BMW 328 e36 2,8 233 KM |
BMW 328 e36 2,8 233 KM |
Fri, 16 Dec 2011 - 16:17
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 January 2007 Skąd: Warszawa |
Witam,
mam do sprzedania moje BMW e36. Auto jest w moich rękach od 4 lat. Rocznik 1997, aktualny przebieg 235 tys km. Oryginalnie było to 323i, poniżej lista modyfikacji: - stroker na 2,8 litra (uznałem, że to lepsza i pewniejsza opcja od swapa) - wydech od 328i - wałki rozrządu od US M3 (bardzo trudno takie znaleźć, ja osobiscie ściągałem z USA) - szpera 3.15 od 325i, sucha, nie wyje - lekkie koło zamachowe firmy UUC wraz ze sprzęgłem z e34 M5 - short shifter z Z3M - przerobiony kolektor ssący z silnika m50b25 - amortyzatory Bilstein B8 oraz sprężyny Eibach Pro Kit - grubsze stabilizatory oraz pełne tyleje wahacza od M - hamulce od e46 328i (tarcze 300 mm z przodu oraz 294 mm z tyłu) - klocki Ferrodo DS Performance z przodu - przewody hamulcowe w teflonowym oplocie firmy Goodridge. Co do pieniędzy wsadzonych w same modyfikacje: 1. silnik (wałki od US M3 to była kwestia 1700 PLN wraz z wysyłką, części na stroker za 3500 - pierścienie tłokowe, panewki, wszystkie uszczelki są nówki, robocizna włączając w to czyszczenie gniazd zaworów, kanałów w głowicy koło 2500, zestaw sprzęgła z kołem zamachowym kosztował mnie koło 2000 - była to używka, która przejechała kilkaset kilometrów. W sumie 9700 PLN. 2. zawieszenie - nowe amortyzatory bilstein B8, sprężyny eibach pro kit, stabilizatory, tuleje od M3. W sumie 2500 PLN. 3. dyfer ze szperą 1300 PLN + 150 PLN kosztował w aso olej do dyfrów ze szperą. Dyfer jeździł wcześniej z automatem, takiego szukałem (zawsze mniej katowany), ma on przełożenie 3,15 zamiast standardowego 2,93 - dzięki temu auto lepiej przyspiesza. 4. hamulce - zaciski oraz jarzma były z e46 328, tarcze również (300 i 294mm zamiast 286 i 275mm), klocki Ferodo DS Performance, przewody w oplocie Goodridge. W sumie 2500 PLN. Do tego jeszcze bajerki w stylu short shifter od Z3M - w aso 190 pln. W sumie na same modyfikacje poszło ponad 16 tys. PLN - więc auto wychodzi prawie gratis:) Po tych modyfikacjach auto wypluło na hamowni w Ecu Performance 233 KM oraz 272 Nm (wykres ponizej). Auto bardzo zadbane, przez większość czasu było drugim autem w domu, wszystko wymieniane i robione na czas, olej Motul wymieniany co 12-13 tys km, ostatnio przeszło detailing karoserii oraz wnetrza. Z minusów: - nie działa klima (któryś z przewodów musiał się zapchać, tak przynajmniej powiedziano mi podczas próby nabicia), - klocki hamulcowe nie miały czujnika, więc świeci się kontrolka. Sprzedaję ponieważ kupiłem 540i w manualu. Cena jaka mnie interesuje to 17,5 tys. PLN do negocjacji dla poważneo kupca W razie czego proszę o kontakt na PW lub pod numerem 600-398-099 |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 16 Dec 2011 - 16:17
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 18:24 |