![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Większy intercooler to przede wszystkim mniejsze opory przepływu w efekcie mniejszy lag... Ponadto mimo że jest zasłonięty to i tak oddaje większą powierzchnią ciepło do otoczenia...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Wiemy że zasłania go belka, i jest to powierzchnia niewykorzystana, ale można tez na to spojrzeć z innej perspektywy. Ten fragment, zawsze jest dodatkowym "radiatorem" wypromieniowującym ciepło, nawet jak nie płynie przez niego powietrze bezpośrednio. Jeżeli będzie potrzeba to się zmodyfikuje belkę. A nie działałby lepiej, gdyby go minimalnie pochylić i lekko odsunąć w tył od belki? -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Się by wentylatorek nie zmieścił, po za tym pochylony nie wygląda ładnie. Ja wiem że to nie konkurs piękności, ale w takich przypadkach jestem zwolennikiem symetrii i kątów prostych. Nie da się go odsunąć od belki, bo rura dolotowa i wylotowa, nie mieściła by się po między zderzakiem a pasem przednim, ale niestety nie do końca pamiętam bo IC i całą mechanikę niemal robił wspólnik.
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Fajny projekt, samochod rozumiem ze bedzie do jazdy codziennej wiec jak moze byc tu ze spalaniem przy normalnej jezdzie? Wydaje mi sie że musi być całkiem ok. Moje auto jest znacznie cięższe (1650kg+) i spalanie w porównania do zwykłego 2JZGE spadło średnio o 1.5l w tym znaczna poprawa na trasie, powiedział bym że średnio około 11l. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Krakooff ![]() |
powiedział bym że średnio około 11l. Dokładnie! Dzisiaj odwiedził Nas własciciel, który testuje auto przez okres świąteczno-noworoczny. Auto przy normalnej umiarkowanie dynamicznej jeździe spala między 10-12 litrów, czyli średnio 11 ![]() IC lepiej mieć wiekszy niz mniejszy, zawsze to potencjał na przyszłośc. IC jakby był pochylony to byłby spory problem z wyjściami i zmieszczeniem rur tak, żeby nie ciac zderzaka. Jeżeli kiedys własciciel zdecyduje się pójść w większy performance, to przemodeluje się zderzak i belkę, póki co jest ok i wystarcza ![]() -------------------- CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;) Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;) |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
trochę zdjęć poglądowych samochodu, aura pogodowa nie dopisuje... a efekt finalny w komorze silnika zaburza tylko brak obudowy paska rozrządu..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Podniosl bym troche tablice rej bo polowa swojej pow zaslania wejscie na IC
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
odnosze wrazenie jakby przednie kolo po stronie pasazera mialo zle zamontowana opone. Nie zamieniono przodu stronami przypadkiem....
tak bardzo fajne autko -------------------- Repliki
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
odnosze wrazenie jakby przednie kolo po stronie pasazera mialo zle zamontowana opone. Nie zamieniono przodu stronami przypadkiem.... tak bardzo fajne autko z tego co pamietam założone sa tam chyba vredestein sessanta , a więc opona asymetryczna ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#30
|
![]() |
opony założone są jak trzeba.
czy biorąc pod uwagę pojemność motorowni 3,25" wydech to nie lekki odlot..? |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
racja , sorka , myslalem ze symetryczne , bo ostatnio widzialem kilka takich przypadkow
![]() Zwarta buda dosyc , silniczek ladniusi , taqkie projekty lubie. Nie wydmuszki srylion koni dywagacje o czasach na cwiartke itp itd Wiecej takich projektow z zdjeciami bym sobie poogladal. Chetnie bym uslyszal jak to gada na tym silniku i wydechu , bo fakt 3.25 do najmniejszych nie nalezy ![]() -------------------- Repliki
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
Fakt wydech jest głośny... ale tragedii nie ma. NurSpec R oparty jest łącznie na 2 tłumikach, co też może dać jakiś pogląd na sytuację dźwiękową. Wydech "trochę" z zapasem, bo na okolicach 300hp ten project raczej nie poprzestanie
![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
auto fajne ładnie to wygląda pod maską, potencjał spory z tego silnika wiec i wydech się przyda... zależy co właściciel chce bo i tak prawie 300 w takim aucie robi swoje
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
na chwilę obecną właściciel jest zadowolony... jednak wiadomo; apetyt rośnie w miare jedzenia! Stąd wszystkie układy przygotowane z potencjałem na więcej. Układ paliwowy powinien swoje do 450hp obsłużyć, sprzęgło swoje również powinno a nawet więcej, wydech luźniejszy, intercooler większy i elektronika z ogromnym potencjałem. Chyba dwa najsłabsze elementy które zostały to turbosprężarki seryjne i dyfer
![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
o ile dobrze pamiętam to poprzedni is200 turbo który był na forum gdy przekroczył 400KM to zaczęły się poważne problemy ze skrzyniami biegów, chyba 4 zmielił, potem już właściciel nie pisał.
ta skrzynia która jest to seria? |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2008 ![]() |
o ile dobrze pamiętam to poprzedni is200 turbo który był na forum gdy przekroczył 400KM to zaczęły się poważne problemy ze skrzyniami biegów, chyba 4 zmielił, potem już właściciel nie pisał. ta skrzynia która jest to seria? Układ napędowy:
-Sprzegło ACT TS3-HDSS -Koło zamachowe Seria - (Supra mk4 n/a) - dynamicznie wyważone ze sprzęgłem ACT -Srzynia biegów W58 (Supra mk4 n/a) + custom podpora by PrpjectXs -Shifter Housing by ProjectXs -ShortShifter -------------------- Motorsport Wiring Solutions
Powered by MWS |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
Układ napędowy: -Sprzegło ACT TS3-HDSS -Koło zamachowe Seria - (Supra mk4 n/a) - dynamicznie wyważone ze sprzęgłem ACT -Srzynia biegów W58 (Supra mk4 n/a) + custom podpora by ProjectXs -Shifter Housing by ProjectXs -ShortShifter a z W58 bywa przeróżnie... jedni zajeżdżają ją bardzo szybko inni robią ponad 500km 500nm i działa... bywa różnie... ważne by użytkować ją z głową nie jest to r154 ani v160 ale swoje zniesie ![]() seryjnej is200 nie odważyliśmy się adaptować... w serii już bywa z nimi krucho... -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak nie będzie spieka to te 500KM powinna przyjąć
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Bardzo fajne auto, piękny wygląd i rewelacyjny silnik. Czego chcieć więcej ?
![]() Pod Warszawą również buduje się projekt w tej budzie na bardzo grubych frutach. -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
Gadżecik
![]() ![]() ![]() ![]() Przyciski jeszcze nie przyklejone dlatego tak krzywo ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 01 October 2025 - 10:41 |