Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Leon Cupra R + TD05-16G
mss
post Sun, 22 Jan 2012 - 16:08
Post #61


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





te dwa programy to przypadkiem nie jest obejscie N75 na jakims elektrozaworku i ladowanie 0.85b z seryjnego napiecia WG? smile.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 22 Jan 2012 - 16:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
luk9753
post Sun, 22 Jan 2012 - 19:45
Post #62


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





CYTAT(mss @ Sun, 22 Jan 2012 - 16:08) *
te dwa programy to przypadkiem nie jest obejscie N75 na jakims elektrozaworku i ladowanie 0.85b z seryjnego napiecia WG? smile.gif


Nie ma żadnego dodatkowego zaworka, poprostu N75 jest otwarte i jedziemy na sprężynie WG. Wychodzi właśnie około 0.8 bar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sun, 22 Jan 2012 - 23:15
Post #63


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





aha, czyli to nie dwa programy, tylko odpinanie N75 po pstryku.
i po co pisac, ze sa dwa programy? wiekszosc rozumie to jako dwa softy w jednym ecu. nic w tym pionierskiego i zajebistego rowniez.
nie wywala Ci to checka ? pisalem o zaworku dlatego, ze N75 nie jest wtedy fizycznie odpinane i check jest wykluczony.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 22 Jan 2012 - 23:28
Post #64


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





zamiast n75 pewnie jest wtedy mostkowany opornikiem i ecu mysli ze zawor jest podpiety. Proste jak budowa cepa, pisanie że są dwa programy jest również uważam troche z dupy bo dwa programy to troche bardziej skomplikowana rzecz w ecu niż zrobienie przelacznika do odpinania n75 smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mobile
post Mon, 23 Jan 2012 - 00:17
Post #65


Frequent User
Dołączył: Tue, 29 August 2006
Skąd: Szczecin





Głupoty piszecie. Takie rozwiązania to możecie u siebie stosować laugh.gif Niema żadnego mostka na N75.....na jednym sofcie macie funkcje launch control, flat shift, doładowanie po biegach, natomiast na "seri" tego niema i jest niższy boost. Sterownik loguje się pod dwie wersje softu w zależności od położenia przełącznika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Mon, 23 Jan 2012 - 00:54
Post #66


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





W ECU sa dwa programy. Panowie plisss smile.gif

Pierwszy: np. przełącznik do góry to jeżdzisz bez wzgledu na którym biegu tylko na sprężynie z WG. I takie ustawienie daje moc - tą niższa na wykresie. Light na miasto.

Drugi: np. przełącznik do dołu, wtedy samochód ma wiekszą moc ale na biagach od 2-6. Na biegu pierwszym jezdzie tylko na sprężynie z WG czyli znów na mocy z wykresu (tej mniejszej)

Na drugim programie (mocniejszym) jest także uruchomiona Programowalna LC oraz FlatShift.

Nie ma żadnych rezystorów, domorosłych obejsc kablem czy inna metoda "na druta". Sterownik silnika w rozumieniu program został poprostu rozbudowany o dodatkowe funkcje.

Teraz rozumiecie ?. Jak nie to pytajcie, odpowiem.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotrek_tsi
post Mon, 23 Jan 2012 - 12:59
Post #67


Super User
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





CYTAT(GREGOR10 @ Sun, 22 Jan 2012 - 23:28) *
zamiast n75 pewnie jest wtedy mostkowany opornikiem i ecu mysli ze zawor jest podpiety. Proste jak budowa cepa, pisanie że są dwa programy jest również uważam troche z dupy bo dwa programy to troche bardziej skomplikowana rzecz w ecu niż zrobienie przelacznika do odpinania n75 smile.gif


Najpierw zapytaj,a nie krytykujesz i dorabiasz jakies fantazje rodem z drut garage.... Auto bardzo fajnie rozwija moc,jedna z ladniejszych Rek w PL cool.gif


--------------------
2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 23 Jan 2012 - 13:15
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(piotrek_tsi @ Mon, 23 Jan 2012 - 12:59) *
Najpierw zapytaj,a nie krytykujesz i dorabiasz jakies fantazje rodem z drut garage.... Auto bardzo fajnie rozwija moc,jedna z ladniejszych Rek w PL cool.gif


CYTAT
Nie ma żadnego dodatkowego zaworka, poprostu N75 jest otwarte i jedziemy na sprężynie WG. Wychodzi właśnie około 0.8 bar


Teraz już nie ma co pisać Rogalotti wyjaśnij co i jak , bo wczesniej to sugerowalo co innego. W takim razie sorry za zamieszanie , tak to odebrałem po prostu.

Natomiast mam pytanie - dwa pełne różne softy by się nie zmieściły w jednej pamięci, tylko jest to coś w rodzaju trybu awaryjnego ten słabszy 'soft' ? Oczywiście rozumie że check sie nie zapala rzecz jasna , ale działa to podobnie jak tryb awaryjny w seri - jedzie się z napietego wg i tyle.
Różnica jest tylko w dodaniu LC, FS, i doladowaniu 2-6 ,przy mocniejszym programie, i tym że w słabszym trybie 'awaryjnym' nie świeci się check, ale zasada działania jest analogiczna i jest to obslugiwane w ramach jednego programu w ecu.
Jeśli jest inaczej to poprawcie mnie smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Mon, 23 Jan 2012 - 13:40
Post #69


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Sterownik ma wlutowaną zupełnie inną pamięć żeby zmieścić dwa programy i dodatkowe funkcje. Dwa niezależne programy, tryb awaryjny jest swoją drogą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 23 Jan 2012 - 18:36
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Ok , w takim razie wszystko jasne smile.gif Gratuluje dokonania tego dzieła, jest to już imponujące smile.gif I jeszcze raz sory za zamieszanie smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Mon, 23 Jan 2012 - 19:07
Post #71


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





CYTAT(luk9753 @ Mon, 23 Jan 2012 - 13:40) *
Sterownik ma wlutowaną zupełnie inną pamięć żeby zmieścić dwa programy i dodatkowe funkcje. Dwa niezależne programy, tryb awaryjny jest swoją drogą.

Czyli nie jest to standardowe ME7.5 wink.gif


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Mon, 23 Jan 2012 - 19:28
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(Sev @ Mon, 23 Jan 2012 - 19:07) *
Czyli nie jest to standardowe ME7.5 wink.gif



Z obudowy jest tongue.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Mon, 23 Jan 2012 - 19:30
Post #73


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Dokłądnie, wygląda jak standardowe ME7.5 tylko już nie jest dziewicą tongue.gif No i z ECU wychodzą dwa dodatkowe kabelki do zmiany map.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Mon, 23 Jan 2012 - 19:34
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





musisz gasic auto by przelaczac miedzy softami ?


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Mon, 23 Jan 2012 - 19:44
Post #75


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Nie. Można przełączać mapy w miejscu w którym się pokrywają, choć zalecanie jest zgaszenie motoru albo przełączenie na jałowych
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Tue, 24 Jan 2012 - 09:59
Post #76


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(luk9753 @ Mon, 23 Jan 2012 - 19:44) *
Nie. Można przełączać mapy w miejscu w którym się pokrywają, choć zalecanie jest zgaszenie motoru albo przełączenie na jałowych

a nie wystarczy podczas hamowania silnikiem?? w sumie paliwa nie ma, jedziemy na podciśnieniu.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aval
post Tue, 24 Jan 2012 - 12:01
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(luk9753 @ Mon, 23 Jan 2012 - 19:44) *
Nie. Można przełączać mapy w miejscu w którym się pokrywają, choć zalecanie jest zgaszenie motoru albo przełączenie na jałowych


To i tak bardzo wygodne(zmiana na jałowych), więcej nie trzeba w sumie. Świetny patent.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Wed, 08 Feb 2012 - 22:39
Post #78


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Mały on board. Start z LC , na zimówkach Falkena przy -10. Przy zmianie biegi z 3 na 4 bieg moja ręka była szybsza od FS-a którego wyprzedziłem w zadziałaniu.


O tak powinno być smile.gif
Powód Edycji: Połączyłem dwa posty i ciachnąłem chit-chat o brakującym onboardzie. [k11]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 08 Feb 2012 - 23:19
Post #79


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





po filmie moim zdaniem auto ma potencjał na srednio-niskie 13...BARDZO fajny setup.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 08 Feb 2012 - 23:21
Post #80


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Fawor @ Wed, 08 Feb 2012 - 23:19) *
po filmie moim zdaniem auto ma potencjał na srednio-niskie 13...BARDZO fajny setup.



to jedzie juz calkiem przyzwoicie , wydaje mi sie ze jak sie dobrze sprezysz i w lato przestawisz LC troche wyzej na r888 to zrobisz bardzo niskie 13scie


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 09:47