Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Leon Cupra R + TD05-16G
pinin
post Wed, 30 Nov 2011 - 17:48
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(luk9753 @ Wed, 30 Nov 2011 - 17:18) *
Pręty pomagają utrzymać konstrukcję w sztywności, żeby turbo nie wisiało na samych rurkach.


Taa? Sam je docinałem wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 30 Nov 2011 - 17:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 30 Nov 2011 - 18:44
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hehe odnośnie prętów to wiadomo że ich zadaniem jest usztywniać konstrukcję kolektora lecz problem polega na tym że kanały od flanszy do flanszy się nagrzewają a więc i rozciągają a te pręty zapewne w sporo mniejszym stopniu a czyli nie wiadomo czy nie powstają naprężenia bo być może sam kolektor się wydłuża rozrywając pręty ale tak jak mówię nie mam doświadczenia jak pracuje kolektor i jedynie wiedzę teoretyczną dlatego nic nie cudowałem wymądrzając się dlatego nie tykałem tego co stworzyli bardziej doświadczeni:)
w SSG mi powiedzieli że takie wsporniki najlepiej zrobić na "unibalach" ale niema co gdybać tylko trzeba jeździć i się okaże jak to na prawdę będzie się sprawdzaćsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Mon, 05 Dec 2011 - 20:48
Post #43


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Mały up. Sprężarka wisi, przewody dorobione wystarczy założyć i spawać DP oraz TIP. Odpalać i stroić......







Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Tue, 06 Dec 2011 - 09:37
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Jak to zawsze u Przemka, pedantyczne podejście do wykonanej pracy smile.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Sun, 18 Dec 2011 - 13:15
Post #45


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Mały up. Auto jeździ, czekam na wtryski, pompę paliwa, catch tanka i po nowym roku ruszam na strojenie. Jestem niezmiernie ciekawy co z tego wszystkiego wyjdzie smile.gif
Pod maską zrobiło się sporo luźniej, wyleciałą rura dolotowa turbo, dolot do IC poleciał dołem.












Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 18 Dec 2011 - 13:37
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





szerokopasmówce nie będzie za gorąco ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Sun, 18 Dec 2011 - 13:40
Post #47


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





okaże się, jak by co mam drugą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 18 Dec 2011 - 13:48
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Ciekawe co z tego wyjdzie. Zapowiada się nieźle..........


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luksas
post Mon, 19 Dec 2011 - 01:28
Post #49


User
Dołączył: Sun, 03 August 2008
Skąd: Lublin





Fajne rozwiązanie dla termopary przy tym turbo. Bierzecie jakąś poprawkę na wskazania EGT ?

Bardzo mi się podobają spawy na dolocie !


--------------------
Zetec Evo Turbo 330KM 460Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Wed, 18 Jan 2012 - 21:51
Post #50


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Dziś auto zostało dopieszczone programowo. I od razu z miejsca mega podziękowania na Witka z Mineralnej za napisanie programu pod moją furmankę. Podziękowania nie tylko za włożoną pracę, wytrwałość w męczeni leona na rolkach ale tez za super sympatyczne i życiowe podejscie do klienta, co w dzisiejszym chorym świecie jest naprawdę rzadkością. Jeszcze raz zajebiste podziękowania

Owoce dwudniowego rolowania. Dwa programy po przełączniku, ograniczenie boosta na 1-biegu dla mocniejszego programu. Funkcja LC i FS na mocniejszym programie
Doładowanie mocniejszej mapy 1,4 bar opadające na 1,3bar. Słabszej mapy jeszcze nie testowałem cieszyłem się powrotem na mocniejszym setap-ie. Trzeba poczekać na cieplejsze dni żeby oswoić się z praktycznie ,,innym" autem.

Dodam ze wynik nie jest wynikiem pokazowym na 100-oktanach lecz na zwykłem 98 z orlenu smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Wed, 18 Jan 2012 - 22:43
Post #51


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





jak jest rozwiązane przełączanie pomiędzy programami?
wygląda świetnie, gratulacje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Wed, 18 Jan 2012 - 22:51
Post #52


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





CYTAT(grzegorzp @ Wed, 18 Jan 2012 - 22:43) *
jak jest rozwiązane przełączanie pomiędzy programami?
wygląda świetnie, gratulacje


Przełącznik on-off
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Wed, 18 Jan 2012 - 22:55
Post #53


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





na ME7.5?


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Wed, 18 Jan 2012 - 22:58
Post #54


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





CYTAT(Sev @ Wed, 18 Jan 2012 - 22:55) *
na ME7.5?

yhym wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Wed, 18 Jan 2012 - 23:04
Post #55


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Wow, to sporo jeszcze przede mną biggrin.gif

Fajna opcja ta TD05, trzeba będzie w tą stronę chyba za jakiś czas uderzać wink.gif

Gratulacje!


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Wed, 18 Jan 2012 - 23:44
Post #56


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





CYTAT(Sev @ Wed, 18 Jan 2012 - 23:04) *
Wow, to sporo jeszcze przede mną biggrin.gif

Fajna opcja ta TD05, trzeba będzie w tą stronę chyba za jakiś czas uderzać wink.gif

Gratulacje!


Też jestem miło zaskoczony efektami smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 18 Jan 2012 - 23:53
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





nagra kolega jak działa LC i FS? bo ciekawi mnie jak będzie to widać na zegarze doładowania tongue.gif no i jakiś on board mile widziany smile.gif
kreski fajne a boost nie spada tam gdzie niut opada?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Wed, 18 Jan 2012 - 23:58
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





bedziesz zadowolony:) Bardzo fajnie narasta Nm na tej turbawce:) Jak dla mnie najlepsze turbo do seryjnego slupka. Witek ma opanowany fazator wiec wrzucaj walki ADR i podciagajcie z moca byle Nm utrzymac na tym poziomie i nie przekraczac na seryjnym slupku


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Wed, 18 Jan 2012 - 23:59
Post #59


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Narazie nie mam czasu na nagrywanie czego kolwiek, trzeba nadrobić zaległości w pracy a w weekend walka z sesją, a tym bardziej nie ma mowy o on board przy tej temperaturze i zimowych laczach. Trzeba poczekać na + ik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Thu, 19 Jan 2012 - 21:01
Post #60


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





no prosze, identycznie jak u mnie wyszlo po ostatniej korekcie smile.gif
na wisne łapiemy sie smile.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 13:47