![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
to chyba nie ma wiekszego znaczenia w ktorym miejscu wpinasz czujnik
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
czujnik jest przed filtrem oleju przy bloku.
nie ma to znaczenia jaki silnik bo jest identyczna syt. na zimnym silniku jest około 4,5-5b a na rozgrzanym tak jak pisałem na poprzedniej stronie. nie ma się co rozpisywać. będziesz miał ten czujnik to wsjo będzie wiadomo. -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Olej jaki mam to motul 300V 15w50 syntetyk
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Wed, 13 April 2011 ![]() |
Z tym czujnikeim jest taka sprawa że te najtańsze AG mierzą ciś/temp na zasadzie oporu i jeśli będziemy mieli wahania napięcia to będa przekłamywać. Czujnik ze steeperem poprostu puszcza daną ilość impulsów i tu już wachania napięcia nie powinny mieć znaczenia. Co innego sama jakość i dokładność czujnika. Ale raczej ludzie sobie chwalą te AG ze steeperem. Tanie i dobre. Koledzy mają i działa dobrze. Ja akurat mam ten najtańszy AG smokey i przy dobrym podłączeniu tez ładnie pokazuje wbrew pozorom. Ale moje CA nawet po pałowaniu trzyma 1.2-1.5b ciśnienia więc mi 0.2b niedokładności nie robi różnicy:p
Za to z tych najtańszych AG smokey nie polecam boosta. Raz że chyba jest niezadokładny ale przedewszystkim nie pokazuje peaku a to strasznie wkurwia podczas strojenia. Dave a nei miałeś kłopotu z przelewaniem wachą? Albo jeździsz na bardzo krótkich odcinkach i niedogrzewasz fury? Może masz wache w oleju? Bardzo łątwo jest zalać olej benzyna wbrew pozorom :/ |
|
|
gość_pontony_* |
![]()
Post
#25
|
![]() |
U mnie w AG Stepper po okolo 1,5 roku wysraly sie czujniki. Cisnienia kosztuje 50% wartosci nowego budzika. Nie sugerowalbym sie do konca odczytami z nich.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Jeśli chodzi o paliwo to na 100% mam zbyt bogata mieszankę bo na zimnym silniku przelewa i gaśnie niestety tak go wystroil Przema z okolic Kielc ale czujnik powinien byc dobry bo zegar mam jakieś 10dni może zamontowany a byl nowy
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
W jaki sposob jest możliwe dostanie się paliwa do oleju chyba nie przez pierścienie czy uszczelniacze zresztą jedno i drugie mam nowe wiec mało prawdopodobne, a jaki to moze miec zwiazek z cisnieniem oleju ( ze go rozrzedza)??
|
|
|
gość_pontony_* |
![]()
Post
#28
|
![]() |
Jak nie potrafisz sam ogarnac tematu, pojedz gdzies gdzie zrobia to za Ciebie, szkoda nerwow i zastanawiania sie bo budzik za 200zl cos tam sobie wskazuje. Jesli auto jezdzi normalnie to moze niepotrzebnie szukasz problemu.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
paliwo dostaje się przez pierścienie szczególnie na nierozgrzanym silniku
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Dziś dotarł zegar mechaniczny jutro zrobie test
Wiec jakie sa skutki paliwa w oleju ? |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Ja się się nie nie denerwuje poprostu czekam za zegar który juz dotarł
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
skutki są takie,ze pogarszają się jego parametry
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
A jak to sprawdzić ?
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Serdecznie chcialem wszystkim podziękować za cenne porady okazało sie ze ciśnienie oleju przy temp.90 stopni utrzymuje się na poziomie 10-12 psi czyli w normie, temat uważam za zamkniety, pozdrawiam Dave
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
czyli reasumując autogałgan do kosza
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Bede próbował go inaczej podlaczyc, albo zmienię sam czujnik może się coś poprawi narazie jeżdżę ze wkreconym mechanicznym zegarem
![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
coś własnie czułem, że tak będzie
![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Wiec jeszcze raz dzięki za wskazówki pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Takie rzeczy sie niestety z gauganami dzieja :/ mielismy taki przypadek rowniez ze zanizal odczyt cis nienia oleju.
W sumie z dwojga zlego lepiej ze w ta strone. Wymiana czujnika pomogla. Problem tez raz sie pojawil z gauganem egt ktory sie "przywiesil" i pokazywal max ok 800*C. Jak sie w koncu odwiesil to wypakowal ponad 1100*C. Strasznie trzeba z nimi uwazac.. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
no niestety ja tez kiedys mialem w aucie kilka wskaznikow tej marki i wszystkie wywalilem do kosza. lepiej odlozyc kase na cos markowego
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:26 |