Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> BMW 328 e36 2,8 233 KM
waw
post Fri, 16 Dec 2011 - 16:17
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 January 2007
Skąd: Warszawa





Witam,
mam do sprzedania moje BMW e36. Auto jest w moich rękach od 4 lat.
Rocznik 1997, aktualny przebieg 235 tys km.
Oryginalnie było to 323i, poniżej lista modyfikacji:

- stroker na 2,8 litra (uznałem, że to lepsza i pewniejsza opcja od swapa)
- wydech od 328i
- wałki rozrządu od US M3 (bardzo trudno takie znaleźć, ja osobiscie ściągałem z USA)
- szpera 3.15 od 325i, sucha, nie wyje
- lekkie koło zamachowe firmy UUC wraz ze sprzęgłem z e34 M5
- short shifter z Z3M
- przerobiony kolektor ssący z silnika m50b25
- amortyzatory Bilstein B8 oraz sprężyny Eibach Pro Kit
- grubsze stabilizatory oraz pełne tyleje wahacza od M
- hamulce od e46 328i (tarcze 300 mm z przodu oraz 294 mm z tyłu)
- klocki Ferrodo DS Performance z przodu
- przewody hamulcowe w teflonowym oplocie firmy Goodridge.

Co do pieniędzy wsadzonych w same modyfikacje:
1. silnik (wałki od US M3 to była kwestia 1700 PLN wraz z wysyłką, części na stroker za 3500 - pierścienie tłokowe, panewki, wszystkie uszczelki są nówki, robocizna włączając w to czyszczenie gniazd zaworów, kanałów w głowicy koło 2500, zestaw sprzęgła z kołem zamachowym kosztował mnie koło 2000 - była to używka, która przejechała kilkaset kilometrów. W sumie 9700 PLN.
2. zawieszenie - nowe amortyzatory bilstein B8, sprężyny eibach pro kit, stabilizatory, tuleje od M3. W sumie 2500 PLN.
3. dyfer ze szperą 1300 PLN + 150 PLN kosztował w aso olej do dyfrów ze szperą. Dyfer jeździł wcześniej z automatem, takiego szukałem (zawsze mniej katowany), ma on przełożenie 3,15 zamiast standardowego 2,93 - dzięki temu auto lepiej przyspiesza.
4. hamulce - zaciski oraz jarzma były z e46 328, tarcze również (300 i 294mm zamiast 286 i 275mm), klocki Ferodo DS Performance, przewody w oplocie Goodridge. W sumie 2500 PLN.
Do tego jeszcze bajerki w stylu short shifter od Z3M - w aso 190 pln.
W sumie na same modyfikacje poszło ponad 16 tys. PLN - więc auto wychodzi prawie gratis:)


Po tych modyfikacjach auto wypluło na hamowni w Ecu Performance 233 KM oraz 272 Nm (wykres ponizej).
Auto bardzo zadbane, przez większość czasu było drugim autem w domu, wszystko wymieniane i robione na czas, olej Motul wymieniany co 12-13 tys km, ostatnio przeszło detailing karoserii oraz wnetrza.
Z minusów:
- nie działa klima (któryś z przewodów musiał się zapchać, tak przynajmniej powiedziano mi podczas próby nabicia),
- klocki hamulcowe nie miały czujnika, więc świeci się kontrolka.

Sprzedaję ponieważ kupiłem 540i w manualu.

Cena jaka mnie interesuje to 17,5 tys. PLN do negocjacji dla poważneo kupca

W razie czego proszę o kontakt na PW lub pod numerem 600-398-099























Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 16 Dec 2011 - 16:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 18:24