![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 28 December 2009 ![]() |
Golf III z afn-em i przerobioną pompą wtryskową.
Mody: -przerobiona pompa na sekcji 11mm i fali z ahh,plus kilka innych modyfikacji. -wtryskiwacze 230-tki standardowe. -turbo awx/arl na grubym wałku. -zmodyfikowany dolot z filtra do turbiny Reszta została seria,czyli: -seryjny wydech -seryjny smic -seryjne dwumasowe koło zamachowe. Dawki 46mg/4.5v/4000,nastawnik-6mg,turbo-1.6 bara. Hamowane na kieleckiej maha,więc pomiar bez korekcji,dlatego trzeba uwzględnić,że ostateczny wynik będzie trochę słabszy. Ciśnienie 979.6,temperatura bez znaczenia,bo w dolocie gorąco,ponad 60 stopni. Po pierwszym strojeniu wyszło tak. Odwiedź moją stronę Wynik po korekcji 185.5@377. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 26 December 2010 ![]() |
kolego tarcza sprzęgła też seria ? nie ślizga się przy tym momencie?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Mon, 28 December 2009 ![]() |
Tarcza,jak i całe sprzęgło seria,poślizgów brak
![]() A moment celowo ograniczony właśnie z racji dwumasa,z mocą też nie szaleliśmy. Paliwo cięte już przy 4000,bo mały coolerek i seryjny wydech górą,co tu dużo mówić,swoje robią. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 January 2012 ![]() |
bardzo ładny wynik - rozsądny !
p.s. jakie końcówki wtrysków zastosowałeś ? Bosio ? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Mon, 28 December 2009 ![]() |
Końcówki fratelli,pięć otworków.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 18 June 2008 Skąd: Silesia ![]() |
+ jakie modyfikacje pompy?
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Uszczelka pod glowica wytrzymuje jeszcze?
-------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Mon, 28 December 2009 ![]() |
Sekcja wysokiego ciśnienia z pompy 0 460 414 988-renault 1.9 dti,fala de 143 z pompy 0 460 414 987-ahh,zaworki nurnikowe z ahh,tłoczek przyśpieszacza kąta z 987-988,sprężyny tłoka z ahh,zwiększone ciśnienie paliwa do 15 barów,zmniejszone napięcie na nastawniku do 0.72v.
Dodatkowo test pompy na stole probierczym,ustawienie odpowiedniej charakterystyki sprężyny przyśpieszacza. Wynik,pompa leje więcej,jak nowa 0 460 414 987. Uszczelka się trzyma,bo na obecnym etapie deptam z głową. Niebawem fmic,wydech i remap. Poprawimy tylko dół,pociągniemy moc do 4200 i bez zwiększania dawek 190 pęknie. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
EGT wystarczy pilnowac i bedzie latac na ori uszczelce
![]() -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
Sekcja wysokiego ciśnienia z pompy 0 460 414 988-renault 1.9 dti,fala de 143 z pompy 0 460 414 987-ahh,zaworki nurnikowe z ahh,tłoczek przyśpieszacza kąta z 987-988,sprężyny tłoka z ahh,zwiększone ciśnienie paliwa do 15 barów,zmniejszone napięcie na nastawniku do 0.72v. Dodatkowo test pompy na stole probierczym,ustawienie odpowiedniej charakterystyki sprężyny przyśpieszacza. Wynik,pompa leje więcej,jak nowa 0 460 414 987. Uszczelka się trzyma,bo na obecnym etapie deptam z głową. Niebawem fmic,wydech i remap. Poprawimy tylko dół,pociągniemy moc do 4200 i bez zwiększania dawek 190 pęknie. czyli przy 0 460 414 988 pompa to 11stka? bo znalazłem info: The next 4 (414) is for Identifier for VE Injection Pump, so that is good The next 1 (414) options are 8=8mm, 9=9mm, 0=10mm, 1=11mm, 2=12mm, 3=13mm, 4=14mm, so the 1 here is fine. The next 4 (414) is for 4 cylinders, so again 4 here is fine. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Mon, 28 December 2009 ![]() |
Tak,wszystkie 0 460 414...,to 11tki,nadające się w mniejszym,bądź większym stopniu na dawców.
Wystarczy tylko kupić dobrą pompę z reni,po niedużym przebiegu,powiedzmy 200kkm,jest to możliwe i modzić. Najlepiej szukać takich z numerami 0 460 414 982/983/988. Tak wygląda tłokoroździelacz z 988 i z afn-a/asv/ahf/alh/agr-a. Odwiedź moją stronę Odradzam wszelkiego rodzaju transitowskie,fiatowskie,czy inne zabite kosmicznymi przelotami 11tki. Rozszyfrować pompę po jej numerze już potrafisz. Tak dla porównania fala de 110 ze wszystkich 110tek,a także agr-a i alh w manualu,oraz de 143 z pompy 0 460 414 987,inaczej 107J Odwiedź moją stronę |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
to juz wiem czemu moj dti po 216tkach, 1,25bara wypluł 136km i 315nm
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Zawsze zastanawialem sie co oznaczaja ostatnie 3 cyfry w numerze pompy
ja mam 983 i u mnie jest odpowiednik de143 tylko w pieciu garach -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Tak,wszystkie 0 460 414...,to 11tki,nadające się w mniejszym,bądź większym stopniu na dawców. Wystarczy tylko kupić dobrą pompę z reni,po niedużym przebiegu,powiedzmy 200kkm,jest to możliwe i modzić. Najlepiej szukać takich z numerami 0 460 414 982/983/988. Tak wygląda tłokoroździelacz z 988 i z afn-a/asv/ahf/alh/agr-a. Odwiedź moją stronę Odradzam wszelkiego rodzaju transitowskie,fiatowskie,czy inne zabite kosmicznymi przelotami 11tki. Rozszyfrować pompę po jej numerze już potrafisz. Tak dla porównania fala de 110 ze wszystkich 110tek,a także agr-a i alh w manualu,oraz de 143 z pompy 0 460 414 987,inaczej 107J Odwiedź moją stronę Zastosuj fale DE177 albo DE184 to zobaczysz jaki wydatek może mieć głowiczka 11mm. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
R5 tdi pompa kreci sie w druga strone mozna znalezc cos mocniejszego
-------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Żadna z tych fal nie jest z pompy TDI R5 a pozatym fala z R5 sie nie nadaje do silnika z 4 garami
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
To chyba normalka u mnie fala ma 5 karbow a nie 4
![]() Teraz jezdze na pompie 460 415 983 szukam mocniejszej tarczy o ile taka jest -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Mon, 28 December 2009 ![]() |
Jeżeli chodzi o pompy do 1.9 tdi,to najlepszą opcją jest fala de 143,z co najmniej dwóch powodów.
Pierwszy,to świetna charakterystyka krzywki połączona z dużą wysokością,czy też dużym skokiem,3.3mm. Drugi bardzo istotny,to obowiązkowy wrzut mapy kąta wtrysku,zdobycie takiej z ahh jest banalnie proste.Nie wiem,czy wiecie,ale przy przekładce fali trzeba też pamiętać o odpowiedniej mapie kąta wtrysku. Bez tego zabawa z falami w tych pompach z góry skazana jest na porażkę.W mapie zapisana jest cała charakterystyka wtrysku,od początkowej wartości tłoczenia,wyprzedzenia,po czas wtrysku. Wsadzenie fali o innej charakterystyce,przy mapie o zupełnie innej,to gwarantowane problemy z kątem wtrysku. Temat fal jest już dobrze znany i każdy,kto modził pompę,wcześniej,czy później wraca do ori fal. Problemy z kątem wtrysku,trudnym uruchomieniem silnika,błękitnym dymem,złym wysterowaniem dynamicznego,to tylko niektóre powody dla których nikt nie chce się już bawić z innymi,jak oryginalne fale,czyli de 015 1z/ahu,oraz de 110 wszystkie 110tki,agr-y,alh. Co nieliczni pakują fale de 143,nowe są drogie 550 zeta,używek praktycznie brak. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Wed, 05 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Mon, 28 December 2009 ![]() |
Oddając pompę do sprawdzenia wydajności i zwiększenia ciśnienia zamysł był taki,zwiększamy ciśnienie na maxa.Konstrukcja łopatkowej pompy podawczej na wytworzenie większego ciśnienia już nie pozwoli,więc zostało 15.
Fachowiec zapewniał,że pompa to wytrzyma ...,i jak dotychczas wytrzymuje,a golfina zapina o niebo lepiej,jak wcześniej. Zastosuj fale DE177 albo DE184 to zobaczysz jaki wydatek może mieć głowiczka 11mm. Zapytam w imieniu znajomego,jakiej wysokości są te fale i w których pompach ich szukać? Ja już fali nie zmienię,de 143 jest w moim mniemaniu najlepsza,łatwa do ogarnięcia i co najważniejsze robi robotę. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:21 |