Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Problem z ciśnieniem oleju honda civic b18c4+t, cisnienie na jałowym przy oleju 70stopni spada do 0,5
dobrus
post Thu, 01 Dec 2011 - 08:47
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





to chyba nie ma wiekszego znaczenia w ktorym miejscu wpinasz czujnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 01 Dec 2011 - 08:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
torek
post Thu, 01 Dec 2011 - 09:23
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





czujnik jest przed filtrem oleju przy bloku.
nie ma to znaczenia jaki silnik bo jest identyczna syt. na zimnym silniku jest około 4,5-5b a na rozgrzanym tak jak pisałem na poprzedniej stronie.
nie ma się co rozpisywać. będziesz miał ten czujnik to wsjo będzie wiadomo.


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Thu, 01 Dec 2011 - 16:48
Post #23


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Olej jaki mam to motul 300V 15w50 syntetyk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekłdz
post Thu, 01 Dec 2011 - 17:20
Post #24


User
Dołączył: Wed, 13 April 2011





Z tym czujnikeim jest taka sprawa że te najtańsze AG mierzą ciś/temp na zasadzie oporu i jeśli będziemy mieli wahania napięcia to będa przekłamywać. Czujnik ze steeperem poprostu puszcza daną ilość impulsów i tu już wachania napięcia nie powinny mieć znaczenia. Co innego sama jakość i dokładność czujnika. Ale raczej ludzie sobie chwalą te AG ze steeperem. Tanie i dobre. Koledzy mają i działa dobrze. Ja akurat mam ten najtańszy AG smokey i przy dobrym podłączeniu tez ładnie pokazuje wbrew pozorom. Ale moje CA nawet po pałowaniu trzyma 1.2-1.5b ciśnienia więc mi 0.2b niedokładności nie robi różnicy:p

Za to z tych najtańszych AG smokey nie polecam boosta. Raz że chyba jest niezadokładny ale przedewszystkim nie pokazuje peaku a to strasznie wkurwia podczas strojenia.


Dave a nei miałeś kłopotu z przelewaniem wachą? Albo jeździsz na bardzo krótkich odcinkach i niedogrzewasz fury? Może masz wache w oleju? Bardzo łątwo jest zalać olej benzyna wbrew pozorom :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_pontony_*
post Thu, 01 Dec 2011 - 20:32
Post #25









U mnie w AG Stepper po okolo 1,5 roku wysraly sie czujniki. Cisnienia kosztuje 50% wartosci nowego budzika. Nie sugerowalbym sie do konca odczytami z nich.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Thu, 01 Dec 2011 - 21:28
Post #26


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Jeśli chodzi o paliwo to na 100% mam zbyt bogata mieszankę bo na zimnym silniku przelewa i gaśnie niestety tak go wystroil Przema z okolic Kielc ale czujnik powinien byc dobry bo zegar mam jakieś 10dni może zamontowany a byl nowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Thu, 01 Dec 2011 - 21:36
Post #27


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





W jaki sposob jest możliwe dostanie się paliwa do oleju chyba nie przez pierścienie czy uszczelniacze zresztą jedno i drugie mam nowe wiec mało prawdopodobne, a jaki to moze miec zwiazek z cisnieniem oleju ( ze go rozrzedza)??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_pontony_*
post Fri, 02 Dec 2011 - 09:21
Post #28









Jak nie potrafisz sam ogarnac tematu, pojedz gdzies gdzie zrobia to za Ciebie, szkoda nerwow i zastanawiania sie bo budzik za 200zl cos tam sobie wskazuje. Jesli auto jezdzi normalnie to moze niepotrzebnie szukasz problemu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Fri, 02 Dec 2011 - 15:00
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





paliwo dostaje się przez pierścienie szczególnie na nierozgrzanym silniku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Fri, 02 Dec 2011 - 18:27
Post #30


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Dziś dotarł zegar mechaniczny jutro zrobie test
Wiec jakie sa skutki paliwa w oleju ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Fri, 02 Dec 2011 - 18:32
Post #31


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Ja się się nie nie denerwuje poprostu czekam za zegar który juz dotarł smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Fri, 02 Dec 2011 - 18:35
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





skutki są takie,ze pogarszają się jego parametry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Fri, 02 Dec 2011 - 18:57
Post #33


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





A jak to sprawdzić ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Sat, 03 Dec 2011 - 15:20
Post #34


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Serdecznie chcialem wszystkim podziękować za cenne porady okazało sie ze ciśnienie oleju przy temp.90 stopni utrzymuje się na poziomie 10-12 psi czyli w normie, temat uważam za zamkniety, pozdrawiam Dave
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Sat, 03 Dec 2011 - 17:14
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





czyli reasumując autogałgan do kosza tongue.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Sat, 03 Dec 2011 - 18:48
Post #36


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Bede próbował go inaczej podlaczyc, albo zmienię sam czujnik może się coś poprawi narazie jeżdżę ze wkreconym mechanicznym zegarem tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Sat, 03 Dec 2011 - 20:31
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





coś własnie czułem, że tak będzie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Tue, 06 Dec 2011 - 12:53
Post #38


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Wiec jeszcze raz dzięki za wskazówki pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 06 Dec 2011 - 15:28
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Takie rzeczy sie niestety z gauganami dzieja :/ mielismy taki przypadek rowniez ze zanizal odczyt cis nienia oleju.
W sumie z dwojga zlego lepiej ze w ta strone.
Wymiana czujnika pomogla.
Problem tez raz sie pojawil z gauganem egt ktory sie "przywiesil" i pokazywal max ok 800*C. Jak sie w koncu odwiesil to wypakowal ponad 1100*C.
Strasznie trzeba z nimi uwazac..


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Mon, 12 Dec 2011 - 11:48
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





no niestety ja tez kiedys mialem w aucie kilka wskaznikow tej marki i wszystkie wywalilem do kosza. lepiej odlozyc kase na cos markowego
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:26