![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
te dwa programy to przypadkiem nie jest obejscie N75 na jakims elektrozaworku i ladowanie 0.85b z seryjnego napiecia WG?
![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
aha, czyli to nie dwa programy, tylko odpinanie N75 po pstryku.
i po co pisac, ze sa dwa programy? wiekszosc rozumie to jako dwa softy w jednym ecu. nic w tym pionierskiego i zajebistego rowniez. nie wywala Ci to checka ? pisalem o zaworku dlatego, ze N75 nie jest wtedy fizycznie odpinane i check jest wykluczony. -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
zamiast n75 pewnie jest wtedy mostkowany opornikiem i ecu mysli ze zawor jest podpiety. Proste jak budowa cepa, pisanie że są dwa programy jest również uważam troche z dupy bo dwa programy to troche bardziej skomplikowana rzecz w ecu niż zrobienie przelacznika do odpinania n75
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 August 2006 Skąd: Szczecin ![]() |
Głupoty piszecie. Takie rozwiązania to możecie u siebie stosować
![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
W ECU sa dwa programy. Panowie plisss
![]() Pierwszy: np. przełącznik do góry to jeżdzisz bez wzgledu na którym biegu tylko na sprężynie z WG. I takie ustawienie daje moc - tą niższa na wykresie. Light na miasto. Drugi: np. przełącznik do dołu, wtedy samochód ma wiekszą moc ale na biagach od 2-6. Na biegu pierwszym jezdzie tylko na sprężynie z WG czyli znów na mocy z wykresu (tej mniejszej) Na drugim programie (mocniejszym) jest także uruchomiona Programowalna LC oraz FlatShift. Nie ma żadnych rezystorów, domorosłych obejsc kablem czy inna metoda "na druta". Sterownik silnika w rozumieniu program został poprostu rozbudowany o dodatkowe funkcje. Teraz rozumiecie ?. Jak nie to pytajcie, odpowiem. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
zamiast n75 pewnie jest wtedy mostkowany opornikiem i ecu mysli ze zawor jest podpiety. Proste jak budowa cepa, pisanie że są dwa programy jest również uważam troche z dupy bo dwa programy to troche bardziej skomplikowana rzecz w ecu niż zrobienie przelacznika do odpinania n75 ![]() Najpierw zapytaj,a nie krytykujesz i dorabiasz jakies fantazje rodem z drut garage.... Auto bardzo fajnie rozwija moc,jedna z ladniejszych Rek w PL ![]() -------------------- 2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Najpierw zapytaj,a nie krytykujesz i dorabiasz jakies fantazje rodem z drut garage.... Auto bardzo fajnie rozwija moc,jedna z ladniejszych Rek w PL ![]() CYTAT Nie ma żadnego dodatkowego zaworka, poprostu N75 jest otwarte i jedziemy na sprężynie WG. Wychodzi właśnie około 0.8 bar Teraz już nie ma co pisać Rogalotti wyjaśnij co i jak , bo wczesniej to sugerowalo co innego. W takim razie sorry za zamieszanie , tak to odebrałem po prostu. Natomiast mam pytanie - dwa pełne różne softy by się nie zmieściły w jednej pamięci, tylko jest to coś w rodzaju trybu awaryjnego ten słabszy 'soft' ? Oczywiście rozumie że check sie nie zapala rzecz jasna , ale działa to podobnie jak tryb awaryjny w seri - jedzie się z napietego wg i tyle. Różnica jest tylko w dodaniu LC, FS, i doladowaniu 2-6 ,przy mocniejszym programie, i tym że w słabszym trybie 'awaryjnym' nie świeci się check, ale zasada działania jest analogiczna i jest to obslugiwane w ramach jednego programu w ecu. Jeśli jest inaczej to poprawcie mnie ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Sterownik ma wlutowaną zupełnie inną pamięć żeby zmieścić dwa programy i dodatkowe funkcje. Dwa niezależne programy, tryb awaryjny jest swoją drogą.
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Ok , w takim razie wszystko jasne
![]() ![]() ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Sterownik ma wlutowaną zupełnie inną pamięć żeby zmieścić dwa programy i dodatkowe funkcje. Dwa niezależne programy, tryb awaryjny jest swoją drogą. Czyli nie jest to standardowe ME7.5 ![]() -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Dokłądnie, wygląda jak standardowe ME7.5 tylko już nie jest dziewicą
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
musisz gasic auto by przelaczac miedzy softami ?
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Nie. Można przełączać mapy w miejscu w którym się pokrywają, choć zalecanie jest zgaszenie motoru albo przełączenie na jałowych
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Nie. Można przełączać mapy w miejscu w którym się pokrywają, choć zalecanie jest zgaszenie motoru albo przełączenie na jałowych a nie wystarczy podczas hamowania silnikiem?? w sumie paliwa nie ma, jedziemy na podciśnieniu. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Mały on board. Start z LC , na zimówkach Falkena przy -10. Przy zmianie biegi z 3 na 4 bieg moja ręka była szybsza od FS-a którego wyprzedziłem w zadziałaniu.
O tak powinno być ![]()
Powód Edycji: Połączyłem dwa posty i ciachnąłem chit-chat o brakującym onboardzie. [k11]
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
po filmie moim zdaniem auto ma potencjał na srednio-niskie 13...BARDZO fajny setup.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
po filmie moim zdaniem auto ma potencjał na srednio-niskie 13...BARDZO fajny setup. to jedzie juz calkiem przyzwoicie , wydaje mi sie ze jak sie dobrze sprezysz i w lato przestawisz LC troche wyzej na r888 to zrobisz bardzo niskie 13scie -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 09:47 |