fri, 30 Dec 2011 - 16:19
Post #31


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





racja , sorka , myslalem ze symetryczne , bo ostatnio widzialem kilka takich przypadkow biggrin.gif

Zwarta buda dosyc , silniczek ladniusi , taqkie projekty lubie.

Nie wydmuszki srylion koni dywagacje o czasach na cwiartke itp itd

Wiecej takich projektow z zdjeciami bym sobie poogladal.

Chetnie bym uslyszal jak to gada na tym silniku i wydechu , bo fakt 3.25 do najmniejszych nie nalezy biggrin.gif


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Fri, 30 Dec 2011 - 17:29
Post #32


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





Fakt wydech jest głośny... ale tragedii nie ma. NurSpec R oparty jest łącznie na 2 tłumikach, co też może dać jakiś pogląd na sytuację dźwiękową. Wydech "trochę" z zapasem, bo na okolicach 300hp ten project raczej nie poprzestanie smile.gif


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Fri, 30 Dec 2011 - 22:15
Post #33


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





auto fajne ładnie to wygląda pod maską, potencjał spory z tego silnika wiec i wydech się przyda... zależy co właściciel chce bo i tak prawie 300 w takim aucie robi swoje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Fri, 30 Dec 2011 - 22:21
Post #34


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





na chwilę obecną właściciel jest zadowolony... jednak wiadomo; apetyt rośnie w miare jedzenia! Stąd wszystkie układy przygotowane z potencjałem na więcej. Układ paliwowy powinien swoje do 450hp obsłużyć, sprzęgło swoje również powinno a nawet więcej, wydech luźniejszy, intercooler większy i elektronika z ogromnym potencjałem. Chyba dwa najsłabsze elementy które zostały to turbosprężarki seryjne i dyfer smile.gif


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Fri, 30 Dec 2011 - 23:37
Post #35


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





o ile dobrze pamiętam to poprzedni is200 turbo który był na forum gdy przekroczył 400KM to zaczęły się poważne problemy ze skrzyniami biegów, chyba 4 zmielił, potem już właściciel nie pisał.

ta skrzynia która jest to seria?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damian146ti
post Sat, 31 Dec 2011 - 00:03
Post #36


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2008





CYTAT(grzegorzp @ Fri, 30 Dec 2011 - 23:37) *
o ile dobrze pamiętam to poprzedni is200 turbo który był na forum gdy przekroczył 400KM to zaczęły się poważne problemy ze skrzyniami biegów, chyba 4 zmielił, potem już właściciel nie pisał.

ta skrzynia która jest to seria?




CYTAT(goldi860628 @ Tue, 27 Dec 2011 - 16:29) *
Układ napędowy:
-Sprzegło ACT TS3-HDSS
-Koło zamachowe Seria - (Supra mk4 n/a) - dynamicznie wyważone ze sprzęgłem ACT
-Srzynia biegów W58 (Supra mk4 n/a) + custom podpora by PrpjectXs
-Shifter Housing by ProjectXs
-ShortShifter


--------------------
Motorsport Wiring Solutions
Powered by MWS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Sat, 31 Dec 2011 - 00:04
Post #37


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





CYTAT(goldi860628 @ Tue, 27 Dec 2011 - 16:29) *
Układ napędowy:
-Sprzegło ACT TS3-HDSS
-Koło zamachowe Seria - (Supra mk4 n/a) - dynamicznie wyważone ze sprzęgłem ACT
-Srzynia biegów W58 (Supra mk4 n/a) + custom podpora by ProjectXs
-Shifter Housing by ProjectXs
-ShortShifter


a z W58 bywa przeróżnie... jedni zajeżdżają ją bardzo szybko inni robią ponad 500km 500nm i działa... bywa różnie... ważne by użytkować ją z głową nie jest to r154 ani v160 ale swoje zniesie wink.gif


seryjnej is200 nie odważyliśmy się adaptować... w serii już bywa z nimi krucho...


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 31 Dec 2011 - 11:02
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jak nie będzie spieka to te 500KM powinna przyjąć smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Sat, 31 Dec 2011 - 11:02
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Bardzo fajne auto, piękny wygląd i rewelacyjny silnik. Czego chcieć więcej ? smile.gif.

Pod Warszawą również buduje się projekt w tej budzie na bardzo grubych frutach.


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Thu, 19 Jan 2012 - 17:11
Post #40


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





Gadżecik wink.gif Zegary AutoGauge seria STEPPER MOTOR ANGEL RING z PEAK (STEPMASTER/SWISS)







Przyciski jeszcze nie przyklejone dlatego tak krzywo wink.gif


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 01 October 2025 - 10:41