![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Pręty pomagają utrzymać konstrukcję w sztywności, żeby turbo nie wisiało na samych rurkach. Taa? Sam je docinałem ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
hehe odnośnie prętów to wiadomo że ich zadaniem jest usztywniać konstrukcję kolektora lecz problem polega na tym że kanały od flanszy do flanszy się nagrzewają a więc i rozciągają a te pręty zapewne w sporo mniejszym stopniu a czyli nie wiadomo czy nie powstają naprężenia bo być może sam kolektor się wydłuża rozrywając pręty ale tak jak mówię nie mam doświadczenia jak pracuje kolektor i jedynie wiedzę teoretyczną dlatego nic nie cudowałem wymądrzając się dlatego nie tykałem tego co stworzyli bardziej doświadczeni:)
w SSG mi powiedzieli że takie wsporniki najlepiej zrobić na "unibalach" ale niema co gdybać tylko trzeba jeździć i się okaże jak to na prawdę będzie się sprawdzać ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Mały up. Sprężarka wisi, przewody dorobione wystarczy założyć i spawać DP oraz TIP. Odpalać i stroić......
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Jak to zawsze u Przemka, pedantyczne podejście do wykonanej pracy
![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Mały up. Auto jeździ, czekam na wtryski, pompę paliwa, catch tanka i po nowym roku ruszam na strojenie. Jestem niezmiernie ciekawy co z tego wszystkiego wyjdzie
![]() Pod maską zrobiło się sporo luźniej, wyleciałą rura dolotowa turbo, dolot do IC poleciał dołem. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
szerokopasmówce nie będzie za gorąco ?
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
okaże się, jak by co mam drugą.
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Ciekawe co z tego wyjdzie. Zapowiada się nieźle..........
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 03 August 2008 Skąd: Lublin ![]() |
Fajne rozwiązanie dla termopary przy tym turbo. Bierzecie jakąś poprawkę na wskazania EGT ?
Bardzo mi się podobają spawy na dolocie ! -------------------- Zetec Evo Turbo 330KM 460Nm
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Dziś auto zostało dopieszczone programowo. I od razu z miejsca mega podziękowania na Witka z Mineralnej za napisanie programu pod moją furmankę. Podziękowania nie tylko za włożoną pracę, wytrwałość w męczeni leona na rolkach ale tez za super sympatyczne i życiowe podejscie do klienta, co w dzisiejszym chorym świecie jest naprawdę rzadkością. Jeszcze raz zajebiste podziękowania
Owoce dwudniowego rolowania. Dwa programy po przełączniku, ograniczenie boosta na 1-biegu dla mocniejszego programu. Funkcja LC i FS na mocniejszym programie Doładowanie mocniejszej mapy 1,4 bar opadające na 1,3bar. Słabszej mapy jeszcze nie testowałem cieszyłem się powrotem na mocniejszym setap-ie. Trzeba poczekać na cieplejsze dni żeby oswoić się z praktycznie ,,innym" autem. Dodam ze wynik nie jest wynikiem pokazowym na 100-oktanach lecz na zwykłem 98 z orlenu ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
jak jest rozwiązane przełączanie pomiędzy programami?
wygląda świetnie, gratulacje |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
na ME7.5?
-------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Wow, to sporo jeszcze przede mną
![]() Fajna opcja ta TD05, trzeba będzie w tą stronę chyba za jakiś czas uderzać ![]() Gratulacje! -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
nagra kolega jak działa LC i FS? bo ciekawi mnie jak będzie to widać na zegarze doładowania
![]() ![]() kreski fajne a boost nie spada tam gdzie niut opada? |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
bedziesz zadowolony:) Bardzo fajnie narasta Nm na tej turbawce:) Jak dla mnie najlepsze turbo do seryjnego slupka. Witek ma opanowany fazator wiec wrzucaj walki ADR i podciagajcie z moca byle Nm utrzymac na tym poziomie i nie przekraczac na seryjnym slupku
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Narazie nie mam czasu na nagrywanie czego kolwiek, trzeba nadrobić zaległości w pracy a w weekend walka z sesją, a tym bardziej nie ma mowy o on board przy tej temperaturze i zimowych laczach. Trzeba poczekać na + ik
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
no prosze, identycznie jak u mnie wyszlo po ostatniej korekcie
![]() na wisne łapiemy sie ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 13:47 |